زائران روح الله ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


زائران روح الله ...

خانم معلم | يكشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۴۶ ب.ظ | ۷ نظر

 

فرصت خوبی بود برای با هم بودن ....

بچه ها این وسط کلی کیف کردند ....

و او هم آمده بود ...

از خراسان رضوی اومده بود ... کاروانشون رو گم کرده بود ... خواست که براش زنگ بزنم به رئیس کاروان

منم اجازه گرفتم که یه عکس ازش بگیرم

 

اینم جناب روح ا...

یه هلی کوپتر ( بالگرد سابق ) حسابی مشغولش کرده بود و اصلا راه نمیرفت با مادرش ...هر چی مادرش صداش میکرد همین جور مست نگاه کردن بود ... به مادرش گفتم ولش کنین بزا نگاه کنه ، مادرشون پوشیه به صورت و بچه یکساله ای به بغل هم حرفم رو گوش کرد و اجازه داد پسرمون سیر هلی کوپتر تو آسمون رو دید بزنه ....

اینم جناب روح ا.... بعد از دید زدن

اینم فروشنده ها ی مترو که وقتی خواستم ازشون عکس بگیرم جنس هاشونو قایم میکردن !!

بعد اینکه خیالشون راحت شد کاره ای نیستم با خیال راحت نشستن عکس بگیرم ازشون !

شیطونای ووروجک !

  • خانم معلم

نظرات (۷)

سلام .

عکسهاتونو خیلی خیلی خیلی دوست داشتم .

نمیدونم چه طور بگم که چقدر دوست دارم این عکس ها را . یه حس عجیبی دارم نسبت به گزارش تصویریتون .

برقرار باشید خانم معلم . برقرار ...



پاسخ:
کار ِ من نیست ... زائران روح ا... این حس را ایجاد کرده اند .
ثبتهایی که داشتید یه سادگی خاصی داره . این سادگیشون عالیه .

سادگی عکسهای اخر . دستفروشهای مترو در خلوت ...

حس نوستالژیک خانم هایی که دور هم نشسته اند ...

و ... و ... و ...

هنر شما در ثبت این اتفاقات ...

یا علی مدد .
سلام. عجب دنیاییست این عکس ها
من امسال نرفتم. خوابیدم. یعنی هیچکس خانه ما نبود. وقتی هم هیچ کس خانه مان نباشد من خود به خود به یک خلسه و بایکوت خبری فرو می روم و از اولین چیزی که کلا بی خبرم زمان و وضع زمانه است. اصلا وقتی کسی خانه مان نباشد پس کی مرا بلند کند ببرد؟ فکر می کردم هنوز یک روز مانده. خلاصه کلا اون روز رو خوابیدم.

خیلی عکس ها خوب بودند. خیلی. اگر از بالا به ترتیب عکس ها را شماره گزاری کنیم از نظر من اینها عالی و حرفه ترند :

1 و 6 و 9 و 13 و 14 و 19 و 20
پاسخ:
سعی میکنم بیشتر دقت کنم ببینم فرق عکس حرفه ای و غیر حرفه ای در چیه ...بازم ممنون
وبلاگ " خروش ملت" در راستای اعتراض به سانسور و به حاشیه رفتن نظرات صریح رهبر انقلاب و نیز دفاع در مقابل حملات ناجوانمردانه به دولت ولایتمدار راه اندازی شد. " مواضع صریح رهبر انقلاب و بی توجهی عمارهای دروغین" مطلب جدید این وبلاگه. لطفا مطلب را کامل و با دقت و حوصله بخوانید و نظر دهید. ضرر نمی کنید از خوندن مطلب. آینده از آن حزب اللهی ها است.
سبحان الله از عظمت روح خدا ...
سلام خانم معلم
چه اسم قشنگی برا وبتون گذاشتین یه صمیمیت خاصی داره.اینجور که از مطالبتون فهمیدم از اون خانم معلم های خوب هستین و زحمت کش.
راسی ما امسال قسمتمون نشد بریم الان دلم میسوزه.
با عکسایی که گذاشتین یاد نماز جمعه پارسال تو حرم افتادم اتفاقا ما هم یه مادر شهید از خراسان دیدیم و کلا خیلی خوب بود. ایشالا یه نماز جمعه دیگه لیاقت پیدا کنیم
به ما هم سر بزنین.راسی بین خودمون بمونه من هم از همکارانتون هستم البته من اول راهم.
پاسخ:
انشا الله خدا قسمتتون میکنه سال دیگه و سالهای بعدش ...
خانم معلم ؟ چه بی خبر به تعداد عکسهاتون اضافه کردید؟!

عاشق معصومیت توی چهره ی " روح الله " بودم ... عاشقش ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی