بهترین رسانه ، اما برای دشمن :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


بهترین رسانه ، اما برای دشمن

خانم معلم | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۴۲ ق.ظ | ۱۴ نظر

از وقتی جریان این پسره ی نادان را شنیدم ، همش در ذهنم بود که نباید این نوع مطالب را اشاعه داد ، از طرفی هم فکر میکردم اگر جلوی این نوع کارها گرفته نشود ، هر کسی هر کاری دلش بخواهد انجام میدهد .

مانده بودم باید چه کرد . یکی از دوستان این مطلب  را از حجه الاسلام مرادی برایم فرستادند . دستور ایت الله مکارم هم که هست ...

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۴)

..........°*”˜”*°'╲
........______ ( '\ .\
......________)_╲\
.......(__________) (´¯`)
... ....( / ‘ ◕ - ◕ ’ \ )-'˜”˜'
... .......{ ( ( ) (_) ( ) ) }
......'{ ; , .")=("-. , ; }
......'{░'- -`- - `- -'░}
...,` ' - .░░░░░ . - '.`,
. /..(........-☀-.......) ..\
.|..(.........-☀-.......) ..'|
.|..(______-☀-_____)...|
{_..|████{ S}████|.._}
.|...\(░░░░░░░░░)/...|
..\ _/|......\.......| \_ /
......(░░░░).(░░░░)
.. ....|████|.|████|
. . . _|████|.|████|_
....(█████/...\█████)


سلام دوست خوبم امیدوارم در زمینه ی وبلاگ نویسی موفق و موید باشی
با مطالب فوق العاده داغ وبلاگ رو به روز کردم و منتظر حضور گرمت هستم
راستی میتونی در خبرنامه ی وبلاگ هم عضو بشی تا هر روز مطالب جدید رو به ایمیلت ارسال کنم
پاسخ:
الان این تصویرتون چه ربطی به مطالب خودتون ( نه حتی مطلب من ) داشت ؟ !!!!
احسنت واقعا... ای کاش خانوم احمدی ببینند این پست رو.
سلام
قطعا اگ این کار اشتباه بود ، امام خمینی اسمی از سلمان رشدی نمی اورد
همین که اسم این ادم زیاد به زبون اورده بشه، بیشتر ترس وجودش رو فرا میگیره
کما اینکه گرفته
چه بخواهیم و چه نخواهیم این کلیپ پخش میشه و همه میشنون. منتهی خیلیا باید این ادم رو بشناسن تا براحتی دیگر اهنگ هاش تو خونه ها پخش نشه
پاسخ:
اما ممنون از نظرت ...
اهدنا الصراط المستقیم ...
  • از ؟؟؟به خانم معلم
  • سلام
    در جواب کامنتی که در وب (کاش میشد خدا را بوسید ) گذاشتید . من به نوبه ی خود بطور خصوصی با سید بعد از آن کامنت سخن گفتم اما یک سوال از شما : آیا در برخورد با شاگردانتان یا در طول زندگیتان تاکنون هیچ اشتباهی را مرتکب نشده اید آیا حق و حقیقت در برخورد با دانش آموزانتان رفتاری نداشتید که دل آنها را شکسته باشید و حقشان را که حق الناس است به عمد یا غیر عمد ضایع نکرده اید ؟ اگر چنین است که خوشا بحالتان برای من نیز دعا کنید اما اگر به فکر رفتید و دیدید که جایی هم شما اشتباه کردید ...(مثلا شاگردی خواسته یا ناخواسته جواب سلامتان را نداده پشت سر او چه گفتید معلم عزیز .)
    ...همه ی بزرگتر ها را به پای من نگذارید عزیز من ،من هم انسانم نه معصوم پس ممکن الخطا هستم .
    یا علی
    پاسخ:
    به هر شکل اگه از من ناراحت شدید به بزرگواری خودتون ببخشید ، اما چون محمد رو می شناسم وبا روحیه اش آشنا هستم و میدونم همه چقدر ازش انتظار دارن و شما هم یک بزرگتر بودید ، صلاح بر این دونستم که خدممتان چیزی عرض کنم وگرنه من کوچک همه ی شماها هستم .
    سلام
    گذاشتن مطلب آقای مرادی بسیار به جا و زیبا بود . از اطلاع رسانیتان متشکر .

    یا علی
    پاسخ:
    خواهش میکنم .
    ممنون بابت اینکه وقت گذاشتید و خوندید
    جالبه بدونید که با اینکه امام خمینی سلمان رشدی رو مرتد اعلام کرد و همه جهان پای ایشون وایسادن، امروز استاد اخلاق کار امام خمینی رو اشتباه دونست، و ایشون رو ادم ترسویی دونست که حتی جرات ابراز پشیمونی از این کار رو نداشت
    فرض میگیریم اگ من نسل سومی اسمی از سلمان رشدی نشنیده بودم، ایا باورم میشد که حق با امام خمینی بوده و اقای امجد اشتباه میکنه؟
    قطعا با تعاریف و تمجیدهایی که از اقای امجد شده و چون در عصری هست که من هم میبینمش، حق رو به اقای امجد میدادم
    شما فقط الان رو نبین، نسل بعد رو ببین و اهنگ های بعدی این ادم رو
    شما میگید که جوونای ما بی دین نیستن که بعد شنیدن این اهنگها بهشون بر نخوره و این حرفا
    بهتون پیشنهاد میدم که فعالیتتون رو رو شبکه های اجتماعی خیلی بیشتر کنید تا ببینید چقدر به راحتی وجود امام زمان رو منکر میشن چه برسه به اهانت
    گمونم شما هم دارید تو این زمینه مثل اقایون جکومتی به این مسایل نگاه میکنید مثلا حضور 50% مردم تو انتخابات رو نشونه مشروعیت نظام میدونن، درحالیکه 50% مردم رای ندادن و اون نماینده که رای اورده تنها 30% ارا رو بدست اورده
    شما هم یه سر به پیج های این ادم تو شبکه های جازی بزن و طرفدارانش رو ببین جقدر بیشتر از مخالفاشن
    چرا؟
    چون خیلی از مذهبی ها به هزار دلیل از وجود همچین اتفاقی بیخبرن
    باید اطلاع رسانی بشه
    من همجنان بر سر موصع خود ایستاده ام. اگر شما کوتاه نیاید، هفته بعد میام همینجا و خیلی از مسایل رو مطرح میکنم تا خیلی قضایا مشخص بشه
    اسمایلی نمازجمعه 27خردادد88
    پاسخ:
    جواب در پایین کامنتتان
  • حدیث آرزومندی
  • عاشق این حرف زدنتم خانوم معلم. دوست دارم. راستی برید به این لینک منکه از وقتی خوندم بدجور بیتاب شدم و نااروم. نااروم ازدنیا و دلبستگی هایی که ما رو از این طور بودن دور کرده. خیلی محتاجم. خیلی دوست دارم سر مزار این بزرگوار برم. این دفه اگه رفتید از طرف من به آقا سلام برسونید و بهش بگید که برامون دعا کنه ماهم بتونیم بنده خوبی برای خدا باشیم.... باورتون میشه الان اشکام.....
    اینم لینک:ر
    http://www.seemorgh.com/news/default.aspx?tabid=2242&conid=129832
    پاسخ:
    اشکات ارزشمنده ، هر وقت دلت شکست برای ما هم دعا کن ...
  • خانم معلم به آقای خرم
  • سلام ...
    چشم ...
    منکه عرض کردم دو دل بودم بین اینکه مطرح بشه یا نه و گفتم چرا ؟ !
    امروز یه حدیث خوندم بدین مضمون که:

    پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله :

    إذا ظَهَرَتِ البِدَعُ فی اُمَّتی فَلیُظهِرِ العالِمُ عِلمَهُ ، فَمَن لَم یَفعَل فَعَلَیهِ لَعنَةُ اللَّهِ؛

    هرگاه بدعت‏ها در میان امتم پدیدار شوند، بر عالم است که علم خود را آشکار سازد. هر کس چنین نکند، لعنت خدا بر او باد

    پس وظیفه ی عالم است که بدعت ها را آشکار سازد ، عالم هم فکر نمیکنم فقط شامل علمای دین بشه ، باید شامل هر کسی باشه که از چیزی مطلعه ، پس اگه اینطور باشه باید حرف شما صحیح باشه و سخت با این مسائل مقابله بشه ...

    به پیشنهاد دوستی ، فرمودن بهتر نیست تو سایت جناب مرادی برید و با ایشون هم در این زمینه صحبتی داشته باشید و جواب ایشون رو هم بدونید ؟
    بالاخره ایشون هم الان عالم به روز هستند دیگه !

    آقای خرم ، میگن بچه زدن نداره ، ما کوتاه اومدیم شما هم کوتاه بیاین ( خنده)
    سلام عزیز بی تردید
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    جمعه شهادت امامه .. بهتره برای کمترین عرض ارادتی هم که شده یه برنامه جامعه کبیره یا همچین موضوعی داشته باشیم و به دوستان دیگه هم اطلاع بدیم
    یکی از دوستان (جناب منفرد) گفتن می تونن لوگو بسازن در این خصوص .. اگه شما هم پایه اید بسم الله .. یه حرکت جمعی داشته باشیم ؛)
    علی علی
  • سید محمد حسین میرباقری
  • سلام مادر مهربان.

    مادر مهربان من نه این آهنگ را شنیدم و "نه مایلم بشنوم". تنها از متن ترانه کم و بیش اطلاع دارم. کار درستی می کنم؟!
    پاسخ:
    مطمئنا کار درستی می کنی ... چیزی جز اعصاب داغون شدن نداره ...
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    من یکی که رفتم ببینم تو هاردم آهنگای این پسره رو دارم دیدم بعله یکیشو گوشیدم دیدم اَه اَه اَه چندش ش ش ش !!! دیگه جرأت نکردم این یکی آهنگش رو دانلود کنم بگوشم !!! عوضش بقیه ی آهنگاشو از هاردم پاکیدم !!!
    پاسخ:
    تو اهنگای این پسره رو گوش میکردی ؟ به به ، دستم درد نکنه با این بچه بزرگ کردنم ...
    اجازه ! خو من که تا حالا اصلن اسمش هم نشنیده بودم چه برسه به این که آهنگاشو گوش کرده باشم ! گفتم همین جوری برم تو هاردم سرچ کنم ببینم همه جور آهنگی پیدا میشه آهنگای این یکی هم پیدا میشه ببینم کیه چیه یا نه ! تازه آهنگاش همه اش از این رپ مپاست که اصلن دوس ندارم ! با اون صداش !

    بچه بزرگ کردین عین ِ دسته ی گل ! به قول دوستتون خدا نصیب نکنه !

    اما برنامه ، اولش رو خودم رفتم بقیه اش هم دوستتون رفتن ! فک کنم خراب کردم ! حالا نمی دونم نظر استاد عزیز چیه ! وااای اولین بارم بود ! هر کی منو می دید می گفت چرا این قدر قرمز شدی ! فک کنم گوجه فرنگی اون وسط وایساده بود جلوی همه حرف میزد ! خو اشکال نداره ! ایشالا واسه همون صد سال بعد درست میشم !
    حیف شد ! کاش می اومدین ! اتفاقن کلی قوت قلب بودین برام ! باید یه کارت مخصوص شما طراحی می کردم می فرستادیم براتون !
    چقد همیشه دلم میخاد یه بار بیاین ألوان !
    خو نه ! اصلن این طوری بهتر شد ! اون وقت خندم می گرفت بدتر ضایع میشدم ! ها البته خو منم یه حدسایی میزدم ولی به روی خودم نیاوردم !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی