در خیمه گاه عشق :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


در خیمه گاه عشق

خانم معلم | جمعه, ۳۱ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۱۵ نظر

 

عجبا نماز مستان تو بگو درست هست آن
که نداند  او  زمانـی  نشناسد  او  مکانـی

 

 

در ابتدای در ِ ورودی مسجد جمکران نشسته بودند . هر دو به نماز ... غافل از آمد و شدِ مردم و ماشین ها ... روی خاک، نه فرشی و نه زیر اندازی ...

 

 

                                          

 

                                                                        دعایشان مستجاب ...

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۵)

دیگر بتاب از افق مکه ، ماه من!
این جاده های شب زده را غرق نور کن
پاسخ:
الهی آمین ...
دیگه کم کم به این گزارش تصویری های شما عادت کردیم. اگه یه هفته نبینیم یه جورایی "دوز گزارش تصویری جمکران خونمون" کم میشه

خدا قبول کنه. هم از شما و هم از اون دوتا جوون.
پاسخ:
التماس دعا
این درویشان ز وصل بویی دارند

گویی ز شراب ِ مهر جویی دارند

در مجلس ذکرهای و هوئی دارند

هی نعره زنند کز او جنونی دارند
پاسخ:
سلام ...
درویش بُر و حق عبادت بگذار

شکر کرمش در همه ساعت بگذار

ای آن که توانگری و نعمت داری

شکرانه ی نعمتش به طاعت بگذار
یارب ز شراب عشق سرمستم کن

در عشق خودت نیست و هستم کن

از هر چه ز عشق خود تهیدستم کن

یکباره به بند عشق پا بستم کن
سلام
1.عاشق این صحنه های مسجد جمکرانم.
2.عاشق وب شما که عکساتونو خودتون میگیرین.
3.آخ دلم تنگه مسجد جمکرانه با بچه ها بریم یه صفایی کنیم.
4.هر چند شما به ما سری نمیزنین که لابد از کم سعادتیه ماست ، خب ولی ما بی وفا نیسیم
5.
سلام.
ممنونم از تشریف فرمایی و لطفتون.
شما هم که همش طرف جنس خودتون رو میگیرید! باشه ما هم خدایی داریم
التماس دعا داریم ازتون.
یاعلی
از جاده ی سه شنبه شب ِ قم شروع شد
.
.
.
مستی!
_________________________
چقــــــــــدر این خلوت و خاکی هایش را از آن شلوغی های پر هیاهویی که دیگر جایی برای خلوت کردنت نمی گذارد، دوست تر دارم!



پاسخ:
التماس دعا .
عجیب بود رابطه میان این پدر وپسر؛

گمان نمیکنم در تمام عالم، میان یک پدر وپسر این همه عاطفه ، اینهمه عشق ، اینهمه انس و ارادت حاکم باشد...

به روزم.
التماس دعا
یا زهرا
أهلاً حیاتی !
سلام
جدیدا زیاد قم میرید ها...زیارت هاتون قبول کلهم اجمعین!!
برای ما هم دعا کنیدا
یا علی مددی...
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام. زیارتتان قبول باشه.
خوش به سعادتتان.
انشاالله همه را مخصوصا جوونها را دعا کنید.
یاحق
یه عرض سلام و ادب کردیما !!! خوب نی یه سلام عربی یاد بگیرید؟!!!

تازه به این جور مدلاش نمگین بی جنبه که میگن جو گیر !!! البته فرق زیادی هم نکرد !!! اجازه ! کلاسه رو خیلی دوس دارم !

مگه من توی این چن سال تا حالا آبروی شما رو بردم که حالا بار دومم باشه !!! البته اون موقعا خیلی آبرو بر بودم ، مگه نه ؟!!!!! با چه موجودی سر و کله زدید واقعا !!!

اجازه ! از خود خانوم معلممون بپرسید ببینید چی میگن !!! مطمئن باشید اونی که شما زحمتشو کشیدید بزرگش کردید باعث افتخارتون میشه !!! ... البته به امید و کمک خدا ...

ما کوچیک شماییم
پاسخ:
پرسیدم ازشون فکر کردی من نظارت ندارم روی بچه هام ؟ !! ( عصبانی ) پفتند خیلی خوبه و خیلی راضی بود . موفق باشی انشا الله خانم دکتر ! بعد از این (لبخند )
واااااااااای خانم دکتر !!!!!!!!! چه ذوقی داره ها !

تازشم تقصیر شماست دیگه ! هی قبل امتحانا گفتید من به دخترم اطمینان دارم که درسش رو خوب می خونه ! ما هم که دو هزاریمون کج ! نتیجه ش شد این دیگه !

دوستتون هم عین خودتون ! سخت گیر اما در عین حال خیلی مهربون !
ای جانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی