دخترم شوهر کرد ...پیر شدم ! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


دخترم شوهر کرد ...پیر شدم !

خانم معلم | شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۰۴ ب.ظ | ۲۲ نظر

منتظر آژانس بودم که با شنیدن صدای زنگ گوشی ام به طرف کیفم رفتم ، اون طرف خط کسی نبود جز مهدیه  . برام خیلی غیر منتظره بود چون عروس موبایل به دست دیگه ندیده بودم

گفت خانم چرا نمی یاین منتظرتونم ، گفتم منتظریم ماشین بیاد . تا یه ربع دیگه باید پیشت باشیم ...

یکربع دیگه من ابتدای سالن ایستاده بودم و شاهد یکی از زیباترین لحظه های زندگی ام بودم    .

دنیای مجازی برام خاطرات زیبا و هم چنین تلخی به همراه داشته اما دیدن این صحنه ، هم خیلی خوشحالم کرد و هم یاد خاطره زیبای دیگه ای افتادم ، خاطره دیدن ِ عکس دو مرغ عشقی که برام عکس ِ روز عقد کنانشون رو فرستاده بودن ...

جلوم دختر و پسری بودند که هر دوشون رو می شناختم و وقتی میدیدم چطور عاشقانه به هم نگاه می کنند و می خندند از ته دل خوشحال بودم و می خندیدم و بغض ....

با دیدن ِ من ، مهدیه به طرفم دوید و در میون نگاه ِ متعجب جمعیت سفت بغلم کرد و من هم ......... شاید چند دقیقه همین طور بودیم که فیلمبردار اومد و دعواش کرد که یعنی چی وسط فیلمبرداری گذاشتی رفتی ؟ !!!

مهدیه هم مطابق معمول ! جوابش رو داد . گفتم برگرد راست میگه و بر گشت ...

مهدیه کوچولوی ِ من حالا عروس خانم ِ خوشگلی شده بود و نقل مجلس ... باز با همون شیطنت های همیشگی اش ...

اولین دخترم رو شوهر دادم ... مهدیه گفت خانم دیگه پیر شدین دخترتونم شوهر کرد ...

 کاش پیری به همین چیزا باشه همیشه ... اگه این پیریه ، چیز خوبیه ... 


از خدا میخوام تمام دختر و پسر های جوون به آرزوی قلبی شون برسن و هم کفو خودشون رو پیدا کنن ....


نایب الزیاره از طرف همه بچه های وبلاگ بودم تقریبا سعی کردم اسم همه رو ببرم و برای همه نماز بخونم ، انشا الله خدا قسمت بکنه خودتون برین مشهد و از وجود پر برکت امام هشتم فیض ببرین ...



متاسفانه نمیدونم چه مشکلی پیش اومده که نه میتونم لینک بدم ونه تصویر بزارم

ااینجا رو حتما بخونید .

http://elhamazimi.blogfa.com/post-69.aspx




  • خانم معلم

نظرات (۲۲)


سلام مبارکا باشه

ان شاا.. زندگی خوبی روشروع کنن.
ممنون که در کنار مضجع شریف ثامن الحجج دها کردید بهمون. به خدا خیلی به دعا و توجه حضرتش نیازمندیم.
شاد باشید.
مبارکه. به سلامتی. ایشالله همه جوونا خوشبخت شن.

ایشالله نوه 205 سال عمر کنید عروسی نوه نتیجه هاتون رو به چشم ببینید.

ولی من بازم میگم که از گربه م ت ن ف ر م!
پاسخ:
منم میگم به جهندم که متنفری ..من گربه دوست میدارم (رضایت )
خوش باشن تا همیشه
کنار هم و با هم تا همیشه
همیشه شاد باشید
همیشه خندون باشید
عروسی پسرتون
همه خوش بخت شن
بدبختا هم پی کار خودشون
یه روز می گیرم خودم هم می پوکونم !
پاسخ:
جون هم نداری که اگه پوکونده شی کمی بخندیم لا اقل !
سلام خانوم

مبارکشون بشه
مبارکتون باشه

این قدر که به شماتبریک گفتم به خود مهدیه تبریک نگفتم :دی

پیری هم برا خودش عالمیه ها خانوم

به خانم ! ما فکر کردیم قراریه عکس منتشر نشده از عروسی این دوتا رو منتشر کنید

خانوم من یاد پست شونصد سال قبل تون افتادم که رفتید مشهد و از دو تا کفتر عکس گرفتید
خانوم اجازه!
اول از همه این بچه بیخودی عزب اوغلی یعنی ارمینه رو هر چه زودتر از اینجا بندازید بیرون. این شخص یقینا از سران فتنه دستور گرفته تا بین بچه های وبلاگی که قصد ازدواج دارن با حرف های خودش آشوب به پا کنه. به خیال خودش می خواد فضا رو "غبارآلود" کنه. حتما براش یه فکری کنید.

دوم اینکه واقعا کی فکر می کرد کسی پیدا بشه این آبجی ما رو بگیره؟ هان؟ هان؟ هان؟

سوم اینکه واقعا مبارک هر دو شون باشه انشالا.

چهارم اینکه انگاری راستی راستی دیگه پیر شدید ها !!!!

پاسخ:
دختر شوهر دادن خیلی سخته ها !!! ... دل ِ آدم کنده میشه ...
سلام
برای ما هم دعا کنید.... بهتون غبطه می خورم ....


پاسخ:
محتاج دعاییم . غبطه ؟ چرا ؟ !!!
سلام
به مبارکی و میمنت انشالله
انشالله که مسیر سعادت در انتظارشون باشه
پاسخ:
انشا الله ...
الهییییی خوش بخت بشن خانوم!!
ممنون از هم دلیت . بنده خدا پدر شوشو اصرار در اصرار کرد که بیاریمش خونه.. و الان تو خونه هر لحظه و هر ثانیه منتظریم.....
سخته.....
پاسخ:
لحظات بد و سختی رو می گذرونین هم شما هم خودش ... خدا بهتون صبر بده ...
به به
مبارکه ایشااله
امید به خدا به زودی مادر بزرگم میشین
پاسخ:
ایشالله ...
سلام
ایشالا خوشبخت بشن
پاسخ:
شما هم ....
هیشکی چرا از داماد نگفت؟:))
پاسخ:
نزاشتی عکس بگیریم رو هم بگم ؟ ):
  • نثار اسمان
  • سلااااااااااااااااااااااااااام خانوووووووووووووم
    مرسی که اومدین
    مرسی واسه این پستتون
    کلی نوشتم با یه اشتباه احمقانه پرید
    خلاصه ش این بود که
    وقتی دیدمتون ناخوداگاه پریدم بغلتون
    تازه عروس موبایل به دست چیه
    من کل اون روز همون دو دقیقه رنگ موبایلمو دیدم تمام مدت دست اقای شوهر بود
    تازه کجا پیر شدین ای بابا
    هنوز تازه اول جوونیتونه

    بعد یه چیزی هم به اونا که هی خودشونو لوس میکنن میگن:
    کووو بیا بگرد ما زن نمی خوایم:
    بذارین وقتی متاهل شدین اونوقت می فهمین نصف عمر مجردیتون به فنا بود
    پاسخ:
    ارمینه هم گفتم که دستش نمیرسه ....
    سلام
    خانوم اجازه میشه لینکتون کنم؟
    پاسخ:
    اجازه ما دست شماست
    سلام . فکر کردم ما رو میگین ! قهر کنم ننه جون ؟
    با آرزوی خوش بختی واسه همه ی زوجای جوون !

    زیارتتون هم قبول ! خوشا به سعادتتون !
    پاسخ:
    نایب الزیاره بودم ...دعاتون کردم و تو نماز تک تکتون رو اسم بردم ...
    خوب بگین؟
    پاسخ:
    باووشه ...میگم ...
    قربون تون برم منم مشتاق دیدارم خیلی زیااااااااااااااد
    زیارت قبول و خوش به سعادتتون

    اخی چه عروسی بیاد موندنی بوده براتون. الهی خوشبخت باشند
    پاسخ:
    الهی همه ی جوونا خوشبخت بشن ... شما هم ...
    سلام خانم معلم
    تبریک میگم.
    ایشالا خوش بخت شن.
    پاسخ:
    انشا الله همه ی جوونها خوشبخت بشن از دعای شما خوبان اینا هم همین طور .
    سلام .
    غرض عرض ادب بود و ارادت .
    ببخشید که دیر به دیر میایم خدمتتون.
    خوش باشید و سلامت.
    یاعلی
    پاسخ:
    انتظاری نیست ... همیشه خوب و خوش و سلامت باشین .
  • فاطمه***محکم
  • به به ... سلام خانم معلــــــــم ! مبارکه ...انشاءالله به همین زودی مامان بزرگ هم میشین و دیگه حسابی حــــــاج خانوم ...

    از طرف منم به مهدیه جون تبریک بگین...شاد باشید همیشه


    پیوندشون مبارک ؛ حلقه ِ زندگی شون مستدام...
    سلام خانوم
    اوووووووووه چند وقته من این جا سرنزدم؟؟؟!البت گاهی میومدم اما نظر نمیذاشتم
    به خدا وقت ندارم
    حکما تبریک
    من موندم با این سن و سالتون چیجوری حوصله ی عروسی و این بند و بساطا رو دارین!!
    پاسخ:
    دل باید جوون باشه به سن و سال نیست که عزیزم ... تازه شما عروسی دخترت مگه نمیری ؟
  • زینب سادات
  • چه خوشگل
    مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی