من گفتم ، شما گفتید! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


من گفتم ، شما گفتید!

خانم معلم | شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۸، ۰۴:۰۱ ب.ظ | ۴ نظر
سلام برسپاسگزارحکومتی که نخبه است و بیکار و متاسفانه مانده ام چرا ؟ !! و امیدوارم مشکل در همین بحران اقتصادی باشد و با مشکلات دیگری چون بیماری و .... درگیر نباشید ( خواهشا حتما جوابم را بدهید ، ما خانمها زود نگران می شویم )
قصدم جسارت نبود اما نمی دانم چرا اگر نمی توانید متقاعد کنید انگ فریب خوردگی و .... می زنید تا دیگرانی ! چون من بر آشوبند و اگر در این میان طرف شخص خاصی را هم نگرفته بودند بالاخره بخواهند خود را وابسته به جناحی نشان دهند تا حرفشان را زده باشند و جوابی بگیرند ؟ !!!! .....
نمیدانم انهایی که در راسند چگونه خود را پیرو پیامبری می دانند که در هنگام مرگ از مردم می خواهد اگر دینی به گردنشان دارد بیایند و بگیرند ؟ و خود اینچنین با مردم بازی می کنند ؟
نمی دانم چگونه رهبرانی داریم که خود را مقلد امام می دانند و اینگونه در پی مقام می دوند که همیشه اعتقاد داشته ام که گرفتن پست و مقام آسان است ، سخت آن است که بتوانی مقام بگیری و نگیری ......
نمیدانم چرا همه فکر می کنند خود عاشق تر و برحق ترند نسبت به این مملکت و این انقلاب و این مردم ، نمیدانم چرا اگر مردمی هستیم مردمی عمل نمی کنیم ، نمیدانم اگر طرح تحول اقتصادی برای مملکت خوب است این همه اقتصاد دان با آن مخالفت می کنند ؟ من که رئیس جمهور نیستم تا در هر مسئله ای کارشناس ارشد باشم !!! ..... من سعی میکنم با استفاده از نخبگان اطرافم که به آنها اعتماد دارم ، و با توجه به جریانات و تحولات و واقعیات اطرافم نظر بدهم ....
من می بینم مردم کشورم در رنجند و مسئول کشور یک نفر است که قول داده بود هر ماه گزارش صحیح از آنچه انجام می دهد به مردم ارائه کند ، من می بینم که مردمم روز به روز بدبختتر و بیکار تر !!! می شوند و کسی پاسخگوی انها نیست که چه می خورند و چه می کنند ....
من می بینم اقتصاد بر همه زوایای زندگی مردم چگونه فشار آورده است و کسی پاسخگو نیست !!! ...... من میبینم مدیران ارشد منتخب ایشان را که کاری نکرده اند جز اینکه جو دستگاه زیر نظرشان را بیشتر مغشوش نمایند ایشان همچنان نگه داشته ، در انتها فقط انتخابهایشان شده بر اساس آزمایش و خطا !!! و شاید شما و امثال شما کار ایشان را شهامت بدانید که می توانند چنین جسارتی به خرج دهند و وزیرشان را عوض نمایند !!! واین کار چقدر به دولت و مردم ضربه می زند مشکلی نیست !!
من می گویم این مملکت همیشه برای اهدافش شهید داده است و شما شهیدان را مال من ، مال شما می کنید !! ، من می گویم کسانی بوده اند که تا به حال رای نداده اند و این بار نه به خاطر وجود منزه ایشان در انتخابات شرکت کرده اند و حماسه آفرینی برای ایشان نموده اند و شما می گویید من بدنبال جمع کردن رای اولی های جوان و مسن بوده ام !!!! .....
وقتی شماها می خواهید مرزتان جدا باشد ، مشکلی نیست هر چند که بارها گفته ام حکومت من و شما تفاوتی با هم ندارد ، معلوم است برای شما چیزهای دیگری در اولویتند ،البته هر کس نظری دارد ، اما متاسفم برای کسانی که می خواهند اعمال نظر کنند ، متاسفم از نخبگانی چون شما که باید بیکار باشند و استفاده ای از انها نشود ، متاسفم که دیده ام چون شما جوانان نخبه ای که فقط ایمانشان به دین و کشورشان باعث خارج نشدنشان از این مملکت شده است و با انواع مخالفت ها روبرو بوده اند ، خود اسم خود را «اخراجی ها» گذاشته اند اما همچنان همین اخراجی ها هستند که دارند بی منت برای هر کسی که به کمکشان نیاز دارد کار می کنند و دم نمی زنند.......
کاش با این حرفها و کارهایشان از هم دورمان نمی کردند ، کاش این مملکت را محل تاخت و تاز امیال خویش قرار نمی دادند ، کاش این مثلث شوم دست سیاهش را برای همیشه از سر مردمان تمام جهان کوتاه می کرد تا همه در صلح و آرامش زندگی کنند ......
کاش دورنگی ها نبود و عاشقان همیشه عاشق می ماندند و فقط حرف نبود ........
در انتها آرزو می کنم خدا مشکل همه ی مردم را حل کند و از دعای آبرو مندان درگاهش ، مشکل شما را دراین بهشت هزار ساله برطرف نماید .
باید اعتراف کنم اعصابم را خوب به هم ریختید ، البته چیزی که عوض دارد گله ندارد !!! .......
  • خانم معلم

نظرات (۴)

"نمیدانم چرا همه فکر می کنند خود عاشق تر و برحق ترند نسبت به این مملکت و این انقلاب و این مردم"
شاید من بدانم...برخی حکومتیانی که برای این انقلاب زحمت کشیدند آنرا مانند اموال پدری خویش میدانند.مردمی که جان دادند و خون دادند و به واسطه ی اجتماع آنها پدیده ای به نام انقلاب بوجود آمد را به هیمچ گرفتند و می پندارند که با ارتزاق از بیت الامال منتی هم بر سر ملت دارند. بارها شنیده ام که آقایان فرموده اند ما برای این انقلاب زحمت کشیدیم و چنین و چنان کردیم...اما کسی نمیگوید که مردم بودند چه بسیجی چه ارتشی ،چه مسلمان چه کمونیست و چه بهایی و یهودی و...
هیچ کس اعتراف نمیکند که ملت تنها از مسلمانان پیرو خط مشی خاص تشکیل نشده بود بلکه این ایران ، ایران تمام ایرانیان بود و از هر فرقه ای به عشق آن جان دادند...و اگر انقلابی هست متعلق به ایران است .نه اسلام دست ساز آقایان که با اسلام حقیقی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
نگران نباشید نه بیماری است و نه این بحران اقتصادی دوره ای است که عادت داریم و می گذرد - گفتیم تا بدانید از سر شکم سیری و بالای شهر نشینی از حکومت و حکومتیان دفاع نکردیم
طرح تحول خوب است چون اساسش ایجاد یک بانک اطلاعاتی یکپارچه از اطلاعات است در بخش توزیع و بانک و گمرک و یارانه و بهره وری و... و آنها که با آن مخالند یا همان ها هستند که 30 سال نسخه اقتصادی برای کشور پیچیده اند و نتیجه اش هرسال بدتر از پارسال بوده است و یا با شفاف شدن اطلاعات مخالفند که در آن صورت آنها و مافیای پشتیبانشان سود نخواهند برد و یا مثل اغلب افراد عادی که من پرسیده ام و دیدم مخالفند اما وقتی می پرسی طرح تحول اقتصادی چیست ؟ نمی دانند و فقط فکر می کنند حذف یارانه ها و گرانتر شدن همه چیز
شما هم مثل من رئیس جمهور نیستید تا کارشناس ارشد باشید اما ما ایرانیان بطور فرهنگی در همه زمینه ها کارشناس ارشد می شویم در پزشکی - در اقتصاد در سیاست و...پس طبیعی است رئس جمهورمان هم همین فرهنگ را داشته باشد!!! که صد البته از نظر من جزء آدم های باهوش کشور است ( دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت قبل از انقلاب و نه این فارغ التحصیلان دکتر شده و نشده دانشگاه آزاد اگر انصافی باشد حداقل جزء افراد با استعداد کشور باید باشد.)
شما مردمی را می بینید که هر روز بیکارتر و فقرتر می شوند اما در تعجبم چرا نمی اندیشید که همان علی که از دکتر شریعتی به آن زیبائی نوشتید کاخ و کوخ را با هم و منتج از هم دیده است و چطور است که امروز شما ناخواسته در جبهه زراندوزان قرارگرفته اید هاشمی سردمدار جبهه و با طاغوت غرب از سارکوزی و مرکل و اوباما هم کلام !!!!
چطور است که همان رهبر که این روزها به دیکتاتوری متهم است بیش از نیم ساعت از سوابق هاشمی در نماز جمعه می گوید اما ایشان دریغ از یک ثانیه از رهبری در نماز جمعه این هفته-
چند واحدی اقتصاد خوانده ام - چند واحدی از مدیریت پروژه های بزرگ کشوری گذرانده ام و چند واحدی از مدل های اقتصادی و توسعه می دانم که اگر خواستید برایتان جداگانه بنویسم تا اگر نمی دانید ریشه مشکلات اقتصادی ما کجاست بدانید - که قطعا یک شخص و احمدی نژاد نیست - کمی انصاف -
مدیران ارشد منتخب ایشان را من هم این 4 سال دیده ام و جالب است بدانید مدیر ارشد شما وزیر آموزش و پرورش را از قبل و از نزدیک می شناسم و به همین دلیل با شما سخت حداقل در این یک زمینه موافقم
اما مسئله ما در این دوره از بیعت اشخاص نبود که هیچگاه نیست - همان دکتر شریعتی گفته است که اگر ... فرق نمی کند بر سجاده باشی یا شراب -
من شهید خودم و آنها نکردم من همه آن 13 میلیون رای داده به آقای موسوی را هم دوست دارم و گفته بودم همه این اتفاقات را گامی به سمت جلو میدانم - نگران نباشید جنگ حق و باطل حتی با ظهور و حکومت آقا هم ادامه خواهد داشت - مهم اینست که چگونه فکر می کنی و نیت شما چیست و با چه کسانی تولی و تبری داری - همان فروع دینی که مغفول مانده است و مسلمین ما سخت فقط به نماز و حج پرداخته اند و در تدارک رمضان - کاش می دانستند که تولی و تبری هم فرعی از فروع است چون نماز و روزه
سلام اولا که این نظر شخصی شماست که وضع اقتصادی در این 30 سال روز به روز بدتر شد و به نظر من اوج این بدتر شدن ها 4سال اخیر بود که اگر منصفانه قضاوت کنید به درستی آن اذعان خواهید کرد.درباره ی مافیای اقتصادی هم من میگویم باز درود به شرف رئیس جمهور های قبلی که یک خط مشیی داشتند و تا آخر پی آنرا گرفتند این آقا که تا وقتی سر کار بود اصلا مافیای اقتصادی در این مملکت وجود نداشت بعد که دید می تواند با این اشخاص پلی برای به اصطلاح پیروزی خود بسازد یک دفعه یادش افتاد که آهااای مردم آقای فلانی فلان کرده.این آقا اگر واقعا می خواست این بساط ها جمع بشود اجازه نمی داد که عباس پالیز دار به 10 سال حبس به خاطر افشای مافیای اقتصادی متهم شود.پس همه ی اینا کشکه.بعد کی گفته که ایشون در همه ی امور سر رشته دارند؟یعنی ایشون همه چیزو می دونند.من به یاد نمی آورم که ایشون به اشتباه بودن حتی یکی از عملکرد های خودشون در این 4 سال اعتراف کرده باشند به نظر من ایشون از نظر روتنی مشکل دارند و این را با مدرک می گویم که اگر خواستید آدرس سایت مذکور را به شما می دهم که البته به لطف دولت عزیز فیلتر شده است.ایشان مسلما به اندازه ی یک دکترای اقتصاد از اقتصاد درک ندارد ولی حرق آنها را قبول نمی کند و حرف خود را درست می داند ایشان در این 4 سال چند وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی عوض کرد؟اینها همه نشان از خود شیفتگی مفرط این آقا دارد.در باره ی با هوش بودن ایشان هم من این حرف را قبول ندارم من می توانم فوق لیسانس کامپیوتر شریف را به شما نشان بدهم که به خدا از من و شما خیلی پرت تر است این ربطی به هوش ندارد بلکه ممکن است زاییده ی پشتکار باشد که به نظر من همین است چون ایشان پشتکار بالایی دارند کل ملت یک حرف می زنند ایشان یک حرف دیگر و با پشتکار دنبال آن حرف را می گیرند و حرف خود را به کرسی می نشانند.
حرف بعدی من این است که شما هم مثل بزرگان این دولت فکر میکنید.چرا هر حرفی که مثلا آمریکا و آلمان و فرانسه می زنند غلط است و هر حرفی که ما می زنیم درست این نهایت حماقت است این یهنی کور کردن راه عقل این یعنی تحجر این یعنی جهالت این یعنی پس رفت.نه فقط در این 4 سال بلکه در این 30 سال هرچه که آمریکا و فرانسه و انگلیس می گوید غلط است هرچه ما می گوییم درست است.منطق بچه ی 5 ساله هم این تحلیل را نمی پذیرد بعد وقتی که به طرح تحول اقتصادی می رسیم آقای احمدی نژاد می آید می گوید این طرح در چند کشور دیگر نیز اجرا شده چه طور دز این مواقع الگو برداری مجاز است در مورد حقوق شهروندی الگو برداری حرام؟عجب استدلال جالبی!!!!!
همان رهبرتان در نماز جمعه بطور عینی از آقای احمدی نژاد حمایت کرد که صلاحیت رهبر را که باید داور باشد را از بین برد گرچه 4 سال قبل چنین کاری را کرده بود بعد هم اینکه به نظر من اگر درباره ی ایشان صحبت نمیکردند هم اتفاق خاصی نمی افتاد چون به هر حال دختر ایشان را دستگیر کردند و این خلاف حرف رهبر بود یا شاید هم همسو با سیاست ایشان.با تشکر
به نظر من ، جنگ میان حق و باطل با ظهور آقا و با حکومت ایشان هم ادامه خواهد داشت !!! امادیگه کسی حق نداره ادعا کنه که عاشق ترین و برحق ترینه و خیلی راحت حق مردم رو بخوره و یه لیوان آب هم روش !!! حرف از خدا و علی و عدالت علی و اما زمان و پیرو امام زمان بودن می زنن و مردم و اعتقادات مردم و مشکلات مردم و نادیده می گیرن و ..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی