آرزوی دیدار :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


آرزوی دیدار

خانم معلم | جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۸۹، ۱۲:۵۳ ب.ظ | ۲۵ نظر

ظهر پنجشنبه مسجد جمکران ،

 

روبروی محراب خالی ، به نماز جماعت نشسته باشی...

دستت به تمنای آرزویی همیشگی در قنوت بالا رفته باشد که ،

اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن ...،

و دلت بلرزد که ای کاش ....

 خدا نگهدارت باشد ...

       و ما در آرزوی دیدار ....

 

 

تو آن نه‌ای که چو غایب شوی ز دل بروی

تفاوتی  نکند  قرب دل  به  بعد مکان

قرار یک نفسم بی‌تو دست می‌ندهد

هم احتمال جفا به که صبر بر هجران

"جناب سعدی"

 

پی نوشت : پنجشنبه از طرف همه دوستان در حرم حضرت معصومه (س) ، و مسجد جمکران، نایب الزیاره بودم .

اجازه عکسبرداری از محراب را ندادند ، برای همین عکس محراب از بالا گرفته شده !!!

 

  • خانم معلم

نظرات (۲۵)

  • کاش مے شد خدا را بوسید...
  • پاییز کـ می شود؛
    خانه ما
    پر می شود
    از بوته ِگل های ِ نرگس
    کـ مهمان می شود باغچه ما را
    اما
    گل ِ نرگسی نروئیده هنوز؛
    در دل هامان!


    سلام
    زیارت قبول
    بی خبر آمدید و رفتید؟!
    پاسخ:
    باید سریع بر میگشتم .
  • خلوت پر هیاهو
  • زیارت ها قبول ...
    پاسخ:
    قبول حق .
    خدا کند که بیایی!
    سلام عزیزم!
    آپ کردم این طرفا اگه گذرتون افتاد تشریف بیارید
    خوشحال میشم.

    سلاااااااااااااااااااااااااااااام خانوم
    زیارت قبووووووووووول


    خوش به حالتووووووووووووون

    رفتین دوباره پیش گنبد فیروزه ای دلبر من؟

    چقدر با شکوهه
    وای
    آدم اگر تمام عمرشم بشینه زل بزنه بهش کمه

    خانوم ما رفتیم با پررویی تمام از محرابشم عکس گرفتیم
    هی خانومه گفت نگیرید من هی گفتم باشه نمی گیرم
    هی چلیک چلیک می گرفتم
    هی خانومه اومد گفت خانوم ممنوعه
    منم گفتم ممنوع تر از حرم امام رضا؟من اونجا خوراک عکسمه

    بعد دیگه هی گفت نگیر من هی نگاهای اون جوری بهش کردم
    بعد دیگه خسته شد رفت گفت بمیر اصلن انقد عکس بگیر جونت دراد
    پاسخ:
    منم عکس گرفتم منتها عکسام تار شد ... من دیگه اندازه تو راحت نیستم ...بالاخره وقتی میگن قانونه ، ملزم به اجراییم دیگه !! مثلا خودمونم یه جورایی مجری قانونیم !! (میتی کومان )
    سلام خانوم

    زیارت قبول
    پاسخ:
    یه سفر علمی ، یادتونه کارتونشو ، خانم معلم بود و بچه هاش و اتوبوسشون و سفر به جاهای ناشناخته ؟!!!
    زیارت قبول ..
    پاسخ:
    ممنون ... قبول حق .
    قانونی که مضرره و اصلن مبنای بیخ ودی داره
    نباید رعایت بشه

    الان به من بگید فلسفه ی عکس نگرفتن چیه؟


    خیلی قوانین ما هم از سر بی خردی مونه

    منم از اونجایی که اقیانوسه خردمبی قاونونی میکنم

    اصلن می دونید که خانوم مبنای زندگی من بی نظمیه
    دیگه شما که بهتر از هر کسی میدونید

    دووووووووسسسسسسسسسستوووووووووووووون دارم
    از همون قه قهه های دیشب
    ایشالله!

    من عاشق اون کارتونه بودم .
    پاسخ:
    واقعا چنین سوالی پرسیدن ؟ چقدر خنگن !!!
  • جنگلخواب...
  • سلام... زیارت قبول...
    دلم پر می زند برای قم...
    مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
    از جاده ی سه شنبه ی قم شروع شد...
    فکر می کنم درست نوشتم...به هر حال دعا کنید خدا فرصتی بده برم زیارت... دلم برای خانم فاطمه معصومه تنگ شده...تنگ... برای غروب جمکران... برای اینکه کفش هایم را در بیاورم ودر جاده ی انتظار قدم بگذارم... اشکمان را در آوردید خانم معلم...
    یاعلی..
    پاسخ:
    خدا قسمتتون بکنه ...انشا الله .
  • محمد مهدی
  • سلام
    خوش به حالتون
    خیلی ساله نرفتم قم سال گذشته تو مسیر، شب تولد حضرت معصومه چند ساعتی اخرای شب ایستادیم اما از شلوغی فقط تو صحن نماز مغرب و عشا را خوندیم و من نرفتم حرم
    تا کی قسمت بشه
    پاسخ:
    خیلی شلوغ بود راستش منم از دور البته ، منظورم نچسبیدم به ضریح !!، سلامی عرض کردم ، نمیشد اون وسط نفس کشید و جایز هم نمیدونم این نوع زیارت کردن ها رو ، البته امام رضا فقط فرق میکنه ، کاش میشد همه ی بچه ها ی وب رو یه جا جمع کرد و یه سفر رفت زیارت و سیاحت (آیکن توهم !!)
    سلام خیلی ناز شد.اخی چه حالی داد زیارت ...افرین به ابجی خودم که عکسای خوشگل گذاشتی...بچه هات حال میکنن...برو بچ همگی خدا قوت به دلهای پاکتون...به خصوص مهدیه شیطون بلا...
    سلام بر خانم معلم گرامی
    خداقوت و زیارت قبول
    خوشا به سعادت شما که هر از چندگاهی توفیق پیدا می کنید برای زدودن زنگار از دل به مکان های زیارتی سفر می کنید.
    یا صاحب الزمان
    چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی
    تو صنم نمی گذاری که مرا نماز باشد.
  • کوچه نشین
  • سلام خانم معلم
    زیارتتون قبول باشه.

    به حالتون غبطه میخورم
    مثل یه مهمون به زیارت حضرت رفتن حسرت دلمه!

    قال بدونید هر وقت قم تشریف بیارید ما خوشحال میشیم
    خدمتگذار تون باشیم

    التماس دعا
    پاسخ:
    التماس دعا .
    دوباره اومدید قم بیخبر؟؟؟؟
    ما که با اینکه اجازه ندادند و دائما این پرهای شان را توی دماغمان کردند باز عکس انداختیم از محراب
    دو نفره و سه نفره!
    من هی بگم شما ... بیش تر دوس دارید بگید نه!
    واسه آبجی جونتون
  • خاله سوسکه
  • سلام
    زیارت قبول

    بازم دل بسوزونید،خب ...!


    عیب نداره ولی برا ما هم دعاکنید میرید زیارت
    پاسخ:
    نایب الزیاره بودم ...
    سلاممممممممممم خانومممممم جونمممم
    زیارتتون قبول البته من دیروز فهمیدم رفتین زیارت ولی سایت باز نبود بیام براتون بنویسم
    خانم تازه ما خودمونم موندیم کنار محرابشو عکس گرفتیم نه یکی نه دوتا نه سه تا سه نفر بودیم هی دو به دو عکس گرفتیم
    پاسخ:
    از خود محراب که میشه عکس گرفت میخواستم از محراب خالی از سکنه !!! عکس بگیرم ):
    سلام خانوم

    شایعه هست که باز نمی شه !!

    قرار ما سال دیگه همین موقع خوبه ؟!!!
    این روزا که من جرئت ندارم حرف مسافرت و گشت و گذار بزنم !!
    پاسخ:
    قرار مون ؟!! برای چی ؟ مسافرت ؟
    "کن لولیک الفرج..."
    پاسخ:
    خوش اومدید .
    سلام
    این روزها چشمها و گوش هایم را بیشتر از زبانم دوست دارم
    هناق هم دوای دردی ست که هنوز نگرفته ام!
    چشمهایم را روشن کردید خانم خانما
    پاسخ:
    راستی تهران اومدنتون چی شد ؟ !!
  • این عمار؟
  • سلام علیکم
    وبلاگ گروهی "أین عمّار؟"
    منتظر استفاده از نظرات شما همسنگر گرامی می باشد.
    در این مجاهدت مقدس، موفق و پیروز باشید...
    سلاااام

    خسته نباشید

    زیارت قبول ...

    چقدر قشنگه وقتی که از خدا بخوای نگه دار کسی باشه که دوستش داری و دیدارش آرزوته ...

    انشاالله زیارت کربلا ...

    سلام
    زیارت قبول
    دعامون که% 100کردین
    پایان شبهای بلند انتظاری/آیا برای آمدن میلی نداری؟
    پاسخ:
    نمیدونم شایدم با این بد انتظاری های ما ، میلی نداشته باشن !!
    یه انشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاءاللــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهِ بلنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد ..........................................

    خصوصا با شما ...

    اون روز شاه عبدالعظیم با بچه ها هیچ وقت یادم نمیزه ... چون یکی از قشنگ ترین روزای عمرم بود ...

    خوش بحالتان