عرفه - راهی به سوی خود و خدا شناسی :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


عرفه - راهی به سوی خود و خدا شناسی

خانم معلم | چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۸۸، ۰۸:۳۹ ق.ظ | ۱۶ نظر



اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک ،
    واسعدنی بتقویک ،
       ولا تشقنی بمعصیتک ،
             و خرلی فی قضائک ،
                     و بارک لی فی قدرک ،
              حتی لا احب تعجیل ما اخرت و لا تاخیر ما عجلت .





پروردگارا !

     سرنوشت مرا خیر بنویس

                              تقدیری مبارک

            تا هر چه را تو دیر می خواهی زود نخواهم

                           و هر چه را تو زود می خواهی دیر نخواهم

  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

  • فرزند شهید
  • نسل نشسته
    انتقادی به عملکرد بنیاد شهید
    ثمره ی جهاد نسل ایستاده فریادگر، شده بود نسل نشسته ی یاد آور.
    تجمل پرست ها از بسیجی ها می ترسیدند.
    امروز برای شهدا وقت نداریم

    ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم
    به رزوم منتظر نظرات پر مهر و سر سبز شما هستم سبز باشی از نوع علی
    [گل][گل][گل]
  • محمد مهدی
  • سلام و باز هم سلام
    عرض معذرت خدمت خانم معلم عزیز بابت تاخیر چند روزه ای که از به جهت خرابی وبلاگ و عدم ارسال کامنت! دوست داشتم بعد از نگرانی تون از خانم سما جواب می دادم که نشد.
    بیشتر مطالب شما که حکایات جالب تاریخ ماست را خواندم ممنون از انتخاب این حکایات
    بابت نگرانی شما هم نمی دونم چی بگم اما انگار حکایت بیماری ایشون ماجرا را ختم به خیر کرد اگر چه بیماری هم خود مشکلی است که امید به شفا و سلامتی ایشان دارم به جز این وبلاگ ها هیچ راهی جهت ارتباط با ایشان نداشتم.
    بازم خدمت می رسم اگه اوضاع این دنیای مجازی روبرا باشد
    موفق باشید.
    سلام خانم معلم گرامی جملات بسیار زیبایی انتخاب کرده بودید. ما را از دعای خیر فراموش نفرمایید......
    الهی چه خوش روزگاری است
    روزگار دوستان تو با تو.چه خوش بازاری است
    بازار عارفان در کار توچه خوش دردی است، درد مشتاقان در سوز شوق مهر تو .
  • خانم معلم
  • @ جناب کاوسی
    سلام ،
    بنده ی خوب خدا ، ما محتاج دعای شما خوبانیم ، شما ما را از دعای خیرتان بهر مند سازید . ممنون که سر زدید ، بسیار محبت فرمودید .
    یا مغیث من لا مغیث له
    سلام
    چه دعای قشنگی رو انتخاب کردید !
    تا هر را تو دیر می خواهی زود نخواهم و هرچه را تو زود می خواهی دیر نخواهم
    زیبا بود...
    ممنون
    انشاءلله
    -
    آقای سامع ارادت داریم.میرسیم برای عرض ارادت..رخصت بفرمائید!
    --
    عید میشه این اهنگ رو از وبلاگ برنمیدارید؟غمه..به اندازه کافی جای اشک خون سرازیر است...اگرچه به قول حضرت امام عید نداریم امسال ولی ...
    --
    همین..منو دعا کنی ها :(
  • خانم معلم
  • @ سما جان
    نوشته هات نشون میده که حداقل کمی تا قسمتی ، هستی !
    خدا رو شکر ... من دعات کردم دختر خوب ....
    چشم تغییرش می دم ، دیگه ؟ !!!
  • مساله این است
  • ای جانم !
    از دل همین دعای مرقوم شده ، یه تئوری در بیارید برای اوضاع وضع کنونی.

    یاعلی.
    سلام وبدرود
    یا مغیث من لا مغیث له
    سلام
    بودن که هستم.زمان اندکی برای همه بودنهایم دارم
    پرسش را در جواب کامنتهای وبلاگم کردم.می شود؟نمی شود؟چی شد بالاخره./..فکر نمی کنم که ...نمی بینیم یعنی؟:(
  • خانم معلم
  • @ مسئله این است
    سلام
    چه کار سختی !!
    کلی باید فسفر سوزوند ، اونم سن ما ؟!! کمبود تمامی مواد معدنی !!
    دست بردار برادر !
    همینکه گشتم دو بار تا بتونم این قسمت دعا رو پیدا کنم ، غنیمتی بود برایم که دو بار حداقل معنایش مرور شود و کلی لذت بردم ، من هنوز در همان اندر خم خواندن کتابهای « ولایت فقیه » مانده ام از بس پای کامپیوترم !
    دعا کنید اصولم را تقویت کنم ...
    در پناه حق - ممنون که سر زدید .
    باسلام به شما برادران عزیز
    من با موضع گیری سیاسی هر کس که فقیه باشد یا کلا فقیه در سیاست دخالت داشته باشد مخالفم وبه عدالتش خدشه وارد می شود .مثلا نباید فقهای شورای نگهبان سیاسی باشند .علت این همه مشکلات را در رابطه با انتخابات را طرفداری از یک طرف می دانم.همانطوریکه قبلا خاتمی یا رفسنجانی از این جناح بودن ورهبری هم با آنها به مدارا رفتار می کرد هر جا هم می خواستند مخالف اصل اسلام حرف بزنند .با دخالت رهبری مسئله حل می شد.وحرف اخرا را رهبری می زدند.واحترام هم داشتند واین همه مخالفت علیه رهبر را به دنبال نداشت . رهبر یعنی پدر یک خانواده است .اگر از یک نفر طرفداری کند دیگری سر به شورش می نهد.
  • خانم معلم
  • @ ناشناس
    سلام علیکم و رحمه الله
    حالا چرا سلام به برادران فقط ؟ !!
    وبلاگ خواهران تشریف اورده اید و به براردان سلام می کنید ؟
    نظرتان محترم ، هر جور مایلید فکر کنید
    اینجا همه چیز میلی است !!!
    سلام عیدتون مبارک
    الهی ما ذا وجد من فقدک و ما الذی فقد من وجدک معبودا! هر که تو را گم کرد، چه یافت؟ و آن کس که تو را یافت، چه گم کرده است؟ و تو ای دوست اگر جرعه ای از سبوی محبت محبوب چشیده یا حکایتی از آتش عشق معبود شنیده باشی، نیک بر این حقیقت واقف خواهی شد.
  • محمد مهدی
  • سلام و سلامی دوباره
    عید شما هم مبارک
    خداوند سفر به سرزمین وحی و انجام مناسک حج را نصیب همه ی ارزومندان کند. خانم معلم عزیز ما را نیز توفیق حضوری دوباره و چند باره نصیب نماید. خداوند سرنوشت همه ی ما را خیر بنویسد. خیر دنیا و اخرت شما را از خدای منان خواهانم
    موفق و سربلند و شاد باشید
    سلام و صد سلام به خانم معلم عزیزم
    عیدتون مبارک
    آرزو می کنم همیشه سلامت باشید و لباتون خندون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی