خرید کولر + قالی :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


خرید کولر + قالی

خانم معلم | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ق.ظ | ۱۶ نظر
بسم الله ..
سلام و نور
امیدوارم همیشه خوب خوب خوب باشید
1. به شکر خدا و لطف شما امروز عصر دو کالای کولر و قالی خریداری شد . چون پسرِ این خانم حساسیت و آسم شدید داشت ترجیح بر این بود که هزینه خرید کولر "دو تیکه" اول جمع بشه بعد برای خرید قالی اقدام بشه .. اینه که یکم زمان خرید کولر و قالی به تاخیر افتاد.
سعی بر این شد که هر دو کالا با کیفیت خوب و قیمت مناسب از فروشگاه هایِ معرفی شده ای که دستی به کار خیر دارن ، به قیمت فاکتور اصلی خریداری بشه .. همراه قالی موکت هم خریداری شد که یه فاکتور بابتش داده شد.
1. دوستان پیشنهاد دادن که این موضوع به صورت یه طرح ادامه پیدا کنه .. فکر خداپسندانه ایه! .. توی یکی از روستاهای اطراف دزفول یه آسایشگاه معلولین ذهنی بی سرپرست هست که چون دورافتاده ست و شاید چون بچه ها معلولن، کسی بهشون رسیدگی نمیکنه .. ان شاء الله در روزهای آتی با یه گزارش تصویری و یه شماره حساب جدید ایمیلی رو برای دوستان ارسال میکنم .. لطفا به شماره حساب خواهرم دیگه هزینه ای واریز نکنید.
1. خدای متعال توی آیه 104 سوره مبارکه آل عمران فرمودند : و "باید" از میان "شما" گروهى [مردم را] به نیکى دعوت کنند و به کار شایسته وادارند و از زشتى بازدارند و آنان همان رستگارانند ..
و از طرفی توی سوره ماعون وقتی می خواد انکار کنندگان روز جزا رو معرفی کنه می فرماید : "وَلَا یَحُضُّ عَلَىٰ طَعَامِ الْمِسْکِینِ.. و دیگران را به اطعام مسکین ترغیب نمی کنند"
وقتی کلمه "باید" اومده آدم احساس مسئولیت میکنه .. و وقتی کلمه "ترغیب" اومده مسئولیت مشخص میشه ..
 پس چه خوبه هر کدوم از ما گروهی رو زیر مجموعه خودش برای دعوت به انفاق قرار بده .. و اون افراد رو تشویق به انفاق کنه.
وقتی وارد آسایشگاه این معلولین بی سرپرست میشی واقعا بحث "اطعام یتیم" مطرحه.. چون از پس هزینه های غذا و پوشاکشون بر  نمیان .. دولت هم فقط 30 درصد هزینه های اینا رومتقبل شده!
حالا ان شاء الله در ایمیل های بعدی بیشتر معرفیشون میکنم .. فعلا همین کافیه که مسیر و وظیفمونُ بدونیم.
1. تماس گرفته بود که می تونم ایمیل درخواست کمکُ برا همه بفرستم؟ .. پرسیدم: چطور؟ .. گفت : آخه وقتی داشتم گلچین می کردم که چه کسایی اهل کمکن ودستشون به خیر میره و بی خیالِ بعضیا میشدم یهو با خودم فکر کردم نکنه موقع انتخاب مولامون مهدی (عج) هم همینطوری از ما بگذره و با خودش بگه: نه، به این آدم امید ِ خیری نیست! .. دلم لرزید ..گفتم برا همه بفرستم!
1. میگن هر کسی شبِ مبعث با اعتقاد سوره ضحی و شرح رو بخونه دعاش مستجاب میشه .. حالا که یتیم نوازی کردین ..حالا که حرفی برای گفتن به خدا و رسولش دارین .. وقت خوندنِ آیه 9 سوره ضحی .. وقتی مکث کردینُ شروع به دعا .. برای یتیم ِ دیدن گنبد سبز رسول هم التماس میکنم دعا!
ممنونم از بودنتون وخوب بودنتون
للحق
پ.ن : هنوز تو حساب مون مقداری پول هست که خرج این ایتام نشده ، دوستانی که تمایل دارند این پول برای بچه های بهزیستی خرج بشه ، رضایتشون رو اعلام کنن ... در غیر این صورت پول همچنان برای این خانواده مصرف خواهد شد ...
  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

  • حسین(نای نی)
  • سلام
    آسمونی باشید
    پاسخ:
    سلامت باشین ...

    سلام خانم معلم گرامی
    فی الواقع فعل درد مردم داشتن را در عمل و به بهترین وجه صرف کردید. خدا خیرتون بده.
    پاسخ:
    کار ِ من نیست ، بچه های خوزستانند ...
  • مامان اختر
  • دلم خواست.
    http://s3.picofile.com/file/7411538709/ey_khoda.mp3.html
    پاسخ:
    التماس دعا ...

    نگار من که مکتب نرفت و خط ننوشت
    به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد
    سلام استاد
    مبعث رسول مکرم اسلام را تبریک می گویم.
    شاد باشید.
    پاسخ:
    مبعث پیامبر رافت و کرامت بر شما مبارک باد ...
    سلام خانم
    عیدتون مبارک باشه. انشالا یه روز با همه بچه های کلاس (از خوب ترین شون که منم تا بدترین شون که بعضی ها هستن ) با هم بریم مدینه النبی.

    خدا حفظ تون کنه شما و مابقی دوستان رو که چنین کار خیری رو کلید زدید. هر چی حضور "مردم" بیشتر باشه در "عرصه اجتماعی"، انشالا که شرّ دولت کمتر می شه.
    پاسخ:
    انشا الله روزی بشه همه با هم مدینه النبی ...
    عید مبارک
    همیشه دست به خیر باشین ایشالله
    هم شما هم بچه های محرم محرم
    التماس دعا
    خدا خیرتون بده. کلاً
    پاسخ:
    سلامت باشید کلا (خنده )
  • حدیث ارزومندی
  • سلام خانوم معلم
    خوبید؟
    دلم براتون تنگ شده دیگه ما رو نمیبینید
    ولی همش میام وبتون... انقده سرم شلوغه که نگوووووووووووو
    مامان اختر پیداش شده!!!!؟؟؟؟؟
  • حدیث ارزومندی
  • فداتون بشم ولی دلتون میاد بگید غر؟؟ گناه دارم آخه(بالاخره باید یه وجه مشخصه با بقیه داشته باشم یا نه!!!!)
    دوستون دارم مثل همیشههههههههههههه
    الهی فدای دلتون که دلتنگ مادرین. خدا رحمتشون کنه و درجاتشون رو متعالی
    منکه همیشه یادشون هستم اگه لایق باشم...
    پاسخ:
    لطف دارین منم یادتون هستم مخصوصا قم وقتی یاد آقای بهجت میافتم .......
  • خورشید عالم تاب
  • خدا خیرت بده. شما همشهری مایی؟
    تا حالا وبلاگ شما رو ندیده بودم.
    خوشحال میشم به من هم سر بزنید.
    پاسخ:
    چشم ...
  • حدیث آرزومندی
  • ممنون الهی همیشه زنده باشید و سلامت
    از ته دل دوستون دارم

    یاعلی
    پاسخ:
    منم همین طور ...
  • مامان اختر
  • سلام. منم قمیم امشبم جمکرانم مثل همه سه شنبه ها.
    اونجا دعا می کنم مامان اخر دعام کنه.
  • حدیث آرزومندی
  • سلام منم دعا می خوامممممممم خیلی دلم گرفته....
    پاسخ:
    خدایا ...
    برا همه ی اینا خدا رو شکر ...

    +

    سلاااام
    سلام
    یه سوال
    چه متن عجیبی
    ولی درست است
    پاسخ:
    کجاش عجیبه ؟
    سلام خانم !
    من که خبر نشدم !ولی به شکرانه سلامتی که خدا به خودمون و خانواده مون داده باید کمی اندکی دست به جیب بشیم !
    اینم گفتم که منتی نذاریم بابت کمک !
    پس منم خبر کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی