نیمه ی شعبان دیگری شروع شد ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


نیمه ی شعبان دیگری شروع شد ...

خانم معلم | پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ق.ظ | ۹ نظر


                 مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد

                                                                        از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

                  آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
                                                                        آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

                  خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت

                                                                        آنگاه  آتش  از  دل  هیزم  شروع  شد

                   وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت

                                                                            بی‌تابی  مزارع   گندم  شروع  شد

                  موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک

                                                                            دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

                   از فال دست خود چه بگویم که ماجرا

                                                                                   از ربنای رکعت دوم شروع شد

                   در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار

                                                                          تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد

 پ.ن : کاش پایان ِ امروز ، شروعی تازه باشد ...



                             عیدتان مبارک

  • خانم معلم

نظرات (۹)

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .

اللهم عجل لولیک الفرج . . .
منتظرم زودبیا
قصــــــــــه گو

سلام بزرگوار
انتظارش، انتظارم سیر کرد
آنکه می خواهد بیاید، دیر کرد
تا به کی در انتظارش دیده بر در دوختن؟
آمدن، رفتن، ندیدن، سوختن
اللهم عجل لولیک الفرج.
میلاد نور ولادت، یگانه منجی عالم بشریت، تجلی اسماء الهی، حضرت صاحب الزمان(ع) بر شما تبریک و تهنیت باد.
شاد باشید.
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد
پاسخ:
عید شما هم مبارک .....ایشالله امسال خبرای خوب خوب بشنویم ....خنده
  • حدیث آرزومندی
  • سلام خانوم معلم
    عیدتون مبارک
    انشالله به خواسته های دلتون برسید
    توی این روزی مثل همه محتاج دعام فراموشم نکنید
    یاعلی
    پاسخ:
    انشاالله خدا آرزو و حوایج قلبی همه رو برآو ده کنه ....شما هم به آنچه مد نظرتون هست برسید ....خیلی محتاج دعاییم درکنار امام مهربان فراموشمان نکنید ....
    سلام علیکم خدمت خانم معلم بنده
    بنده ارادت خاصی به �ما دارم
    به وبتان سر میزنم و استفاد ی زیادی تا حال بردم
    منتظر حضورتان هستم
    یا حق
    پاسخ:
    دراسرع وقت حتما ...
  • سفید کمرنگ
  • سلام
    عیدتون مبارک خانم معلم[گ�]
    انشاالله... شروع تازه ای... حتی برای صدمین بار...
    پاسخ:
    التماس دعا ...
    سلام
    عیدتون مبارک
    پی نوشتتون عجیب حال امروز من بود ! و دوباره یاد اوری اش کردید ! دلم به امروز و ماهی که در راه است خوش است ... دعام کنید
    پاسخ:
    محتاج دعاییم شدید ...
  • صاحب دلان
  • اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
    صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
    فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
    وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
    حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً
    وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
  • .::.چادرم؛ پچم من.::.
  • سلام
    ان شالله ...

    یا صاحب الزمان....
    امروز ما بیچارگان، امید فرداییش نیست
    این دانی و با ما هنوز، امروز و فردا می کنی؟؟؟؟


    به امید فرج.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی