فریاد رسی می آید ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


فریاد رسی می آید ...

خانم معلم | جمعه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ | ۳۱ نظر

 

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش

زده‌ام فالی و فریادرسی میآید


 وقتی بیایی آنقدر دل های دریایی هست که دل ِ تو در میان آنها گم می شود و دیگر از تو نمی پرسند که ، چرا " محبت " ! می کنی !

وقتی بیایی دیگر از تو نمی پرسند که ،"چرا جمکران می روی "؟!

وقتی بیایی مطمئنا چقدر خوب می شود همه چیز ...


وقتی بیایی ... 



پ.ن : گفتم روزی که بیایی به حرمت آمدنت ، دیگر گناه نمی کنم .گفت روزی که گناه نکنی به حرمت گناه نکردنت خواهم آمد ...
  • خانم معلم

نظرات (۳۱)

  • حدیث آرزومندی
  • سلام
    خانوم معلم من عوض شده. نمیدونم چرا این جوری شده. پیاما رو می بینه و بدون جواب میذاره.
    خانوم معلم که قبلا اینطور نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ممنون مهربونی هات ...
    سلام
    به امید آمدن آن دلربای دلبر
    یا مهدی
    پاسخ:
    الهی آمین
    اللهم عجّل لولیک الفرج
    والعافیة والنصر
    می آید مرهم ِ زخم ِعلی ِ مرتضی علیه السلام ...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج ...
    وقتی بیایی...
    از روی ادب :سلام خانم معلم عزیز
    از روی گلاییه:چرا سر نمیزنید
    از روی محبت: دلمان تنگ نظراتتان شده
    از روی خود شیرینی: دلمان برایتان تنگ شده
  • جنجال یک سکوت
  • کی شود بخوانیم:
    روز هجران و شب فرقت یار آخر شد ...
  • مهدیه بانو
  • سلام
    چرا تلفنتونو جواب نمیدین؟
    نگرانتون شدیم؟
    پاسخ:
    مهمون داشتم اصلا نشنیدم و بعدشم ندیدم تا فرداش ...بعدش برای مامان ختم انعام گرفته بودیم صبح سرگرم تدارکات و بعد ازظهر هم سرم گرم مهمون داری دیگه یادم رفت ...ببخشید
  • حدیث ارزومندی به مهدیه بانو
  • سلام
    خوش به حالت که خانوم معلم جوابتو میده منکه سه یا چهار تا کامنت گذاشتم هیچکدومشو جواب نداده....
    پاسخ:
    یکی یکی ...
    خوبی را آمدنت معنا می کند ...
  • زهرا به حدیث آرزومندی
  • حدیث ِ عزیزم ،

    خانم معلم خوب باشن این یعنی همه چی ... این یعنی این که دیگه هیچ چی مهم نیست ... این یعنی این که صبر ، یعنی این که دعا یادت نره ...

    در پناه ِ خدا باشی گلم
    پاسخ:
    ممنونم زهرا ...
  • فرزند کوچکتون سید محمد حسین
  • سلام...


    پاسخ:
    چی شده ؟
    دقیقا نفهیدم که چی شد ، فقط مثل همیشه ی روز مره تسلیت گفتم ...
    امروز که مادرم سرما خورد - فقط سرما خورد - تازه فهمیدم که بهتون تسلیت نگفتم اونجور که باید ...
    وای از داغ مادر ...
    پاسخ:
    من هنوز گرمم ... گرم از محبت هاش ... هنوز نبودنش رو باور ندارم ... روزهای بدتری در راه است ...
    سلام

    خانوووم باور کنید من اصلا خورده شیشه و اینا ندارم ها اصلا کلا شیشه ام من !
    شیشه یه دست !!

    اما نمی دونم چرا یه حسی بهم می گه به حدیث خانوم بگم : چون خانوم معلم شما رو دوست نداره .... اصلا خانوم معلم مهدیه رو از همه بیشتر دوست داره ... البته من رو بیشتر از مهدیه ها !! گفته باشم .
    پاسخ:
    از بس جنس ات خرابه ... تو جرقه ای کجات شیشه ی یه دسته ... من همه رو دوست دارم ... هر کسی رو که جنسش شیشه خورده نداشته باشه ، حتی جنابعالی !!! خنده
    سلام
    همه رو دوست دارید الا اونی که خرده شیشه نداره مگه من داشتم جوابم ندادید
    البته توقع بی جا دارم اگه خدا می خواس من یکی رو مامانی صدا کنم مامانی خودم و نمیبرد
    من فقط یه مامانی می خواسم توقع زیادی بود؟
    پاسخ:
    ...
    می آید...

    ناز یک جا می خرند از ایشان که، نیازشان ترک نمی شود لابد...
  • مهدیه بانو
  • به حدیث ارزومندی:

    دیدی که من داشتم غر می زدم چرا جواب رو نمیدن
    هر جمعه دست های جمکران بالا می رود و حضورت را به دعا می نشیند.
    کجایی ای سبز پوش آدینه ها؟
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    از نگاه کبوتران پیداست

    که از خم کوچه ها یار می آید

    سلام خانم معلم

    اینجا حس خوبی داره
  • به نام دوست
  • سلام خانم معلم
    ممنون که منت معلمی بر سرم گذاشتید و مشق هامو خط زدید و اما ...
    سهمی از بهشت هم به من می رسد، دختر از خاک پای مادرش ارث می برد
  • به نام دوست
  • سلام خانم معلم دوست داشتنی
    حتماً همینطوره که شما گفتید. دست مادر و پدر تنها دستیه که اصلاً از دنیا کوتاه نمیشه مخصوصاً اگه پای جیگرگوشه ها وسط باشه. درباره پدرم تجربه کردم (دعام وقتی اجابت میشه که یا شونه های سنگی بابام رو ببوسم یا صورت نازنین مامانیم رو)
    ما که قابل نیستیم ولی دل شکسته تون مشتری نقد داره ها!
    شکستگی دلتون گره بخوره به شکستگی دل حضرت زینب (سلام الله علیها).
    تو سایت الکفیل رفتم واسه زیارت نیابتی حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام واسه پدر و مادرم ثبت نام کنم، با اجازه تون اول اسم مادر شما را نوشتم شاید حق شاگردی رو ادا کرده باشم
    شاگرد بدی هستم براتون ولی به شاگردیتون افتخار می کنم نمی دونم چرا وقتی دلم تنگ میشه میام دل و قلوه دادن شما و امام زمان، ... و شاگرداتون و میخونم دلم خنک میشه!
    پاسخ:
    پس من افتخار میکنم به وجودتون ... هر وقت اومدین قدمتون رو چشام ... خیلی التماس دعا ...
  • به نام دوست
  • سلام
    فدای چشماتون.
    خدا رو شاکرم که نمی دونم از کجا من و رسوند به اینجایی که هستم. الهی قدر بدونم.
    محتاج دعاییم/می دونید که دعای معلم در حق شاگردا، مثل دعای پدر و مادره رد نمیشه
    پاسخ:
    از منم التماس دعا ...
    بازم نه؟!
    مگه من کار بدی کردم؟!
    اگه جواب منفیه بهم بگید منتظر نمونم
    پاسخ:
    من مشکلی ندارم ولی این کار چقدر بهتون کمک میکنه ؟ ...
  • ...به جای خودم
  • سلام...
    کاش این روزها زودتر رد بشن و حالتون بهتر...
    پاسخ:
    خوبم ... ممنون ، نگران نباشید .
    سلام
    گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
    چه بگویم که غم از دل برود تا توبیایی
    یا صاحب الزمان ادرکنی
    پاسخ:
    تا باشه از این سفرها ... انشا الله زیارت مدینه و مکه و مجدد کربلا و نجف و کاظمین وسامرا ... و مشهد عزیز ...
    روزی درتقویم خواهندنوشت:
    تعطیل "روز فرج مهدی فاطمه"
    وبعددرمدینه کنارساختمان نیمه کاره ای تابلوزیررامیبینیم:
    "پروژه حرم مطهر حضرت فاطمه زهرا(س)"
    ....
    انشالله
    اللهم صلعلی محمد وآل محمدوعجل فرجهم


  • یاس بوی مهربانی می دهد!
  • دلم برای حضور در این عکسی که گذاشتی تنگ شده...
  • صفحه های صبحگاهی
  • سلام،
    خیلی کم می نویسم این چندوقته. نمی دونم چرا! دور داستان نویسی هم که کلاً خط کشیدم. ایشالا تا چندروز دیگه یه نوشته میذارم. مرسی میاین :)

    پ.ن این مطلب شاهکار بود.
    پاسخ:
    پ.ن : فکر نمی کنما اینجوری باشه که شما میگین !!
    سلام خانم معلم
    عید میلاد پیامبر و نوه ی گرامی اش امام صادق مبارک
    آخر به ما سر نزدین ها...
    بابا همکار گفتن ...پیشکسوتی...تازه واردی...
    پاسخ:
    این عید بر شما نیز مبارک بادا
    دلم پر کشید برای اینکه با هم به اون گنبد فیروزه ای نگاه کنیم...
    پاسخ:
    خدا هرچه زودتر دیدارشان را نصیبمان کند...الهی امین
    میلاد حضرت ختم المرسلین محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
    پاسخ:
    بر شما نیز مبارک بادا !
  • مـــــــن او
  • سلام ....
    به روز هستم....
    کلیک رنجه بفرمایید...
    منتظر نظراتتون...
    پاسخ:
    چشم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی