تفسیرش با اهلش :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


تفسیرش با اهلش

خانم معلم | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۸، ۰۱:۱۲ ق.ظ | ۱ نظر
با سلام
قصد توجیه و تفسیر ندارم ( یاد قسمتی از فیلم آژانس شیشه ای افتادم آنجا که می گفت : « خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن ، کمکم کن زبونم گره نخوره تا بتونم دلایلم رو بگم ، تفسیرش باشه با اهلش !!! »
پاسخهای کوتاهتان جواب سوالات من نبود ، دردهای خودتان بود ، یادتان باشد زمانی که انقلاب کردیم ( اگر شما یادتان باشد ) رژیم هم مخالف راهپیمایی ها بود ، اصولا هر حکومتی از اینکه بخواهند علیه اش صحبتی بکنند نگران می شود ! این به قول دکترتان ! بسیار طبیعی است !!! .... فقط مسئله اینجاست که حکومت من ، با حکومت شما تفاوتی نمی کند ، تنها مشکل بر سر نوع مدیریت این حکومت است ، اصل نظام زیر سوال نیست ، کافی بود آمار دقیق ارائه می کردند ، کاش میشد بعضی مستندات را ببینید که باید دیده باشید ، نوشتن روی تعرفه های سفید که کاری ندارد ، کافی است همه ی گروه از یک قماش باشند ، اگر در کادر اجرایی انتخابات بودید متوجه عرایضم می شدید .......
مرز حق و باطل را با عملکرد ها می سنجم ، همیشه عملکردها برایم مهم بوده و هستند . انتخاب مدیران کارآمد نتیجه یک مدیریت صحیح است ، با چندین سال اشتباه و خطا باید این کاستی ها را جبران کرد ؟ !! ...... اتفاقا چون حق و باطل را می شناسم ، می بینم که حق رعایت نشده ، نمی دانم در روز 14 خرداد در مرقد امام تشریف داشتید یا نه ؟ ...... حضور حد اکثری طرفداران آقای احمدی نژاد که از همه جای ایران آمده بودند و نوع برخورد هایشان را دیدم ، بعد از انجام انتخابات هم چیزی ندیدم جز اینکه بسیاری کسان رای شان را می خواستند بدانند که چه شده ؟ تمام حرف بر سر این است ، وگرنه به قول یکی از نماینده های مجلس مگر ما مرده ایم که انقلاب مخملی راه بیاندازند ، اصلا حرف را در نطفه خفه کردند ، مسئله این است که از چه می ترسید ؟ !! ...... این نظام توسط 98 درصد مردم انتخاب و باقی می ماند ، آنچه مهم است ، نوع مدیریت فعلی است ، آیا به یاد ندارید که ایشان در برنامه های انتخاباتی 4 سال قبلشان می خواستند از نخبگان استفاده کنند ؟ ..... کو ؟ ..... آقای علی آبادی ، الهام و بسیاری از مدیران ارشدشان نخبه هستند ؟ لابد بسیاری با ایشان همکاری نکردند چون می خواستند ایشان را بکوبند !!! حتی اگر اینچنین باشد ، چرا ؟ !! ....... در تمام مناظراتش نیم کیلو برگه هایی را نشان داد که تهدیدش کرده اند !!! ...... چرا با مردم روراست نبود ، چرا به مردم چیزی نگفت ، چرا این همه دروغ ، چرا بودجه مجلس در سال 86 این همه با مشکل روبرو بود و ایشان مدام دم از این زدند که مشکلی نداریم ، این همه تورم باز اعلام می کنند تورم نداریم ، ورزش مملکت رو به افول است اعلام می کند نسبت به ده سال گذشته بسیار رشد کرده ایم !!! ...... دروغ هایش را با این همه اعتماد به نفس از کجا می آورد و چگونه حمایت می شود ؟ !!
من دنبال حکومتی نیستم ، من می خواهم بچه ام زمانی که برایش بعد از سی سال از اسلام صحبت می کنم به من نیشخند تحویل ندهد که این است اسلامتان که دختران و پسران جرات ندارند با هم حرف بزنند ، و به قول ایشانتان« موی جوانانمان مشکل ما نیست » و ان وقت گر و گر گشت ارشاد بچه ها را می گیرد و روانه جایی می کند که نمونه اش را دیده ام ، به کودک کلاس اولی ، اول کتاب نمیدهند بگویند : بخوان ! ، اول الفبا را یادش می دهند ، ما خودمان الفبا را نمی شناسیم چه رسد به بچه هایمان ، چه برنامه ای برای من و بچه ام به عنوان یک شهروند ریخته اند ، نگویید خودتان وظیفه دارید دنبال این چیزها بروید ، به دنبال این مسائل رفتن حتما یک مربی می خواهد ما که معصوم نیستیم ، شاگردان ائمه هم که در کنارشان می زیسته اند و الگوی عملی از زندگی شان داشته اند از کلامشان هم بی بهره نبوده اند ، با این همه پیشرفت در ارتباطات چه کرده ایم برای مردممان ؟ !! ...... من کلاس اموزش خانواده دارم ، یکی از مشکلات اصلی مادران برقراری ارتباط با جوانشان است ، محیط تاثیرش بسیار است اما نقش خانواده بسیاربیشتر است ، این مادر قبل از مادر شدنش باید اموزش ببیند کجا مادرانمان آموزش می بینند ؟ فیلم ساخته اند به نام سایه تنهایی از زندگی پزشکان در ایران و اتفاقات بیمارستان ، قابل مقایسه با فیلم پرستاران نیست ، مگر استرالیا چقدر از ما جلوتر است ، چه چیزش بیشتر است ، تمدن بیشتری دارد ، جوانان باهوش تری دارد ، امکاناتش بیشتر است ؟! ، من متاسفم ، واقعا متاسفم که کارهایمان در حد شعار باقی مانده ، اعلام کرده است که من محلی را تعیین می کنم کسانی که می توانند کار مدیران ارشد را بکند بیایند ثبت نام کنند خودم شخصا رسیدگی میکنم !!!! ...... جل الخالق !!! چه قدرتی ؟ .......
به معلم بودنم افتخار می کنم ،به انقلاب و مقدساتم هم ایمان دارم و میدانم قرار نیست هر کسی هر چیزی را به هر علت به خوردم فرو کند و بگوید صلاح است بخور و من هم اطاعت کنم ، هیچ وقت بی چون و چرا تبعیت نکردم ، تا قانع نشدم چیزی را نپذیرفتم ، ما همه انسانیم و ممکن الخطا !!! ....... ایمان چیزی نیست که تا ابد در فرد باقی بماند مگر به مراقبت ، که ، می داند چه کسی مراقب ایمانش هست یا نیست ، بسیار سجاده نشین ها داریم که در خفا چه می کنند ، حتما شما هم سراغ دارید ، بسیار کسانند که ایمانشان زبانزد است و بسیار با آبرو ولی ........
بگذریم ، قبلا خدمتتان عرض کردم ، انتخابات تمام شد و انچه می خواستند بر سر مردم بیاورند آوردند ، کشته و زخمی جسم و روح ، زندان و درد بی اعتمادی به دولتی که خود خواستار بقایش بودی ، و اینک 4 سال در پیش روست ، امیدوارم این چهار سال سربلند از امتحان بیرون آید که تمام درد مردم هم برای همین بود و بس . وگرنه چه فرق میکند X باشد یا Y؟ !!! فقط درست عمل کنند .....
  • خانم معلم

نظرات (۱)

خدا ، اسلام ، مسلمان ، علی ، شیعه ی علی ، نماز ، قرآن ، دعا و ...
مثلاً به خاطر خدا ، به اسم اسلام ، با نام مسلمان ، به یاد علی و عدالت علی (البته مثلاً!) ، با نام شیعه ، با نماز و قرآن و دعا خوندن و ... هر کاری می کنن ! هر کاری که بعداً خیلیا برگردن بگن اینه خداتون ؟ اینه اسلامتون ؟ اینه علیتون ؟ اینه عدالت علیتون ؟ اینه نماز و قرآن و دعا خوندناتون ؟
واقعاً متأسفم ! برای خودمون . برای دولتای مثلاً اسلامیمون ! که رنگ و بوی خدا و اسلام خیلی جاها بیشتر از این جاها دیده میشن ! که حداقل انسانیتی هست ، به فکر مردم بودنی هست ! که حداقل نژاد پرستی نیست و همه انسان و بنده ی یک خدا ..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی