کودکان را بازیچه قرار ندهید :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


کودکان را بازیچه قرار ندهید

خانم معلم | شنبه, ۲۱ دی ۱۳۸۷، ۱۰:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر
کم و بیش همه در جریان جنگ و بمبارانها و موشک اندازی های اخیر بین فلسطین و لبنان هستیم در این راستا تصاویری از کودکان کشته شده فلسطین و صحنه های
دلخراش آن را مشاهده می کنید اگر کسی دل دیدن دارد ببیند در یکی از تصاویر نشان داده شده که کودکان اسرائیلی در حال نوشتن یادگاری بر روی موشکها برای کودکان فلسطینی هستند همه می دانیم که کودکان دنیای معصوم و پاک خود را دارند و آن کودک اسرائیلی هم تقصیری ندارد این ما بزرگترها هستیم که از همان ابتدا اعتقادات و افکار و اهداف خود را به کودکان آموزش می دهیم و می خواهیم به همان شکلی که خود می خواهیم و می پسندیم تربیت یابند و رفتار کنند و این در مورد تمام کودکان صدق می کند چه اسرائیلی باشد و چه فلسطینی و این تربیت همه جانبه است حتی در مورد دین و مذهبمان من از پدر و مادر مسلمان زاده شده ام پس مسلمان شدم اگر مسیحی بودند یا یهودی نیز همان دین من می شد و حتی اگر بت پرست می بودند من یک بت پرست بزرگ می شدم پس جایز نیست که بر کودکان معصوم خرده بگیریم ، چرا که از ماست که بر ماست
  • خانم معلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی