هست ؟ :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


هست ؟

خانم معلم | جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۳۴ نظر



می گویند که " او " هست و  می آید ...

 درست است ؟!

.

.

.

نشانی اش کجاست ؟

پس چرا نمی آید ... ؟




خدایا ، این روزها بچه هایم خیلی التماس دعا دارند ( از حال خودم خبر ندارند ) ! ، میدانم و نمیدانم که چه حالی دارند ، می دانم و نمیدانم که زندگی دنیایی چقدر برایشان سخت شده ، میدانم که هر کدامشان به نوعی درگیر و گرفتارند...

 خدایا میدانم آغوشت برای همه  باز و محبتت را بی دریغ نثار همه می کنی ، ولی بچه های مرا (محمد هایم ، محمد حسین هایم ، علی ام ، حسین هایم ، حسن  و صادق و مهدی هایم ، حامد و میثم و محس ام ، فاطمه هایم ، مریم و مهدیه ام ، زهرا هایم ، ناهید و حانیه ام ، سمیه و سمایم ، مهدیس و صبیه و نرگس  ام ، الهام و سمیرا و سمانه ام )  را چنان سخت در اغوش بگیر که بتوانند با این فشار حضورت را حس کنند ... پر از انرژی شوند و شادمانه ادامه دهند ... خدایا بهترین ها را برایشان مقدر کن ... عاقبت بخیری ، سلامتی ، آرامش و شادکامی برای تک تک شان را از تو خواستارم ... دستهایم را خالی برنگردان ...


  • خانم معلم

نظرات (۳۴)

  • نای دل فقط آه
  • خانم معلم
    دعام کنید
    خیلی نیاز به دعا دارم
    خیلی...
    تو هوای تهران کم آورده ام
    پاسخ:
    وقتی آسمان شهرمان خالی از عطر شقایق ها شد ، همه هوا برای نفس کشیدن کم اورده ایم اما ، خود را به نفهمی میزنیم ...
    آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
    هرکجا هست ... خدایا به سلامت دارش ...

    هرکجا هست ... می آید ...
    اگر

    "بخاهیم"

    او "می آید" ...
    درست است !

    هست !

    نشانی اش ؟!

    نمی دانم !

    شاید هر جا که خط ِ آن لاین انتظار باشد !

    شاید هم همه جا !

    شاید هم ...

    چرا نگفتم هیچ جا ؟!

    نمی دانم !

    اما می دانم مدتی ست که انگار به این نشانی می آیم سراغش ...
    سلام
    الهی آمین


    "و به ظاهر زندگان را نیز هم ...." جالب بود!!!!

    در پناه حق
    سلام.
    اومدم بگم حالم از این وبلاگ نویس هایی که بوی خوش اخلاص از وبلاگ آن ها رخت بسته بهم می خوره.
    این دختر وپسرهایی که دم از ارباب می زنند اما با یکدیگر ولو به صورت مجازی ارتباط دارند.
    أ لم یأن للذین ءامنوا أن تخشع قلوبهم لذکر الله
    پاسخ:
    چی بگم ...
  • کارگاه ویرایش
  • ممنون خانم معلم. زحمت کشیدی و حوصله به خرج دادی. نمونه یکی از دوستان را در وبلاگ گذاشتیم. باز هم به ما سر بزنید.
    پاسخ:
    آیکون خجالت !
    سلام
    خدایا چشمان خانم معلم ما را به دیدار یوسف زهرا نائل فرما.
    پاسخ:
    خدا چشمان جمع عاشقان آقا را به دیدن جمالشان منور بفرماید ...مخصوصا بچه های این کلاس را ...
    خدایا خداوندا ! همانگونه که از سر لطف و کرمت دعای خانوم معلم جانمان را براورده می کنی این لیست شاگردهای خانوم معلم را از آخر بخوانید به اول بی زحمت !!

    آمین یا رب العالمین

    خدایا
    خداوندا
    مهر بانوی ما را تو خود در آغوش ِ گرم و مهربانت به آرامشی باورنکردنی برسان ...
    آمین
    آمین
    آمین ...
    پاسخ:
    برای دلم دعا کن ... خیلی گرفته ...
    نگو اینقدر تلخ است سرنوشتم / که دیدارت به عمرم قد نمیده
    سلام
    چشاتونو نمیگیرم ! اگه گفتید کدوم فاطمه ام؟
    دوستتون داریم . شما همیشه به یادمونید ما روز به روز بی معرفت تر میشیم
    سایه تون مستدام ...

    پاسخ:
    اونی که حسنیه داره ؟!!! (((:
    چقدر خوبه که آدم نیاز به دعاش رو تو پست مادرش ببینه
    پاسخ:
    قربون دخترم ...
    سلام
    خوبید؟
    از مطالبتون استفاده کردم
    مرسی
    یه زحمتی بکشید به وبلاگ منتظران ظهور من هم یه سر بزنید .
    http://hojjat-entezar.blogfa.com
    مرسی
  • حدیث ارزومندی
  • هی اومدیم گفتیم خانوم معلم خانوم معلم غافل ازینکه این خانوم معلم ما رو تو جمع شاگرداش نمیدونست که وقتی دعا می کنه اسممونم بیاره....
    خب نیستیم دیگه چیکار کنیم...
    ولی ما که همیشه وقتی حرم میریم یاد خانوم معلم می کنیم...
    یاعلی
    پاسخ:
    محتاج دعاتونیم عزیز ِ دل ...
    سلام ...
    آره ! خود ناکسشه
    از کجا متوجه شدید!؟ از رو بی معرفتیش!؟
    پاسخ:
    دختر منو ببوس ...
    سلام خانم معلم
    وبلاگ مفید و پرمحتوایی دارید
    استفاده کردم
    سلام خوش به حال بچه هاتون که اسمشون را بردید.برای ماهم دعا کنید...کاشکی شما هم خانم معلم من بودید.
    پاسخ:
    در خدمتتون هستم اگه قابل بدونید ...
    اتفاقا دوست دارم آدرس وبلاگم را بذارم ولی یه ترسی مانع میشه...من هفته ای یکی دوبار بهتون سر میزنم.واقعا که سر کلاس معلمی مهربان نشسته ام.ممنون واسه دعا برای همه ی ما جوونها
    پاسخ:
    خنده
    اِ !!! کی گفته شما بداخلاقین !!!

    اتفاقن مامانی ما خیلی هم خوش اخلاقه !!!
    می گفت نحسی عدد 13 خرافات است

    ظهر عاشورا گفته اش را ثابت کرد

    بعد از نماز حسین ،

    مقابلش بر زمین افتاد

    تیرها را شمردند

    دیدند در حمایت از مولایش

    13 تیر خورده است.

    از نام ونشانش که بپرسی، می گویند:

    سعیدبن عبدالله حنفی
    ای بابا ! خانم جان!
    با این همه بچه ای که شما دارید خداوند فقط باید از صبح تا شب بشینه به مشکلات اینها رسیدگی کنه که! پس کی به بچه های دیگران برسه. یکی دو تا هم نیستن لامصبا



    سلاااااممم
    چ حال خوبی ب آدم دس میده وقتی بدون التماس دعاگفتنم واسش دعا میکنن
    اونم خانوم عزیزم باشه
    خدا نکنه دلتون گرفته باشه خانوم
    پاسخ:
    چه عجب !!! ... دفاعت که تموم شد پس چرا نیستی ؟
    سلام
    ما معتقدیم اتحاد بین شیعه و سنی باید حفظ شود تا دشمنان اسلام نتوانند به اهداف شوم خود برسند اما عده ای از اهل تسنن از این موقعیت سوء استفاده کرده و با ایجاد سایت ها و وبلاگهایی بر علیه شیعه اقدام به مسموم نمودن فضای مجازی و شبهه افکنی و ترویج اکاذیب سست و بی ریشه بر علیه شیعه کرده است که قطعا مغایر با اتحاد اسلامیست ما باید با حفظ اتحاد، شبهات موزیانه آنان را پاسخ دهیم تا جوانان ما فکر نکنند که آنچه بر علیه تشیع می گویند حق است. امیدوارم که نظرات شما در این زمینه چراغی برای دفاع هر چه بهتر از اسلام واقعی یعنی مذهب شیعه باشد
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد
    چنان لطیف در آغوششون گرفته که خودشونم خبر ندارن
    سلام برخانم معلم عزیز
    ممنون از لطف ومحبتتون
    کاش برنامه سه شنبه هاتون بشه جمعه ها!!!
    آخه ساعتی که شما قمید اوج شلوغی منه!!!!!!
    درعوض جمعه ها هر هفته من کلا دخیل حرمم

    برای اون حرفتون هم بگم که یک خانم اگه خدانکرده لال هم باشه هیچ وقت جلوی یک آقا کم نمیاره
    سلام علیکم
    اول: یک آمین عمیق و ته دل به دعاهایتان

    بعد: ممنون، آمدنتان و احوال جویی را. دعا کنید حل شویم...!

    آخر: امید بودن و دلیر بودن دارم برایتان (بعد از ۲۵بهمن ۹۰ دلیر بودن را از اساسی ترین نیازها می دانم. شرحش بماند...)

    یاعلی مدد
    پاسخ:
    علی یارتون ...
    خب من چیکار کنم که 3شنبه ها همه ش کار وکلاس دارم
    تازه حضرت استاد این هفته استثنا بود که 4تا6وخالی بودنااااااا!!!!
    آخه اصولا سه شنبه ها تا8براما بد بخت بیچاره ها وقت ندارن شما ظاهرا پارتی وجودتون کلفت بوده و...اینا .بیچاره من که...

    چیکارکنیم حالا!!!!!
    سلام من تازه وارد عرصه وبلاگ نویسی شدم کمک نیاز دارم.بازدید کنین اگه خواستین لیتکم کنین.من لینکتون کردم.
    پاسخ:
    چشم سر میزنم ...
  • فرزند کوچکتون سید محمد حسین
  • سلام مادر مهربان... دعای آخر پستتون رو الان دیدم.. سپاس... سپاس. شرمنده فرمودید.

    دوستتون دارم...

    یا علی.
    پاسخ:
    منم ...
  • فرزند کوچکتون سید محمد حسین
  • مادر ما بد اخلاق نیست. نگرانه.
    پاسخ:
    سلامت باشی ...
    مَحرم و مُحرم ز یکی ریشه اند

    در خور آن، مردم حق پیشه اند

    سالک این راه، دلش پر غم ست

    بی غم اگر آمده، نامحرم ست!
    چه حس خوبی داشت اون دعای آخر :)
    می گم همه ی هم نام ها جمع شدن اما "مهدی" یه دونه بیشتر نیست توی متن.
    حالا دقیقا این مهدی کدوم مهدی هست؟؟

    تازه بماند که لابه لای این همه اسم و فامیل گم و گور شده...
    پاسخ:
    شما هم که میدونی جایگاهت کجاست ! ... فقط دستم بهت نرسه اولا ، وقتی رسید هم عجله نداشته باشی برای رفتن دوما ، بر وبچ هم باشن که خوب به حسابت برسیم ((:
    وااااااااااااای نمیدونیدچه حالی شدم
    انگار میدونستید سخت محتاجم دعایم
    خدایا چی قشنگ تر از این همه دعای پاک مادر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی