عرفه :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


عرفه

خانم معلم | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۲۳ ب.ظ | ۲۵ نظر

اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک ، 

واسعدنی بتقویک ،

 ولا تشقنی بمعصیتک ،

 و خرلی فی قضائک ،و بارک لی فی قدرک ،

حتی لا احب تعجیل ما اخرت ولااخیرما عجلت .     

                              


پروردگارا !
 
   سرنوشت مرا خیر بنویس
 
                              تقدیری مبارک
 
              تا هر چه را تو دیر می خواهی زود نخواهم 

                                  و هر چه را تو زود می خواهی دیر نخواهم

 

 بعدا نوشت : فراز هایی از دعای شب عرفه

واغفرلی الذنوب التی تهتک العصم ، والغفر لی الذنوب التی ترد الدعا ، واغفرلی الذنوب التی تحبس قطرالسما ، واغفرلی الذنوب التی تعجل الفنا ء ، واغفلی اللذنوب التی تجلبالشقاء ، واغفرلی الذنوب التی تظلم الهواء ، واغفرلی الذنوب التی تکشف الغطاء و غفرلی الذنوب التی لا یغفرها غیرک ،

                                                یا الله

واحمل عنی کل تبعه لا حد من خلقک ، وجعل لی من امری فرجا و مخرجا و یسرا ، و انزل یقینک فی صدری ، و رجائک فی قلبی ، حتی لا ارجو غیرک ...

                                                   امشب و فردا خیلی التماس دعا

                                                          همه در حق هم دعا کنیم .


  • خانم معلم

نظرات (۲۵)

سلام: پیشاپیش بهتون تبریک می گم: بر حسب اتفاق با وبلاگتون آشنا شدم. جالب و زیبا بود بخصوص پروفایلتون!
راستی این روزها در اینترنت با معلم ها آشنا میشم بیشتر شما چطور؟
پاینده باشی و استوار در نوشتن.
پاسخ:
و ممنون از دعاتون !
  • سید محمد حسین
  • سلام خانم معلم .

    من دارم وبلاگ محرم را نگاه می کنم و با خودم میگم این خانم ... کیست که تا حالا اسمشو در نویسندگان وبلاگ ندیده بودم ؟

    کلی به مغز کوچولوم فشار اوردم تا یادم افتاد !

    پاسخ:
    مغز ِکوچولوت یا .... ؟ !!!!
    سلام سلام
    دوست خوبم وبلاگ شما بسیار زیباست خیلی وقت بود که از دیدن یه وبلاگ اینقدر لذت نبرده بودم حتما بهم
    سر بزن راهی که دارم که آمارت کولاک کنه
    سوگند .
    پاسخ:
    جدا ؟ !!!!!!!!
  • علی میکائیلی
  • سلام
    دعا کنیم برای هم که بتونیم قدر دعای فردا رو درک کنیم ...
    پاسخ:
    علی آقا ما دعات کردیم اجابت شد!! ...نوبتی هم باشه نوبت شماست !
  • سید محمد حسین
  • مغز کوچولو یا ... ؟!!

    چرا شبهه افکنی می کنید در کلامم ؟ خب رک و راست بگین حرفتونو !!
    پاسخ:
    خودت چطوری کاملش میکنی ؟!
    سلام.
    محتاجیم به دعا.... ان شا الله فردا دل هامون تو عرفات باشند...
    دعوتید به ((رعنا...))...
    منتظرم...
    فردا را از دست ندیم.... التماس دعا...
    یاحق...
    پاسخ:
    امشب و فردا رو از دست ندیم ...
    یا رب کرمی که خویش را سوخته ام
    زان شعله که با دست خود افروخته ام
    عمرم به عبث گذشت و چون می نگرم
    جز شرم اسف هیچ نیندوخته ام
    زمین میکده را مو به مو اگر بشکافی
    به جای ساغر و می توبه ی شکسته درآید
    سلام
    خانم معلم عزیز
    نقل شده کسانی که در شب های قدر در ماه رمضان بخشیده نشوند. باید صبر کنند تاروز عرفات در صحرای عرفات از خداوند طلب امرزش کنند.
    خدایا دعای نیکان عالم را در حق ما مستجاب بگردان.
    پاسخ:
    خدا کند که از بخشیده شدگان در این روز باشیم .
    سلام
    خیلی خیلی خیلی برامون دعا کنید.
    پاسخ:
    چشم من همه تونو دعا میکنم ...
    دل من گرفته زین جا
    هوس سفر نداری ...
    العجل یا مولانا
    دعای تعجیل فَرج، دوای دردهای ما است. در محضر بهجت:1/363
    التماس دعا
    پاسخ:
    انشا الله دعای فرج فراموشمون نشه ...


    سلام خانوم

    عید عرفه رو تو حرم امام رضام

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جلو پنجره فولاد
    شاید صحن جامع

    منتظرم زودتر فردا شه. خدا کنه زنده بمونم
    پاسخ:
    انشا الله که همونجایی ... و یاد همه ی ما هم باش ... خیلی التماس دعا ... با اون دل پاک و اون اشکای ناب ، ما رو فراموش نکنی ... حرم عبدالعظیم رو فراموش نمی کنم ... امروز خیلی یادتون بودم ...
    سلام.
    التماس دعا دارم از شما .
    یاعلی
    من عرف نفسه ، عرف ربه.
    پاسخ:
    ما محتاج دعای شمایانیم ...
    سلام خانم معلم
    سه شنبه منو فراموش نکنید
    بیشتر از همیشه محتاجم

    در پناه مهدی

    پاسخ:
    سلام محتاجیم به دعا ...
  • سید محمد حسین
  • نمی دونم بالاخره کدوم کوچولو را می گفتید .

    اما به هر صورت " کوچیکتیم " ... !
    پاسخ:
    شما بزرگ و اقایید .
    سلام

    شعر از خودم نیست...مداحی حاج منصور ارضیه!!... ولی حرف من هست !
    وقتی در قبال همه بدی هات خوبی میبینی از اون بالایی، شرمنده میشی و حسی بهت دست میده که دیگه دست خودت نیست که چی میگی و چی مینویسی!!
    حرفای شما درسته و منطقی و حسی که من دارم قوی و اجتناب ناپذیر!
    شعرا هم کلا هوای احساس رو بیشتر دارن تا م ن ط ق!!!!
    به روی چشم اگر دعامون از سقف مهدیه امام حسن(ع) بالاتر رفت!!
    یا علی مددی...
    پاسخ:
    قرار نیست هر چیزی که هر کسی حتی حاج منصور بگه رو بدون تفکر بپذیری ... امیدوارم موقع دعا فراموشمون نکرده باشی ...
  • حبابـــ (خانه ای که دیوار ندارد)
  • سوزش به این است که این جمله‌ها را سید‌الشهدا یکی‌یکی چیده کنار هم...



    التماس دعا
    پاسخ:
    اما به " انت " و " انا " هاش که میرسم .....
  • بازماندگان
  • سلام دوست عزیز

    عیدبرشمامبارک .انشاالله موفق وسربلندباشید

    پاسخ:
    التماس دعا
    سلام
    عید قربان، جشن رهایی از اسارت نفس، شکوفایی ایمان و یقین، عید نزدیک شدن دل ها به قرب الهی را به شما عزیز بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می کنم.
    دلت را قربانی محبت، عشق و مهربانی کن. شاد باشی.
    پاسخ:
    عید شما بزرگوار نیز مبارک باد
  • دستی در آسمان

  • سلام

    "تا هر چه را تو دیر می خواهی زود نخواهم
    و هر چه را تو زود می خواهی دیر نخواهم"

    - این تیکه ش چقد به من میاد ! - انگار هر روز.هر لحظه.هر ثانیه باید زمزمه ش کنم !! -

    عیدتون مبــارک .
    خیلی التماس دعا !
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    سلام.
    این سه روز را نیستم...عازم جنگلم...
    یاعلی... التماس دعا...
    پاسخ:
    خوش بگذره
  • پابرهنگان
  • سلام خانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووووووووووم
    عیدتون مبارک.
    عیدی می خوایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــممممممممممم
    پاسخ:
    اما گذشته از شوخی عیدی چه قابل شما رو داره ، تشریف بیارید با همسر بانو در خدمتتون خواهیم بود .عیدی هم رو چشم .
    سلام

    قبول باشه و عید مبارک !
    سلام
    اول عید قربان بر شما مبارک
    دوم وه که چه حالت خاص و تاثیر گذاری دارد غروب عرفات و کوچ میلیونی احرام پوشان از سرزمین عرفه به سوی مشعر خدا قسمت تان کند دیدنی ترین صحنه هایی از محشر که می توان حس کرد
    سوم خدا قسمت کنه عرفه را در عرفات بخوانیم
    پاسخ:
    چهارم دستتون درد نکنه بابت این همه دعای خوب ، بهمان چسبید .
  • خاله سوسکه
  • آمین

    محتاجیم به دعا به خدا
    ----------
    سلام

    خانوم معلم امروز موفق شدم آهنگ وبلاگتون روبشنممممممممممممممممم


    خانوممممممممممممم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی زیباست

    نمیدونم چرا اشکمو درآورد

    خیلی قشنگهههههههه واقعا
    پاسخ:
    در مورد آهنگ هم ، نظر لطف تونه ...
    سلام
    از قربان ره قرب می سراییم با کوله باری از عشق که عین اش عرفه بود شین اش شهادت و قاف اش قرب و این همان حج حسین(ع) بود نه نیمه کاره که تمام وکمال
    عیدتون با یه روز تاخیر مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک ...
  • قلم دانش آموز
  • سلام.
    خسته نباشید.

    پاسخ:
    همین طور