و عسی ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


و عسی ...

خانم معلم | جمعه, ۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۵:۲۶ ب.ظ | ۱۲ نظر

دلم را ذره ذره آب می کند، آب شدن هایش روحم را ذره ذره می کُشد، عذاب کشیدن هایش و من انسان حقیر ناچیز ، کوچکی خود را بیشتر در می یابم  وقتی با یک چنین امتحانی نشانم می دهد که هیچ نیستم.

مادرِ مادر بودن سخت است، هم برای مادری که روزگاری مادر بوده و هم برای فرزندی که مادر... اما نه از جهت خدمت کردنش، که این کمترین راه جبران محبت های مادرانه اش می باشد. و چه لذت بخش است، کنار تختش سرت را به سینه اش بگذاری و او با دستی که اندک  توان حرکتی برایش مانده، موهایت را نوازش کند و سرت را ببوسد.

هدیه دوباره «مادر» داشتن را کسانی می فهمند که مادر در برشان نیست. و برای من که طعم بی پدری را چشیده ام، داشتنش چه بی نهایت آرامبخش روح و جان است .

اما حکایت مأنوسی و محشوری را شنیده اید؟ من اما به عینه می بینم، وقتی بی اراده و ناخودآگاه و از سر انس با قرآن و نماز در خواب و بیداری، ورد زبانش ذکر است و قرآن و حرکات دستش سلام نماز است و دعا و تسبیح.

در این عصر جمعه، آرزویش که یا امام زمان شفایم را از تو می خواهم ،آرزویم ...


  • خانم معلم

نظرات (۱۲)

  • سندس در جست و جوی حقیقت
  • سلام...
    هرکجا که باشم،دعاگویشان هستم.
    دلتان گرم یاد خدا باد.
    منو بزنید، مادرمو نزنید...
  • حدیث آرزومندی
  • سلام خانوم معلم
    خیلی نگران بودم
    همش می اومدم وبلاگتون اما خبری نبود
    بی خبرمون نذارید
    انشالله خدا به همه مریضا لباس عافیت بپوشونه
    دعا می کنم از این امتحان سربلند بیرون بیاین
    دوستتون دارم
    التماس دعا
    یاعلی
    امن یجیب المضطراذا دعا و یکشف السوء

    سلام بر شما
    خداقوت
    اللهم اشف کل مریض
    الهی چه فضل است که بادوستان خودکرده ای؟
    هرکه ایشان را شناخت،تورایافت وهرکه تورا یافت،ایشان راشناخت.
    گلهای بهشت درپای عارفان خاراست؛ آنکس که توراجست بابهشتش چه کار است؟

    "مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری"
  • غریب آشنا
  • و آرزویمان آرزویتان ...
    خدا دوستتان دارد و مادر را بیش از شما دوست دارد که می خواهد در این جهان خاکی پاکش کند از تعلقات ...
    انشالله به حق و به احترام کاروان ایام محرم ، به احترام راهیان نینوا مادر بزرگوار شفای جمیل یابند و پای بیرق فرزند زهرا به پا باشند
    چقدر سعادت دارین که می تونین خدمت مادرتون کنین... و چقدر دیدن این لحظات سخت و جان فرساست
    آمین.

    نوشته زیبایی بود.

    سلام
    و مادر این یگانه گوهر هستس بخش هستی بخش...
    دستی از جنس نیاز بر آسمان آسمانی الله بلند کرده برایشان دعا می کنیم که امید است خدا به ذات من اسمه الدوا و ذکره شفای خود ریحانه خانه شما را نیز شفا دهد.
    یا علی
  • پابرهنگان
  • سلام خانوم
    انشالا خداوند به شما اجر عظیم دهد و مادرتون هم به حق سیدالشهدا بهتر و بهتر شوند.
    الها ...
    اگر مادری مادرانه برای فرزندانت بمانی
    و مادرت برای تو بماند
    و بهترین عافیت ها برایش
    آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی