روز معلم گرامی باد :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


روز معلم گرامی باد

خانم معلم | يكشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۸:۳۳ ب.ظ | ۲۹ نظر

 

 

تصویر سازی بالا ، هدیه ای است از تصویر گر خوبمان سید محمد حسین میر باقری

ممنونم

 

اولین روز دبستان بازگرد

کودکی های قشنگم بازگرد

کاش میشد باز کوچک می شدم

لا اقل یک روز کودک می شدم

یاد ِ آن آموزگار ساده پوش

یاد آن گچ ها که بودش روی دوش

ای معلم نام و هم یادت بخیر

یاد درس آب وبابایت بخیر

ای معلم ای دبستانی ترین احساس ِ من

 بازگرد این مشقها را خط بزن

 

 

 

هزاران گل ِ باغچه ی زندگی بوسه می زنند

                        بر دستان آن فرشته ای که ساکن خانه ایست در

                                                                خیابان بهار ،کوچه اردیبهشت ، پلاک ۱۲ 

 

نام و یاد تمامی معلمین زحمتکش این مرز وبوم گرامی باد

 

  • خانم معلم

نظرات (۲۹)

روزتون مبارک خیلی زیاد
پاسخ:
ممنونم خیلی لطف کردین ...همیشه شاد باشین
سلام و ستاره و نور
هر روزتون مبارک خانوم معلم عزیز
دلم براتون تنگ شده بود ...
پاسخ:
خبری ازتون نیست
سلام خانوم معلم عزیز، خوبید؟

زحماتی که فرشته هایی در لباس معلمی و آموزگاری برای همه ی آدمها، متقبل میشند رو نمیشه هیچ جوری جبران کرد و این کار فقط کار خدا هست و لاغیر.
روزتون رو به شما معلم عزیز تبریک میگم، انشالله که سلامت باشید و سرافراز و عاقبت به خیر.
یاعلی
شاگرد کوچیک شما.
پاسخ:
این روز بر شما هم مبارک و گرامی باد ...
  • روزهای جانبازی
  • سلام خانم معلم گرامی
    خداقوت
    روز معلم بر شما تلاشگر سنگر تعلیم و تربیت مبارکباد..
    پاسخ:
    در دعاهایتان یادم کنید . سخت محتاجم
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • روز ات مبارک
    خانوم ترین معلم تمام عمرم
    پاسخ:
    گرچه این تعریف زیادیه برای من اما خوشحالم کردی !
    سلام و هزاران سلام بر خانم معلم
    روزتون مبارک
    هزاران بار مبارک

    این شعر و تصویر هم چقدر خوبه.

    خود ِ خودتو خوبید؟
    پاسخ:
    زنده ایم شکر
    سلام خانم معلم
    روزتون رو تبریگ می گم.

    پاسخ:
    ممنون از لطف تون ....زنده باشی و سلامت
    سلام
    روزتون مبارک انشالله
    چه شعر قشنگی
    چه تصویرسازی قشنگی
    چه پیامک قشنگی !
    اول فکر کردم آدرس معلم اول ابتدایی شماس !
    پاسخ:
    ممنونم
  • معلم دبیرستان
  • سلام

    روز معلم مبارک

    صبوری و مهربانی تان بیشتر .
    پاسخ:
    زحمت کشیدید .
    تبریک منم بپذیرید
    پاسخ:
    ممنون عزیزم ... لطف کردی
    http://upload.iecloob.com/images/25559624593366334088.jpg

    پاسخ:
    بله معلم بودن به واقع افتخاره ... خدا ازمون این عشق رو بپذیره انشا الله ، وگرنه خسر الدنیا و الاخره شدیم ...
    روزتون مبارک
    پاسخ:
    ممنونم ... سلامت باشی و شاد
    سلام خانم معلم
    روز معلم مبارک
    وقتی انسان بنای خیری رو میذاره تا هست از برکاتش
    بهره میبره و در ثوابش شریکه ،معلم بانی همه هدایتهای
    الهیه که ما طول زندگیمون بهش میرسیم .

    معلم کلاس اول دبستان من خانم شمس الدین بود
    بقیه معلمهام اقا بودن! اما خاطر مهربونی های خانم شمس الدین
    هیچ وقت یادم نمیره!

    سایتون مستدام
    پاسخ:
    انشا الله که همیشه سلامت باشید .
    ســــــلام خانووووم

    تبریکات ما رو هم پذیرا باشید خانووم

    یه دسته گل

    بوس وبغل و اینا
    پاسخ:
    منم همونا
    سلام خانم معلم روزت مبارک
    پاسخ:
    ممنون
    هو المحبوب
    سلام

    روز ِ معلم بر شما مبارک
    در پناه ِ بزرگ معلم ِ هستی باشید
    پاسخ:
    انشا الله که در ابتدا خدا ما را به معلمی قبول کرده باشند .
    یک شاگرد میداند برای کدام معلمش دلتنگ شده،
    ولی هیچ معلمی نمیداند
    کدامیک از شاگردانش دلتنگش هستند...

    روزتون مبارک !!
    پاسخ:
    ممنون لطف کردین ... سلامت باشین
    سلام
    من شاگرد تنبل همیشه ! دیر رسیدم باز ! ببخشید . روزتون مبارک خانوم معلم ! معلم ها رو خیلی دوست دارم . چون خیلی محترمن . خیلیییییییییییییییییی
    اجر تمام لحظه هایی که برامون زحمت کشیدید با امام زمان ...
    یاحق
    پاسخ:
    خدا کنه زحمت هامون برای رضای خدا باشه ....
    اینم یه شاخه گل هدیه روز معلم!

    ناقابله. ببخشید یوخده دیر شد!
    در تمام لحظه های بی کسی
    جاری شدی
    ساری شدی
    دست در دستم
    مرا مادر شدی
    چون بهاران در شروع سال ها
    آری شدی
    ای که از عشقت به فریاد آمده این سنگ قلب
    در هیاهو، رنگ های شیشه ای

    آبی شدی!

    "تقدیم به شما"

    سلام خانم معلم عزیزم!
    روزتون مبارک!


    خیلی خاک زیرپائیم، با خاک انداز محبتتون جارومون کنید!
    (از من چنین جمله هائیی بعید بود!)


    دعامون کنید...
    دعاتون می کنیم...این ناقابل...
    پاسخ:
    چشم من دعا می کنم ولی شما هم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نکنید .
    از اردیبهشت تا خودبهشت راهی نیست، بهشت ارزانیتان
    *روز معلم گرامی باد*
    امیدوارم سالیان سال زیر سایه امیرالمومنین(ع) سالم و سعادتمند باشید.
    پاسخ:
    و ما بهانه ای برای ورود به بهشت نداریم جز یدک کشیدن نام معلم !
    سلام

    ما نیز به سهم خودمان و از طرف پس کوچه نشینان تبریکات جانانه ای تقدیم می داریم.
    دراز باید و به دور از بلا
    عمر معلمی و شاگرد پروریتان

    راستی
    چرا همه شاگرد ماهی های دنبال ماهی معلم
    ساه سیاهند!
    یعنی شما بچه های بد را هم به راه می آورید؟!
    و چرا ماهی معلم خانم است؟
    یعنی همه ی معلم هایی که شاگردان بد را خوب می کنند خانم معلم هستند؟!

    التماس دعا
    پاسخ:
    صحیح و سلامت و شاد باشید .
    اگه دیشب خونده بودم حتما می اومدم پیشتون بی ... !!!

    امان از بچه ی حرف گوش نکن !!!

    ببخشید !
    پاسخ:
    مثل همیشه فقط باید پیشونی مونو پاک کنیم (آیکون شرمگین )
    سلام ودرودخانم معلم عزیزوبزرگوار

    حضورتان مایه سرافرازی مان می شود.سربلندباشید

    روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند .
    اندیشه ام از تو سبز و آباد شده

    از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

    در مکتب پاک و شاد استاد ببین

    غم رفته زجانم ودلم شاد شده

    00000000000

    در مکتب تو همیشه شاگردم من

    دور از رخ تو همیشه پر دردم من

    در فصل بهار و روز استاد ببین

    بی نور معلم این چنین زردم من

    00000000000

    آموزش عشقم از همین مکتب توست

    اندوخته ی سوادم از این لب توست

    گفتم که مریضم و بیا بستر من

    چون عامل دردم این غم و این تب توست

    00000000000

    با این گچ عشق تخته ی جانم زن

    خطّی ز کلام خود به ایمانم زن

    صد درس در این کلاست آموخته ام

    یک درس ز عشق جان ویرانم زن

    روزت مبارک......وایام سوگواری بی بی دوعلم تسلیت می گویم

    یازهرا
    پاسخ:
    من نیز این ایام را خدمتتان تسلیت عرض می کنم خدا ما را شفاعت شوندگانشان قرار دهد انشا الله ...
    سلام
    با شرمندگی به جهت تاخیر روزتان مبارک همیشه و در هر جا به هر وسیله ای تقدیر و سپاس و یاد معلم وظیفه ی ما آموختگان است.
    موفق یاشید.
    پاسخ:
    ما باید از شما باید بیاموزیم که چگونه رضای خدا را ادا کنیم ،صبر را بخش کنیم ، تسلیم را هجی کنیم و ادب را بنویسیم . معلم واقعی شما هستید .
  • سمانه(اتاق دلم)
  • سلام خانوم معلم جونم!

    همه برایم دست تکان دادند ، اما کم بود دستانی که “تکانم” دادند... به حرمت تاثیری که بر همه ی فرزندان سرزمینت داشته ای هفته معلم از امروز تا همیشه مبارک!
    پاسخ:
    ممنون سلامت باشی ...
    سلام خانوم معلم عزیز،بعد از مدتها افتخار دادی دو به کلبه ی حقیر من سر زدید!!ممنون
    با تاخیر چند روزه هم روزتون مبارک.با آرزوی بهترین و زیا ترین لحظات
    پاسخ:
    ممنون سلامت باشی ...
    ســـــــــــــــــــــــلام خانــــــــــــــــوم.
    روز تون مبارک.

    بالاخره این روز معلم باعث شد که شما دستی به سر و روی این خونه بکشی.
    ایشالا همیشه معلم ما بچه های وبلاگی باقی بمونید.
    سلام
    روزتون مبارک
    عمرتون با عزت
    پاسخ:
    خوش اومدین ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی