شهر بی فروغ ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


شهر بی فروغ ...

خانم معلم | جمعه, ۲۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۴:۱۶ ق.ظ | ۱۶ نظر

 

 

 

فروغی نیست در این شهر و با فانوس می گردم

میان کوچه های خسته از چشم انتظاریها

 

رضاپارسی پور

 

 

 

 

پی نوشت : چه قدر حضرت [امام زمان (علیه السلام)] مهربان است به کسانی که اسمش را می برند و صدایش می زنند و از او استغاثه می کنند؛ از پدر و مادر هم به آنها مهربان تر است! [در محضر بهجت:2/366]

افسوس که همه برای برآورده شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می روند، و نمی دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایی از آنها دارد که برای تعجیل فَرَج او دعا کنند! [در محضر بهجت:2/118]

هر کس باید به فکر خود باشد و راهی برای ارتباط با حضرت حجت (عج) و فَرَج شخصی خود پیدا کند، خواه ظهور و فرج آن حضرت دور باشد، یا نزدیک! [در محضر بهجت:2/133]

 

برای استفاده ی بیشتر اینجا رو ببینید .

برای تولدش چه هدیه ای در نظر گرفته اید ؟

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود....
یه خانم معلمه و یه دل آفتابی ...

سلام خانوم

عیدتون مبارک
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی
من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری
در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . .
سلام
میلاد سراسر نور یگانه منجی عالم بشریت را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم توفیق یابیم با اعمال نیک مان ( انجام واجبات و ترک محرمات)مقدمات ظهور حضرتش را فراهم نماییم.
شاد باشید.
  • بی تاب هویزه
  • سلام خانم معلم
    خوبید؟
    نیمه شعبان پیشاپیش مبارک.
    التماس دعا
    دعا ...
    بهترین پست ممکن بود. چیز یاد گرفتیم.

    سوال سختی بود!

    پس مردمکهای نگاه ما عقیمند... تو بوده ای بی آنکه غیبت کرده باشی.

    عید شمام مبارک.


    راستی اینطرفا عیدی میدی نمیدن؟!
  • خلوت پرهیاهو
  • سلام دوستم
    من که پرهاشونو نکندم !دارم بهشون غذا میدم :)
    حالا بیایید با هم دوست باشیم
    پیش پیش عیدتون مبارک و التماس دعای زیاد
  • ...به جای خودم
  • سلام

    امتحان قرآنتون رو چکار کردین؟

    اعیاد مبارک....
  • ...به جای خودم
  • بابا منظورم همون مسابقه ی کشوری بود دیگه!

    زندگی همش امتحانه!
    پاسخ:
    ای بابا ...بازم امتحان !!
    ای خدایی که اهل اسراری، که به پروانه‌ها نظر داری
    که خودت عاشقی، خبر داری از دل بی‌پناه عاشق‌ها،

    برسان مرد مهربانی که با احادیث حضرت مجنون
    مو پریشان به تخت بنشیند، بشود پادشاه عاشق‌ها

    « قاسم صرافان »
    پاسخ:
    خدایا برسان پادشاه عاشقان را ...
    ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر
    بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر

    بی عمر زنده‌ام من و این بس عجب مدار
    روز فراق را که نهد در شمار عمر
    پاسخ:
    عیدتون مبارک
    چرا به کوچه ی دلتنگ ما نمی آیی؟
    به این محله بی ادعا نمی ایی؟

    به مادران پریشان چه پاسخی بدهم؟
    سوال می کنم از تو چرا نمی آیی؟

    ×

    پا به پای سحر از کوه و کمر می آیی
    من و دیدار تو ؟ افسوس مگر می آیی؟

    ×

    فروغ بخش شب انتظار آمدنی ست
    رفیق آمدنی ،غمگسار آمدنی ست

    بس است هر چه پلنگان به ماه خیره شدند
    یگانه فاتح این کوهسار آمدنی ست


    عیدتان مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعاییم ... شما چرا یه آدرس نمیزاری ؟ رحمی به این بنده ی مو سفید ِ خدا بکنید . دیگه آلزایمره ، پیش میاد دیگه ، رحم نمی کنه ...
    یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجه ...
    پاسخ:
    الهی آمین
    امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف
    در توقیع شریفی خطاب به شیعیان می فرمایند:

    «توجه خود را همراه با محبت و دوستی به سوی ما قرار دهید
    و در مسیر دستورات روشن و قطعی دین حرکت کنید
    که همانا من برای شما خیرخواهی می کنم

    و خداوند گواه است بر من و شما
    و اگر نبود علاقه ما به نیکو بودن شما و رحمت و مهربانیمان بر شما،
    به سخن گفتن با شما نمی پرداختیم.»
    این جشن ها برای من آقا نمی شود
    شب با چراغ عاریه فردا نمی شود

    خورشیدی و نگاه مرا می کنی سفید
    می خواستم ببینمت اما نمی شود

    شمشیرتان کجاست ؟ بزن گردن مرا
    وقتی که کور شد گرهی وا نمی شود

    یوسف ! به شهر بی هنران وجه خویش را
    عرضه مکن که هیچ تقاضا نمی شود

    اینجا همه منند ،‌ من بی خیال تو
    اینجا کسی برای شما ما نمی شود

    آقا جسارت است ولی زودتر بیا
    این کارها به صبر و مدارا نمی شود

    تا چند فرسخی خودم ایستاده ام
    تا مرز یأس ، تا به عدم ، تا نمی شود

    می پرسم از خودم غزلی گفته ای ولی
    با این همه ردیف چرا با نمی شود ؟!

    رضا جعفری


    سلام خانم معلم جون
    عیدتون مبارک


    پاسخ:
    عید شما هم مبارک ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی