بدون شرح ها !! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


بدون شرح ها !!

خانم معلم | شنبه, ۷ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۰۲ ب.ظ | ۱۱ نظر
بدون شرح !
روسیه، چین و هند به همراه 22 کشور دیگر در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به قطعنامه پیشنهادی گروه1+5 رای مثبت دادند و اقدام آذربایجان و رای ممتنع سه کشور همسایه افغانستان، پاکستان و ترکیه به قطعنامه قابل تامل بود.

از مجموع 35 عضو شورای حکام، 25 کشور به قطعنامه که خواستار تعلیق فعالیت های تاسیسات فوردوی ایران شده است رای مثبت و سه کشور شامل ونزوئلا، مالزی و کوبا به آن رای منفی دادند.افغانستان، برزیل، مصر، پاکستان، آفریقای جنوبی و ترکیه شش کشوری بودند که به قطعنامه غربی ها بر ضد ایران رای ممتنع دادند، جمهوری آذربایجان از همسایگان ایران نیز به هنگام رای گیری، نشست را ترک کرد.
بر این اساس اسامی کشورهایی که به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام رای مثبت دادند به شرح زیر است:1- آرژانتین 2-استرالیا 3-بورکینافاسو 4- کامرون 5- کانادا 6- چین 7- دانمارک 8- فرانسه 9- آلمان 10-هند 11-ژاپن 12-کنیا 13- کره جنوبی 14- مغولستان 15-هلند 16- نیوزلند 17- پرو 18- رومانی 19- روسیه 20- اسپانیا 21- سوییس 22- اوکراین 23- انگلیس 24- امریکا 25- اروگوئه
منبع مهر

و باز بدون شرح !
آخرین نماز جمعه ی قم به امامت آیت الله جوادی آملی

آیت‌الله جوادی‌آملی در خطبه های نماز جمعه قم با تشکر از مقام معظم رهبری و شورای ائمه جمعه، از مردم قم برای اقامه نماز جمعه عذر خواسته و از آنها خداحافظی کرد.
آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم با بیان اینکه امروز آخرین نماز جمعه را اقامه می‌کنم، گفت: ائمه جمعه دو سمت مهم روحانیت را بر عهده دارند که یکی رهبری قافله است در سیر و سفر من الخلق الی الحق و دیگری پیام آور دستورات الهی است.
وی افزود: اگر تقصیری در این برنامه‌ها بوده از همگان عذر خواهی می‌کنم. در موضوع سفر اول کسی که امام جمعه شد دیگران ساکت بوده و امام جمعه سخن آنها را بیان می‌کند.
آیت‌الله جوادی‌آملی اظهارداشت: مردم ما مشکل دارند و باید مشکلات خود را با پناه بردن به نماز رفع کنند و در نماز جماعت و جمعه ائمه جمعه این را بیان می‌کنند که اگر درست این مطلب را برسانند حاجت مردم رفع شده و اگر درست بیان نشود مشکلات مردم رفع نمی‌شود.
امام جمعه قم در پایان به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج دارای ویژگی‌های بسیاری است و به دستور امام خمینی نیز بنا نهاده شده است.
وی اظهارداشت: این نیروی با اخلاص در زمان دفاع مقدس توانسته است با فداکاری از جان خود گذشته و در دفاع از میهن تلاش کند.
آیت‌الله جوادی‌آملی افزود: باید قدر این نیرو را دانسته و حق‌شناس باشیم و بسیج نیز در مسیر اصلی خود حرکت کند.
منبع : ایلنا

  • خانم معلم

نظرات (۱۱)

آخرین حرفم در مورد روزانه اییه که چند روز پیش نوشته بودید . دقیق یادم نیست ! اما می دونم که خیلی خوب بود . این که تنها چیزی که از ما آدما به جا می مونه یه خوبی یا بدیه . پس چه خوبه که کاری کنیم که از ما به خوبی یاد کنن . کاشکی هیچ وقت اینو یادمون نره
سلام خانم عید تان مبار باد
سلام دوست من .
از طریق وبلاگ جناب پایایی با وبتون آشنا شدم . و چون دیدم شما هم پستی مشابه پست ایشون رو اینجا گذاشتین گفتم سوالی رو که از ایشون پرسیدم از شما هم بپرسم .
شما هم مثل جناب پایایی در ارتباط با کناره گیری آیت الله جوادی آملی از امامت جمعه ،‌ فقط نقل قول کردید از ایلنا . نظر خودتون چیه . چرا ایت الله جوادی آملی این کار رو کردن ؟
این کارشون یه جور اعتراضه ؟ یا خستگی یا شاید هم قراره به مسائل دیگه ای بپردازند ؟
خوشحال می شم پاسخ شما رو بدونم .

راستی !
من با طرز نظر گذاشتن توی وب شما آشنا نیستم . یه کمی جدیده برام .
آدرس من اینه البته اگه 4ثبت نشده باشه :
http://acme.blogfa.com/
faghat khoda midune ke chera oon 3ta braye mokhalef dadan yeki nis biyad bege akhe ahmagha rusiye ke az hameye shomaha bishtar ba iran bede bestun dare bar alayhesh ray dad(ke vagheanam faghat az rusiye bar miyumad)dige shomaha vaseye chi kaseye dagh tar az ash shodin?az bas ke jire khoran oon amoli ham khoda danad ke poshte parde chi behesh goftan ya kodum hesabesho masdud kardan ke injuri miyad vaseye ina gholdor bazi dar miyare.faghat tanha afrade na mahram tuye in mamlekat mardoman va vay be hale hamchin hokumati.
  • محمد مهدی
  • سلام و باز هم سلام
    چشممون روشن خوشحال و مسرور شدییم آخه خانم معلم عزیز سیاسی نوشت! و خوب نوشت ریزش بزرگان نظام یک به یک و اونم از حق مسلممون که دل به روی و چین و هند داشتیم. مونده زیمباوه و زیمباوه و زیمباوه
    در ضمن چشم به راه ادامه تحقیق و پژوهش شما بزرگوار در ارتباط ولایت فقیه ام. اگر چه من به نتایجی رسیده ام!
    موفق و مسرور باشید.
    سلام
    عیدتان مبارک هم قربان هم غدیر
    در حدیثی آمده است که بعد از پیامبر غیر از اهل بیت و 3نفر یا 5 نفر یا 7 نفر همه کافر شدند. فهم این حدیث برای همه از جمله ما خیلی سخت است حتی برای شیعیان
    اما به هر حال
    در جواب حقیر فرموده بودید:"..امروز مطلبتان را سر صف خواندم و از بچه ها خواستم که نظرشان را بنویسند که هدف نویسنده از طرح این داستان چه کسانی است ؟ منتظر جواب هایشان هستم ...."
    نمیدانم در چه مقطعی مشغول خدمت هستید ولی فهم این داستان یک هم افقی بسیار بالا میخواهد. جوابهای بچه ها برایم فوق العاده جالب است. اگر امکان داشت بدهید من هم استفاده کنم
  • خانم معلم
  • @ جناب سامع
    سلام ، با سیاسی نوشتن من اگه شما خوشحال میشین ، سعی میکنم سیاسی بنویسم !ولی تضمینی در خوشحالی بعد از خواندن دیدگاهم شاید نباشد !!
    در ارتباط باولایت فقیه هم فعلا منابع ! جمع آوری میکنم و هنوز چیزی نخوندم ... مادر شوهرم بیمارند و با ایشون مشغول هستم ، مدرسه هم که تا ساعت 3 وقتم رو پر میکنه ،کار خونه و مهمتر از همه این کامپیوتر ! کلیه وقت آزادم رو گرفته !!! باید از این اعتیاد رهایی پیدا کنم ... دعا بفرمایید ...
    اگه ممکنه نتایجتان را در اختیارم بگذارید .... در وبلاگتان هم می شود عموم استفاده ببرند ....
    در پناه حق باشید .
  • خانم معلم
  • @ جناب ساعی
    سلام ، عید شما نیز مبارک
    امید که از شیعیان ان حضرت باشیم .
    حدیثتان اشاره به کافر بودن دارد بعد از پیامبر ! ... حتی اگر ان را بخواهیم قبول کنیم هم با زمان حضرت مهدی (عج) منافات دارد ... حداقل میدانیم یاران ایشان 313 نفرند ... بعد مسئله کفر مطرح می شود ! کفر تا آنجا که من اطلاع دارم یعنی نفی خداوندی باریتعالی ، تا چه اندازه این حدیث معتبر است اطلاعی ندارم ...
    اما در مورد داستان « ویروس » بله خواندم و با استقبال هم روبرو شد ، درخواست کردند کپی هم تهیه کنم و به بعضی ها بدهم ، چند نفر هم نتایج را نوشتند که امروز به یکی از انها جایزه دادم ... نوشته هایشان را به مربی تربیتی مدرسه دادم که تا هفته آینده مدرسه می آیند ولی حتما دو نوشته را خواهم فرستاد فقط اگر طول کشید خواهید بخشید .
    من معاون هنرستان فنی و حرفه ای هستم .
    در پناه حق باشید .
    من متوجه این تکه نشدم "با سیاسی نوشتن من اگه شما خوشحال میشین ، سعی میکنم سیاسی بنویسم !ولی تضمینی در خوشحالی بعد از خواندن دیدگاهم شاید نباشد !!" وارتباط آن با مطلبی که نوشته بودم؟؟؟
    اتفاقا دید من به کلیت مسایل جامعه ما سیاسی نیست بلکه فکر میکنم فرهنگی است!!!
    در مورد کفر هم خدمت شما عرض کنم که شیطان هم به خالقیت و معاد اعتقاد داشت ولی زیر بار امر خدا مبنی بر سجده بر آدم نرفت. بعد از پیامبر هم مردم زیربار امر خدا مبنی بر اطاعت از مولا علی نرفتند اگرچه به خالقیت خدا معتقد باشند.
    تفاوت اصلی انسان مسلمان با غیرمسلمان این است که با اعتماد به دین اگر دین چیزی گفت و او هم نفهمید باز اطاعت میکند و منتظر فهم حکمت آن نمیماند چون در غیر این صورت به دین نیازی نبود؟!!!
  • خانم معلم
  • @ جناب ساعی
    سلام
    نوشته ای که برای جناب سامع نوشته بودم در ارتباط با پیام ایشان بود با توجه به روحیه و دیدگاهی که ایشان دارند و برای شما نوشته نشده بود .
    من هم به کار فرهنگی بسیار اعتقاد دارم . اما آنچه اکنون همه چیز را تحت الشعاع قرار داده سیاست است دیگر ختی آفولانزای خوکی را هم به سیاست می چسبانند !
    در ارتباط با کفر هم از توضیحتان ممنون ... صحیح فرموده اید.
    اما مسئله تفسیری است که از دین میشود .... با کدامین تفسیر باید به دین اعتماد کرد ؟ .... متاسفانه اکنون دیدگاههای گوناگونی از دین می شود ، نمیگویم همه چیز را با عقلانیت و منطق باید جواب داد شاید همین الان اگر از امام ایرادی بگیرند که میگیرند ، ولی من با اعتماد قلبی که به امام داشته و دارم ، علی رغم آنچه منطق شاید بگوید باز به قلبم اعتماد کنم ، مهم این است که آن باور قلبی در دین برایمان بوجود آید ... باور داشتن اینکه اگر دین بگوید بمیر باید بمیری ، سخت است ، گرچه در زمان جبهه و جنگ این اتفاق افتاده بود ، زمان و بستری که رویداد ها برای مان فراهم میکنند بسیار موثرند . این باور میسر نمیشود مگر به اهتمام خود فرد و انچه مبلغین از دین نشان می دهند ... در حال حاضر با دوگانگی هایی که بوجود امده ،راه را از بیراه نمی توان تشخیص داد ... تشخیص حق و باطل مشکل شده .... عملکرد ضعیف و حتی می توان گفت بسیاری بد از کسانی که می توانند تاثیر گذار باشند ، وجهه ی دین را پایین اورده ، فقط مانده همان باور قلبی مردم ، که خدا نکند ان هم با این همه تبلیغات گرفته شود ....
    به عنوان مثال ، امروز وقتی نوشته ویروس را به تربیتی مان نشان دادم ، ایشان که در دانشکده پرستاری کار میکنند ، گفت این را بده من انجا ببرم ، از این دست مطالب به دست دانشجویان نمی رسد ، اکثرا شهرستانی هستند و می گویند اگر قبلا یک مفاتیح دستمان می گرفتیم الان نمی گیریم !! ...
    به کسانی که اطرافتانند زیاد نگاه نکنید ، واقعا کار فرهنگی کم انجام می شود ... و برای همه اینها من خودم و هم سالانم را مقصر میدانم ..... جوان ما گناهی ندارد ، من نتوانسته ام چهره ی زیبای دین را نشانش بدهم . چرا که خودم هم در دین ان مشکل داشته ام ! .
    در پناه حق باشید .
    اگر بر روی حق ماندن اینقدر آسان بود که 124000 پیامبر شکست نمیخوردند و آدمی مثل مولا علی در فتنه زمانه فرقش خونین نمیشد.
    آنقدر کفر در آخرالزمان به شما نزدیک شود که صدای آنرا از فرزندان خود خواهید شنید و از درون خانه هایتان...
    روزی خواهد رسید که مردم به فاصله صبح تا شب نسبت به همه اعتقادات خود کافر شوند...
    اگر در این وضع وحشتناک 313 نفر پاک باقی بمانند ظهور امام زمان غریب است. البته مشکل عدم تربیت همین قلیل پاکان است نه همه گیری کفر و فساد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی