کیمیای محبت :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


کیمیای محبت

خانم معلم | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۹:۱۴ ب.ظ | ۲۹ نظر

 

بازم رفتم سینما !!!!!

نمیگم چطور بود و چی دیدم ... فقط  ،

اگه می خواین اخلاق عملی رو توی زندگی ببینین ....

اگه می خواین نور خدا رو ببینین .....

اگه می خواین مفهوم گذشت رو حس کنین ...

اگه می خواین ایثار رو درک کنین ....

اگه می خواین عشق رو لمس کنین ....

برین و حتما حتما حتما فیلم طلا و مس رو ببینین ....

منکه دلم می خواد یه بار دیگه هم برم ببینمش ....کی با من میاد ؟

  • خانم معلم

نظرات (۲۹)

سلام
درود
ولی سنگین بالا اومد.
پاسخ:
به دیدن عکس بزرگش می ارزه .....
سلام خانم معلم
منم خیلی هوس کردم برم سینما ببینمش!
پاسخ:
بیاین بریم خوب ...منکه پیشنهادشو دادم !
اجازه خانم سلام
من میام
اتفاقا این ماه مجله فیلم نگار عکسشو زده بود رو جلد
پاسخ:
تو اول مشکل مادر خانمی !!! رو حلش کن بعدش یه فکری برات می کنیم !!! نکنه می خوای اونم من حل کنم برات !!! .... راه حل دارما !!!
  • حبابــ (خانه ای که دیوار ندارد)
  • من دیدمش خانم معلم.
    درست قبل سفر مشهد.

    خیلی خیلی خوشم اومد.
    با اون اوصافی که نوشتید در موردش موافقم!


    یه چیز دیگه هم میشه گفت:
    اگه میخواید یه شناخت واقعی تری از زندگی اکثر روحانیا (تاکید می کنم: اکثر روحانیا نه همه شون) پیدا کنید برید این فیلم رو ببینید!
    پاسخ:
    آره با اینم موافقم .... ولی روحانی قسمت اول فیلم !!
    http://www.takinshop.ir/image/text/moshha1.jpg


    پاسخ:
    مرسی یه عالــــــــــــــــــــــــــــــــمه ... ولی اینو دیده بودم .... یه عکس از خود مدرسه با همه ی دانش اموزاش !!!! می خوام .....
    برای اولین بار اول شدم فکر نمی کردم اول بشوم پس هیچی نمی گویم تا دیگران بگویند وافاضه فضل کنند موفق باشید
    پاسخ:
    من فقط میتونم بگم شرمنده ام !!!!!!!!!!
    سلام
    منم میام فقط با اجازه مهمون شما.ولی خوب پفکش مهمون من. راستی هواسم نبود پفک برا شما خوب نیست
    البته اگه بیایید اینجا بلیط 1500 پامون در میاد اونجوری مهمون من،ناگفته نماند هنوز سینما های اینجا نیوردن .
    حالا من بیام شما میایید!؟
    پاسخ:
    از اونجایی که من خیلی ددری ام ، من میام ولی باز از اونجاییکه تا من راه بیفتم نصفه شب میشه و فیلم رو بر میدارن بهتره شما بیاین .. جهنم بلیطش هم با من !!! یه وام میگیریم دیگه ..... ولی آآآآآی پفک بخوریم ...آی پفک بخوریم !!!!!
    اجازه خانم سلام

    بعد چیزه بی زحمت راه حل بدین
    ما بی صبرانه منتظریم
    از همون راه حلا که مامان میگه؟
    پاسخ:
    سلام بعلـــــــــــــــــــــه از همون راه حلا !!! (آیکون کسی که داره بادمش گردو می شکنه واست )
  • سید محمد حسین
  • سلام . کاملا باهاتون موافقم .

    فیلم بسیار زیبایی بود .

    فیلم بسیار زیبایی است .
    پاسخ:
    هر چی خواستم برای اون نامه ی پر از عطر گل محمدی ات نظر بزارم بخش نظراتت باز نشد .... قبلش هم می نوشت کد را اشتباه وارد کردین ... از خیرش گذشتم !!
  • اسونسک پویکه
  • سلام خانم معلم نظر سعید برای رفع خستگی خوب بود بعد این که من از کجا ببینم؟
    پاسخ:
    کی ؟ چی ؟ کجا ؟ کی ( همون چه زمانی )؟!! ...... چی رو از کجا ببینی ؟ ماه و ستاره ها رو ؟ .... کوه و دشت و جنگل رو ؟ ..... سوالت رو واضح تر بگو جانم ..... فیلم رو که مشخصا توی سینما نشون میدن مطمئنا این سوالت نبوده !!! ..... منتظرم ببینم چه سوالی داشتی !!!
    سلام

    فقط همین

    راستی تو رو خدا التماس دعا

    اخه شما تازه پیش اقا بودین دیگه.................
    پاسخ:
    اما از جهت دعا ، چشم اون وظیفه است اجابتش با خود خدا ......شما هم دعا بفرمایین ....
    سوال من فیلم بود که فیلم را کجا ببینم
    پاسخ:
    محمد فیلم تو سینمای ایران به نمایش در اومده و هنوز فروش نکرده تا بخواد به صورت سی دی در بیاد و یا بشه دانلودش کرد .... اگه سی دی اش در اومد باید آدرس ات رو بدی برات بفرستمش .... فقط همین کار از دستم بر میاد و یا اگه بشه بعدا دانلودش کرد آدرس دانلودش رو بدم که بعید می دونم ....
    من
    پاسخ:
    پس بزن بریم .....
    یالا من سینما می خوام !
    سینما سینما سینما سینما سینما .....
    حالا مثلا نشستم و دارم رو میز میزنم و عین بچه ها شلوغ بازی درمیارم و ازتون سینما می خوام !!!
    پاسخ:
    بشین سر جات ..... اول بشین درس هاتو بخون ..به سن من که رسیدی و دیگه کاری نداشتی می تونی تند تند بری سینما !!! حالا ما یه چیزی گفتین سریع راه افتاد !!!! ......تو کنکور نداری ؟ !!!
  • تازه به دوران رسیده سابق
  • سلام من امروز دارم میرم ببینم میای؟
    پاسخ:
    اما ، حالا چرا سابق !!! خوب بنویس تازه به دوران نرسیده !!
    سلام
    یه بار دیگه برین سینما و بعد بیاین تعریف کنید برا ما
    راستی اگه کسی همراهیتون کرد بلیط و آخیل و تنقلاتش با شماستا
    پاسخ:
    ما کوچیک همه هم هستیم پس وام گرفتن رو گذاشتن واسه چی !!!!
    سلام

    ..............................

    مصداق بارز سلام گرگ بی طمع نیست
    پاسخ:
    چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم .... خیسوندمش تو آب نمک تا امتحاناتو بدی !!! هول نشو فعلا !!!!
    سلام خانم معلم
    ممنون که فراموشمون نمی کنی و به ما سر می زنی.
    راستش می نویسم . شعر - قصه - دلنوشته - نمایشنامه - دکلمه...
    -----------------
    در مورد اطلاعات خوبت در مورد کتاب بیوتن و ...متشکرم . حس خوبی پیدا کردم که با شما آشنا شدم .
    براتون آرزوی سلامتی می کنم .
    پاسخ:
    قابل نداشت ....
    این روزها سخته برام فیلم خوب انتخاب کردن .
    ممنون از اطلاعتون...
    پاسخ:
    قابل نداشت !
    زیارت قبول
    کفترا رو که دیدم دلم لرزید.
    خوش به حالت
    یعنی می شه امسال ما رو هم بطلبه
    -------------------------------------------
    نمی دونم چرا تو پست قبلی ارسال نمی شه .دفعه قبلم اومدم نتونستم ارسال کنم .
    خدا کنه ارسال بشه.
    پاسخ:
    ارسال شد ..... نگران نباش
    سلام منم میاممممممممممممممممم
    منم فیلم میخوام پوسیدم اینجاااااااااااا

    من انشالله دارم آخر هفته میام خونههههههههههههههههههههههههههههههه
    خدا کنه مشکلی ژیش نیاد و این استادا گیر ندن برا کلاس
    پاسخ:
    من برای بار سوم نمیرم سینما ها !!! زود تو این هفته بیا
    سلام من جا موندم

    زیارت قبول عزیزم
    ///////
    این فیلم را حتما باید ببینم
    //////////
    ای کاش کنار امام رضا یاد ما هم کرده باشید هر چند که گویا لایق نبودم التماس دعا بگم
    ////////
    عکس های سفر برای من باز نشدن متاسغانه اما عکس اون کبوتر خیلییییییییییی قشنگ بود من از پرنده ها خوشم نمیاد ولی این یکی یه جور خاص بود...
    ///////////
    سلام
    خانم اجازه؟؟
    جسارتا شما هم دلتون پیش هادی و هدی ویا سرنتپیتی و کنا و کوکب خانم جا مونده
    می دونی چرا؟؟؟
    اخه ما ها با خاطره زنده ایم
    ممنونم که بهم سر می زنید
    پاسخ:
    ضمنا هنوز به یاد داستانهای کتاب فارسی دبستانم هستم .... شما رو نمیدونم ولی زمان ما اخر کتاب دوممون یه داستان بود در باره 12 برادر که داشت ماههای سال رو معرفی میکرد و یا داستانی بود به نام بلدرچین و برزگر تو کتاب فارسی سوم که من خیلی دوستش داشتم و دارم و هنوز اونو مثال میزنم .... دیگه کوکب خانم و تصمیم کبری و روباه و خروس و از ماست که بر ماست و شعر مادر و باز باران و ..... واااای چقدر چیزا یادم میاد ... بسه دیگه .... خدایی اش کتابهای ما بهتر از کتابهای این بچه ها بود !! .......
    با این تعریف مجبورمون کردید که برم ببینم ش.
    پاسخ:
    ها ها ها من با تهیه کننده اش قرارداد بستم ..... یواشکی گفتم اونم فقط به تو که از جنس خودمونی ...... ها ها ها !!!!
    خانم اجازه؟
    یعنی از "زیر نور ماه" میر کریمی هم قشنگتره؟!

    در مورد شعر هم حق باش ما بود یک قسمت باید علامت گذاری اش اصلاح می شد.
    این ظاهرا تنها کتاب چاپ شده از جناب برقعی است:
    «طوفان واژه‌ها»
    با مقدمه ی استاد عزیز و نویسنده ی گرامی :محمد علی مجاهدی(پروانه)
    پاسخ:
    ممنونم از راهنمایی ات .... کجایی ؟ شدی عین حسن اقا دیر به دیر میای کلاس ...غیبتتات زیاد شده ها !!! یه وقت از اماحان محرومت کنم نگی چرا !! حسن اقا رو که دیگه داریم اولیا ئشو می خوایم و پرونده اش رو میزنیم زیر بغلش که بره یه مدرسه دیگه ... انگار یه کلاس و مدرسه ی بهتر پیدا کرده !!! .....
    ما اگه قول بدیم مدرسه ای رو جایگزین مدرسه ی شما نکنیم شما هم قول می دید که یک کم از غیبت ها ی ما چشم پوشی کنید؟

    احتمالاً غیبت های ما بیشتر هم می شود.
    هر چند که زندگی و مرد دست خداست!(چه ربطی داشت!)


    حسن آقا هم بعید می دونم از این جا بهتر پیدا کرده باشه ولی گویا دوست های بهتری پیدا کرده!
    پاسخ:
    حالا نمیدونم اون دوستش کجاست .... ممکنه یه مدت دیگه به علت ...... بر گرده .... اما اگه بر گرده ...من میدونم باهاش چکار کنم ........گرچه حسن اقا همیشه واسه ما حسن آقاست ولیکن نظم و انضباط جای خودش رو داره و دوست بازی بردار نیست !!! ....
    اجازه خانم سلام
    گریه دارم

    بعد چیزه زیاد نخیسونیدش چروک میشه همه فکر میکنن پیره

    من هنوز گریه دارم
    پاسخ:
    تو آب معمولی که نیست ..تو آب نمکه ...رنگ رو ثابت نگه می داره .... مطمئن باش کارمو خوب بلدم !!!
  • حبابــــ (خانه ای که دیوار ندارد)
  • بیاید بزنید تو گوشمون خانم معلم. چرا انقدر دعوا میکنید خب؟

    (اشاره: آشی که مهدیه خانم تو وبشون پختیدن(

    البته من روم خیلی زیاده.
    الان میخوام دوباره به اون گیری که به روحانیا دادید و گفتید اکثرشون شبیه روحانیای اول فیلمن گیر بدم.
    پاسخ:
    من اعلام امادگی کردم و اسه مناظره می تونی به خبر گزاری ها اعلام کنی و به صدا و سیما تا زیر نویس کنن !!!!
    hi i am waiting for your answer
    bye
    پاسخ:
    این مسائل ولی برای سن تو چیز عادیه ... نگران نباش همه به این مسائل فکر می کنند .... در مورد فقر هم ما تا جایی که از دستمون بر میاد می تونیم کاری بکنیم .... تا بوده همین بوده ...زمان حضرت علی مگه مردم فقیر نبودن ؟ ... حالا هم هستن تا همیشه هم خواهند بود ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی