آنچه گذشت ..... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


آنچه گذشت .....

خانم معلم | شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۳۵ ق.ظ | ۴۴ نظر

آیا رای 98% مردم به جمهوری اسلامی " آری "  نبود ؟

 یکسال از 22 خرداد می گذره ..... شاهد حوادثی تلخ و عبرت انگیز بودیم ، حوادثی که در دوران جنگ نیز کمتر دیده شده بود .

جنگ که بود ، میدونستیم یه طرف دشمنه ، یه طرف دوست ... کمی که گذشت با کلمه ای به نام ستون پنجم آشنا شدیم که فهمیدیم همون جاسوسه منتها از نوع خودیش !!!! ...... همیشه فکر میکردم چطور میشه یکی کشورش رو بفروشه ، به پول ، به قدرت ، به مقام ..... خوب سنی نداشتم و کلا با سیاست بیگانه ....... کمی بعد ترش متوجه شدم نه بابا ، میشه ، انقدر قشنگ هم میشه که نگو ... منتها باید دل بکنی دیگه از این آب و خاک ، دیگه مردمت اجازه نمیدن اینجا بمونی و سر سفره ی این ملت غذا بخوری  ... اون وقت باید بشی یه رجوی و بری مقیم دیار فرنگ بشی .. البته با کلی آوارگی !!! .....یا بشی یه ینی صدر !! ...

گذشت و این ملت راه پر فراز و نشیبی رو طی کرد .... 8 سال دوران سازندگی ، 8 سال دوران اصلاحات و بعد از 4 سال دوران عدالت ، رسید به دور دوم ریاست جمهوری خرداد ۸۸ .....

احساسم براین بود که تو این سالها انطور که باید و شاید خدمت نشده و مردممون هنوز خیلی خیلی با آرمانهاشون فاصله دارن ..نباید این جوری می بود ... کلی منابع داشتیم ، کلی دانشمند داشتیم ، کلی مردمی که خالصانه کار می کردن ، از هر قشر و هر گروهی ..... نمیدونستم کجای کاره که لنگ میزنه .... هر سال بنا به دستور امام که شرکت در انتخابات واجبه ، تو انتخابات شرکت کردم و رای دادم .... این بار لج کرده بودم که شرکت نمیکنم .... چه فرقی میکنه کی رای بیاره ! ..... یه شب قبل انتخابات رفتم تو خیابون و شور و هیجان همه ی مردم رو دیدم ..... لذت بردم  از این همه صفای مردم ..... انگار این انتخابات با بقیه انتخابات فرق می کرد .. گرچه همیشه یه عاملی باعث میشد شور و هیجانی بین مردم حاکم باشه .... دلم میگفت آفرین به این مردم که بعد 30 سال هنوز دلشون برای کشورشون ، برای دین شون و نظامشون شور میزنه و می خوان کسی رو سر کار بیارن که با ارزشهای انقلابشون هم ، هم خونی داشته باشه .... شاید واسه همینم بود که بعضی اسمها و رسمها باعث شد مردم جور دیگه ای فکر کنن و منم نیز جزء همین مردم !!!!

 و تصمیم رو باز عوض کردم و گفتم : نه ، باید شرکت کرد .

رای گیری تموم شد ، انتظاری غیر این داشتم که شد ....... فکر نمیکردم چنین بلوایی بپا بشه ....... یعنی چی ؟ تقب آرا ؟!!! ....

 خودمم حس میکردم باید رای موسوی بیشتر از اینا باشه ..... به تهران نگاه می کردم و مردمش ..... بعد با یه حساب دو دو تا کم کم متوجه شدم نه  بابا ، انگار اونجوریا هم که فکر میکردم نبوده ، ..... مخالفت ها شروع شد ..... کسانی که در این سالها دم فرو بسته بودند شروع کردند به مطرح کردن چیزهایی که قبل از این هم در کشور بوده و تا حالا مهر سکوت برلب زده بودن .....

از این چیزها بیشتر حرصم در اومد ......با خودم می گفتم ، مگه شما تو این کشور تا حالا زندگی نمیکردین ؟ !!! ..... مگه تا حالا متوجه این درد هایی که ملت از کمبود ها می کشن  ، نبودین ؟ !! ..... تازه یادتون افتاده ذخایر مملکت داره کجاها میره ؟ !!! ........

الان روی سخنم با کسانیه که تازه یادشون افتاده مسئولند ، مسئولند که چرا چنین شده و چنان نشده .....

جناب ...!! نمیدونم شما مگه شما ، 16 سال پیش تو ایران نبودی ؟ پس چرا حرف نزدی ؟ ....... خانم .....  شما که دانشگاهی رو هدایت می کردین و بالاخره سری تو سرا داشتین شما چرا ؟ !! جناب .... ! شما که مدتهای مدید داشتین بنیاد شهید ، یعنی همونجایی که پسر حاج همت و خانمشون گله داشتن که توی دوران بی پدری و بی همسری بهشون رسیدگی نشده رو ، میچرخوندین ...شما چرا گله می کنین ؟ !!! .......

دلم گرفت .... خودم رو گذاشتم به جای کسی که می خواد مدیر یه مدرسه بشه و با همکار دیگری در رقابته ..... گفتم اگه من یکی از اونا بودم چکار میکردم ؟ .... واقعا انقدر برام مدیریت مهم بود که تمام مدرسه و دم و تشکیلاتش رو بهم بریزم که چرا من نشدم ، من که برحق تر بودم ؟ !!!! ....... خوب می خوای خدمت کنی ، یه جور دیگه خدمت کن ، نمیمیری که ، اگه قصدت خدمت و نیتت قربه الی الله است دیگه چرا این کار ها رو می کنی ؟ ......

 دیدم  قضیه اینجوری درست نیست ، کمی بیشتر دقت کردم ، بحث حق شد و شناخت اون ، بحث دوران فتنه ، بحث اینکه تاکید امام بر حفظ نظام به عنوان اوجب واجبات بوده ، بحث اینکه افراد رو با حق میشناسیم نه حق رو با افراد ، بحث اینکه ........ و دیدم نه ، درسته کشورم خیلی کمبود داره ، درسته کشورم از بی مدیریتی رنج میبره ، درسته که افراد نالایقی بر مسند امورند ، اما این همه هست و باز فکر میکنم وحدتمون در مقابل دشمنی که تا خرخره باهامون دشمنی داره یه چیز دیگه ، ....... خیلی ها می خندن و میگن ، کشورتون رو بردن ، دادن به سوریه و لبنان ، ندیدی لبنان با این همه کمک هایی که بهشون کردیم باز رای ممتنع داد ؟!! ...... پیش خودم فکر میکنم پس وظیفه مون در قبال مسلمونی مون چیه ؟ ! ........ نگاهمون به دینمون چطوریه ؟ ..... باید با انسانی زجر کشیده از اون طرف دنیا چطوری برخورد کنیم ؟ ! ..... صدور انقلاب و دینمون به اقصی نقاط دنیا از چه راهیه ؟ !! ........ وااای که چقدر دلم می خواد بیشتر بگم ......... اما میدونم یه پست ظرفیت خاصی رو می طلبه ........

فقط یه مطلب بگم به اونایی که طرفدار دو آتیشه ی سبزهان ........ میشه یه نگاه بکنید ببینید طرفداراتون چه کسانی هستن ؟ ..... میشه ببینید چه کسانی ازتون حمایت می کنن ؟ .... میشه فقط یه بار از یه زاویه دیگه نگاه کنین به این جریانات ؟ ..... خیلیه اگه بتونی جاتو با طرف مقابلت عوض کنی و بفهمی اون چطوری داره به قضیه نگاه می کنه ، تغییر سخته و قبول تغییر پس از اینکه متوجه شدی اشتباه می کردی سخت تر ، ولی برای انسان شدن باید یه سری چیزها رو پذیرفت .... ببینید از این جریانات کی نفع میبره ...

داشت جناب مهاجرانی رو توی مجلس نشون میدادن که فرمودن ، حرف رهبر فصل الخطابه و معنی اش کردن .... حالا ایشون در چه موضعی قرار گرفتن ؟ !! ....پس امام حق داشتن که بگن مهم حال افراده ؟!!! .......

ببینید کیا منتظر رسیدن 22 خردادن ، کیا از این بلوا سود میبرن ، کیا خون به جگر امام دارن میریزن ، کیا دارن از یه سری نسبت ها و یه سری روابط  پیشین برای خودشون وجهه می خرن و کیا هنوزم همون روش و منش رو دارن .....

تند تند دارن برعلیه مون بیانیه و قطعنامه صادر میکنن و حکم به تحریممون دادن .... چرا عصبانیند ؟ حتی اگه سلاح هسته ای هم داشته باشیم ، چه چیزی اونا رو ترسونده ؟ مگه خودشون سلاح ندارن ؟ !!!

رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا در موضع گیری شفاف تر که حکایت کننده سیاست واقعی دولت آمریکا در قبال ایران است، می گوید: هدف این قطعنامه ترکیب کردن فشارهای بین المللی با مذاکره برای تغییر خط مشی اتمی ایران است.

میبینم که نشستن تا ببینن در کشور چه خبری میشه  ، کی ضد رهبر و مردم حرف میزنه ، کی میتونه بهترین خوراک رو در اختیارشون قرار بده ..... و ما اون وقت نشستیم و هی میگیم ، من رای ام بیشتر بود  !! چرا من .......

چند تا جوون دیگه باید فدای نادانی های گروههای قدرت طلب بشن ؟ !!! ..... مگه خداوند نگفته بالاترین وبرترینتون کسانی هستند که تقوای الهی رو پیشه کنند ؟ !!! ......

نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان به تنهایی قادر به اداره کشور نخواهند بود ..... کشور یک بعدی اگه پرورش پیدا کنه ، تک بعدی باقی می مونه ، ما به همه ی اقشار و به انواع دیدها نیازمندیم منتها فقط و فقط تنها شرط اینه که خلاف نظام حرکت نکنند ، که اینم شرط سختی نیست .....

 این منیت ها رو بزاریم کنار ، اصلاح طلب ، اصولگرا و غیره رو حذف کنیم ..... شاخه شاخه نشیم تا جوون ما هم فکر نکنه افکارش به کدوم جناح نزدیکتره بره سراغ اونا و باز حزب و حزب بازی ها شروع بشه .... همه فقط یه هدف تو سرشون باشه با هر نوع تفکری که دارن و اونم برپایی دین خدا و کار برای خلق خدا و نیت همه ی این چیزا نزدیکی و قرب به خدا .........

امید که سه سال باقی مانده شاهد پیروزی کامل بچه های انقلابی این مرز و بوم باشیم ...بچه هایی که فراجناحی عمل میکنن و ایران رو به جایگاهی خواهند رسوند که باعث سربلندی وافتخار هر ایرانی در هر کجای دنیا که هست باشه ........

امید که اسلام بزودی صدر نشین تمامی ادیان قرار بگیره و شاهد ظهور و حضور عزیز فاطمه (س) در همین جمعه باشیم .

امین یا رب العالمین

 

  • خانم معلم

نظرات (۴۴)

سلام خانم معلم اول از همه خبر خوب من دارم یک وبلاگ خوب طراحی میکنم
بعد این که ایران میخواهم بیایم نمیگذارند همان ها که نگذاشتند
بعد دعای اخر مطلب را میگویم تقریبا دارد اتفاق می افتد در همه ی کشورهای اینجا کهنگهان کمنیم میبینم که بعد از مسیحیت بیشتر مردم مسلمان هستند تقریبا در همه ی کشورها دین دوم مردم مسلمان است در اینجاها در چند وقت پیش امام جمعه ای از هند امده بود دانمارک من نرفتم ولی چند تا از دوستانم رفتند و تا الان که الان است نیامده اند البته هفته پیش بود ا
الان پرنده ها نمیگذارند من بخوابم این وقت شب ساعت یک و نیم بامداد روز دوازدهم یونی به وقت اینجا
خوب خدانگهدار
پاسخ:
اما امیدوارم جور بشه بتونی بیای ایران و بری جمکران ....
سلام واقعامطالب جالبی داری ودرتاییدحرفات وقتیسیدحسن20سال نگذشته خجالت نمیکشه کنارحرم امام از مشتی آشغال حمایت میکنه مردم جوابی غیراز این نمیدن واین دولت با تمام عیبهاش از گذشته ها بهتره خصوصا دوره امپراطوری اکبرشاه افغان.واینم درسته که اصلاحی واصولی نباید باشه وهمه ولایی باشن اما چون دل پری از اونایی که ادعای ولایی بودن میکنن دارم بنظرم مذهب روسپربلا نکنن بهتره ومن خودم نه اصولگرام نه اصلاح طلب (خردادی)ونه ولایی 2آتشه موفق ومویدباشی خیلی جالب بود
پاسخ:
در پناه حق باشید .
  • سید محمد حسین
  • سلام خانم معلم ...

    اجازه ...

    این مطلبتونو می تونیم ببریم خونه ازش سرمشق بگیریم ؟
    پاسخ:
    بازم میبریش ؟ !!!!! ........
  • ترنم باران
  • سلام
    دیشب تا صبح بیدار بودم ولی امتحانمو خوب ندادمممممممممممممممم
    پاسخ:
    انقدر خودتو اذیت نکن .... فقط نمره قبولی !!!!!!! چقدر بهتون بگم .....بابا من تجربه دارم ..نمره به درد نمی خوره
  • شایان احمدی
  • سلام
    ممنون که جواب دادید
    با این پست بخشی از جوابهامو گرفتم
    راستی!
    من کجای اون نظرم شما رو تهدید کردم؟!
    ضمنا به این شاگرداتون بگید که کمی ادب رو رعایت کنند( اکبرشاه افغان یعنی چی؟؟؟)
    به هر حال ایشون هم دو دوره رئیس جمهور این مملکت بودن و کلی واسه این نظام زحمت کشیدن اگر چه مشکلات زیادی هم در دوره ایشون وجودداشته که یه مسئله طبیعی یه و همین الآن هم وضع، آرمانی و ایده آل نیست
    پاسخ:
    ضمنا ما افتخار حضور ایشان رو همین یه بار تو کلاسمون داشتیم ورسما ثبت نام نفرمودن !!! جهت توضیح !
    حالا خیلی خودتونو ناراحت نکنین.
    پاسخ:
    مگه ناراحتم ؟ !!!!1
    سلام خانم
    اولا که با حال زدید تو خال .
    دوما که این بیشمارا گفتن که برای حفظ جان مردم راهپیمایی نمیکنیم_میرحسن افاضه فضل کرده_. دو رویگرد داره اول اینکه اینقد بیشمار نیستن که میترسن مثل قضیه 22 بهمن جک سال بشن و دوم اینکه مگه زمان انقلاب نبود که امام اون همه مردم رو جلوی توپ و تانک دعوت به تظاهرات میکرد میشه گفت با این تفکر اومانیسمیشون یه جورایی حرکت امام رو زیر سوال بردن.
    سوما بازم شما
    پاسخ:
    شایدم درست فکر کرده و خواسته از هرج و مرج جلوگیری کنه !!!!
    امان از دست این شاگرداتون وقتی میگن امتحان امتحان میخوام بزنمشون.
    البته خانما آقایون مفسده داره
    راستی خانم چه ایرد داره آدم ولایتی دو اتیشه باشه .
    اصلا من ولایتی آتیشی هستم خیلیم خوبه و به قول شاعر ...احساس سوختن به تماشا نمی شود. ؟آتش بگیر تا بدانی چه میکشم
  • روح موروثی
  • سلام
    منتظر اوامر بودم ... نفرمودین که "حدیث قدسی " رو بردارم! ... الان برداشتیدمش!
    ...
    خرداد چقدر همه رو آزرده کرد ... خدا ازش نگذره!
    ایشالا همه چی به خیر بگذره و صلاح!
    "امید که اسلام بزودی صدر نشین تمامی ادیان قرار بگیره و شاهد ظهور و حضور عزیز فاطمه (س) در همین جمعه باشیم . "
    آمین یا رب العالمین

    ...

    راستی باید "دال" بدید ها!
    پاسخ:
    دلا میازار موری که دانه کش است .......... گفته بودم که !!!!!!
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآممممممممممممممممممممممممیییییییییییییییییییییییین !!!!!!!!!!!!!!
    من میگم آدم باید طرفدار یه حزبی باشه بالاخره اما تعصبی نه. هر حزبی خوبی هایی داره بدی هایی داره این مهمه که آدم پیرو کودوم باشه. اصلا یه امتحانه. خیلی ها سر این حزب بازی از راه به در شدن، خیلیا هم موندن تو راه. آتیشی بودن درست نیست اما اگه قرار باشه شل بگیریم از اونور میفتیم.
    پاسخ:
    حالا هر جور خودتون راحتین !!!
    سلام اولین پستم بیایید
    انقلاب از این اتفاقات کم ندیده بود ، این نیز بگذشت . شکر . ولی از اون موقع تا حالا اگر به خودمون نگاه کنیم فهمیدیم که چقدر بزرگ تر شدیم ، چقدر قوی تر ! واقعا باید خدا رو شکر کرد به خاطر این لطفش . فقط حیف از جوونای 18-20 ساله ای که این وسط فریب یه سری خائنو خوردن . حیف از کسایی که تا دیروز باهمدیگه پشت یه نیمکت می نشستیم ...
    خوب بود
    فقط فکر کنم باید به آقا رحمان می فرمودید ، تو پیروی ولایت باش که هم اصول گراست و هم اصلاح طلب !
    ممنون
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    بله درست می فرمایین ... وقتی میگم پیرو ولایت باشیم یعنی همین دیگه !!
    سلام همکار محترم
    خیلی قشنگ تحلیل کردید و زیبا موشکافی !!؟
    خیلی جالبه برام که هر بچه ای می تونه مسائل این کشور و درک کنه دوست کیه دشمن کیه اما بعضی از اقایونی که قبلا مثلا همه کاره این کشور بودن دارن به کاهدون می زنن
    خوشحالم که ایرانم به دست نادون ها نیفتاد
    مرسییییییییی
    راستی انگار ادم سر زنده و سرحالی هستین
    به ما هم سری بزنید
    پاسخ:
    سر که میزنم بهتون !
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام

    گذشت ان زمان با تمام حکایتهایش و انها گمان می کردند با بلواهایی که درست می کنند قدم را به نفع خود برمی دارند ولی نگو که انها تبل رسوایی خویش را به دست خود گرفته اند و برعکس با قدمهای اشتباهشان مردم را نسبت به اعمال خود هوشیارتر هم می کنند اپم خانم معلم عزیز
    اجازه خانم ما هرچی به مخمون فشار آوردین که یه مطلب راجع به 22 خرداد بنویسیم هی نمیشد
    هی تا میامدیم ای وای

    سلام خانوم معلم جووووووووووووووووونم ( کسی که می خواد رد گم کنه)

    خب میگفتم
    تا هی میامدم یکم فکر کنم جمع بندی کنم ببینم اصلا از کجا بنویسم هی
    یه جزوه ی ده کیلویی می افتاد جلو دندوناشو بهم نشون میداد
    میگفت اگر منو نخونی سرنوشتتو میکنم کانه موسوی بعد 22 خرداد

    خلاصه دیگه من هی فکر کردم هی فکر کردم دیدم نه نمیشه
    حتا دریغ از یه جمله
    فقط یک چیز هی تو کله ام داره رژه میره اونم اینکه
    به رغم اینکه همه فکر میکردن بعد 22 خرداد تونستن تو ایران دو دستگی که حتا چند دستگی ایجاد کنن
    اما به نظر من 22 خرداد = با اتحاد و همبستگی و پیدا کردن ارمان های گمشده ی ولایی ها
    یعنی اتحادی که ایجاد شد بیشتر از چند دستگی بود که ایجاد شد
    .................................................................

    های امان امان امان
    دعاکنید زودتر بشه 1 تیر ساعت 12 ظهر
    پاسخ:
    وب میشی ... تا اول تیر صبر می کنیم !!!!!
  • پابــرهنگان
  • سلام.

    1- چرا اسامی رو سانسور کردید؟ همه اسم ها رو می دونن اما بازم بگید تا آبروشون بیشتر بره.

    2- این خیلی مهم است که آدم نگاه کنه چه کسانی ازش طرفداری می کنن. مگه می شه آدم ادعای مسلمانی ( حالا انقلابی بودن بماند) بکند و بعد با منافقین و سلطنت طلبان و اسرائیل و انگلیس و ... در یک جبهه باشه؟

    3- یه مشکل ما هم اینه که معمولا "فراموشی تاریخی" داریم. از تاریخ درس نمی گیریم. و البته خیلی هم تاریخ نمی خونیم. و گرنه می دیدیم که جناب موسوی اساسا هیچ سابقه انقلابی و اسلامی نداره.

    4- شما چرا پست ها رو جدیدا فارسی محاوره ای می نویسید؟ پدر زبان شیرین فارسی رو در آوردید که!

    5- شنیدم بعضی ها مخ شون نمی کشه. با اجازه من برم چند تا متلک بارشون کنم.
    پاسخ:
    بهش کاری نداشته باش !!! ..... دیگه مخ اش بیشتر نمیکشه خوب !!!
    سلام و خداقوت
    معتقدم در انتخابات پارسال خداوند بزرگ دعای: اللهم لاتسلط علینا من لایرحمنا را در حق این مردم مستجاب کرد. اگر نبود درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب در قضایای پس از انتخابات معلوم نبود الان در چه وضعیتی بودیم.
    با این جمله ی شما کاملا موافقم
    نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان به تنهایی قادر به اداره کشور نخواهند بود ..... ایکاش زمانی فرا برسد که خودمان را صد در صد حق ندانیم و طرف مقابلمان را هم صد در صد باطل نپنداریم. بیشتر مشکلات ما از تندروی هاست
    خداوند دل های همه ی ما را برای ساختن کشور عزیزمان به هم نزدیک و نزدیک تر کند.
    پاسخ:
    ما هم دست به دعا بر میداریم و می گوییم : آمین .
    سلام خانوم!
    تازه داشتیم می آمدیم خدمتتان که شما مثل همیشه پیش قدمی کردید.

    خانم اجازه من صد بار گفتم شما حرص نخورید؟!،شما حرص می خورید،این ممد آقا هم که جونش به جون شما بستگی داره بعد اون حرص می خوره ،از طرفی مثل شما هم که جوون نیست،می افته روی دست من و شما سکته می کنه!(ببخشید اول سکته می کنه بعد می افته!)

    خانم ما حاضریم در شب امتحان هم مطلب از خودمان تولید کنیم،نا سلامتی ما خط شکنیم ها!
    در ضمن این مهدیه خانوم هم اگر تمام این کامنت هائی را که برایتان میزاره رو جمع کنه یک بحار الانوار ازش در میادها...!
    بس که این بچه ها دوست دارند معلمشان را...وا!
    پاسخ:
    ضمنا مرحوم علامه مجلسی قبلا کامنت های مهدیه رو خونده بود هوس کرد بحار رو بنویسه !!!! ...چقدر این دختر خلاقه !!! چقدر تولید انگیزه می کنه !!! یاد بگیرین ..از همه تون کوچکتره !!!!
    سلام ببخشید پاسخ نظر شما رو در صبح 14 دادم و منتظر پاسخ شما بودم ، لطفا بفرمایید که این خانمی که شما نوشتید کی هست ؟ آیا فامیلی اش را غلط نوشتید؟ منظورتان از ذکر نام ایشان چه بوده؟
    متشکر
    پاسخ:
    چشم سر میزنم ......
  • روح موروثی
  • سلام
    ممنون از مهربونیتون مامان معلم مهربون!
    سفرم شد برای پنج شنبه ... ایشالا تا اون موقع هستم!
    ...
    علی علی
    پاسخ:
    منتظر می مونیم تا زود بر گردی .....
    چو ایران نباشد تن من مباد
    سلام خانم معلم گل،خوب هستید،میگم میبینم که یه مدت رفتید تو کار پست های سیاسی،نظراتتون واقعا ارزشمند هست.امیدوارم که هر چه زودتر حقایق ها آشکار بشه تا همه از این سردر گمی ها نجات پیدا کنن.به نظرم در حال حاضر راه مستقیم و پیرو امام خمینی بودن بهترین کار هست.
    پاسخ:
    بله خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه ..... پیروی از ولایت فعلا تنها شاخصیه که میتونه نشون دهنده صراط مستقیم باشه ..........
    ما از این بحار الانوارا زیاد داریم ها

    همیشه گوش کم میاریم میخواین چند جلد بدم خدمتتون جناب ممد حسن خان
    راستش خانوم ما روی بحار الانوار مرحوم مجلسی مانده ایم آن وقت مهدیه خانوم می خواهند...در ضمن مهدیه خانوم ! مادر جان ما بیخودی اسم ما را محمد حسین نگذاشت که شما هی می گوئی ممد حسن!

    خانم اجازه؟
    شکلات شیری اعلا با پست سفارشی براتون بفرستیم که این ممد آقا هم از حسودی دق کنه؟!
    پاسخ:
    من تو تحریمم !! شکلات فعلا نفرست !! خطرناکه حسن !!!
    سلام
    غیر از خدا هر انچه بخواهی شکست توست
    وقت سحر هر انچه بخواهی بدست توست

    التماس دعا

    راستی خانم معلم
    قبلا خیلی زود تر اپ میکردین؟
    پاسخ:
    درست میشه انشا الله .....
    اقا جان اشتباه تایپی بود خودم میدونم ممد حسین خانی1
    تازه میدونم محمد حسین خانی
    اشتباه تایپی بود

    ببین کهم نو از سر امتحان واسه این اشتباه تایپی کشوندی اینجا

    منکه خودم نیومدم این اشتباه تایپی اومد
    پاسخ:
    برو سر درس ات دختر !!!
  • ترنم باران
  • ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممم
    امروز امتحان داشتم بد نبود یه دهی میگیرمدیگه مخم (البته نمیدونم دارم یا نه) هنگ کرده خسته شدم از این همه کتابو قرو فر این استادا که هر کدوم یه ساز میزنن تا براشون برقصی این یکی که باید جزوه و هرچی بود را براش کپی پیس کنی تا دلش رحم بیاد یه نمره مثل گداها بذاره کف دستموننننننننن
    فردا هم امتحان دارم (جیغغغغغغغغغغغغغغغغ)
    دلم براتون تنگ شده کی بشه این امتحانا تموم شه راحت شم (ایکن کسی که یکسره بجز غر زدن کار دیگه ای بلد نیست)
  • فطرت(یک بنده خدا)
  • آیت الله العظمی مظاهری با ابراز تاسف از حادثه خلاف شرع و اخلاقی که درمراسم سالروز رحلت امام راحل عظیم الشان (قدس سره)اتفاق افتاد فرمودند:این حادثه تاسف بار،آن هم درچنان مراسم عظیمی نه تنها جسارت به یادگار امام،بلکه اهانت به حضرت امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و همه ما باید به این جنبه حادثه توجه کنیم و برای جبران و اصلاح آن تلاش کنیم.
    آیت الله العظمی مظاهری درپایان سخنان خود حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن خمینی را به شرح صدر و توکل به خداوند متعال و دعا و توجه فراخوانده و فرمودند:همه آشنایان با بیت امام راحل(س)و از جمله مراجع تقلید جنابعالی را به عنوان شخصیتی وزین،عالم و متدین می شناسند وشما را افتخار این بیت شریف و از امیدهای آینده حوزه علمیه می دانند و از این جهت چنین اتفاقات تلخی اگر چه باعث رشد و نفوذ بیشتر شخصیت شما خواهد بود اما باید برای ادای شکر الهی همه ما و شما به پیشگاه خداوند متعال دعا کنیم و از امام بزرگوار نیز بخواهیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ازآسیب ها و آفت ها خصوصا از بد اخلاقی ها حفظ و صیانت گردد.
    پاسخ:
    ما هم دست به دعا بر میداریم که خداوند این نظام را از آسیب ها و آفت ها محفوظ بدارد ......
  • فطرت(یک بنده خدا)
  • حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:
    در زمانی که ما به اتحاد و همدلی و یگانگی احتیاج فراوان داریم و باید همه با رعایت تقوی و موازین اخلاقی و پایبندی به اصول و ارزشهای اولیه انقلاب میراث شهیدان را که همان نظام اسلامی است- پاسداری نمائیم .متاسفانه بعضی از اشخاص کارهایی نسنجیده و غیر اخلاقی انجام می دهند که به اتحاد و یکپارچگی مردم ضرر می رسانند؛اهانتی که به جناب حجت الاسلام آقای حاج سید حسن خمینی شد موجب تاثر و تاسف اینجانب گردید که باید مسئولان محترم نظام آن را نسبت به فرزند امام راحل جبران نموده و به عاملین آن تذکر دهند که همه و همه به خصوص رسانه ها و جراید به ویژه صدا وسیما در این شرایط حساس باید کاری کنند که مردم به نظام اسلامی امید وارتر از گذشته شوند و در صدد حل مشکلات کشور و مردم باشند و احترام بیت شریف امام را بیش از گذشته رعایت نمایند.
    پاسخ:
    امید که همه توصیه ی ایشان را فراموش ننموده و موجب هرج و مرج در کشور نشده و به اصول اخلاقی پایبند بوده و از اتحاد مردم خوشحال و در جهت تحکیم وحدت کوشش نمایند .
  • فطرت(یک بنده خدا)
  • حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی
    این حادثه روز 14 خردادماه اهانتی به سید حسن خمینی وموجب تاثر و تاسف عمیق شد زیرا که المرء یحفظ فی ولده»*پیش از این نیز جمعی از مراجع عظام تقلید و جمع کثیری از روحانیون و علمای حوزه علمیه حضورا یا بوسیله تلفن انزجار خویش را از رفتار جمع اندکی در سالگرد ارتحال حضرت امام نسبت به یادگار ایشان ابراز کردند
    پاسخ:
    اهانت به شخص ایشان اگر بود به خاطر عملکرد شان بوده مردم نسبت ایشان را با امام یادشان نرفته و از این رو بیشتر از ایشان انتظار دارند ..... و گله شان را پیش امامشان از ایشان کردند .
    به نام او که آرام دلهاست...
    سلام علیکم...
    بنده هم حلول ماه مبارک رجب رو تبریک عرض میکنم بر شما معلم سخت کوش و ولایی!
    خیلی التماس دعا..شاید بیشتر از همه!

    یا علی مددی...
    پاسخ:
    و محتاج دعاییم خیلی بیشتر از همه !
  • فطرت(یک بنده خدا)
  • حضرت آیت الله العظمی سید علی محقق داماد از اساتید بزرگ حوزه علیمه قم
    من ابراز انزجار از حرکت جاهلانه جمعی اندک در حرم مطهر حضرت امام (س)در روز 14 خرداد از توهین های صورت گرفته به یادگار امام ابراز تاسف و تاثر نمودند.

    ایشان ضمن تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید حسن خمینی ابراز اطمیمان کردند که این امور جز عزت برای بیت امام به ازمغان نخواهد آورد.
    پاسخ:
    خداوند اشتباه کنندگان را به راه راست هدایت کنه ........
  • فطرت(یک بنده خدا)
  • حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس، مراتب تاسف خود را از اهانت های صورت گرفته به یادگار امام ابراز داشت.
  • فطرت(یک بنده خدا)
  • حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی عصر شنبه 22 خرداد ماه با محکوم نمودن توهین به یادگار امام فرمودند:شما را به صبر و استقامت توصیه می کنم،من لحظه ای که در تلویزیون آن توهین های """""جمع اندک""""""""" را ملاحظه کردم از صمیم قلب برای شما دعا کردم.
    معظم له ضمن اشاره به فرازی از صحیفه سجادیه در دعای 38 که حضرت می فرمایند:اللهم انی اعتذرالیک من مظلوم ظلم بحضرتی فلم انصره،خداوندا عذر می خواهم درباره مظلومی که در حضور من مورد ستم واقع شده من او را یاری نکرده باشم.
    وی اضافه کرد:آنچه آن روز واقع شد ظلمی آشکار بود که به امام و بیت امام رواداشته شد.
    ایشان در پایان حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی را به شرح صدر توصیه نموده و فرمودند:دل خودرا وسیع گردانید،منتظر لطف خداوند باشید و توکل خویش را جز به خداوند متعال متوجه نقطه ای دیگر نگردانید که خداوند متعال بهترین مدد کار است
  • آقای شاگرد
  • سلام، واقعآ راست میگیدا....چرا این همه مسئله انتخابات رو کش دادن و بزرگش کردن. خب یه تقلب ساده بوده دیگه. فقط رای های یکی رو همه دادن به یکی دیگه. مگه خود شما که معلم هستید، اگه سر جلسه امتنحان یه شاگرد تنبلی برگهء یه شاگرد دیگه رو به زور از دستش بگیره و اسم خودشو روش بنویسه انقدر قضیه رو کش میدین و بزرگش می کنید که حالا اینها این همه دارند شلوغش می کنند. یه تقلب که این حرفها رو نداره، ما همه با هم متحدیم. بعدش هم معترضان رو هم کشتند و زندان کردند و شکنجه کردند و تجاوز کردند بهشون، خب تقصیر خودشونه می خواستند معترض نباشند! می خواستند حقشون رو نخوان! مگه نمی بینند بسیجی ها رو مجبور می کنند که قاتل بشن! واقعآ این سبزها هیچ چیزی از وحدت ملی نفهمیدن.

    الان هم تازه این سبزها کلی ناراحتند که چرا بچه بسیجی ها رفتند توی خانه مرجع تقلید آیت الله عظمی صانعی و دفتر آیت الله عظمی متظری و همه وسائل اهل خانه رو زندند شکستند و قرآن رو به روی زمین انداختند و عکس امام رو از دیوار انداختند پایین و فحشهای رکیک دادن و عربده کشیدند و از پنکه آویزون شدند و دیوا و پنجره ها رو خورد کرند.....آخه این سبزها فکر نمی کنند که اعتراض کردن به این کار باعث شکاف در وحدت ملی میشه!!

    کلی هم سر ماجرای حرم امام بازی در آوردند. میگن چرا وسط سخنرانی نوه امام در سالروز وفات ایشون، طرفداران احمدی نژاد عربده کشیدند و شعار دادند بازی در آوردند! آخه یکی نیست به این جماعت سبز بگه یه کم فراجناحی فکر کنن! خودشونو بزارن جای دیگران و مسائل رو از دید عربده کش ها ببینند. می دونم کار سختیه. ولی فقط اینطوری که میشه به حقیقت پی برد. یکی کمی هم خودشونو بزارن جای اون شکنجه گران و آدمکش ها و متجاوزان و بازجوهای بدبخت که نون شبشون رو از این راه در میاد. خب، اگه تجاوز نکنند به جوان مردم و زندان هاشون و پر نگه ندارند کی میخواد خرج زن و بچشونو بده؟؟ سران فتنه؟؟؟؟

    واقعآ هه باید یه کمی بیشتر بصیرت پیدا کنند.
    پاسخ:
    خوب قرار نیست توی یه کلاس همه ی شاگردا اندازه ی هم درس رو متوجه بشن ...یکی زود میگیره یکی دیر ..یکی هم اصلا نمیگیره .....آقای شاگرد ! ببین جز ء کدوم دسته ای !!!!
    سلام
    مطلبتون قشنگ بود ولی یه سوال دارم ببخشیدا که رک میپرسم چرا میگید نمیخواستید رای بدید؟مگه نمیدونید که رای دادن واجب شرعی هستش بنا به فرمایش رهبر معظم؟البته عذر میخوام هااااااااااااا شما بزرگترید و احترامتون واجب
    پاسخ:
    اما شما هنوز ایمیلتون رو برای من نفرستادید ها !! با این همه پسغام و پیشغام !!!
    سلام خانم معلم فردا میدانید چه خبر است؟ فردا عروسی هست عروسی خانم ویکتوریا ولیعهد اینده اینجا و اقای دنیل یک فرد غیر سلطنتی و عادی خیلی خوب است که ولیعهد خانم هست و بعد میتواند با یک فرد معمولی عروسی کند@@!!!
    خدانگهدار
    پاسخ:
    ایول به ولیعهد اونجا ....
  • حبابــ (خانه ای که دیوار ندارد)
  • سلام!!


    من اومدم اینجا به بعضی‌ها جواب بدم
    اما دیدم ماشالله گوششون پر شده از جواب.
    یعنی می‌دانید خانم معلم
    من فکر ‌می‌کنم
    مشکل بعضیا
    اینه که گوششون پر شده
    چششون کور!!

    باور کنید اگه کل ایران رو بگردید هیچکی پیدا نمی‌شه به کارهای موسوی حق بده.
    حتی خودش هم وقتی میره جلوی آینه شرمنده می‌شه از خودش
    اما این دقیقا مال حرص و طمعه.
    مال اینه که هر کسی معرفت و قدرت و شجاعت اینو نداره بگه
    "من اشتباه کردم"
    چه برسه که بعدش بخواد به رقیب کمک کنه
    همکاری کنه
    و دلسوزی!!
  • حبابــ (خانه ای که دیوار ندارد)
  • بعد واسه چی
    همه گیر میدن به
    "مهدیه خانم"
    ؟؟

    خب می‌بینید که این بنده خدا همینجوریش مخش نمی‌کشه
    انقدر هی بهش بگید مخش نمی‌کشه که
    کلا بکشه.
    هم از درسهاش باید بکشه
    هم از سرکوفت‌های همکلاسی‌های مسئله دار
    هم از اخم و تشر های معلمش

    فقط من هستم که هواش رو دارم.
    هی روزگار!!
    پاسخ:
    کاملا مشخصه هواداری هات !!!!!1
    سلام، آره خب همه مثل هم درس رو متوجه نمیشن. بعضی ها از اول درس رو خودشون بلدند، بعضی ها با یه تشر خودشون میشنن می خونند، بعضی ها هم با حبس و شکنجه و تهدید خانواده هاشون می فهمنن (یا اگه هم نفهمیدن اعتراف می کنند که فهمیدن)....بعضی ها هم چون اصلآ نمیفهمن سرشون میره بالای دار یا تو انفرادی میمونن تا درس عبرتی بشه برای بقیه شاگردها.

    خدا رو شکر که شاگردان این مدرسه هنوز سرود "یار دبستانی" می خونند و در تمام این سالها شستوشوی مغری معلم هایی مثل شما که به آنها درس فرومایگی و حمایت از ظلم و بی عدالتی دادند، در روح آزادیخواه و عدالتجوی آنها اثری نگذاشته.
    پاسخ:
    خوب دیگه همه ی معلمها هم مثل هم نیستند .....
  • ناصر عزیزخانی
  • به انتظار نشستن بزرگترین خطای عالم بشریت است و من... به انتظار تو می دوم!
    وب خوبی دارین خانم معلم
    من زیاد به این جور چیزا فکر نمی کنم
    همش دردسره
    تنبیهم نکنیدا
    نه سبز نه رنگ دیگه ای
    فقط خودم
    بی خیال
    با افتخار اماده تبادل لینک با وبلاگ شما هستم
    اگه مایلید به من سر بزنید
    و نظرتون را بگید
    پاسخ:
    خیلی خوب نیست که آدم بی تفاوت باشه .... ما اینطوری میگیم شاید شما هم بسندی ، ما میگیم نه چپ و نه راست فقط خط ولایت ...


    فقط حباب منو درک میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی