اجابت :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


اجابت

خانم معلم | جمعه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۱۹ ق.ظ | ۱۴ نظر

 

 

 

 خودت  دعا  کن  که  ای  نازنیــن  برگردی

دعای این همه چشم انتظار کافی نیست

 

 مهم : درسته که خودمون نیازمند زیاد داریم ولی همیشه باید ببینیم کدام مسئله مهمتره ... نیازمندان ما به حالت مرگ که نیفتادند گرچه اوضاع بعضی هاشون خیلی خوب نیست ، اما شرایط سومالی بسیار ناجوره ...

بچه هایی که پول به حساب نیازمندان واریز می کنند اگر مایلید یا به همون حساب هلال احمر پول هاتون رو واریز کنید یا به این حساب اگر واریز کردید موافقت خودتون رو با واریز این پولها به حساب هلال احمر اعلام کنید .

منتظر جوابتون هستم .

 کمک رهبر انقلاب به مردم سومالی

کمک مراجع عظام به مردم قحطی زده ی سومالی

اجازه آیت الله صافی برای استفاده از ثلث سهم امام برای کمک به سومالی

 

غریب تر از...

ببین که پر شده از غم ببین پر از گله هاست

دلی که یاد تو کرده اسیر سلسله هاست


غریب مانده ای در "کوچه های بی یک مرد"

غریب مانده به شهری که دام حرمله هاست


غریب مانده ای ،اینجا فضیلت مردم

شریک دزدی و بدتر: رفیق قافله هاست


تمام صفحه ی اخبارمان حوادث شد

مشخص است دلت انتهای زلزله هاست


خدا کند که نیایی ، ببین که در غیبت

برای کشتنت آقا!خروش و ولوله هاست


تمام ساعتمان در پی شکستن توست

خلاصه ی شبمان آن صدای نافله هاست


حجاب بینمان اکبر شد و ندیدمتان

که این از آن برکت های تلخ فاصله هاست

...اللهم عجل لولیک الفرج...

" یحیی "

 http://www.aieneha.blogfa.com/

حتما به این پسر ِ گل ِ من سر بزنید .

 

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۴)

ای سلسله موی تو سر سلسله از عشق

بنواز دمی تا که کنم هلهله از عشق



دل سوخته از خال لب و شعله ی چشمت

نگذاشته تا آنکه کنم یک گِله از عشق



سرمایه ی جان از کف خود داد وجودم

حیران شده دل بر سر یک مسئله از عشق



مجنون صفتان از غم هجران تو دل خون

آغاز گر نقطه این مرحله از عشق



در دایره "میم" تو عالم شده مجنون

یک "میم" تو تنها سر یک سلسله از عشق



تا "میم" رسد بر سر "یِ" جان به لب آید

باز آی که شد سست سر قافله از عشق



ای نی ز چه رو پلک تو سنگین شده از خواب

هش دار، مگیری قدمی فاصله از عشق



برخیز که شد صبح فرج با قدم یار

خواندیم چو یک رکعت این نافله از عشق

...
سلام
شعر قشنگی بود
وب قشنگتر....
پاسخ:
سلام
سلام خانم معلم شهادت طاعات و عبادتهایتان قبول حق ،

شعر زیبایی بود همه ما سالهای عمرمان جوانیمان را لحضه که نه ثانیه هارا شمارش می کردیم و می کنیم اما چه کسی می تواند ادعا کند که بیشتر از خودش انتظار می کشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای کاش خدا مرحمت کند بر این دلهای ما نه ای کاش نگاهی کند به دل خسته ی مهدی نمی دانم فقط ای کاش بیاید مهدی
پاسخ:
ای کاش ...
راستی ماهم اپیم و منتظر
پاسخ:
چشم ...
هزار بار نوشتم و پاره کردم باز
نیامدی و دلم را ستاره کردم باز

چقدر شعر شدم شعرهای آبی رنگ
ردیف و قافیه و استعاره کردم باز

چقدر سوره شدم آیه آیه دلتنگی
چقدر محض شما استخاره کردم باز

گره به قلب من افتاده صدهزار گره
به اسم اعظمتان راه چاره کردم باز

دلم گرفت ازین شهرهای بی موعود
تمام پنجره ها را دوباره کردم باز

دخیل بسته دلم روضه ای بخوان آقا
هوای کودک بی گاهواره کردم باز
پاسخ:
خدا کند از منتظرین باشیم ، انشا الله ...
سلام
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی
من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری
در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی
پاسخ:
طاعات قبول و التماس دعا
سلام
زیارتتون قبول

به پسرگلتونم سرزدیم
شعرهاشون خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
ما که پیرو ولایتیم مثلا ، باید بیشتر هوای جوونا رو داشته باشیم ..دیدید که جناب فاضل هم شعر ِ آقا سهیل نمره سه رقمی کنکور رو خوندن ،کم چیزی نیست که ، میرسه روزی که شعرهای حسن آقا هم ورد زبونها بشه ، این پسر ِ ما هم خوب پسریه ، تازه اومده توی کلاسمون ، شعر خوانها بیشتر سراغش بروند . ممنون
جایی خوندم ایت الله وحید خراسانی هم اجازه از استفاده از ثلث سهم امام برای کمک به مردم سومالی رو دادند
التماس دعا
خداوند ناصرتون باشه
پاسخ:
خدا به همه ی اونایی که توان جدا شدن از مالشون رو دارن ، توفیق بده ...
یارب دعای خسته دلان مستجاب کن..
التماس دعا توی این ماه مبارک!
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام خانوم معلم
زکریای حرکت موس درسته ولی وقتی از اکس پلوره وارد می شید این طوری نشون می ده
پاسخ:
اهااان ، ممنون .
...
پاسخ:
ممنون از حضورتون ...
سلام
آپ دیتم
سربزنید
پاسخ:
چشم پسرم ...
سلام اگه تمایل داشتید نگاهی به ما بیاندازید
منتظر نظرتون هستم
سلام
بنشسته دلم به سفره عزای فاطمه
شاید که را هش دهند در سرای فاطمه
محبو بیتش به درگاه حق بود بالا
هستند امامان جمله مقتدای فاطمه
آری گنه کار را به محضرش ره نیست
در پشت در نشیند این گدای فاطمه
شیعه
.
.
.
وب زیبا و مفیدی دارید . آرزومندم در سایه حضرت حق موفق باشید
لطفا سری به وب های زیر بزنید تازه بروز شده اند و در صورت تمایل آدرس های ذکر شده لینک نموده
اطلاع دهید تا در هر چهار وب لینک شوید.
*********************
گهواره اشگ mm-mm.blogfa.com
*********************
بیکران آسمان amir3223.blogfa.com
*********************
فریاد بلند r-c.blogfa.com
********************
در سایه گل نرگس mohamadali1248.blogfa.com
*********************
مهاجر http://mmmmm.asblog.ir
********************

یاعلی منتظرم
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی