گشت ارشاد :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


گشت ارشاد

خانم معلم | يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۸۷، ۰۴:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر
دیروز عصر توی میدون نزدیک خونه مون ، گشت ارشاد 2 تا دختر رو انداخته بود توی ماشین ، منتظر بودم خواهرم بیاد تا بریم برای خرید روز مادر ، از دختری که بیرون بود پرسیدم جریان چیه ؟ تو مشکل داری ؟ !! گفت نه ، دوستم مانتوش کوتاه بوده ...... تا خواهرم بیاد رفتم سراغ این بچه ارشادیها !!! گفتم ببخشید همراه ایشون مشکلی داره ؟ گفتن شما نسبتی باهاشون دارین ؟ گفتم بله ، شهروندم ، مشکلتون با این چیزا حل میشه ؟ ...... گفت خانم شما که چادری هستین چرا ؟ !!! ....... ما انتظار داریم شما از ما دفاع کنین .... گفتم از چیتون دفاع کنم ، این که راهش نیست برین روی مغزهاشون کار کنین بینین چرا این جوری شدن ..... فقط ظاهر رو اونم برای همین الان درست کردن هنر نیست ...... گفت خیلی هاشون درست شدن ....... گفتم چند تاشون رو پیگیری کردین متوجه شدین درستشون کردن ؟ .......من دیدم کسانی رو که تا وزرا هم بردین و پرونده هم براشون درست کردین و هنوز همونن ....... نکنین این جوری با اعصاب مردم بازی نکنین ، برین فکر کنین حالا که تهاجم فرهنگی داریم باید چکار کنیم ..... مگه ما هویت نداریم ، مگه ما پشتوانه نداریم ..... گفتم من بچه ی زمان انقلابم ، اون موقع بچه چپی ها به احترام ما روسری سرشون میزاشتن ، مانتو می پوشیدن چرا حالا نمی تونیم اینا رو درستشون کنیم ؟ !!! عوض این گشت ارشاد ها برنامه های فرهنگی تون رو تغییر بدین .... گفت خانم شما فقط اینا رو می بینین برین توی بیمارستان ....... ببینین چند تا از بچه های ما صورتهاشون رو اسید پاشیدن ..... گفتم ببینین چکار کردین که باهاتون این کار رو کردن ....... همون موقع یه خانم تقریبا مسنی با یه وضع عجیب غریب رد شد گفت شما ایشون رو با این وضع می پسندین ؟ گفتم دختر خوب من نمی گم اینا درست راه میرن درست می پوشن من می گم این راهش نیست ، اینجوری کار کردن فایده ای نداره ...... بحث بی نتیجه بود ..... دختر دیگه ارشاد با صورت کرم پودر زده اومد بیرون و گفت دوست ایشون الان بیرون میان ....... یه دختر 16 ساله با یه مانتوی مشکی کوتاه با مقنعه ای که معلوم بود تازه خریده شده بدون آرایش اومد بیرون ....... گفتم فکر می کنی درستش کردین ؟ !!! ........ دیگه خواهر و شوهر خواهرم رسیده بودن و نظاره گر بنده بودن !!! و من این بحث بینتیجه رو تمومش کردم ......... همیشه میگن تاثیر امر به معروف بیشتر ازنهی از منکره ما که امر به معروفمون همون نهی از منکره راه به کجا می بریم ؟ !
  • خانم معلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی