رسم وفا :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


رسم وفا

خانم معلم | جمعه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۰۴ ق.ظ | ۷ نظر

 

 

 

                                            پیش ما رسم شکستن نبوَد عهدِ وفا را                 

                                             اللَّه اللَّه تو فراموش مکن صحبت ما را

                                             قیمت عشق نداند، قدم صدق ندارد             

                                            سُست عهدى که تحمل نکند بار جفا را

                                         گر مخیّر بکنندم به قیامت که چه خواهى                       

                                           دوست ما را و همه نعمت فردوس شما را

                                            گر سرم میرود از عهد تو سر باز نپیچم                        

                                            تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را

                                            خنک آن درد که یارم به عیادت به سر آید                           

                                            دردمندان به چنین درد نخواهند دوا را

                                            باور از مات نباشد تو در آیینه نگه کن                             

                                            تا بدانى که چه بوده‌ست گرفتار بلا را

                                            از سر زلف عروسان چمن دست بدارد                            

                                            به سر زلف تو گر دست رسد باد صبا را

        

             جناب سعدی علیه الرحمة

 

 

  • خانم معلم

نظرات (۷)

وای ! شرمندم ! نمی دونم چی شد که این جوری شد ! خودش یکهو بازی در اورد ! من هیش کاره بیدم !
پاسخ:
عیب نداره تا حسن اقا صنوبری رو دارم غم ندارم ..درستش می کنم ...
عکسه هه خیلی قشنگه ! انگار کلی حرف توشه ! من که کلی به دلم نشست !
پاسخ:
دست عکاسش درد نکنه که زحمت میکشه میگیره و برام میفرسته
سلام
اومدید از مشهد؟
پاسخ:
پست رو اماده کرده بودم یکی از دختر هام آ . پ کرد برام ....
بی اختیار یاد این بیت افتادم:
خم گشته است قد پدرها دوتا دوتا / وقتی که می رسند پسر ها یکی یکی!
پاسخ:
قشنگ بود ...
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • لبـ خند...
    از سر زلف عروسان چمن دست بدارد

    به سر زلف تو گر دست رسد باد صبا را
  • کوچه ی هشتم...
  • سلام...
    چقدر جالب...
    خدا همه ی دختر-پسر هاتون را براتون نگه داره...
    چقدر دوست داشتم این سه روز را مشهد باشم...
    ولی تو این سه روز جایی بودم که کمتر از حال و هوای مهمان نوازی آقای غریبم نداشت...
    خیلی التماس دعا...
    در پناه حق...
    پاسخ:
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی