جمال ِ آفتاب :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


جمال ِ آفتاب

خانم معلم | جمعه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۲۰ ب.ظ | ۱۶ نظر

 

  

گر ماه من برافکند از رخ نقاب را              

                                        برقع فرو هلد به جمال، آفتاب را

اول نظر ز دست برفتم عنان عقل           

                               و آن را که عقل رفت، چه داند صواب را؟

قوم از شراب مست و ز منظور بى‏نصیب       

                          من مستِ از او چنان که نخواهم شراب را

                                                                                                   "جناب سعدی "

 

                 برایم دعا کنید خداوند از من بگیرد آنچه که خداوند را از من می گیرد .

          التماس دعای زیاد در این ماه و دو ماه دیگر ... همدیگر را بسیار یاد و دعا کنیم .

 


  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

آمیییییییییییییییییییییییین.
خانم معلم ؟ خیلی التماس دعا دارم این روزها ...

در پناه خدا باشید ...
پاسخ:
دیشب دعات کردم ....
سلام خانم معلم

یارب سببی ساز که یارم بسلامت
باز آید و برهاندم از بند ملامت


دعا کنیم آقامون بیاد...
چون که صد آمد نود هم پیش ماست!!
محتاج ترینیم....
  • کوچه ی هشتم...
  • سلام...
    خداوند از من بگیرد آنچه که خداوند را از من می گیرد .
    خداوند از من بگیرد آنچه که خداوند را از من می گیرد .
    خداوند از من بگیرد آنچه که خداوند را از من می گیرد .
    خداوند از من بگیرد آنچه که خداوند را از من می گیرد .
    .....
    صرفا جهت التماس دعا!!!!
    ای اصل ِ امید ، بیم ها را دریاب
    بابای ِ همه ، یتیم ها را دریاب

    هر چند خدا خودش کریم است ، آقا !
    لطفی کن و یا کریم ها را دریاب

    « جلیل صفر بیگی »
    .
    .

    سلام خانم معلم عزیز
    دل ِ تان در سایه پر مهر نگاهِ حضرت ِ حق سبحانه و تعالی ،
    سلامت و نورانی و آرام
    پاسخ:
    منم از همونایی که شما گفتی آرزو میکنم برات ...
    ای پاسخ گرامی ِ اَمّن یُجیب ها
    تعجیل کن به خاطر ِ ما ناشکیب ها
    چشم جهان به چشمه دستان سبز توست
    جاری شو از ورای فراز و نشیب ها
    تکلیف انتقام شهیدان به دوش کیست ؟
    خون ِ مسیح مانده به روی صلیب ها !
    برخیز و بزم شب زدگان را به هم بزن
    ای آشنا به ندبه و اشک غریب ها
    تعجیل کن به خاطر صدها هزار چشم
    ای پاسخ گرامی اَمّن یُجیب ها
    _____________________
    سلام خانم جونم
    پاسخ:
    امان از دست این پایان نامه !!
  • عادل پیشرو
  • سلام

    اللهم عجل لولیک الفرج

    باشد در راس همه دعاهامون
    چقد دلم برا وب گردی تنگیده بود !

    اومدم یه خرده هواخوری !
    خدایا ،

    همین بس که تو خدای ِ منی ...
  • روزهای جانبازی
  • سلام و خداقوت

    خدایا ما را ان ده
    که ما را ان به
  • نرگس وهدیه
  • سلام
    با دست نوشته: آخرین روز سال تحصیلی
    به روزم منتظر حضور شما دوست عزیز می مانیم
    قصه ی مردونگی های فراموش شده
    قصه ی علی وار بودن و علی وار ماندن...
    قصه ی یک مرد...
    "دانش آموختگان مکتب علی"
    آپم.
    عید مردی و مردانگی مبارک
  • روزهای جانبازی
  • سلام بزرگوار
    خداقوت
    جشن تولدها، همیشه همراه شادی و خنده اند و اگر این جشن ها برای کسی باشد که او را خیلی خیلی دوست داریم، هم شادی آن زیادتر و هم تلاش برای برگزاری آن جشن بیشتر می شود؛ مثل جشن تولد امروز، یعنی روز تولد تنها نوزاد کعبه. تعجب نکنید! امروز جشن تولد آقایی است که خداوند فقط به او اجازه داد تا در بهترین و پاک ترین نقطه روی زمین یعنی خانه کعبه به دنیا بیاید. آری، امروز روز جشن تولد امام اول، حضرت علی مرتضی علیه السلام است. تولدش بر همه دوستان آن امام مخصوصا شما بزرگوار مبارک باد. خداوند ما را از شفاعت حضرتش محروم نفرماید. امین.
    شاد باشید.
    یاح یاح یاح
    سلام خانم. اینجا چرا اینجوری شده؟ دزد زده خونه تون رو؟

    عیدتون مبارک. یعنی عید ایشون تون مبارک. چیزی برای ما که نگرفتید امیدوارم برای ایشون گرفته باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی