ما تغییر میکنیم به جون مادرم !! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


ما تغییر میکنیم به جون مادرم !!

خانم معلم | چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۹، ۱۱:۵۱ ب.ظ | ۱۴ نظر

ما خواستار تغییریم ....... همه ی دنیا باید تغییر کند .... البته آنطور که  ما می خواهیم !! .... ما زندان گوآنتامونا را تعطیل کردیم چون طرفدار تغییریم ...چه معنی میدهد که مخالفانمان را زندانی کنیم و این همه خرج روی دست خودمان بگذاریم و یا برای خودمان حرف در بیاوریم .... می کشیم و راحت می شویم حرف هم پشت سرمان نمیزنند .....

برایمان قانون وضع می کنند .... ما برای حفظ صلح جهانی آمدیم .... عمو تم را که یادتان هست ... بیچاره طرفدار حقوق بشر بود .... من نیز از نوادگان اویم ..... ما برای حفظ جان خلبانانمان از هواپیماهای بدون سرنشین برای از بین بردن تروریست های شرور در یمن و شاخ آفریقا و پاکستان استفاده کرده ایم و همه ی اینها که با کشته شدن عده ی قلیلی همراه بود ، فقط برای حفظ صلح جهانی است ...

این ریگی مادر مرده که فقط ماموریت داشت برای ما امنیت منطقه را حفظ کند را گرفته اند و انتظار دارند ساکت بنشیم و حرفی نزنیم !!! .... پس رئیس سازمان ملل چکاره است ؟... باید از حقوق ملت ها دفاع کند ! ..گاهی عقلش نمیرسد یا دیر میرسد !! آ ن هنگام است که مجبوریم گاها نهیبی بزنیم تا یادش بیفتد از حقوق بشر که همانا مساوی حقوق ماست ! دفاع نماید .....

وزارت امور خارجه ی ما با وزارت امور خارجه ی جرج بوش از زمین تا آسمان تفاوت دارد .... ما کجا و او کجا !!! .... من از قاره ی سیاهم ، خودم سیاهم ، پدرم سیاه است ، مادرم سیاه است ... پوستم سیاه است ( جدیدا گفته ام که مثل مایکل جکسن کمی تغییر در ما ایجاد کنند تا از سیاهی کامل خارج شویم ) ،  قلبم سیاه است .... نوکرمان سیاه است ، کلفتمان سیاه است ، باغبانمان سیاه است ، کلا ما خانواده ی فقیری هستیم که همه سیاهند از پدرمان تا کلفت های خانه مان .....

من میدانم سلاح هسته ای یعنی چه و چه خطراتی در بر دارد ..... من مخالف جنگ هسته ای هستم .... وقتی تابستان می شد دوستانم با هم جنگ هسته ای می کردند و یک بار یکی از انها به چشمم خورد و علت اینکه نمیتوانم بعضی چیزها را خوب ببینم همان است .... به این خاطر من ، هم به صلح علاقمندم و هم جنگ هسته ای را اصلا چیز خوبی نمیدانم ...پس بهتر است سلاح هسته ای دست همه نباشد ما خودمان داشته باشیم تا کسی با یکدیگر جنگ نکند .....

سیاست ما درست است که بر مبنای تغییر قرار گرفته ولی برادر بوش هم چیزهای خوبی گفته بودند ...البته ما بسیار نفت دوست داریم .....نفت طلای سیاه است !!! .... ما هم که سیاهیم بیشتر به ان علاقمندیم .....

«من به عنوان رئیس جمهور آمریکا متعهد می شوم که آمریکا هرگز از سلاح هسته ای علیه رقبای خود که این سلاح را در اختیار ندارند و به مقررات منع گسترش تسلیحات اتمی احترام می گذارند، استفاده نکند... البته کشورهای خارج از این معیار، مانند ایران از استثناهای این مقررات جدید خواهند بود»!

اینها را من خودم به تنهایی افاضه نمودم ... من به جهانیان نشان دادم به دنبال صلحم .. جایزه صلح نوبل تا هستم و هست دارمش دوست ، مال من است !!

ما از بس مهربانیم و متواضع سر تعظیم در برابر امپراطوری عربستان و ژاپن سر خم کرده ایم اخیرا هم سرمان را برای رئیس جمهور چین که یه مقدار در مسائل هسته ای با ما سر ناسازگاری دارد هم خم کرده ایم ... البته شب بالشتمان خوب نبود گردن درد داشتیم بیشتر از این خم نشد وگرنه ما تا کمر خم میشدیم ....


خدا ذلیلشان کند این چشم تنگها را ... برایشان تعظیم هم نمودیم و باز در جلسه اعلام کردند بهتر است از راه مذاکره مشکلات هسته ای ایران دنبال شود ....

ما گفتیم تحریم گفتند نه ، تحریم راه حل مناسبی نیست .... ما هم کوتاه امدیم چون اصلا خلقت مان اینطوری است هر که هر چه بگوید گوش می کنیم و از این رو افاضه نمودیم که مگر تحریم چوب جادوگری است که بلافاصله اثر کند .... اینها فیلمهای هری پاتر را ندیده اند وگرنه هی تحریم تحریم نمیکردند .... ما با دختر و خانممان !! هفته ای دو بار سری کامل هری پاتر را تماشا می کنیم و از خصوصیات چوب دستی جادویی کاملا اطلاع داریم .....

فعلا ترکیه هم ما را پس زده ، هند هم که بی توجه شده ..این همه برایشان کرنش نمودیم این همه از راه به این دوری خدمتشان رسیدیم حتی حرمت مهمان را نگه نداشتند !! این آسیائیها عجب موجوداتی هستند .....

من نگران اسرائیل کوچولو هستم ..... میدانید و بارها گفته ام که از اسرائیلی ها اسرایئلی ترم  و حفظ امنیت ان را اولویت اصلی سیاست خارجی ام می دانم ( به بقیه گفته ام سیاست خارجی ، ولی از خودمانند ) !!

اسرائیل جانمان با وجود ایران احساس تهدید میکند  ما مجبوریم  برای اینکه احساس نکند پشتش خالی است و ایران هوس مبارزه هسته ای با او را نکند تحریمش کنیم .... اخر هیچ راه دیگری به نظرمان نمیرسد ....به همه پرسی گذاشته ایم .... گفته ایم در وبلاگها نظر سنجی بزنند ببینند ما چکار کنیم بهتر است .... امروز در جلسه انقدر شوغ بود و سگ صاحبش را نمی شناخت که نفهمیدیم چه گفتند و چه شد !! .....

در انتها :

فعلا که تحریم ایران به تعویق افتاد ولی چین چه حالی کرد وگرنه این همه جنس روی دستش باد می کرد !!! ..... با این کار باز مردم ایران خوشحال و خندان جنس چینی می خرند و راضی اند از چسب رازی .

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۴)

پوووووووووف والا من که نفهیدم بالاخره تو کدوم طرفی هستی. چقدرم نوشتی. حداقل یه نتیجه گیری تهش می ذاشتی
پاسخ:
ببین ما معلما نتیجه گیری و غلط گیری و نکته هامون با قرمزه !!! متوجه شدین انشا الله ....
سلام .
ایول به خانم معلم خوب یاورشونو استاد کردی
راستی! ببخشید میشه از این سلاح هسته ایی که گفتید تو کلاستون استفاده کنیم. چون من خیلی از این سلاح هسته ای خوشم میاد
ولی خداییش بسی تشویق میخواد. خوب حالی به کلاسش داید.
پاسخ:
منم از جنگهای هسته ای اونم سر کلاس خوشم نمی یاد ..... فکر نکن در همه ی چیزها با اوباما اختلاف نظر دارم !!!1
  • محمد خواجوی.فریاد
  • « فریـــــــــــــاد »

    من این را نیک می دانم ،
    که هر کس را وفاتی هست .
    چه ننگ آور بود مرگش ،
    هر آنکس را که بی بانگی و فریادی ،
    به غفلت ازجهان چشمان خود را بست .
    ازین رو من تخلص می کنم فریاد ؛
    که با فریاد، نام هر سکوتی را براندازم ؛
    که با فریاد خود، فریادها در کوه مرده منعکس سازم ؛
    و با فریاد، جان بازم .

    امید است که درین مسیر، راهنمایی تک تک تان،
    همچو نور شبتاب های گرد هم آمده در شب، برای من باشد.
    بیصبرانه چشم انتظار نظرات شما در قالب نقدی بی تعارف هستم .
    محمد خواجوی.فریاد
    پاسخ:
    فریاد زنان خدمت میرسیم .......
  • محمد خواجوی.فریاد
  • « فریـــــــــــــاد »

    من این را نیک می دانم ،
    که هر کس را وفاتی هست .
    چه ننگ آور بود مرگش ،
    هر آنکس را که بی بانگی و فریادی ،
    به غفلت ازجهان چشمان خود را بست .
    ازین رو من تخلص می کنم فریاد ؛
    که با فریاد، نام هر سکوتی را براندازم ؛
    که با فریاد خود، فریادها در کوه مرده منعکس سازم ؛
    و با فریاد، جان بازم .

    امید است که درین مسیر، راهنمایی تک تک تان،
    همچو نور شبتاب های گرد هم آمده در شب، برای من باشد.
    بیصبرانه چشم انتظار نظرات شما در قالب نقدی بی تعارف هستم .
    « فریـــــــــــــاد »

    من این را نیک می دانم ،
    که هر کس را وفاتی هست .
    چه ننگ آور بود مرگش ،
    هر آنکس را که بی بانگی و فریادی ،
    به غفلت ازجهان چشمان خود را بست .
    ازین رو من تخلص می کنم فریاد ؛
    که با فریاد، نام هر سکوتی را براندازم ؛
    که با فریاد خود، فریادها در کوه مرده منعکس سازم ؛
    و با فریاد، جان بازم .

    امید است که درین مسیر، راهنمایی تک تک تان،
    همچو نور شبتاب های گرد هم آمده در شب، برای من باشد.
    بیصبرانه چشم انتظار نظرات شما در قالب نقدی بی تعارف هستم .
    « فریـــــــــــــاد »

    من این را نیک می دانم ،
    که هر کس را وفاتی هست .
    چه ننگ آور بود مرگش ،
    هر آنکس را که بی بانگی و فریادی ،
    به غفلت ازجهان چشمان خود را بست .
    ازین رو من تخلص می کنم فریاد ؛
    که با فریاد، نام هر سکوتی را براندازم ؛
    که با فریاد خود، فریادها در کوه مرده منعکس سازم ؛
    و با فریاد، جان بازم .

    امید است که درین مسیر، راهنمایی تک تک تان،
    همچو نور شبتاب های گرد هم آمده در شب، برای من باشد.
    بیصبرانه چشم انتظار نظرات شما در قالب نقدی بی تعارف هستم .
    محمد خواجوی.فریاد
    سلام
    به قول یه نفر گنده تر از ایشان هم نتوانستند غلطی بکنند.

    ضمنا خانوم معلم زیاد با بعضیا نگردین ادبیات افاضاتشون بدجور بدآموزی داره انگار.
    یه وخ اگه دیدین رنگ گوشاتون داره قرمز میشه نگین نگفتی.

    موفق و سربلند باشید.
    پاسخ:
    جای خالی هاش رو خودتون پر کنید . ( اینم مشق امشبتون )
    سلام خانم معلم خوبین؟
    شرمنده که دیر اومدم آخه من آدرس وبلاگتونو نداشتم واسه همین منتظر بودم شما بیاین .دفعه قبل که اومده بودین آدرستونویادتون رفته بود بذارین.
    از این به بعد من در خدمتم
    پاسخ:
    آفرین ولی دیگه تکرار نشه .....
  • مساله این است
  • حضرات در حال نفس زدن های آخر حیات شان هستند. باور ندارید از شاگرد وراجه بپرسید.


    در ضمن گریه های بعضی ها برای لوس کردن خودشونه. منم که اصولا حوصله اینجور لوس بازی ها رو ندارم.
    سلام
    برام جالبه که اهل فیلم و سینما و نقد فیلم هستید.
    متاسفانه هیچ ذوقی در این رابطه ندارم. بندرت فیلم می بینم اونم وقتی بر سر فیلمی هیاهو و سر و صدایی ایجاد میشه مشتاق میشم ببینم. ولی یه استاد خانمی داشتیم مدام به من توصیه به دیدن فیلم میکرد. البته بیشتر فیلم های خارجی رو چون خودش هم استاد درس های سیاسی بد . جالب اینکه مدام بعد از سفارشش میگفت به صحنه ها حساسیت نشون ندید محتوا را ببینید.
    رقصنده با گرگ/ مردی برای تمام فصول و یه چند تا دیگه فیلم و به سفارش ایشون دیدم.
    اماده به سفارش شما هم فیلم ببینم
    موفق باشید
    پاسخ:
    خیلی التماس دعا ..... جناب خاتمی رو هم که ممنوع الخروج کردن !!
  • رامین(نون وَ الْقَلَمِ)
  • ممنون از مطلبتون
    در آخرین لجظات حرکت وبلاگی شما هم به لیست چهل سرباز پیوستید.
    با افتخار به لیست همراهان افزوده شدید.

    به نظر من طی یک فقره شامورتی بازی ما بریم و یک عدد بمب هسته ای بی خطر
    وسط خیابون پنجم نیویورک بترکانیم
  • زینب سادات ~~~> زیر یک سقف
  • جنس چینی گفتی و کردی کبابم !
    مرده شورشونو ببرن !!!
    پاسخ:
    کدوماشونو ؟ ........ خودشو ...کلفت و نوکرشونو .... داداش جرج بوشو ....
    همه شووووووووووووووووووووووووووووونو با هم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رامین(نون وَ الْقَلَمِ)
  • سلام
    با تشکر از همراهی بی ریایتان با حرکت وبلاگی
    بروزم با «قطره دریاست اگر با دریاست»
    به همین بهانه.
    پاسخ:
    ممنون از اطلاعتون سر میزنم لینکتان میکنم که در لیست دوستان باشید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی