پیوندتون مبارک :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


پیوندتون مبارک

خانم معلم | پنجشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۱:۱۷ ب.ظ | ۱۱ نظر

 

ازدواج یگانگی دو فطرت الهی است برای پایان تنهایی .

وحدتی است متعالی که " تن " ها را ذوب می کند و روحی واحد می سازد .

 

مهدیه و حسین عزیز

پیوندتان مبارک

 

از خداوند براتون بهترین ها را آرزو می کنم . سایه خداوند و مهر امام رضا (ع) بر زندگیتان مستدام . زندگی تون پر از شادی ، لبتون پر از خنده ، دلهاتون سرشار آرامش و نگاهتون پر از عشق باشه .

دعایی که پیر تر ها در حق من می کردند را امروز برای شما می کنم :

 

الهی که در کنار همدیگه پیر بشین .

 

یه توصیه به حسین : مواظب مهدیه باش یه اره برقی خطرناک داره .

یه توصیه به مهدیه : مواظب حسین باش یه زبون خیلی خیلی چرب و نرم داره .

 

ممنون اولین نفری بودم که خبر ازدواجتون رو بهم دادین . هیچوقت یادم نمیره

یکی دیگه از اتفاقات قشنگ زندگی ام رو ممنون شما هستم .

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۱)

یکایک جمع عشاق ولایت برای بستن پیمان وبیعت

به دور حضرت قائم بیایند واو را منجی عالم بنامند

عجب جمعی،عجب عشقی،صفایی یکایک پاشدند بهر سئوالی

یکی گفتا به مولا دیر کردی مرا بادوری خود پیر کردی

یکی پاشد زآن جمع خدایی سئوالی گفت بایک شور وحالی

بگفتا بین آن شور وهیاهو عزیزم قبر زهرا مادرت کو؟
  • روزهای جانبازی
  • سلام و خداقوت
    این برای عروس خانم
    و این هم برای اقاداماد
    ســــــــلام


    کلی مبارکشون باشه
    و کلی خوشبخت بشن
    و کلی به پای هم پیر بشن
    و کلی از این صحبتا
    پاسخ:
    و ما هم همینا رو باز تکرار می کنیم براشون
    سلام
    عمق نگرانی ما در زندگی بیانگر میزان فاصله ی ما از خداست
    پاسخ:
    و ما که بیشتر نگرانیم یعنی اینکه ....
    اجازه خانم!
    اون عکس گربه چیه که انداختید؟
    البته ما هنوز برادر حسین رو نمی شناسیم، اما در مورد حضرت خواهر، به نظرم با این خشانتی که داره، هیچ شبیه گربه نی.
    پاسخ:
    حسین آقا هم پسر ماهیه که اگه تو " باز " بیشتر باشین ایشون رو پیدا می کنید ...
    وای من از گربه متنفرم!!
    پاسخ:
    اما امروز با اون لیستت گریه ی منو در آوردی تو نمایشگاه !
    گریه نه گربه گر+به!! م ت ن ف ر م!!!


    لیست خصوصی دادم بهتون؟ گاوخونی رو خریدین؟
    پاسخ:
    راستی یه سری هم خودم خریدم برات می نویسم چیاست ..یکیش برنده جایزه ادبی شده بود و یکی هم مثل اون ترجیع بند برنده تکنیکی سال 83 ...
    ایشالا خوش بخت بشن ...

    ایشالا همه ی جوونا خوش بخت بشن ...
    پاسخ:
    انشا الله ...
    سلام خانووووم
    دست شما درد نکنه دیگه ما گربه هم شدیم؟
    کی گفته من عاشق گربه هم؟
    بلا بدور
    من عاشق ببرم


    خیلی خیلی هم ممنون. انشالا همیشه به شادی و خوشی باشین همیشه خبرای خوش بشنوید و بدین
    sghسلام
    ممنون از خانم معلم و بقیه دوستان
    پاسخ:
    خوشبخت بشین ، به پای هم پیر بشین
    من هم گربه دوست دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی