لیلی جان ... تولدت مبارک :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


لیلی جان ... تولدت مبارک

خانم معلم | چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۵۸ ق.ظ | ۱۴ نظر

 

سلام بر زهرای حسین (ع) ...

سلام بر زهرای عباس (ع) ...

سلام بر زهرای کربلا ...

سلام بر عمه ی عالم ...

سلام بر قافله سالار عشق ...

سلام بر الگوی صبر ، چگونه زیستن و چگونه ماندن ...

سلام بر خداوندِ محبت و عشق ...

سلام بر عشق ِ خداوند ...

سلام بر کسی که عشقش آنچنان بر دلم نشست که در هنگامه ی حضور تنها اگر او کنارم باشد برایم بس است ...

سلام بر نوه ی پیامبر (ص) ، سلام بر دختر علی (ع) ، دختر زهرای مرضیه (ع) ، خواهر حسن (ع) ، خواهر حسین (ع) ، خواهر عباس (ع) ، عمه ی سجاد (ع) ، عمه ی علی اکبر (ع) ، عمه ی سکینه و رقیه ( سلام الله علیها ) ، سلام بر مادر عون و محمد و سلام بر عقیله ی بنی هاشم ... 

که همه ی اینها زینب است ولی زینب فقط زینب است ... 

عشق او برای دلم بس است ...


تولد بانویِ بانوان جهان مبارک باد 



  • خانم معلم

نظرات (۱۴)

تو آمدی که گویم برای ِ قرب ِ خدا
وجود خویش فدا می کنم به نام ِ حسین ..
می‌توان مانند کوهی درد بود
شام با یک قافله شب ‌گرد بود
می‌‌توان چون شیر دشت کربلا
نام زینب(س) داشت، اما مرد بود ...

ولی فقط زینب است که "زینب" است...

میلادش بر همه زینبیان مبارک
می دونید کی حس کردم زینب رو دوست دارم ؟!

وقتی که صبح ها می نشستیم توی سالن مدرسه و شما برامون آفتاب در حجاب رو به اون قشنگی می خوندید ... و بعد یه آفتاب در حجاب هم از شما هدیه گرفتم ...
+
سلام بر آفتاب ِ در حجاب ...

منم تبریک میگم ...
+
دیشب داشتم فکر می کردم که کاش حداقل سعی کنم یه روز فقط یه روز یه ذره مثل زینب باشم ... اون وقت میشه از دوست داشتن حرف زد ... شاید ارزش این خیلی بیشتر از یه تبریک گفتن باشه ... شاید این خودش یه تبریک باشه ...
سلام.
با تشکر از ابراز محبت شما. بنده هم سال نو را به شما تبریک عرض می کنم و آرزوی سالی خوش، سرشار از موفقیت را برای شما دارم
التماس دعا
یاعلی
عیدتون مبارک


عید تو عیدی شدا
  • مردی از جنس بلوط
  • سلام خانم معلم...
    من هنوزم اسم خانم معلم که میاد...بوی خردسالی به مشامم میرسه...بوی خانم معلمهای نازنینم که کیلومترها دورتر از خانه شان برایم سرمشق زندگی میدادند...دست مریزاد خانم معلم...برای من شما زینب هستید...پیام رسان انسانیت و آموختن!!!
    ممنون از اظهار لطفتون...خدا مادرتونو براتون نگه داره...اما خداوند در قران میفرماید:فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه؛...بشارت بر کسانی که همه قولها را میشنوند و سپس از بهترین آن پیروی میکنند...
    راستی خانم معلم...اگه اینبار به خانه ام آمدی...برام پیام عمومی بگذارید تا با افتخار به دیگران بگویم:این خانم معلم به من افتخار داده است....موفق باشید.
  • ...به جای خودم
  • سلام...

    بهارتون مبارک خانوم معلم عزیز...دیر اومدنم رو ببخشید...

    میلاد حضرت زینب هم مبارک...

    راستی آدرس وبلاگم هم عوض شد...

    سلام
    میلاد حضرت زینب س بر شما مبارکباد.
    ان شاالله در کنار مضجع زیبایش عرض ادب کنید.
    سلام خانم معلم مهربان

    سال نو مبارک.......

    التماس نور
    سلام خانم معلم
    عیدتون مبارک !
    لیلی جان...تولدت مبارک
    چه قشنگ !
    سلام بر آنکه اگر نبود به قول فرید "کربلا در کربلا می ماند"
    و سلا بر خانم معلم
    و روز میلاد حضرت زینب مبارک
    و عید نوروز ...
    ان شاالله با حضرتش محشور شوید...
    تولد عید شما مبارک !
    سلاااااااااااااام
    تبریکات میگم خدمتتون
    و هم خدمت پرستاران زحمت کش
    خانم این همه سلاسه
    این عادت ماهاس مرده پرستی؟
    من عقایدت رو قبول دارم اما این افراط تفریط ها بده
    به زنده ها سلام نمیدیم اون وقت به یکی که بین ما نیست1000بار سلام میفرستیم
    پاسخ:
    نمیدونم شاید من بد متوجه شدم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی