روزت ، روزش ، روزم ؟! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


روزت ، روزش ، روزم ؟!

خانم معلم | جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۸ ب.ظ | ۲۷ نظر

باید خودت از خودت بگویی

از  روز  تولــــــــــدت  بگویی

 

سلام بر مادر ِ بی مزار ...

سلام بر دختِ پیمبر ...

سلام بر همسر ِ حیدر ...

 

 روز میلادتان است ، زبانها قاصر است از وصف ِتان که شما محبوبه ی خدا هستید ...

در این روز ِ جمعه فرزندتان مانند بسیاری از فرزندان مادر از دست داده، بر سر ِ مزارتان آمده اند ، از خدا بخواهید ظهورش را که دل ِ مادران ِ شهدا به ظهور ایشان خوش است ...

هر چه بیشتر می گذرد ، از او ، از شما ، از خدا دور و دورتر می شویم ...خانم جان به فریادمان برس ...

 

میلادتان شاید تلنگری باشد بر من و مایی که حجاب دنیا مانع دیدن ِ روی زیبایتان و درک حضورتان شده است . دعایمان کنید که سخت محتاج دعایتان هستیم ...

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

  • خانم معلم

نظرات (۲۷)

سلام

وبت خیلی قشنگه

نرم افزار ارسال sms رایگان میخوای ؟

دوست داری با هر شماره ای که بخوای اس ام اس بدی ؟

میخوای هرچی دوست داری اس ام اس کاملا رایگان ارسال کنی ؟

دوست داری به دوستات با شماره های عجیب و غریب اس بدی تا تعجب کنن ؟

دوست داری به دوستات با شماره خودشون اس ام اس بدی تا از تعجب شاخ در بیارن ؟

اگر باور نمیکنی به من اس بده و تقاضای تست بکن تا با شماره های عجیب بهت اس بدم تا باور کنی

09375053786

با این نرم افزار برای همیشه از شارژ خریدن راحت میشی !!!

نرم افزار ارسال نظر به وبلاگ ها رو میخوای ؟

دوست داری در عرض چند دقیقه تبلیغات وبلاگتو با یه نرم افزار ساده به هزاران وبلاگ ارسال کنی ؟

اگر میخوای زود بیا !!!

www.comment-send1.mihanblog.com
پاسخ:
عجب دکان بازاری درست کرده اند این مردم !
سلام
میلاد حضرت زهرا و روز زن و روز مادر رو تبریک میگم بهتون
پاسخ:
زنده باشی ...
  • حدیث آرزومندی
  • سلام خانوم معلم
    خوبید؟ روزتون مبارک انشالله که همیشه سالم و سلامت و پایدار باشید و همه مون از یاران آقا امام زمان(عج)
    دوستون دارم
    برام خیلی خیلی خیلی دعا کنید
    یاعلی
    پاسخ:
    مونده بودم اسمت چیه فقط همین حدیث یادم می یومد ... به هر شکل در دعایم هستید با هر اسمی و رسمی ...
    مادرمان بی مزار نیست که قدّ تمام بامزارهای عالم زائر دارد...
    بی مزاری مادر تقدیر شگفتی بود که خدا تنها نصیب او نمود
    روزتون مبارک خانم معلم...
    سلام عزیز بی تردید
    روزتون مبارک
    خدا رو از آفرینش بانو شاکریم .. از منتِ برکتِ بودنش
    امروز روز شکرگزاریست
    پاسخ:
    ممنونم عزیز دلم
    سلام
    تولدشون مبارک . روزتون مبارک
    پاسخ:
    اما بابت تبریکت ممنونم .... الهی پیر بشی و خوشبخت و عاقبت بخیر
    سلام
    این روز عزیز بر شما استاد بشریت و تاریخ ساز و فرهنگ ساز مبارک باد
    پاسخ:
    خدا به ما رحم کنه که خیلی کوتاهی کردیم ...
  • حدیث آرزومندی
  • داشتیم خانوم معلم؟؟؟ حالا فراموش میشیم؟؟؟ ای دل غافل!!!!
    زنده باشید ممنونم که به یادم هستید منم همیشه به یادتونم . خدا مادرتونم رحمت کنه امشب توی مسجد یادش کردم. انشالله درجاتشون عالی باشه.
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون از لطفت ... خوشحالیم زمانیه که در حق پدر و مادرم دعا میکنید خیلی بیشتر از اینکه در حق خودم دعا بشه ....ممنونتونم ...
    سلام
    دوباره تبریک
    پاسخ:
    لطفا خدمت همسر مهربانتان سلامم را رسانده و از طرف ِ من روزشان را تبریک بگویید .
    سلام...

    روزتون مبارک...[کسی که دارد یک شاخه گل یاس را مودبانه خدمتتان تعارف می کند]



    آمین برای جمله ی دعایی آخرتان.


    خیلی دعا کنید ما را بزرگوار.
    پاسخ:
    شما هم مرا دعا کنید ... شما جوونها نزد خدا مقرب ترید ...
    سلام خانم معلم مهربانم

    روزتان مبارک............
    پاسخ:
    ممنونم ... شکر خدا را که هنوز بچه هایمان به فکرمان هستند ...
    سلام خانوم معلم
    روز شما مبارک..........
    پاسخ:
    ممنون ، زنده باشین ...
    از برکات ِ نگاه ِ نازنینش
    و نفحات ِ قدسی ِ وجودش
    دلتان آرام .
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم
  • یه دختر مامان
  • سلام
    روزتون مبارک
    ماچ محکم که قبلش یه عالمه شکلات و بیسکوییت مادر خوردم و با بوسم همش می چسبه به صورت شما
  • سید محمد حسین میرباقری
  • سلام خانم معلم. اجازه بفرمایید امروز هیچ نگم. فقط این رو یادگاری داشته باشید ازم:


    پاسخ:
    دستت درد نکنه
    سلام .
    از وبلاگ دوستان به اینجا رسیدم.
    روزتون مبارک
    از دل نوشتن کار هر کسی نیست و شما از دل زیبا می نویسید که نشونه ی داشتن ِ دلی زیباست. دلتون خدایی

    با اجازه تون در حریم دلم ثبت شدین
    رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووززززززتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مبارک
    همسر عزیز
    مادر مهربون
    معلم فداکار
    بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
    پاسخ:
    دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم خیـــــــــــــــــــــــــــلی
    دلم که تنگ میشه نطق میکنه
    دلم که نطق میکنه دستم مینویسه
    دستم که نوشت.....
    شما را دعوت میکنم برای خواندن
    منتظرتون می مانم
    قبل از همه این حرفا
    سلام
    شاید...........
    پاسخ:
    چشم در اولین فرصت سر میزنم ...
  • میکائیلی و بانو! (میکائیلیان)
  • سلام علیکم
    اسعدالله ایامکم!
    ان شاالله با خانم محشور بشین تو بهشت !
    خیلی تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک !




    یا علی !
    پاسخ:
    انشا الله زیر سایه ی حق همیشه خوب وشاد وسلامت باشین ...
    من : مامان جان روزت مبارک ، هر چی گشتم تو این عالم دیدم لایق شما نیست که بخرم فقط دوست دارم از ته دل بگم مامان دوســ...
    مامان : این فیلم رو یه سال در میاری ، دو سال در میاری ، سه سال در میاری ، دیگه ما هیچ چی نمی گیم تو ام پررو نشو دیگه ، اصلا همون که لایق من نیست تو بخر به بقیه اش کار نداشته باشــــ...
    ....... و این گونه بود که ما ... در روز مادر نتوانستیم مادرمان را فریب بدهیم

    بیرق ما چادر خاکی توست ...
  • حدیث آرزومندی
  • سلام به خانوم معلم خودم
    خب دیگه ما اینیم اینجوری خودمونو لوس می کنیم!!! دیشب حرم بودم خیلی با صفا بود مثل همیشه یادهمه بودم. راستی اسم اصلیم معصومه است جهت اطلاع خانوم معلم میگم که ایندفه قشنگ دعا کنه بگه معصومه خانوم گل!!!! دوستون دارم بدون اغراق خیلی زیاد. مواظب خودتون باشید. یاعلی
    پاسخ:
    خدا رو به خاطر داشتن چنین بچه هایی شاکرم ...
  • حدیث آرزومندی
  • آخ جوووووووووووون خانوم معلم به من گفت بچه.... هوراااااااااااااا
    ممنون لطف دارین شما. باور کنید نمیشه حرم برم پیش نخودکی برم یادشما نیفتم نمیشه وقتی اسم اموات میاد یاد مادرتون نیفتم به خدا اینا رو نمیگم که مثلا بگید افرین یا تشکر کنید نه اصلا . میگم چون خودمم حس می کنم وقتی می فهمی یکی برای تو و عزیزت دعا می کنه خیلی حس خوبیه. حس ارامش بخشیه. فقط می خوام بگم تاارامش بیاد سراغتون. دوستون دارم زنده باشید و پایدار
    یاعلی
    پاسخ:
    واقعا حس خوبیه وقتی کسی بهم میگه برای پدر و مادرت دعا کردم ... بازم ممنونم ...
    سلام

    من و همسرم بعد از بازگشت از سفر معنوی حج تصمیم گرفتیم وبلاگ داشته باشیم .خوشحال میشیم اگر به کلبه کوچیک ما هم سری بزنین
    [کادوی ناقابل ناچیز]
    از ترس همون عصبانیت با لبخنده
  • علامت تعجب
  • سلام
    چرا همه اینجا شما رو مامان صدا میکنن؟
    شما کی هستین؟
    پاسخ:
    دشمن (خنده)
  • علامت تعجب
  • خواهش میکنم خانوم معلم،بگید دیگه
    پاسخ:
    بعدش ترم به کسی که آدرس ( هویت ) نداره ، چه جوابی بدم ؟!!!
  • علامت تعجب
  • یکی میگه مامان،یکی دختر مامان،یکی بچه کوچیکه.....
    از وبلاگ آقای رضی زاده به اینجا رسیدم..
    شما واقعا مادر ایشونید؟

    وب ندارم،ایمیلم پرید...
    بی هویت نیستم، فعلا فقط شماره تلفن دارم!خواستید میزارم که به هویتم شک نکنید.
    پاسخ:
    در پناه حق باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی