گمشده :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


گمشده

خانم معلم | جمعه, ۲۳ دی ۱۳۹۰، ۰۱:۰۴ ق.ظ | ۳۹ نظر

 

آهسته گویمت نکند بشنود رباب    گهواره را در حراجی بازار دیده  اند

مولای من ،

اربعین جد بزرگوارتان را خدمتتان تسلیت عرض میکنم ...

با چه سرعتی خودش را به جمکران رسانده بود ...

از دور گنبد را که دید سلام داد ، کمی داخل حیاط ایستاد و از دور با آقا حرف زد . تازه به سمت مسجد حرکت کرده بود که صدای زنگ ِگوشی اش بلند شد . شماره نا آشنا بود . گوشی را برداشت ، صدای پسرش را شنید . گوشی اش را داخل ِ رستورانی که ناهار خورده بود جا گذاشته و از او میخواست به گوشی اش زنگ بزند ... زنگ زد . زنگ میخورد ولی کسی گوشی رو بر نمیداشت ... بعد گذشت ِ یکساعت از خارج شدنش از رستوران بعید بود کسی قبول کند چنین چیزی رخ داده ، راحت میشد زیر ِ همه چیز بزنند ...

کاری از دستش بر نمی آمد . رفت سجاده اش را پهن کرد .

 دستها را به قصد نیت بلند کرد ،

دو رکعت نماز صاحب الزمان میخوانم به نیت شفای تمام مریضها ، عاقبت به خیری جوونا ، سلامتی خانواده ها ،  قربه الی الله ...

دستها را که پایین انداخت یادش افتاد که برای فرج آقا نیت نکرده ، در دلش نیت کرد و ناراحت که ، چرا مطلب به این مهمی را فراموش کرده ...

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله ....

ایاک نعبد و ایاک نستعین

یا صاحب الزمان اگه گوشیش پیدا نشه چی ؟

ایاک نعبد و ایاک نستعین

آقا جان اگه یکی از توی رستوران برش داشته باشه چی ؟

ایاک نعبد و ایاک نستعین

گوشیش گروونم هست ، چی براش بگیرم ؟

ایاک نعبد و ایاک نستعین

دیگه به چیز ِ کم راضی نمیشه ...

ایاک نعبد و ایاک نستعین

.

.

.

نماز را تمام کرد اما حواسش فقط به گوشی گمشده ی پسرش بود ...

چیزی به اذان مغرب نمانده بود ، نماز را خواند . سلام نماز را میداد که صدای زنگ گوشی بلند شد . به سرعت پس از السلام علیکم امام جماعت سلامش را داد و گوشی را برداشت . ازرستوران بود .  مردی گفت : " رستوران باز شده ، گوشی تون اینجاست .میتونین برای گرفتن گوشی به رستوران مراجعه کنید . "

تسبیحش را در آورد .با خیال راحت شروع کرد به فرستادن صد تا صلوات برای سلامتی امام زمان .

 

 

  • خانم معلم

نظرات (۳۹)

با کریمان کارها دشوار نیست ...
  • فیس ایران
  • وای هنوز عضو فیس ایران نشدی! ................ سیستم دوستیابی فیس ایران ...................به دنبال دوستان جدید باشید ................به جمع دختران و پسران ایرانی بپیوندید ................ با امکانات فراوان. ............... اضافه کردن مطلب. اضافه کردن عکس، فایل، ویدیو ... ................... همچنین اضافه کردن لینک وبلاگ خود که باعث افزایش بازدید شما می شود از قابلیت های دیگر است. ............. ثبت شده در ستاد ساماندهی کشور ............. پس بهتره هر چه زود تر به ما بپیوندید! ................ منتظر شماییم:http://FaceIran.info...........................لینک عضویت در سایت:http://faceiran.info/signup............................به امید لحظات و روز های خوش
    قبول باشه مشدی .
    هرچند تو فکر گوشی بودید .
  • زهره احمدی
  • سلام

    اربعین حسینی رو تسلیت عرض می کنم
    ...

    بابا! نخوان قرآن که چوب خیزران را...
    این خانه از پا بست ویران است بابا!

    با یک غزل عاشورایی به روز هستم
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    خدا
    را
    شکر

    شکر

    ...
    زیارت قبول...
    سلام.
    پاسخ:
    قبول حق
    با تمام وجودم گناه کردم و در تکرار آن اصرار! اما ! نه نعمتش را از من گرفت نه گناهم را فاش کرد. اگر اطاعتش را کنم چه می کند!
    دکتر شریعتی
    سلام خانم معلم گرامی
    زیارت قبول
    یه جایی خوندم اگر فقط دو رکعت نماز ما قبول بشه رستگار هستیم.
    الهی ان کان فیها خلل او نقص من رکوعها او سجودها فلا تواخذنی و تفضل علی بالقبول و الغفران
    پاسخ:
    یعنی در حد دو رکعت هم درست نماز نخوندیم و نمی خونیم ؟
  • مامان اختر
  • بچه ها اینقدر از دخترم نپرسید مامان اختر کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شما نظر خودتونو بدید بزارید منم با دخترم حرف بزنم.
    من می گم اون 30 هزار تومنو دادی به مسجد؟ تو در جوابش می گی آدرس بده؟؟
    اون 30 تومنو دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دادی یا نه؟؟؟؟
    من اثری از دادانش برا خودم ندیدم
    برو بدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    عجب دختری هستیا!!!!!!
    خوب برو بده دیگه . یعنی من 30 تومنم نمی ارزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    مامانی من دست به حساب کردنش عالیه ...
  • پسر خانم معلم
  • او داشت با دوستش تند تند حرف میزد.دوستش گفت:چه خبره!
    یه کم یواشتر حرف بزن ببینم چی میگی.اما او انگار نمیشنید!شایدم خودشو به نشنیدن زده

    بود.دوستش میخواست ترکش کنه ، اما دلش نیومد چون خیلی خاطر او رو میخواست.

    به او گفت:هر وقت حوصله داشتی کمی هم به حرفای من گوش کن!اما او بی اعتنا به دوستش

    فقط تند تند حرف میزد و میخواست زودتر به سراغ کاری بره که دلش میخواست.حرفای او داشت

    تموم میشد و گفت:

    السلام علیک...

    السلام علینا...

    السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
  • مامان اختر
  • سلام
    از وقتی من گفتم برو 30 تومن بده ندادییییییییییی
    اونی که دادی برا قبل بوده
    هر کی دوست داره آدرس بدم باید یه سوره واقعه برام(مامان اختر) بخونه
    و تو نظرات بزاره که خوندم.
    وقتی سوره ها واقعه به 10 تا رسید
    اونوقت می گم آدرسمو
    این دخترم که نمی خونه می دووووووووووووووونم نمی خونه
    شماها بخونید
    تا بگم کجام.
    30 تومن برا من خرج نمی کنه یکم نصیحتش کنید
    پاسخ:
    ببینم دیگه کی میخونه !
  • سعید روشن
  • زیارت قبول باشه ...متوجه نشدم چه رابطه ای بین نماز خواندن ایشان و پیدا شدن گوشی پسرش بود پس قدیما میگفتن طرف بز گمشدشو سر نماز پیدا کرد درسته
    پاسخ:
    داستان داشت نشون میداد که یه مسئله ی دنیایی ، چقدر راحت میتونه توکلت رو بزاره کنار ... متوسل شده بود به آقا ، نماز که تموم شد ، گوشی پیدا شد ، نذر صد صلواتش رو شروع کرد به زدن ...
  • حدیث آرزومندی به مامان اختر
  • منم میخونم هر چند تا بگی می خونم فقط میخوام بدونم کی هستی کی هستی که میای پیش خانوم معلم من و همش یاد مامانش میندازی اینکه میخوام بدونم واسه خودم نیست واسه اینه که غصه معلم مهربونمو می خورم اخه داغداره تو هم هر کسی هستی همش میای میگی مامان اختر
    بی انصاف گناه داره چه خبرته بسه دیگه هر وقت خط به خط و کلمه به کلمه حرفاتو می خونم میگم نکنه خانوم معلم وقتی میخونه حالش بد بشه و یاد مامانش بیفته خیلی بی انصافی
    پاسخ:
    دست به خیر بودند و خوشرو ، پس بزار ححرفش رو بزنه ، سوره واقعه خوندن که کاری نداره ، ضرری هم نداره ... میخونم ...نگرانم نباش .
  • غریب آشنا
  • کریم است مولا . بزرگوار است مولا .
    می داند که ما فراموشکاریم . می داند که ما به جرم نسیان دچاریم
    اما او آن قدر بزرگوار است که می بخشد و بر ما خرده نمی گیرد این
    کوته بینی را ...

    خانم معلم
    اربعین بر شما تسلیت باد
    امروز در خانه ما مراسم حلوا پزی هست
    مراسمی که شاید حدود نیم قرن سابقه خانوادگی دارد
    حمد و سوره ای هم به نیت مادر شما ... انشاالله
    پاسخ:
    امید که از عزاداران واقعی شان باشیم ...
  • مامان اختر به حدیثه آرزومندی
  • شد دوتا
    دوتا واقعه
    ببین حدیثه آرزومندی مطمئن باش حالش بد نمی شه
    مگه من چی خواستم ازش که حالش بد بشه
    بعدشم بگه ننویس دیگه نمی نویسم
    ...
    دوس دارم یه چیزایی بگم اما دلم رد میکنه
    همین ...
  • حدیث آرزومندی به مامان اختر
  • ببینید اینکه شما چی خواستین ازش مهم نیست، مهم اینه که شما با این لحن گفتنتون دلش رو هوایی می کنید. خودش میگه نه ناراحت نمیشم ولی مگه میشه کسی که تازه عزیزشو از دست داده اینطور با این لحن گفتن شما دلش هوایی نشه؟؟؟؟؟؟
    من که فقط بعد فوت مامان اختر، اونو میشناسم وقتی نوشته های شما رو می خونم دلم می گیره بعضی وقتا اگه به خودم اجازه بدم اشکمم در میاد دیگه چه برسه به خانوم معلم....
    خوبه که مامان اختر خیلی خوب بوده لااقل خانوم معلم کمتر دلش میگیره
    قربونت برم من خانوم معلم خودم مواظب خودت باش هیچ وقت غصه نخوریا باشه؟؟؟
    دوستون دارم
    یاعلی
  • مامان اختر
  • دخترم
    می دونی ما قدر دنیارو نمی دونیم
    اینور خیلی خبراست
    اگه بیام اون دنیا
    تمام زندگیمو می بخشم
    حتی لبااااااااسامو
    همه رو انفاق می کنم
    تا می تونی از طرف من انفاق کن
    (((ممنون از اون 30 تومنه))) هیچوقت یادم نمی ره که من خواستم و تو....
  • یاس مهربانی
  • بانوی قد خمیده اربعین
    انگار حسینی شدن ما...
    راهی جز بی حسین شدن تو نداشت!
  • مامان اختر
  • باشه
    دیگه سکوت میکنم و هیچی نمی گم
    نمی گم ببخشید چون اگه بگم مجبورید با تعارفات (کاری نکردید که ببخشیم و از این حرفا) جواابمو بدید
    سعی می کنم آدرس وبلاگم از ذهنم پاک کنم
    موفق باشید
    ولی یه چیزی یادتون باشه
    همیشه مرحله بالاتریم برا انسان هست من هر جا که هستم بالاتری هم هست دخترم منو ببر به درجات بالا.
    ممنون
    بدرود
    سلام

    حرفای " حدیث آرزومندی" در مورد شخصی که با نام "مامان اختر" (اسم مادر خانوم معلم گل) کامنت میذاره، به شدت تائید و تاکید و تحسین و...میشه

    کار جالبی نیست واقعا!!

    خانوم معلم یه ننویس براش بنویس!!

    یا علی مددی
    پاسخ:
    خودت رو اذیت نکن ...
  • مامان اختر
  • من که گفتم دیگه نمی نویسم
    میبینید که خانوووووووووم معلمتونم دیگه جوابمو نمی ده
    منم حرفای خانم آرزومندیو تایید و خودمو تکذیب می کنم
    لازم نیست بگه ننویس
    اما اینو بهتون بگم
    نه نمی گم ولش کن
    من اگه بمیرم آرزووووووووووووووووووووووومه یکی بیار به جای من این حرفارو به بچه های نداشتم بزنه
    آرزووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومه
    می فهمید
    آرزووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    من نشناخته هر روز یه یاد مامان اخترم
    انگار شده مامان خودم
    موفق و بدرود
    پاسخ:
    خدا همه مون رو رحمت کنه ...
    اگه میدونستم حتی چند ساعت قبل اومدنم جذبه مون باعث میشه که اون بنده خدا دیگه نیاد زودتر تصمیم میگرفتم بیام این کامنت خشانت ناک!! رو مینوشتم



    ببخشید سلام
    پاسخ:
    اونم ترسید ، رفت !!! ...
  • مامان اختر
  • فقط به این فکر کن که:
    چرا یه نفر که حتی نمی دونه مامان اختر کیه و اتفاقی برای دیدن یه شعر به یه وبلاگ میاد باید بشه مامان اختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یه چیز دیگم یادت باشه من نمردم
    من رفتم سفر
    شما هم می یاد پیشم(اینو امام علی گفته نه من)
    دیر یا زود می یایددددددددددد
    الانم اگه دلتنگم هستید من هر 5 شنبه شب تو خونه ام بیاین برام قرآن بخونین باهام حرف بزنین مطمئن باشید من میشنوممممممممممممم
    پس فکر نکن من تموم شدم نه دخترم من تازه شروع شدم. اینور خیلی خبراست
    پاسخ:
    یادتون رفته ، ما دست پرورده ی خودتونیم ...
  • محفل عشاق
  • lمیگن نمک غذاتونم از ما بخواین...
    اون از کریمیشونه همه چی میدن
    اما اگه خودشون رو بخوای از خودشون؟!
    ایمانا شله
  • مامان اختر به حنیف
  • جذبتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مامان اختر
  • سلام
    کسی چت الفوآی (l4i) را می شناسه؟؟؟؟
    راستی یه چیزی چند بار می خواستم بگم ولی نگفتم
    عکس مامان اختر عین عکس فرشته هاست
  • مامان اختر
  • دوستان من دارم می رم ماموریت
    احتمالا دیگه نیام
    ماموریتم اون دنیاست
    ندیدیدم حلالم کنید.
    ببخشید دخترم یه چند وقتی مهمون ناخونده بودم
    خدانگهدار
  • حدیث آرزومندی به مامان اختر
  • سلام من اسم این چت رو شنیدم اما دوستی می گفت فضای خوبی برای بچه مذهبی ها نیست هر چند اتاق های چت مذهبی داره ولی گویا بیشتر به تخریب اعتقادات می پردازه واسه همین من اصلا دنبالش نرفتم
  • حدیث آرزومندی
  • سلام. خانوم معلم مهربونم اصلا مزاحم شما و مامان اختر مجازیتون نمیشم هر چند هنوزم با خوندن نوشته هاش دلم میگیره ولی خب مامان شماست و دل شما چرا من بشم کاسه داغتر از اش...... پس دیگه مزاحم نمیشم ....
    یاعلی
  • ...به جای خودم
  • چقدر عکس مادرتون آرومه......بی تلاطم...
    انگار...
    با دلی آرام.........و قلبی مطمئن......
    رفته بودم جمکران...
    خیلی یاد مامانتون بودم......
    خدا رحمتشون کنه انشالله...
    خدا بیامرزه همه مون رو...
  • مامان اختر
  • اینم حرف آخر
    دانلود کنید گوش کنید
    http://s1.picofile.com/file/7252458602/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85_%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85.mp3.html
  • خود جهنم
  • حالا باز خوبیش اینه که ذهن من مثل کامپیوتر خودش بقیه نمازو میخونه و سر ایاک نعبد و ایاک نستعین سوزنش گیر نمی کنه! راحت می تونم به زندگیم وسط نماز فک کنم
  • ...به جای خودم
  • سلام...
    مردم! خودم دیدم، خودم...در صحن گوهرشاد
    یک اتفاق شاعرانه اتفاق افتاد
    فریاد میزد کودکی: «آقا شفایم داد»
    از دورها هم یک صدا از پنجره فولاد...

    اینجاست آنجا که نمایشگاه اعجازست
    شکر خدا همواره این دارالشفا باز است

    در بین این دستان لبریز از تهی دستی
    فرقی ندارد گوئیا عزت و یا پستی
    دیدم یتیمی را که گفت از روی سرمستی:
    «می دانم آقا! که خودت بابای من هستی»

    خاموش می شد اندک اندک سوز نجوایش
    خوابید آن شب را به روی پای بابایش...

    باور کنید از او نوشتن در سخن سخت است
    پرواز روح خسته از زندان تن سخت است
    گفتن از او – آری – برای شعر من سخت است
    شاعر شدن آسان ولی دعبل شدن سخت است

    هرگز ندارم در سرم فکر عبایت را
    بر من بزن یک لحظه لبخند رضایت را

    از دوری گلدسته های مرقدت مُردم
    در صحن گل کردم ولی در شهر پژمردم
    یکبار درصحنت غذای حضرتی خوردم
    یک عمر مضمون های خود را از حرم بردم

    تنها همین شعر است مال من منال من
    این شعر مال تو کبوترهات مال من

    خاکم ولی الحمدلله خاک پای تو
    یا نه، غبار گنبد و صحن و سرای تو
    این بیت نذر مادرت، این هم برای تو
    اصلا تمام شعرهای من فدای تو

    روزی برای مادرت هم شعر می خوانم
    فردا به دادم میرسد این شعر، می دانم


    شعر از: پیمان طالبی
  • یاس مهربانی
  • هرگز مباد خاطر ما خالی از غمت
    تا گردش زمانه و لیل و نهار هست....
  • مسیر عشق
  • سلام
    کاش همیشه دلهایمان پیش گمشده حقیقی مان باشد
    چقدر فکر مشغول است که گوشی گم شده
    ولی چقدر فکر مشغول است که از ان یار دور شدیم
  • دانشجویان حامی آقای جلوه
  • سلام
    خبر دیدار دانشجویان با آقای جلوه در:ostadjelveh.com
  • حدیث آرزومندی به مامان اختر
  • من از موضع خودم اومدم پایین اگه هنوز میاین وب خب بیاین و برای خانوم معلم بنویسید اینکه چرا خانوم معلم با شما اروم می شد نمیدونم ولی حالا دیگه میگم بیاین بنویسین
    از وقتی اون لینک دانلودی رو گوش کردم نظرم عوض شده.....
    اگه با حرفام باعث رنجش شدم عذرخواهم ولی خداشاهده به خاطر خانوم معلم و دلش بود....
    خانوم معلم حدیثو حلال کن
    یاعلی


    پاسخ:
    پس نه خانی اومده و نه خانی رفته ...راحت باشین دنیا رو سخت نگیرین
    سلام خانم معلم
    به جا آوردید؟آخ که می میرم واسه این معلما
    جان دلمید
    من بیشتر از مصطفی یه فاطمه هستم که مدیون مصطفاست
  • سفیدکمرنگ
  • سلام
    تسلیت ایام ...
    و تسلیت نبود مادر ...

    یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی