دستهای خالی :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


دستهای خالی

خانم معلم | شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۰، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۲۱ نظر

 

 

 نفرین شده این دست قنوتش نشود سبز 

بر عرش نیاویزد و کوتاه بماند

 

 

دعا می کنم ،

بسیار دعا می کنم که دستانم گرمی دستانت را حس کند ...

قول میدهم که گرمایت را فقط از آنِ خود نکنم ... که میدانم دستی که گرما میدهد ، گرما می گیرد ، دستی که محبت می کند ، محبت می گیرد ...

دستانم را خالی مگذار ...

 

خدایا بنده ای گنه کارم که بارها نمک خورده و نمکدان شکسته ام و هر بار خاموش و صبور ، منتظر مانده ای که به سویت برگردم تا آغوشت را برایم بگشایی و امانم دهی، طعمِ بی توقع زیستن و گذشت را به من بچشان .

خدایا بارها محبتت را با تمام وجود لمس کرده ام . گاهی شکر نعمتت را بجا اورده و گاه نیز سستی و نیسان ، توفیق شکر گذاری ات را از من ستانده است ، اما چگونه سپاسگزار لحظاتی باشم که محبتت شامل حالم شده و از وجودش بی خبر بوده ام ؟ ... تو را برای تمام انچه برایم انجام داده ای  ،درک کرده یا نکرده ام  ، شکر میکنم ...

خدایا وقتی بنده هایت دلم را به درد می اورند و یا روزگارم به سختی میگذرد ، چون تویی دارم که پیش او گله برم ، تو از این بندگان ِ  ناسپاست به که شکایت میبری ؟

 

فکیف حیلتی یا ستار العیوب و یا علام الغیوب ؟

 

  • خانم معلم

نظرات (۲۱)

سلام آی آدمها...
خوشا به حالتان...
بله با شمایم...
شما که دست دارید...
شما که عرش دارید...

یا حق!!!
بر عرض نیاویزد و کوتاه بماند...

وصف حال دست ما بود که!!!

سلام!!
پاسخ:
سلام
سلام خانوم

لذت بردیم از این پست و عکسش
پاسخ:
...
سلام
ای خدا مگذار کار من به من
گر گذاری وای بر احوال من
پاسخ:
وای بر احوال ِ من ...
سلام
خوب بود این پستت
کاش ما آدمها یه کم بیشتر فکر کنیم!!
پاسخ:
!
سلام و رحمت خداوند بر شما !

خیلی چسبید!

یا حق !
پاسخ:
در پناه حق باشید .
دست های خالی و دلهای پر...
اشکها را لبریز میکند ...
خدایا تو از این بندگان ناسپاست به که شکایت میبری......

خدایا من بنده حقیرت تازه اول راهم تاتی تاتی کردن بلدم بیا همقدمم باش یارم باش مونس شبهای تارم باش...
خدایا مارو بخش و بیامورز
راستی خاتم جان جواب سوالت رو توی وب دادم ببین به کارتون میاد
بسمک اللهم
هیئت سایبری این هفته
مکان: جنجال یک سکوت http://y-h.blogfa.com
زمان :شب جمعه این هفته.دهم شوال .ساعت 00:00
ان شا الله همگی برای امادگی چهت کسب توفیق با دانلود بخشی چهل دقیقه ای از سخنرانی استاد شهید مطهری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در نهضت حسینی از سخنان این شهید گران قدر بهره مند شویم.
http://radiomaaref.ir/ProgramsList.aspx?ParentID=17
یا زهرا
سلام
ببخشید با کلی تاخیر
من با شما موافقم به نظرتون چه کار میشه کرد

هر کاری که از دستم بر بیاد من پایه شمایم.
پاسخ:
انجام کاری برای این پست منظورتونه ؟!
العا مخ العباده ....عیدتون مبارک التماس دعا
پاسخ:
عید شما هم مبارک
دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت
عمری است که عمرم همه در کار دعا رفت ... ... ...
لعنت به همه ی صراط های مستقیمی
که نمی توانند من را به تو برسانند...!
یاد تو انیس خاطر غمگینم

بی یاد تو من هیچ گهی ننشینم

بر یاد تو فریاد دارم شب و روز

شمع غم توست بر سر بالینم
الهی ،

مران کسی را که تو خود خواندی

و آشکار مکن گناهی را که تو خود پوشاندی
آسمانت آبی
و پر از بارش رحمت باشی
سلام
پاسخ:
و سلام ...
متین ، قابل تامل و حزن انگیز بود..
التماس دعا
  • پابرهنگان ایران-حمید سطوتی
  • سلام امیدوارم حالتون خوب باشه به خاطر این تاخیر 1 ماهه عذر خواهی میکنم , 1 ماه پیش خبری در وبلاگ منتشر کردم مبنی بر اینکه در حال تنظیم تحقیقی هستم که ماهیت و عقاید مذهبی " اسفندیار رحیم مشایی " رو بر ملا میکنه اما از ابتدای تحقیق تا چند هفته بنده را زیر فشار رسانه ای شدید گذاشتند تا جایی که رسانه ای به نام " شکارچی بسیجی " متعلق به منافقین اسم بنده را در لیست شناسایی خودش برد این روند ادامه داشت تا آنجا که ...
    ( ادامه مطلب رو در وبلاگ پابرهنگان ایران) مطالعه کنید.
    اگر نظری هم گذاشتید , 24 ساعت بعد جوابش رو در ذیل نظرتون بخونید.
    یاعلی
    نمی دونم چرا چند وقته دستم به کامنت دادن نمی ره
    سلام
    پاسخ:
    اشکالی نداره .
    ماه
    از حافظه ی دل ِ آب پاک شدنی نیست
    حتی در هجوم سنگ ها
    ...
    ـــــ
    سلام و رحمت اش بر دل تان
    پاسخ:
    سلام بر دختر خوبم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی