کی می یاد افطاری بدیم ؟ :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


کی می یاد افطاری بدیم ؟

خانم معلم | شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ | ۳۱ نظر

اول سلام به همه ی دوستان خوب ، عباداتتون قبول درگاه حق .....

خب ، ماه رمضونه و چند توصیه موکد برای این ماه ....

اول: افطاری دادن حتی اگر به اندازه نصف دانه ی خرما و جرعه آبی باشد

دوم :گرامی داشتن ایتام 

سوم : رسیدگی به امور مردم و گره گشایی از کار خلق

چهارم : صله ی رحم

پنجم : صلوات بر پیامبر و اولادشان

ششم : ختم قرآن

هفتم : داشتن خلق نیکو

و ............ هر کار نیک دیگه ....

 

اما چیزی که به خاطرش این پست رو زدم عملی کردن بند اول و دوم و انشاالله سوم این قسمته ... که اگر ادامه پیدا کرد صرف ساپورت مالی دو خانواده ی بی سرپرست ، که شامل خوراک ، پوشاک ، بحث درمان بیماری ، بحث کرایه خانه و .....

به پیشنهاد وبلاگ " ترنم باران " قرار شد افطاری بدیم ... " جناب "صادق " خان ، صاحب وبلاگ " حسنیه " استقبال کردند و گفتند عملی اش کنیم و چون نیمه ی این ماه تعلق دارد به کریم اهل بیت ، تصمیم گرفتم اگه همه موافق باشن یه حسابی باز بشه ، زودتر ، هر مبلغی که دوست داشتید رو به حساب واریز کنیم که تا نیمه این ماه برسه به دست ایتام .... منتها ، هم مشکل باز کردن حساب هست ، هم ریختن پول از طرف شما به این حساب ، دیگه اینکه این یتیمان در پاکدشت زندگی میکنند ممکنه که روزه خور باشن ،ولی معتقد هستند اما شرایط روزه گرفتن رو ندارن . از نزدیک خونه ی بعضی هاشون رفتم واقعا زندگی اسف باری دارن .... میتونم شماره حساب خانمی که واسطه ی کمک به اونا هست رو بگیرم که به حساب ایشون واریز کنیم یا اینکه خودم حسابی باز کنم واصلا این کار رو ادامه بدیم و این حساب باشه برای ایتام و رسیدگی به کار ایشان ....

به هر شکل به قول برو بچه های تلویزیون ،

هم اکنون منتظر یاری سبزتان هستیم ....

بالاخره آدمیه دیگه ، ممکنه اعتماد نکنید ، بنابر این ، اونایی که مطمئند و مشکلی ندارند، بسم الله .

این اولین مبلغ مطمئنا میره برای افطار و خرید خوراکی برای اونا ...هرچقدر هم که کم باشه ...که مطمئنا نخواهد بود ....

اگه تعداد زیاد شد ،حتی با  ۱۰ نفر و نفری دو هزار تومن هم که بدیم، میشه ماهی ۲۰ هزار تومان که میتونیم براشون مرغی بخریم تا  سفره شون خالی نباشه ....

اونایی که برای امواتشون می خوان فاتحه ای بفرستن هم می تونن مبالغشون رو به این حساب بریزند .

هر مشکلی هست ، اطلاع بدین ، اگه موافق هم نیستید اطلاع بدید ....

امید که بتونیم تو این ماه و انشا الله ماههای بعد ، حداقل ، دل دو  خانواده ی بی سرپرست و از این طریق دل پیامبر رو شاد بکینم بلکه خدا هم ازمون راضی باشه .

  • خانم معلم

نظرات (۳۱)

سلام .



التماس دعا .
پاسخ:
گل یعنی چی ؟ یعنی هستی ؟
  • ترنم باران
  • سلام خانم
    حاضر !
    اجازه خانم شماره حساب بدین جنازه پول دریافت کنید
    (از اثرات دیشب و اره برقی )
    پاسخ:
    جنازه !!! پسر منو می خواین با اره !!!
    خانم معلم دوباره اومدم وبلاگتون
    اما مثل اینکه روزه یه خورده حواستون و پرت کرده !!!!!!!!!!!
    شماره حساب یادت رفت بنویسی
    ضمنا اگر این برنامه و جمع آوری وجوهات و در یک مسجد یا حتی مدرسه انجام بدید خیلی بهتره . چون جای حرف و سخن باقی نمیمونه
    در هر حال موفق باشید
    --------------------------------------------------------------------------------
    سلام
    قبول باشه
    نوشته بودم که اگه تعدادمون زیاد بشه برم حساب باز کنم ....حداقل 10 نفر بشیم
    من برم برای خودم حساب باز کنم ؟
    یا اینکه موافقید شماره حساب اون خانم رو بگیرم و بدم
    ضمنا خیلی ها بیشتر تمایل دارند بدونن پول هاشون کجا خرج میشه ... مسجد و مدرسه به اندازه کافی حامی داره ....
    التماس دعا
    حالا شما هستین یا نه ؟ !!
  • نثار ِ آسمان
  • اجازهههه خانوووووووووووووم

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.خانم با اینکه ما دانشجوهای بد بخت بیچاره ایم و از قدیم هم گفتن
    قشر آسیب پذیر از لحاظ مناطق استراتژیک مثل کیف پول دانشجوی بیچاره می باشد
    اما ما با تمام قوا حاضریم به این پروژه بپیوندیم
    چرا که ما هنوز
    عضو هیئت متوسلین به جیب بابا می باشیم.

    هستیمتون خانوممممم با همه ی چاق و چلگی جیب باباجونمون
    پاسخ:
    بعدش می تونیم بریم دوبی (آیکون یکی که یواشکی و ریز ریز داره می خنده )
    خدا حفظتون کنه که همیشه یه دستی توی اینجور کارها دارید. مایه افتخار ما شاگردان کلاس شماست که چنین معلمی داریم.

    ما هم هستیم. البته به اندازه وسع ما. لطفا شماره حسابی بدید که بشه از طریق اینترنت هم پرداخت کرد.
    پاسخ:
    باعث افتخار من شماها هستین ....
    سلام مجدد
    منظور بنده این نبود که این کمکها در مسجد یا مدرسه ای صرف شود
    بلکه اگر محوریت ثابتی مثل یک مسجد یا مدرسه باشد و افراد هدایا و کمکهای خود را که شما و دوستانتان جمع آوری میکنید به آن مکان بفرستند خیلی بهتر است
    منظور شاگرد مدرسه این بود خانم معلم
    این هم نظر عمومی !!!
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    سلام خانم معلم
    چه کار خوبی ! کی از شما مورد اعتماد تر !
    قبول باشه انشاالله
    فضیلت خواندن نماز اول وقت نسبت به تاخیر انداختن آن مانند فضیلت آخرت بر دنیاست .
    امام صادق علیه السلام
    التماس دعا
    پاسخ:
    حدیث زیبایی بود متشکرم ... از بات شعر ها هم ممنون براش میفرستم .... ولی باز اگه پیدا کردی بفرست برام ... ممنون میشم .
    سلام خانم معلم
    یه سوال شما معلم چه درسی هستید؟دین وزندگی؟؟؟؟!!!
    راستی به روزم
    به امید دیدار
  • علی میکائیلی به همه همشاگردیها
  • سلام

    خیلی خیلی عالی !

    ممنون از این فعالیت خیلی خوب ! من همه جوره هستم اما اندازه وسع خودم !

    اگر دوستان متوجه و متذکر باشند و یه مبلغی رو تعهد کنند و به طور ثابت و مستمر پول رو واریز کنن که اون خانواده هم یه آرامش فکری داشته باشند از بابت یه مقدار پول ثابت اون هم توی اوضاع اقتصادی پیش رو ... خیلی عالی میشه !
    رفقا ! یه کار خیر مستمر ولو اندک بهتر از یه کار خیلی بزرگیه که دائمی نباشه ! قرار نیست که خیلی خیلی کار عجیبی انجام بشه ! مقدار پولی هم که رفقا در نظر می گیرند ، خیلی زیاد فکر نکنم باشه که بعد بخواید مثلا به خاطر چند هزار تومن ناقابل پایگاه تاسیس کنیم و دفتر بزنیم و مسجد و مدرسه علم کنیم !!
    آقایون و خانوم ها ! به نام نامی مولا علی هر کی هر چقدر می تونه به طور ثابت واریز کنه رو بنویسه برای خانم معلم که سنت رسول خدا احیا بشه ! اگر برای کار خیر منتظر دم و دستگاه باشیم ، یعنی قصدی براش نداریم ! هر ماه هم می تونیم اول برج یه یادآوری بزنیم همین جا که مثلا به موقع همه بیان ول رو واریز کنن ، یکی دو تومن ، یکی سه تومن ، یکی 5 تومن ... اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود ... ریا هم نمی شه ! اصلا اگر هم شد ثواب داره چون دعوت به کار خیره ... یا علی !
    (آخه کی با مثلا 5 هزار تومن ریا می کنه؟ بنویسید همین جا که همه ببینن چقدر میشه!)

    در مورد حساب و این جور چیزها هم دست خانم معلم بازه و از طرف ما وکیل بشن ...
    شک نکنید یا علی

    الله الله فی الیتامی امیرالمومنین رو بشنوید این روز ها ...

    یا حق !

    خانم معلم من می تونم ماهی 5 هزار تومن واریز مستمر داشته باشم . یا علی
    (فوقش یه بار کمتر پیتزا می خورم در ماه به جاش میرم سلف)
    پاسخ:
    انشا الله که بتونیم کاری براشون بکنیم و این حرکت ادامه داشته باشه ....
    اجازه خانوم با این پست خودتون همکاری کنید وگرنه
    با اره برقی می افتم به جون یکی یکی جوجه هاتون

    خودتون گفتید همه جا برم تبلیغات کنم
    پاسخ:
    خدایا ......
    من پایم، فقط شماره حسابه کوشش؟
    پاسخ:
    انشا الله فردا ....
    خیلی فکر خوبیه. در حد برزیل.
    موافقم هر چه تصمیم جمع باشه ما مطاعیم. در مورد ادامه دادنش هم موافقم. میشه تا 5 تومن رو هم حساب کرد. یعنی هر نفر ماهی 5 تومن. بهتر اینه یه حساب باز کنید تا 10 روز اول هر ماه همه بریزن به حساب فقط زحمت خرید مواد غذایی و... و توزیعش میفته گردن کسانی که خونواده های مستحق رو میشناسن.
    ....
    تو وبلاگ پس نوشت میزنم و ارجاع میدم به اینجا. این پستتون رو بذارید بیشتر بمونه.
    ممنونات.
    پاسخ:
    چشم .... ماهم تشکرات
    سلامتی مادر خرج وبلاگستان صلواااااااااااااااااااااااات
    الهم صل علی محمد و آل محمد...
    پاسخ:
    کی ؟ چی؟ کجا ؟ من نبودم که !!!!
    سلام
    خدا اجرتون بده.
    هرطور که خودتون اعتماد می کنین ما هم پایه ایم.
    شماره حسابو لطفا اعلام کنید.
    التماس دعا
    به نامش و به یادش
    سلام+
    طاعات و عبادات و خیرات و حسنات و....کلا به صورت پَک کامل! مورد قبول درگاه حق!

    خدا خیرتون بده..ان شاالله همیشه دستتون به خیر باز بشه...
    تو هر زمینه ای

    شما شماره حساب رو بفرمائید به اندازه وسعمون در خدمتیم..اگر حساب ندارین شماره حساب خودمو بدم!!

    دعامون کنید این شبها....

    در پناه حق

    یا علی مددی...
    پاسخ:
    پس منتظر باشیم جناب مهندس پول کلانی به حسابمون واریز کنند دیگه ؟ !!!
    سلام
    خواهش می کنم . چشم اگر بازم پیدا کردم میدم خدمتتون
    علی آقا یعنی آقای میکائیلی؟بله ! ایشون حقیقتا از جان گذشته ن !!!!
    انشاالله بتونیم خدمتی کنیم .
    یاحق
    پاسخ:
    لطف میکنید .... زحمتتون دادم ببخشید .
    سلام مجدد
    خواهش می کنم . زحمتی نیست
    شماره حساب رو بدید ما هم در خدمتیم انشاالله
    بله.
    همه پیشنهاد افطاری دادن جز من.
    اصلا من تنها کسی بودم که مخالف افطاری دادن و این حرف ها بودم.

    اشکالی نداره
    خدای ما هم بزرگه هر چند خودمون خیلی کوچیکیم.


    با این حال اینجانب بدینوسیله موافقت خودم رو اعلام میکنم.
    شماره حساب بدید ببینم چندملیون می تونم بریزم به حساب.
    (کسی که از وقتی می رفته مدرسه فکر میکرده به این پول سبزایی که عکس امام خمینی داره میگن یه ملیون تومنی)
    پاسخ:
    باشه تو به حساب بریز 100 تا از همون عکس امامی ها بریز ..چه اشکالی داره .. 200 تا بریز اگه کسی چیزی گفت !!!
    فقط خانم
    بعدش هوای ما رو هم داشته باشی ها
    نذاری بری تنهایی پولارو ....
    هه هه
    پاسخ:
    اندازه یه کفش هم میدیم به تو ....بالاخره باید دل کارگر جماعت رو هم بدست اورد پیامبر بر اون دستهای پینه بسته بوسه زده ...
    سلام

    طرحتون خیلی طرح جالبه .

    پیشنهاد : خب برای جذب افراد بیشتر بهتر نیست یه لوگو دست کنید ؟


    در هر حال خدا خیرتون بده بابت این طرح .

    التماس دعا
    پاسخ:
    التماس دعا
    من مخالفم . یا علی مدد .
    پاسخ:
    با چی ؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    " پنجم : صلوات بر پیامبر و اولادشان "

    اللهم صل علی محمد و آل محمد .

    به به . عجب حالی داد این صلوات . عجب نورانی شدم . به این میگن بهجت ِ بعد از عمل ِ صالح . به به .
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمد ....
    سلام خانم معلم
    انشالله که خودشون کمک کن
    شما صاحب اختیارید
    اگه صلاح میدونید من هیچ مشکلی ندارم
    ما شاگرد کوچیک این کلاسیم
    التماس دعا
    راستی داش یادم میرفت ما که سفر نمیتونیم بیایم چون که ...........
    ولی خوب سوغاتی یادتون نره ها
    هم خودتون هم بزرگوارهایی که همراهتونند
    من جز بی بضاعت ترین ها هستم
    پاسخ:
    اخه پسر خوب هنوز پولی به حسابمون نریختن تا راهی سفر بشیم .. خواستیم بریم مطمئن باش خبرتون می کنیم که بدونید اون پولها کجاها داره خرج میشه ((-:
  • رسوای زینب (س)
  • بسم الله ...

    با سلامی گرم با درودی پاک

    خیلی کار خوبیه !!! خدا کنه بتونم سهیم شم !

    شماره حساب لطفا !!!

    دعا یادتون نره !!! ملتمس دعای خیر شماییم !
    جناب وراجه در وبلاگ حقیر گفتند بیا موافقت یا مخالفت خودت را با این پست اعلام کن که بنده بنا بر وظایف ِ درویشی و ملامتی بودن ِ خودم مخالفت کردم و یاعلی مدد .
    پاسخ:
    ما رو بگو شما رو جزء بی وارثین اعلام کردیم و نیازمند کمک ..... حالا اینکه دلیل نمیشه کمک هاتون رو دریغ بفرمایید ..بی وارثید ، یتیمی چیز دیگه است ، مقوله ای جداست ، بیوارث بودن یه مسئله ایه که ....... (نیاز به توضیح هست ؟....... نیشخند )
    خانم اجازه سلام
    خانم حسن اقا دلش اره برقی کشیده



    مخالفت کرد
    پاسخ:
    فعلا نیازی به اره نیست قایمش کن موقع گرفتن خیرات !! (چندبار بهت بگم دختر !!!)
    منم هستم !
    پاسخ:
    خدا خیرتون بده و ممنونم
    اگه بشه از طریق کارت و عابر بانک پول بریزیم بهتره !

    خدا خیرتون بده و ممنون!

    + طرح رو با اجازه گذاشتم روو وبلاگ !
    پاسخ:
    بانک ملی اینجوریه دیگه )-:
    سلام. طاعات و عبادات قبول.
    یه چندباری به وبلاگتون سر زده بودم به واسطه ی لینک برخی از دوستان و استفاده برده بودیم از مطالبتون.
    اگه خدا توفیق بده من هم دوست دارم که شرکت کنم توی این امر خیر و انسانی.
    اگه لطف کنید و شماره حساب بدید ممنون میشم.
    یاعلی
    التماس دعا دارم.
    پاسخ:
    ممنون زحمت میکشید .... شماره حساب در پست بعدی داده شده ...
  • لاله های سرخ ابی
  • سلام طاعات قبول
    راستش حسودیم شد از اینکه برای این کار خیر و قطعا خدا پسند شما از من سبقت گرفتید چون من سرم درد میکنه برای این کارا حتی اگر تمام دارایم1000تومان باشه
    منتظر حساب هستم
    پاسخ:
    من و شما نداریم که ..... پول جمع کردن از ما ، خرج کردنش اول ازما بعدا از شما !!! بابا یه سفر دبی رو ازمون نگیرید ، حالا علی الحساب همون هزار تومن رو هم به حساب واریز کنید ، شماره رو هم که تو پست حی علی خیرالعمل دادم .... اگه منتظر شماره کارت هستید تا شنبه یکشنبه صبر کنید .شرمنده ، وب تون باز نشد احتمال داره آدرس رو اشتباه تایپ کرده باشین ..منتظر حضور مجددتون هستم .
    سلام
    منم موافقم. به قوله عطیه کاش حسابتون از کارت های شتاب باشه که با عابر بشه بهش پول واریز کرد
    ممنون که باعث خیر شدین
    با اون سیستم هر ماه یک مبلغ هم موافقم
    فقط تعداد و مبلغش معلوم باشه بهتره
    از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری هر چیزی خواستید در خدمتم.
    یا علی
    پاسخ:
    در پناه حق .