آخرین جمعه ی سال است ، کجایی آقا ؟! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


آخرین جمعه ی سال است ، کجایی آقا ؟!

خانم معلم | جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۸۸، ۰۴:۱۱ ب.ظ | ۱۶ نظر

هـمه هسـت آرزویم ، که ببینـم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم ، برسم به آرزویی

 

آســـمان غرق خیــال است ، کجــایی آقا ؟

آخرین جمعه ی سال است ، کجایی آقا ؟

نفس عاشــق اگــر بود زمــین می فهمید

عاشقی بی تو محال اســت ، کجـایی آقا ؟

پی نوشت : از دیشب توی این فکر بودم که این جمعه آخرین جمعه است ، بازم انتظار و بازم آرزوی ظهور ، از امام زمان (ع ) نقل میکنند که فرموده اند :

 " اگر دلهای شیعیان ما به هم گره بخورد وبه هم الفت پیدا کنند ، مبارکی دیدار و ظهور ما به عقب نمی افتد ."

بیاییم در این سال نو دلهایمان را به هم گره بزنیم  و به دنبال همان وحدت کلمه ای باشیم که اماممان در هر خطابه ای از آن دم می زدند .... بیاییم در این سال جدید کینه ها را دور بریزیم ... بیاییم به خاطر خدا ، و شادی دل امام زمانمان طرحی نو در اندازیم اگر عاشق واقعی امام هستیم ...

حافظ زیبا میگه :

خیـال  روی  تو  در  هر  طریق  همره  ماست

نســـیم  موی  تو  پیو ند  جــان  آگه  ماســت

برغــــــم   مدعیانی  که  منع  عشــــق  کنند

جـــــــمال  چهره ی  تو  حجت  موجه  ماست

اگـــــر  به  ز لـــف  دراز  تو  دســــت  ما  نرسد

گناه  بخت  پریشــان  و  دست  کوته  ماســـت

به  حاجــب  در  خلوت  ســــرای  خاص  بگـــــو

فلان  ز  گوشه  نشینان  خــاک  درگه  ماســـت

به  صـورت  از  نظر  ما  اگر  چه  محجوب  اســت

همیشــه در  نظـــر  خاطـــــر  مرفه  ماســــــت

اگـــر  بسالی   حافـــظ  دری  زند  ،  بگشـــــای

که سالهاست که مشتاق روی چون مه ماسـت

این همه از عاشق مهدی بودن گفته و می گویم ولی :

من بی مایه که باشم که خریدار تو باشم

حیف که تو ، یار منو ،  من ، یار  تو  باشم

 پی نوشت ۲ : این مطلب را به یمن نام مقدس حضرت ، آخرین پست سال ۸۸ قرار میدهم باشد که اغاز سال ۸۹ با ظهور و حضور ایشان توام گردد ....

سال نو را به تمام عزیزانم که در این سال با من همراه بوده اند ، تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی ، آرامش ، عزت و سربلندی و موفقیت در تمامی امور را بر ای تک تک شما عزیزان از درگاه خداوند رحمن مسئلت دارم ....

 التماس دعا و در پناه حق باشید .

خداوندا، فرجش را نزدیک ، ظهورش را آسان و ما را از سالکان راه او قرار بدهد .

  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

سلام.خیلی بلاگ جالبی داری.خیلی حال کردم.ایول.امیدوارم همیشه به همین خوبی باشی.یه سری هم به وب من بزن.ممنون
پاسخ:
ممنون .... چشم در اولین فرصت سر میزنم
سلام و خداقوت
روزگارتان همیشه بهار لبانتان همچون شکوفه خندان وجودتان سالیان سال در چهار راه فصلها چون سرو آراسته باد.
پیشاپیش عید و تحویل سال نو را با تمام وجود به شما تبریک می گویم.
پاسخ:
من همیشه شرمنده ی شما هستم ...سال نو شما هم مبارک باشه انشا الله
  • مساله این است
  • بهار بی گل رویش کجا کنم باور ...
    پاسخ:
    منم موافقم با این آیکونت منتها شدیدتر باید زار زد !!!
    آسمان غرق خیال است کجایی آقا؟
    آخرین جمعه سال است کجایی آقا؟
    یک نفس عاشق اگر بود زمین میفهمید،
    عاشقی بی تو محال است،کجایی آقا ...؟
    همه گویند به ظهورش صلوات ..... کاش این جمعه بگویند به حضورش صلوات

    سلام خانم معلم گلم
    اومدم اومدن بهار رو بهتون تبریک بگم بهاری که همیشه
    پر از نشاط و تازگیه
    امیدوارم بهار امسال موندگار شه تو زندگیتون
    غم که همیشه هست اما امیدوارم شادی هاتون پایدار باشه و رنگ غم هاتون رو ببره
    از ته ته ته دلم ارزو میکنم همیشه شاد باشید وخدا سایه تون رو برای ما بچه های کج و کوله که همیشه نیاز به یه بزرگتر مهربون و صبور مثل شماد اریم حفظ کنه
    (تمام حرف هایی که حفظ کردم به مامانم بزنم موقع عید)
    البته چون مامانمم متولد اول بهاره یه سری چیزای اضافه بر اینا داره
    تو رو خدا برای منه سر به هوا دعاک نید که خیلی دعا لازمم
    دعاکنید خدا یکم فقط یکم صبور ترم کنه!
    به قول یه بنده خدایی: روزو روزگار بر شما خوش
    خوشبخت و سعادتمند باشید
    پاسخ:
    صبر چیزیه که درطول زمان بدستش میاری مهم ذاتته که خوبه ... اما چشم چون میگن در حق هم دعا کنید براتون دعا میکنم ..واقعا از اینکه یه همچین کلاس خوبی دارم خوشحالم و به این بچه ها می بالم .... امید که بهارانت یکی پس از دیگری بهتر و سایه آرامش و سلامتی بر سرتون مستدام باشه .... از اینکه این همه بهم لطف دارین هم ممنونم ... خدا سایه بزرگترها رو سرتون نگه داره و براتون حفظشون کنه ...
    مهرورزان زمان هایِ کهن
    هرگز از خویش نگفتند سخن
    که در انجا که "تویی"
    برنیاید دگر اواز از "من"!

    ما هم این رسم ِ کهن را بسپاریم به یاد
    هرچه میل ِ دل دوست
    بپذیریم به جان,
    هرچه جز میل ِ دل ِ او
    بسپاریم به باد!
    ***

    آنکه اموخت به ما درس محبت میخواست:
    جان , چراغان کنی از عشق کسی
    به امیدش ببری رنج بسی.

    تب وتابی بودت هر نفسی
    به وصالی برسی یا نرسی!

    سینه بی عشق مباد!
    (بازم مشیری)
    پاسخ:
    واقعا سینه بی عشق مباد .....
    خوش امد بهار
    گل از شاخه تابید خورشیدوار
    چو آغوش نوروز پیروز بخت
    گشوده رخ وبازوان درخت.

    گل افشانی ِ ارغوان
    نوید امید است در باغ ِ جان.
    که هرگز نماند به جای
    زمستان اهریمنی.
    بهاران فرا میرسد
    پرستیدنی.
    سراسر همه مژده ی ایمنی.
    دراین صبح فرخنده ی تابناک
    که از زندگی دم زند جان خاک.
    بیا با دل وجان پاک
    همه لحظه هارا به شادی سپار
    نوایی هم آهنگ یاران برار:
    خوش امد بهار
    (مشیری)
    پاسخ:
    خوش امد بهار ....
  • ترنم باران
  • شبی بیا که ببینی... شبی بیا که ببینی شبیه پاییزم ببین به پای خودم مثل برگ می ریزم شکستنی شده ام اعتراف می کنم اما کجا غرور خودم را به دار آویزم شبیه فاجعه تکرار میشوم هر روز چگونه روی دو پایم دوباره برخیزم؟! طنین سبز مرا موریانه ها خوردند منی که از تب باران همیشه لبریزم کسی ندید عبور سپیده را در باغ بگو به سمت کدامین بهار بگریزم دوباره جمعه و دلتنگی و غروبی تلخ نیامدی که ببینی شبیه پاییزم اللهم عجل لولیک الفرج
    لحظه تحویل سال برام دعا کنید ممنون خانم معلم جونم
    پاسخ:
    شما هم عسل خانم برای ما دعا کنید ... الهی خداوند حفظ تون کنه و سلامت باشید ...
    با سلام وطلب مغفرت برای درگذشتگان ‘ امیدوارم سالی که پیش رو داریدبرای آن همکار محترم و متعهد ‘ قرین موفقیت ‘ سلامتی و بهروزی باشد. پیشاپیش فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت رل به شما و خانواده حقیقی و خانواده وبلاگیتون تبریک عرض می کنم . همچون گذشته سرشار ازایمان و امیدباشید .
    پاسخ:
    من نیز آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده محترمتان را از خداوند منان طالبم . در پناه حق باشید .
    سلام
    عیدتان مبارک
    فرارسیدن نوروز و سال نو را به شما و خانواده ی محترمتان شاد باش می گویم. سالی در کمال تندرستی، سرشار از صفا و صمیمیت، مملو از شادمانی، همراه با موفقیت، در نهایت آرامش، در اوج بهروزی و رشد و تعالی و مملو از برکات معنوی برایتان آرزو دارم.
    پاسخ:
    سلام .... متقابلا همین آرزوها را سه برابر بکنید برای شما دارم !!!
    اومدیم عید دیدنی
    روز اول بهار 89
    من کلا بهار رو دوست دارم
    و خب کشته مرده ی فروردینم به شرطی که مشهد 24 درجه افت فشار نداشته باشه

    زیاد مزاحمتون نمیشم
    فقط اومدم عرض ارادت
    پاسخ:
    تازه از مسافرت اومدم و هنوز نتونستم سری بهتون بزنم .... انشا الله از فردا البته بعد از دید و بازدیدهایی که انجام ندادیم و ندادند !!!
    الهی آمین ...
  • مساله این است
  • اجازه خانوم!
    سلام.
    سال نو مبارک.
    تا نرفتید به مسافرت عیدی ما رو بدید بیاد.
    لطفا اینقدر گیر ندید به پیک نوروزی ما. روز آخر همه ش رو حل می کنیم. البته از روی دست شاگرد مثبته کلاس. یاح یاح یاح
    پاسخ:
    بعدشم .... عیدی ما رو بدید بیاد یعنی چی ؟ !! با کیا نشست و برخاست می کنی اینجوری صحبت می کنی ؟ !!! ..... گوشت رو بکشم میخ کنم به دیوار ؟!!!
  • پنجره ای به گندم زار
  • سالها و روزها

    می گذرند و می گذریم

    همیشه ها هنوزها

    مثل سال تحویل

    یک لحظه ؛

    یک آن ؛

    یک سال ؛
    پاسخ:
    سال نو مبارک ...
    سلام
    سال نو و افتتاح این وبلاگ را به شما تبریک عرض میکنم
    پاسخ:
    خدا را شکر از غیبت صغری خارج شدید .... منتظر پست های جدیدیتان در سال نو هستیم ....
    سلام بر خانم معلم منتظر !

    عیدتان مبارک . تازه میلاد امام حسن عسگری هم مبارک .

    هم موقع سال تحویل هم مواقع دیگر کلی به یادتان بودم و کلی دعا کردم که همراه با خانواده مشرف شوید . ان شا الله





    منتظر اولین پست سال 89 تان هستیم ها .

    یاحق
    پاسخ:
    خوشحالم که هستی ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی