حیات هستی :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


حیات هستی

خانم معلم | جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۰۵ ق.ظ | ۱۰ نظر

 

 عَزیزٌ عَلَىَّ أَنْ أَرَى الْخَلْقَ وَلا تُرى

  

 

 سنگینی انتظار بر پشت ما ، سنگینی یک سال و دو سال نیست سنگینی یک قرن و دوقرن نیست حتی از زمان تودیع یازدهمین خورشید نیست .

تاریخ انتظار و شکیبایی ما به ان ظلم که در عاشورا بر ما رفته است بر می گردد ، به ان تیرها که از کمان قساوت بر خاست و بر گلوی مظلومیت نشست ، به ان سم اسبهای کفر که ابدان مطهر توحید را مشبک کرد . به ان جنایتی که دست و پای مردانگی را برید .......

انتظار و بردباری ما را وسعتی است از هابیل تا کنون و تا برخاستن فریاد در زمین و آسمان و آوردن مژده ظهور امام زمان .

آری و در آن زمان هستی حیات خواهد یافت ، عشق پرو بال خواهد گشود و در رگهای خشکیده ی علم ، خون تازه خواهید دوید . پشت هیولای ظلم و جهل با خاک ، انس جاودان خواهد گرفت ، شیطان خلع سلاح خواهد شئ ، انسان بر مرکب رشد خواهد نشست و عروج را زمزمه  خواهد کرد .

 

برگرفته از کتاب خدا کند تو بیایی (سید مهدی شجاعی )

  

پی نوشت : در وبلاگ از جنس خدا پیشنهاد بسیار خوبی ارائه شده ، چله نشینی بر ترک گناه  ،

 جهت هدیه تولد آقا امام زمان (عج) ، از ۵ رجب تا ۱۵ شعبان ،  بیایید همراه شویم .....

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۰)

  • م‍ژده شاه نعمت الهی
  • سلام خانم معلم عزیز
    من تو وبلاگم، آقای مرد گلی رو دعوت کردم که دوباره نوشتن در وبلاگشون رو شروع کنن. شما هم می تونید ایشون رو دعوت کنید...
    پاسخ:
    حالا که دو تا شدن غیبشون زد !!! چشم ....
  • به مسعود از شیراز
  • سلام دوست عزیز
    ممنون از حضورتون ...... وبلاگتون باز نشد متاسفانه !! ......
    در خصوص تغییر قالب هم خدمتتون عرض کنم خودم این قالب رو خیلی دوست دارم چون حس میکنم فضاش بازه و محدود نیست ....یه حس آزادی توی این قالب هست که توی خیلی از قالبها نیست ....به هر شکل قالب سلیقه ایه ..ضمن اینکه طراحی اینجا با یکی از بهترین شاگردای این کلاسه ......اگه بنا باشه تغییرش هم بدم باید بهتر از این بشه که اونم باز باید با نظر خودش باشه و کار خودشه ...... من که هنوز قالب بهتری پیدا نکردم !!
    سلام و خداقوت
    ایکاش بتوانیم برای پیشواز تولدش کمتر غیبت کنیم و در داوری هامان جانب انصاف را رعایت کنیم.
    پاسخ:
    انشاالله ........
    سلام خانم معلم من متوجه نشدم چه هدیه ای بدهم و چه طوری؟>
    پاسخ:
    یکی یکی از گناهات کم کن اگه داری !!!
    سلام خانوم

    خب
    فقط از 15 تا 15؟

    نمیشه از 15 تا همیشه باشه؟

    کاش همیشه گی بشه
    پاسخ:
    خوب تو همیشگی اش کن ... 40 روز تمرینه برای همیشگی کردنش ......
    این کتاب رو سالها پیش خونده بودم. دوباره تجدید خاطره ای شد.
    پاسخ:
    منم از لابه لای خاطرات بیرون کشیدمش ....
    اگر حجاب ظهورت وجود پست من است
    دعا نما که نباشم چرا نمی آیی . . .
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعاییم ....
    اجازه خانوم سه شنبه

    سلام
    سه شنبه ساعت12 ظهر ما از شر جمیع امتحانات به حول وقوه ی الهی خلاص شدیم


    واااااااااااااااااای
    اون امتحان سختم سه شنبه است
    جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
    پاسخ:
    این نیز بگذرد .....
    سلام داشتن دارم اما کیلویی نیست ده تن ده تن هست
    پاسخ:
    ما هم عرض سلام داریم خدمتتون صد تن صد تن !!
    انتخاب قشنگی بود ...
    همین طور پیشنهاد وبلاگ از جنس خدا ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی