بعد از هوای آلوده ، نوبت آب آلوده در تهران باشیم . :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


بعد از هوای آلوده ، نوبت آب آلوده در تهران باشیم .

خانم معلم | چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۸، ۰۵:۲۶ ب.ظ | ۱ نظر
امروز ظهر تلویزیون روشن بود و منتظر شنیدن اذان بودم که صدای خبرنگاری که برای تهیه خبر به یکی از مخازن آب واقع در منطقه مرزداران رفته بود توجهم را جلب کرد .
پیدا شدن یک جسد در مخزن آب شهروندان تهرانی !!!! ....... آنهم به مدت 20 روز!!! .....
گزارشگران را به محوطه راه ندادند . بر در اهنی آنجا زنجیرزده بودند و سگها از محل حفاظت می کردند . گزارشگر گفت ، با وجود این زنجیر ها و این سگها چگونه کس یا کسانی توانسته اند وارد محل شوند ؟ اهالی آنجا اولا از این مسئله ، دچار یک بحران روحی شده بودند و می گفتند ، بچه هایمان غذا و آب تا چند روز نمی توانستند بخورند همش یاد جنازه در آب می افتادند .در این محل هم همیشه تا قبل از این اتفاق باز بوده است .....
جناب آقای حریری معاون آب و فاضلاب تهران ، در جواب گفتند : از این مخزن بهره برداری نمی شده و جای نگرانی برای اهالی از لحاظ شرب وجود ندارد . اما بار روانی که بر مردم وارد شده بسیار سنگین بود که در حال پیگیری هستیم .
سپس ایشان وجود این همه رسوب در آب تهران را به علت وجود نیتریت دانستند و گفتند این مشکلی نیست که حتی چند ساله بر طرف شود شاید به هزار سال !! وقت نیاز باشد تا بستر ها را پاک نمایند .
سپس در خصوص کمبود بودجه ! صحبت نمودند و اینکه با محدودیت های کمی و کیفی فراوانی مواجهند و مشکلشان را چون مشکل ترافیک ! دانستند .
دکتر شهریاری نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نیز اعلام کرد کمیته تحقق و تفحصی تشکیل شده که در خصوص مشکلات آب رسانی به تهران در حال فعالیت می باشند . این گروه به بررسی خروجی فاظلاب پادگانها ، مهمان سراها ، ویلاهای کنار رودخانه های جاجرود و کرج پرداخته اند که فاضلاب های خود را به این رودخانه ها می ریزند .
به هر شکل بعداز هوای آلوده تهران باید منتظر آب الوده ی تهران نیز باشیم .
  • خانم معلم

نظرات (۱)

هوای آلوده ، آب آلوده و تا دلمون بخواد قلبای آلوده !!! که ای کاش مواظب دلامون باشیم ..... !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی