دست من و دامان تو :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


دست من و دامان تو

خانم معلم | جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰۱:۳۷ ق.ظ | ۴۲ نظر

 

  

پروردگارا!
بیامرز و ببخشاى ،
و از آنچه مى دانى درگذر،
همانا تو برتر، والاتر وگرامیترى .

پروردگارا!
خواسته ام در این جایگاه، یعنى جایگاه بنده فقیر ناامید، آن است که...
گناهان گذشته ام را بیامرزى ،
و در باقیمانده عمرم مرا از گناه بازدارى ،
و پدر و مادرم را که دور از خانه و خانواده و غریبانه در زیر خاکها خفته اند، ببخشى .

یا امام رضا،

تو اینگونه با خدایت سخن می گویی ،و من ناتوانم از اینکه چگونه با تو سخن بگویم ؟

 من ِ سیه روی و پابوسی ات ؟

  از دور نظاره گرم تا خود فرا خوانی ام ...

 

 نیایش های حضرت رضا (ع)

زاده ی زهرا ، غم از دست دادن جدت تسلیت بادت !

 پایان صفر است و شروع مصیبت حضرت زهرا ... مهدی جان ، چرا نمی آیی ؟

 

 

چرا حضرت مهدی ظهور نمی کند ؟

 

  • خانم معلم

نظرات (۴۲)

سلام . بار اول است که به اینجا سر زدم . اینکه چرا باید بگونه ای باشد که دسترسی به پروفایلت بسادگی نباشد برایم جالب بود و با آدرسی که دادی به آنهم سر زدم . اما یک چیز در آنجا آزارم داد و آن این بود که با تمام مواردی که به شوخی آورده بودی ، مخصوصأ علایق ورزشی ،‌چرا ناامیدانه از سنگ قبر و اینکه برروی آن نوشته باشد ، و او یک معلم بود ، حرف زده ای ؟؟؟ البته که مرگ حق است و این برای هر کس در زمان مقرر اتفاق خواهد افتاد ، اما شما چرا اینقدر ناامید و ...؟ البته ببخشید که مهمان تازه واردی چون من اینگونه انتقاد کردم .
پاسخ:
خوش اومدین اولا . ثانیا مشکلی نیست انتقاد را می پذیرم .اما در جوابتان باید بگویم علایق ورزشی ام شکلی از من است که هنوز در حال زندگی است ... پس از مرگ هم همان یک نشانی برایم کافی است ... نشانه ی نا امیدی نیست ، رضاییم به رضای او در هر زمان .
اینور خاکریز یه نفر دعاگوئه. اونور خاکریز چطور؟
پاسخ:
حتما اونور هم کسی هست که دعاگو باشه !
کاش از دلبر نشانی داشتیم / بر سر کویش مکانی داشتیم

از برای مهدی صاحب الزمان / کاش در دل جمکرانی داشتیم

..................

از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم / بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم

بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست / عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم . . .

..............................

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن / گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم / گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم . . .

.......................

شهادت امام رضا(ع) تسلیت
سلام خانوم جون التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعاییم
سلام بر شما

بسیار زیبا بود ،
دیشب در آن بار گاه نورانی دعاگویتان بودم باشد که مستجاب گردد

التماس دعا
یا حق
پاسخ:
ممنون و زیارتتان قبول درگاه حق .
زیارتای گذشته انگار فقط یه زیارت ساده بودن ! زیارتی که از بچگی یادمون دادن !

این بار انگار فقط یه زیارت ساده نبود ! انگار آدم با بزرگ شدنش تازه می فهمه چقدر کوچیکه ... انگار آدم تازه می فهمه دل تنگی و آرزو یعنی چی ... گریه و دعا یعنی چی ... آرامش یعنی چی ...

شاید چون هنوز این ها رو خوب نمی دونیم !

کاش این دو ماه این قدر زود تموم نمیشدن ...

کاش پر بار از این دو ماه خارج بشیم ...

کاش بیاد ...

اما چقدر خوبه ساعت ها وایسادن و زل زدن به ضریح ... به گنبد طلایی ... انگار میشه یه عالم حرف زد ...
سلام

تشکر برای قدو رنجه
  • سیده سما مولایی زاده
  • آهو ترین بهانه ام جز خیال تو .. از هرچه ، هر چه ، هرچه رمیدم نیامدی .. ..
    سلام
    عزاداری هاتون قبول
    آخ گفتین پایان صفر ....
    پایان هرچیز واقعا غم انگیزه
    فکر کنم که منظورم را خوب دریافت نکردید . من از علایق ورزشی اتان که بصورت طنزو شوخی بود ، خوشم آمد ، اما در مورد سنگ قبر سوال داشتم . اینکه راضی برضای خدا هستید ، درست ، اما تصورم این بود که در جایی که میدانیم دنیا مزرعه آخرت است ، چرا در زمانیکه در این مزرعه هستیم و باید فعالیت کنیم ، سخن از رفتن میزنیم ؟
    پاسخ:
    ضمنا چرا نشونی ندارین شما ؟ !!! از آدمای ناشناس اصلا خوشم نمی یاد ..یه بار احترام میزارم بعدش کاری ندارم مخصوصا اگه خارج از حریم نشسته باشن ...
    سلام


    چرا باید ظهور کنند ؟!!
    پاسخ:
    همینجوری
    دل سنگ من هم تنگ است آقا

    احساسی قریب به غربت جمعه های از پسِ هم رفته دارد آقا

    می دانم که آمدنی در کار هست آقا

    اما ترسم از این است که عمری در کار نباشد آقا
    پاسخ:
    اینا رو خودت تنهایی گفتی ، آقا ؟ !!!!
    سلام
    خسته نباشید


    اجازه !
    عصبانی اید ؟!
    پاسخ:
    بالاخره اولش همه اینجوریا میگن دیگه !!
  • مرزی نیست...
  • چند روزیه دلم گرفته....
    پاسخ:
    مخصوصا جمعه !
  • سید محمد حسین
  • سلام سلام ...

    سوال آخر ...

    مثل این است که بپرسیم چرا خدا وجود دارد ...




    اون کلاغه جون داره ... یا مجسمه ست ؟ به نظر مصنوعی میآد ...

    عکس کار کیه ؟


    http://mirbaagheri.aminus3.com/image/2009-08-27.html
    پاسخ:
    مثل من میمونه که از دور باید نظاره گر امام باشه ...روسیاه ِ روسیاه
  • سمانه(اتاق دلم)
  • سلام!
    خانوم اجازه دلمون تنگ شده واستون!
    پاسخ:
    اتفاقا امروز به طور خاصی یادت بودم ... درس میخونی که ؟!
  • پابرهنگان
  • مهدی جان نباید بیاد که! ما باید بریم!
    پاسخ:
    مهدی جان منتظر ماست بیا تا برویم ...
    سلام یک دانه دختر خنگ را پذیرا باشید !

    نه ! آخ خواب دیدم که دعوام کردید !

    در مورد شعر هم خوب اولشه دیگه !
    یاد تاتی تاتی کردنای قبل راه رفتن افتادم که اون اولا بهم می گفتید !
    تازه من کجا و این حرفا کجا ؟! اونم چی ! واسه آقا !
    بد بود ! مگه نه ؟!

    ---------------------------------
    قربونتون برم
    از خدا جونم می خوام که خوبِ خوب باشید ...
    نه خسته و گرفته و ... هیچ وقت .. هیچ وقت ...
    خدا ...

    مواظب خودتون باشید
    سلام خانم معلم گرامی
    خداقوت
    نکنه دوباره هوایی بشی یواشکی بلند بشی بری مشهد؟
    چرا دل گرفته اید؟
    الا بذکرالله تطمئن القلوب
    شاد باشید.
    پاسخ:
    نمیشه همین جوری شاد بود که !
  • نثار آسمان
  • ظهور نزدیک است خانوم
    من که امیدوارم هم عصر ما باشد
    امیدوارم حداقل...

    سلام
    پاسخ:
    منم امیدوارم و همین طور امیدوارم که ما هم ....
    من نمیدانم چرا این خانمهای بظاهر مومنه ، اینقدر عصبی مزاج و تندخو هستند . خودم فکر میکنم که دو گروهند : 1- عده ای نادان و خود خواه که تصور میکنند که فقط اینها به جایگاه معنوی رسیده اند 2 - عده ای بدذات که قصد دارند مومنه ها را بدنام نموده و بر علیه آنان تبلیغ منفی میکنند . اما امیدوارم که شما جزء هیچکدام نباشید اما نمیدانم که چرا اینقدر با ناراحتی و تندی پاسخ میدهید . یا از جایی ناراحت هستی ،و یا اینکه تصور غلط در ذهنت داری . دیگر از این کلمات لات منشی و کوچه بازاری الوال استفاده نکن . خانم معلم !!! در ضمن خدا بداد همسرت و شاگردان خیالی ات برسد ..........
    پاسخ:
    اینو هم فعال کردم دوستان بدونن با چه مخاطب لطیفی سر و کار دارم ...
    اولأ در حدی نیستی که بخواهی تهدید کنی--- ثانیأ من کل کل نمیکنم ، شما این را کل کل مینامید . بحث انتقاد است و شاید راهنمایی ثالثأ خواهر گرامی ، یادت باشد برای خیر رسانی و خدمت نمودن باید حتی سیلی هم خورد ، شما یکبار فقط احترام میگذاری . من اگر شما هزار بار هم اهانت کنی باز هم مخلص خواهم بود و به شما احترام میگذارم . خصوصأ اینکه نمادی از معلمان خودم هستید . در ضمن وبلاگ ندارم متاسفانه
    پاسخ:
    4 - زدن وبلاگ کاری نداره ... شما که علاقمند هستین ، دست به کار بشین ، مخاطبانتون رو پیدا می کنید ، سرتون هم گرم میشه !
    مگه میشه عزیز مهربونی که عشق و مهربونی رو درش یافتی و باور کردی بد عنق باشه ؟!
    مگه میشه عزیز مهربونی که خدا رو درش یافتی باور کردی و دوست داشتی بد عنق باشه ؟!
    میشه ؟!
    نه ! به همون خدای مهربون نمیشه ! به همون خدایی که فقط خودش می دونه چقدر خاطرتون عزیزه ...

    تازه اون بنده خدا (البته ببخشید ها! حالا چون نمی شناسم غیبت میبت نمیشه) ! خیلی بی جا کرده !

    خیلی هم خوش به حال همسر و شاگردا و بچه هاتون !

    اییییییشششششششش !!!!!!!!!!!!!!!! یه دونه بزنم تو سر این بنده خدا و یه دونه هم تو سر خودم !!!!!!!!!!!!!!!

    وقتی گفتید خوب شو ، یعنی خوب شو ! این یعنی این که خوبم ! دعا میکنم شما هم خوب باشید ... شما که خوب باشید دیگه بهتر از این نمیشه ...

    این حرفا هم دل و جگر و قلوه و اینا هم نبودا ! گفته باشم !

    فداتون
    فدای خوبیا و مهربونیاتون

    یه عااااااااااااااااااااااااااالمه
    پاسخ:
    اینا دل وقلوه نبود ، چی بود ؟ !!!!!!
    با سلام بعد از مدتها کم نویسی ورکود در این عرصه فرهنگی ...فعال شدن مجدد وبلاگتون را برای خودم ودیگر بازدید کنندگان مغتنم می دانم ...موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید .
    دل منم به شدت تنگه برای امام رضا ...
    پاسخ:
    انشا الله با هم قسمت بشه بریم پابوسشون ...
  • نثار آسمان
  • چیی میگه این علیرضا؟
    حرف حسابش چیه؟
    پاسخ:
    مجددا مستفیظ فرمودن ... ولی دیگه تایید نمیشه کامنتاشون ...
    سلام خانم معلم !
    پایان ماه عزای اهل بیت و ماه به امامت رسیدن آقا صاحب الزمان عج
    مبارک باشه
    بعد از مدتها آپ کردم بخونید و بدونید که با وجود مثل منی بازهم میشه انتظار
    داشت مهدی بیاد؟!

    دعا کنید گربه ها حلالم کنن

    پاسخ:
    چشم حتما سر میزنم ...
    اینا ـــ ح ر ف ِ د ل َ م ـــ بود ...

    سلاااام

    خسته نباشید

    پاسخ:
    ممنون عزیزم .....
  • از زهرا به محمد رضا خان
  • این جا چه خبره !

    جناب آقای محمد رضا خان ! اینم پاسخ کامنت شما !

    کپی اند پیست !

    سلام علیکم

    به به ! پس اون بنده خدایی که این حرفا رو به خانم معلممون زده شمایید !

    ببینید ! من نه شما رو می شناسم و نه به فرض ! اصل موضوع رو می دونم ! قرار هم نیست تصمیمی بگیرم یا قضاوتی بکنم !

    اما با توجه به کامنتایی که از شما توی وبلاگ خانم معلم دیدم باید بگم که اون جایی که شما تشریف بردید و اون حرفا رو با اون گستاخی و وقاحت زدید کلاس خانم معلم و شاگرداییه که عاشق هم هستن . به عشق هم و کنار هم . کلاسی که درساش درس عشق و محبت ، خوبی و مهربونی ، همدلی و همراهیه . کلاسی که همه خانم معلمشون رو دوست دارن و احترامشون رو با جون و دل دارن و اجازه نمیدن کسی به خانم معلمشون این طوری بی احترامی کنه ......

    نه آقای محترم ! شما سخت در اشتباهی ! اون نظریه تون در مورد خانم های مومنه هم باشه واسه خودتون !

    نه ! جالب این جاست که بعد هر چی که دلتون خواست و گفتید تازه مخلص خواهید بود و ... ؟!!! عجب احترامی !!!

    این جا هم جای کل کل نیست ! خانم معلم هم اهل کل کل نیستن ! پس لطفا دیگه مزاحم خانم معلممون نشید !!!

    ای بابا ! خوب بزارید یه نفس راحت بکشن خوب !!!
    پاسخ:
    نگران نباش عزیز دلم ...
    بخش نظراتم واسه منم باز نمی کنه !
    اینم مثل ما حالش خیلی خوش نیست انگاری !

    انشاالله همین طور باشه که گفتید ... انشاالله که این سوء تفاهم هم خیلی زود حل بشه ...

    قربونتون برم ...
    انشاالله که خیلی زود ، زودِ زود ، خوبِ خوب بشید ...

    مواظب خودتون باشید
    پاسخ:
    ممنونم ...زنده باشی
    سلام
    اومدم 1 عرض ادب کنم
    همین
    پاسخ:
    زنده باشی
    سلام
    یادمه همیشه مادر بزرگم این جمله رو می خوند: امام رضا من رو گوشه ایوونت بزار....
    با اون لهجه زیبایی که داشت. همیشه می اندیشیدم اگر ما در ایوان اقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام باشیم چه زیبا می شود...
    ممنون که من رو به مشهد بردید.
    ان شاالله که زیبا دیدن رو به شاگردانتان اموزش می دهید... برای ما هم دعا کنید ...
    پایدار باشید خواهرم
    پاسخ:
    زحمت کشیدید ... انشا الله خدا قسمتتان کند زود مشرف شوید .
    سلام
    ان روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبر از دل پردرد گل یاس نداشت باید این طور نوشت
    هرگلی هم باشی چه شقایق چه گل سوسن و یاس
    تا نیاید آقا زندگی دشوار است
    به ما هم سری بزنید
    پاسخ:
    چشم حتما سر میزنم
    سلام خانم جونم نخستههههههه
    یه سری برنامه مستند در مورد ظهور گیر آوردم انشالا اومدم براتون میارم در مورد ماسون ها و شیطان پرستی و اینا هم داره توش
    دوستونننننننن دارم بوووووووسسسسسس
    راستی اینجا داره برف میاد
    به احتمال زیاد فردا برم زیارت
    پاسخ:
    کی میای تهران ؟
    هر چه جز بار غمت بر دل مسکین منست
    برود از دل من وز دل من آن نرود

    آنچنان مهر توام در در دل و جان جای گرفت
    که اگر سر برود از دل و از جان نرود

    گر رود از پی خوبان دل من معذورست
    درد دارد چه کند کز پی درمان نرود
    سلام خانم معلم عزیز
    خداقوت
    خانوم معلم عزیزم!

    فکر ما را نمی کنید که این قدر پوستمان کلفت شده که حتی دیگر مدتی است مناجات هایمان هم قطع شده و سیم را یکطرفه قطع کردیم،می خواهید عذاب وجدان ما را بیشتر کنید؟!


    راستی!
    عکس مرا چرا آن جا گذاشته اید؟!
    نه!
    من حتی لیاقت آن کلاغ همجوار حرم را هم نداشتم!


    خیلی دعا کنید.
    دلمان لک می زند برای یادداشت های شما.
    پاسخ:
    زود به زود بیا سر بزن دیگه ، آ .پ هم که نمی کنی ، فکر خودت نیستی فکر ما باش ...
    سلام
    سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر حضرت ولی عصر(عج) و امام خامنه ای و مردم با بصیرت ایران و شما مبارک.
    منتظر حضورتان هستم
    سلامتی امام خامنه ای صلوات
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمد
    آبجی کوچیکه اومده
    چشم،ان شا الله.
    سلام
    خوبید؟؟
    راستش دیگه از خواب دارم میمیرم
    نتونستم وبتونو بخونم ساعت 5 صبحه
    یه نظر بدید آدرستون بمونه تو وبلاگم
    بعدا سر بزنم
    معلم ابتدایی هستید یا راهنمایی یا ...
    معلمی هم شغل با حالیه ها
    راستی شما ججنوب رفتید؟؟
    پاسخ:
    سوال بعدی ؟!
    " فرازی از دعای صحیفه سجادیه "


    یا اُنْسَ کُلِ مُستَوحِشٍ غَریبٍ و یا فَرَجَ کل مَکْروبٍ کئیبٍ


    ای آرام دلهای متوحش سرگردان و ای گشایش دلهای اندوهگین و شکسته



    الهی
    لا تَعرِض عنی قد اقبلتُ علیکَ و لا تَحْرِمْنی و قَد رغِبْتُ الیک

    خدایا : از من که به سوی تو رو آورده‎ام روی مگردان، و با میلی که به سوی تو آورده‎ام مرا محروم مگردان.


    التماس دعا .... یا علی
    پاسخ:
    بسیار دلنشین بود ... ممنونم .
    خانم دکتر هم خیلی سلام می رسونن ...

    آبجی کوچیکه دیشب بهم می گفت منم دوست دارم بیام خانم رو ببینم ...

    خوشحالم که این جاست



    سلام
    پاسخ:
    ما هم !