رجب این ماه پر برکت ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


رجب این ماه پر برکت ...

خانم معلم | جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۵ نظر

«اللهم انی اسئلک بالمولودین فی رجب محمد بن علی الثانی و ابنه علی بن محمد المنتجب 

و اتقرب بهما الیک خیرالقرب »


حدیث قدسى :  
   
  جَعَلتُ هذَا الشَّهرَ (رَجَبَ) حَبلاً بَینی و بَینَ عِبادی فَمَنِ اعتَصَمَ بِهِ وَصَلَ إلَی‏؛  
   
  ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏‌ام؛ هر کس به آن چنگ زند، به وصال من رسد

 
   
  امام جواد علیه السلام : 
اَلثِّقَةُ بِاللَّهِ ثَمَنٌ لِکُلِّ غالٍ و سُلَّمٌ إلى کُلِّ عالٍ؛
 
   


  اعتماد به خدا بهاى هر چیز گران‏بها، و نردبانى به سوى هر بلندایى است  
   
  حکمت‌نامه بسیج: ح 149 


هر گاه صحبت از امام جواد علیه السلام می شود ، بی اختیار به یاد پدر بزرگوارشان میافتم . انگار نام این دو بزرگوار برایم با هم عجین شده است . خدا زیارتی با بصیرت ، قسمت همه مان بنماید انشا الله .


از خداوند آرزو دارم که در این ماه رجب ، از نهرش به قدر جرعه ای هم که شده ، به همه مان بیاشاماند و از او میخواهم که به غیر کویش رو به سوی هیچ کس نکنیم که همه چون ما محتاج ِ چون اویی هستند و توسل بجوییم به مولودین این ماه که همه از مقربان درگاهش می باشند تا رهرو راهشان باشیم و در صراط مستقیم قرار گیریم .

خدایا ، گناهانم زیاد است ، میدانی و میدانم که اگر ستار نبودی ، این گونه همگان به خوبی از من یاد نمی کردند . اگر در منظر مردمان " انسان" خوبی هستم (که نیستم و تو بهتر میدانی اما این نیز به یمن وجود شماست ) ، از تو میخواهم که   " بنده " ای خوب برای تو باشم . همان طور که تو میخواهی و به بهترین هایت نشان داده ای ...


و این جمعه هم بی حضور امامم به سر رسید ...


اللهم عجل لولیک الفرج 

  • خانم معلم

نظرات (۵)

انشالله از این ماه نهایت استفاده را کنیم التماس دعا
  • حدیث ارزومندی
  • توی این ماه التماس دعای زیاد برای ادم شدن کسی چون من...
    یاعلی
    سلام خانم معلم!
    وب جالب و پرمحتوا و جذابی دارین
    بتون تبریک می گم
    واقعا دعای قشنگی تو این ماه مبارک داشتین
    همه این دعاها رو در حق شما و همه دوست داران اهل بیت خواستارم
    ممنون میشم به من هم سر بزنین و نظرات سازندتون رو تقدیم کنید
    منتظر حضورتون هستم

    سلام خانم معلم گرامی
    تمام راه ظهور تو با گنه بستم
    دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

    کسی به فکر شما نیست راست می گویم
    دعا برای تو بازیست راست می گویم

    اگرچه شهر برای شما چراغان است
    برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

    من از سرودن شعر ظهور می ترسم
    دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

    کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
    برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست
    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمه الله ...
    سلام و درود بر خانم معلم...
    ممنون از حضورتون در وبلاگ

    حیدریم:
    سلام و درود بر خانم معلم
    بنده باید اینجا در پای حضور زیبای شما بایستم
    بسیار بسیار خرسندم از حضورتون بزرگوار
    :)
    لنشاءالله به 40 سال هم نکشه...
    ما که امیدواریم
    پاسخ:
    انشا الله ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی