السلام علیک یا ثامن الحجج :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


السلام علیک یا ثامن الحجج

خانم معلم | دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۴:۴۹ ب.ظ | ۳۴ نظر

سلام به همه ی دوستان خوب

اگه خدا بخواد بی حرف پیش بی حرف پیش شاید امام رضا ما رو طلبید و فردا رفتیم پابوسش .... فقط چون به حلالیت طلبیدن موقع سفر عادت دارم   ، اینجا رو هم مستثنی ندونستم و خواستم بگم اگه خدای نکرده حرف نسنجیده ای گفتم که شاید ناراحت شده باشید عفو کنید ... بالاخره سفره دیگه ... یه وقت ممکنه تا چشممون افتاد به گنبد طلاش ، یا اون کبوتراش ، یا زائراش سنگ کوب کردیم و همون جا مجاور ! شدیم ..... گرچه ما از این شانسا نداریم و احتمالا ممکنه تو بیابونای گرمسار یه دفعه بخوریم به یه قطار دیگه یا از ریل خارج بشیم و قاطی مور و ملخا به دیار باقی سه سوت بشتابیم ....

اما اگه رفتم مطمئنا یاد همه خواهم بود و از طرف همه دعا میکنم ... انشا الله که خدا قسمت همه بکنه .... من که تا چشمم به آقا نیفته باور نمیکنم رفته باشم .... دلم براش یه ذره شده .... دیگه حسابی بیتاب شدم ....

التماس دعا .......

  • خانم معلم

نظرات (۳۴)

حلالت کردم

رفتی اونجا یه سلام مخصوص از طرف ما به اقا برسون
زیارتت هم قبول
سلام بر خانم معلم گرامی
خوشا به سعادتتان
حقیر را از دعای خیر فراموش نفرمایید که سخت محتاج دعاییم
پاسخ:
ولی چشم حتما یادتان خواهم کرد و انشا الله قسمت خودتان بشود بزودی .
سلام سلاااااااااااااااااااااااااااااامممممم
صد تا سلام
وایییییییییییییییی چقدر خوب ،انشا الله به سلامت بیان و برگردین ،دارم لحظه شماری میکنم برا زمانی که ببینمتون
اجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــازه نایب الزیاره منم باشد هاااااااااااا
پاسخ:
من منتظر دیدن شماها هم هستم .... با هم نایب الزیاره همه میشیم با اون شاگرد وراجه ی کلاس !!!1
سلام ما غریب ها را نیز دعا کنید راستی در مورد درسهایم هم دعا کنید ما که بدی ندیدیم حلال کنیم شما هم حلال کنید
خب دعا کنید راستی خانم معلم هواپیما سوار نشید
نه این که سقوط کنه ممکنه دیر برسید
خدانگهدار
پاسخ:
شما غریب اون دیار رو هم دعا می کنیم .... امید که بتونی انتخاب رشته ی درستی داشته باشی ... چشم سوار هواپیما نمیشم نه اینکه سقوط کنه .... رامون نمیدن !!!
چه عکسای خوشکلی گذاشتین ،قلب آدم کنده میشه بهشون نگاه میکنه ،خیلی دلم تنگ شده برا امام رضا (ع)،
لطف کنید بهم خبر بدین که منم برناممو جور کنم زودی بیام ببینمتون
پاسخ:
تو قطار که نشستم و راه افتادیم اول به شما دوقلوهای به هم نچسبیده خبر میدم ....
گر چه آهو نیستم اما پر از دل تنگی ام
ضامن چشمان آهو ها به دادم می رسی؟

التماس دعا
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من همینجوری نشستم جلو راه آهن چشم میکشم تا شما بیاید
تازشم قطار تهران مشهد از پشت خونه ی ما رد میشه
بچه که بودم( الان به علت زیادی تلفات دوره راه آهن رو دیوار کشیدن از بس ملت مردن پودر شدن پوخ پوخ شدن) میامدم همیشه اونجا قطار که رد میشد برا مسافراش بای بای میکردم
حالا فرداشبم میام وای میسم شما که رد بشین دست تکون میدم براتون

بعدشم اون حرفا چیه زدین اولش؟
همینمون مونده بیاید اینجا بگن شاگرد وراجه چشم کرد خانم معلمشو
تازه قراره بیاید اینجا واسطه بشید به امام رضا بگید اون طنابی که به گردنم وصله به پنجره فولاد رو یه دستی بکشه
تازشم من با گوشیتون قهرم هرچی زنگ میزنم یا مشغولی میزنه یا میگه خانوم معلم مورد نظر در دسترس نمیباشد وراج جون
پاسخ:
دیگه حرف زدم باهات .... قرارمون همون جلوی ضریح ..زنبیل بزار تا برسم ... مواظب خانمای چادر به کمربسته باش !!! شهید نشی ها ...اووومـــــــــــــــــــــــــــــدم
سلام ، سلام ، سلام ...
سلام سلامتی میاره !
پس کلی سلام و کلی آرزوی سلامتی برای شما ...
با این که حرفامو تو ایمیل زدم اما دوست دارم بازم بگم که از صمیم قلبم براتون خیلی خوشحالم و خدا رو شاکرم ...
امیدوارم به سلامت برین و به سلامت برگردین ...
امیدوارم با دیدن و زیارت آقا به آرزوتون برسید و اینو باور کنید ...
دیگه براتون بگم ! که اونی که باید حلال کنه شمایید نه ما ... تازشم دیگه از این حرفا نزنید دیگه ! انشاا... همیشه سلامت و شاد باشید ... الهی اونی که به جای شما بره اون ور من باشم . این طوری شما هم از دست من راحت میشید !!!
ما رو هم دعا می کنید دیگه ؟!
برای همه مریضا دعا کنید . دعا ...
برم سر میکسم که واقعا کلافم کرده !!!
تا فردا ...
پاسخ:
فردا میبینمت .... بشین سر میکس ...باشه برای همه ی مریضا دعا میکنم ....اول خودم بعدش تو !!!
سلام.


ما جامونده ها رو هم دعا کنید خانم.
دو رکعت نماز هم از طرف بر و بچه های مجازی بخونید.

از منم می شنوید این وراجه رو یه جوری دو دره کنید و سر کارش بگذارید.
و گرنه تا خود صبح یه ریز حرف می زنه ها !
سلام
اول التماس دعا
دوم دعای خاص بفرماید بر اون دوست مشترکتون که دغدغه ولایت پذیریش را داشتید.
سوم دعا کنید اگر بی ولایت امیر مومنان است اول هدایت و بعد هر کار با بیش از یک میلیارد اهل تسنن و بیش از 5 میلیارد غیر مسلمان کرد با او نیز همان کند.
چهارم اگر ولایت موجود را ندارد دعا کنید هر کار با ایات عظام گلپایگانی خویی سیستانی و بسیاری از این مردم کرد، همان کند!
پنجم خانم معلم تو علم سیاست میگند رهبران از سه راه کاریزماتیک، الهی و قانونی مشروعیت پیدا می کنند نه با هوچی گری و هیاهو!!
ششم طرح مطلبی در وبلاگ دوستی علیه دیگری مثل غیبت و تهمت است و می تواند از موارد حبط اعمال شود!!
هفمتم خوش بگذره، ایام به کامتون، نماز و دعاتون قبول و همیشه به زیارت و سیاحت
خوش و حلالتان و التماس دعا
پاسخ:
هفتم اینکه ، ممنون و امیدوارم که خدا قسمت شما بکنه .... مطمئنا یادتون هستم و حلال بفرمایید اگر کدورتی بوده .... که قصد اصلا این نبود و همانطور که گفتم تنها از علاقمندی ما بود و بس .
گوارای جانت
پاسخ:
سلامت باشید .... می خواستم براتون کامنت بزارم برای شرایط بازنشستگی پیش از موعد ، گفتن اگه معلمی معتاد بود میشه بازنشسته اش کنن ، جزء موارد اعتیاد میشه اعتیاد به اینترنت رو هم حساب کرد ؟ !!!!!
خانم اجازه؟

اگر وقت داشتیم با شما می اومدیم تا شما این چند روز زیارت می کنید ما را هم دخیل ببندید به پنجره فولاد! و بعد شفای ما را همان جا از آقا بگیرید و بشویم بهترین شاگرد کلاس "عشق"...

خانم ممنون که ما رو دعا می کنید.

خانم اگر اون جا کفش مناسب ارزون قیمت پیدا کردید برای این ممد آقای پور غلامی سوغاتی بیاورید،آخر حسابی جو گیر شده و پابرهنه میاد کوچه فوتبال!
جوونه و خام!

خانم اجازه؟!
ما خیلی خیلی زائرای آقا رو دوست داریم...
  • انجمن فرزانگان کویر
  • با سلام

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا ٕ

    ایام سوگواری شهادت جانسوز دخت گرامی رسول خدا تسلیت باد
    .
    انجمن فرزانگان کویر
    سلام
    اشکمونو درآوردین خانم معلم خوب و مهربون.
    شما ما رو حلال کنید.
    ایشالله که توفیق کسب معرفت رو از آستانش داشته باشید این دوری برای دیگران سخته برای من که عادت به مجاورت داشتم سخت تر!
  • سمانه(اتاق دلم)
  • اجازه خانم!
    ویروس کجا بود؟! باور کنین ما پاک پاکیم! می خواین همین الان بریم آزمایشگاه؟!

    خصوصی گذاشتم که اگه نیومدین ضایع نشم!
    سفر بی خطر و التماس دعا!
    سلام
    ان شاءالله سفر بی خطر و پر از معنویتی داشته باشین.
    دشت پر هم برگردین.
    التماس دعا یا علی
    سلام خانم معلم وای امروز رفتید الان اینجا ساعت 11:46 دقیقه است تا بیست دقیقه ی دیگر کلاس کامپیوتر شروع میشود من هم فرصت گیر اوردم و برای شما نظر میدهم
    الان شما کجا هستید ؟ رسیدید/ با قطار میروید؟

    خوب خوشبحالتان امسال من قصد داشتم بیایم اما خوب کلاسهای تابستانی نمیگذارد
    راستی سربازی هم از اجباری الان اختیاری شده است تصویب شد البته اینجا
    خوب خبرها پیش شما است
    بگویید
    خدانگهدار
    سلام
    خوش به سعادتون ما رو هم حتما دعا کنید در ضمن چوب معلم گله هرکی نخوره خله پس اگه هم حتی 1 درصد احتمال میدین که چیزی گفته باشین کسی ناراحت بشه اصلا درست نیست مثلا شما معلم ما هستید هااااااااااااااااااااا
    التمایس دعا و خوشا به سعادتتون
  • تازه به دوران رسیده
  • منم مشهد میخوام..............................
    خوشبحال شاگردات تعطیلند دیگه؟
    چه خانوم معلم خوب و مهربونی.
    کاشکی الان بر میگشتم به سالها پیش و میشدم دانش آموز یه همچین معلمی
    شاد باشید
    شاد
    سلام خانم معلم گل،خوش به سعادتون،کاش می تونستم من هم پرواز کنم و بیام پا بوس امام رضا،دلم خیلی گرفته!!!!خیلی خیلی التماس دعا،ایشالا زیارتتون هم قبول باشه.در پناه حق.سفر بخیر
    ممنون از لطفت همکار ارجمندم محتاج دعایتم وارادتمندمهربانیهات .فراموشم نکن
  • حبابـــ (خانه ای که ...)
  • سلام خانم معلم.
    انگاری ما دیر اومدیم واسه التماس دعا گفتن و ظاهر امر شما الان راهی شدید و یحتمل گرمسار رو هم رد کردید و اون قطاره هم از کنارتون بی هیچ خطری رد شده و شما دست رد زدید به سینه ی هر کسی که میخواسته شما رو از سفرتون منع کنه و ....


    میگن دل به دل راه داره.
    خدا را چه دیدی!
    شاید این التماس دعای ما در همین لحظه و همین ساعت به دل شما کنار ضریح افتاده باشه.
    یاحق!
    باران که آمد
    سطری از بهار را
    برای تو می نویسم ...
    می توانی دستی به سر و رویت بکشی
    ان گاه کنار پنجره ای بایستی
    و به گنجشک های مهربان
    سلام دانه دهی ...

    سلام خانم معلم
    ما رو فراموش نکنی وقتی داری مث اون کبوترای حرم اون بالاها سیر می کنی.
    سلام.
    عهد همین یکی دو روز باید اینترنت ما به فنا بره!!!
    به هر حال ما دیر اومدیم ولی خوبیش به اینه که شما دعا مون میکنید .
    خدا پشت و پناهتون"اللهم سلم مسافرینا بالقرآن"
  • فرهاد شیرینم
  • خوش به حال کبوتر های حرمش
    که در اوج اسمان
    شوکت و بزرگی اقا را می بیند
    و نیاز به چشم دل ندارند
    سفر به سلامت
    دلم هوایی شد

    التماس می کنم دعا


    یا علی

    سلام

    زیارت قبول خانم معلم

    راستی با یه مطلب خوب آپ کردم دوست دارم شما هم بیاین ببینید.
    به به !
    بوی حرم می یاد ....


    از کجا آپ می کنید خانم؟
    خدای نکرده خونه وراجه که نرفتید؟
    سلام خانم معلم فکر کنم الان مشهد رسیدید میدانم ما را هم دعا کردید
    خب خانم معلم تا انجا که یادم است سه بار مشهد رفتم
    کم هست؟
    خوب جایزه بگذارید من برنده شوم بیشتر بروم
    خب امیدوارم وقتی میروید خلوت باشد که دعا کنید ما را بیشتر
    خدانگهدار
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم

    اولا که کم پیدا شدید؟ بعدم انشااله که بهتون خوش بگذرد راستی ادرس بدیم خدمتتون دلم می خواهد ببینمتان کاش یک جا قرار می گذاشتیم وهم را میدیدیم بعدم اینکه خوب جایی اومدید تا می توانید دعا کنید که هیچ کجا مثل اینجا حاجت ادما را بی منت نمی دهند امام رضا خیلی کریمه سلام ماراهم برسانید راستی اگه هنوزم اینجا هستید بهم بگید تا ببینیم همدیگر رو البته اگر مایل باشید خوشحال می شویم فعلا
    سلام این داستان رو حتما بخونید

    روز قسمت بود. خدا هستی را قسمت می کرد......................

    یا علی
    التماس دعا


    خوش به حالتون
    خوش به حالتون
    خوش به حالتون
    خوش به حالتون
    خوش به حالتون
    خوش به حالتون
    خوش به حالتون
    خوش به حالتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی