و سکوت ِتو جواب همه ی مسئله هاست :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


و سکوت ِتو جواب همه ی مسئله هاست

خانم معلم | يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۰ ق.ظ | ۱۴ نظر

                                  بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست  

                                                                   آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

                                 مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب 

                                                               در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست

                                آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد         

                                                                      بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

                                بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است   

                                                             مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

                              باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق  

                                                             و سکوت ِتو جواب همه ی مسئله هاست


                                                                                  "فاضل نظری "


پ.ن:  چهار روز مانده  تا ...

  • خانم معلم

نظرات (۱۴)

سلام. وبلاگ مفید وجالبی دارید.خسته نباشید معلم عزیز؛خوشحال میشم به وبم سر بزنید...
پاسخ:
سلام ...
  • خلوت پرهیاهو
  • عید شما و روز من مبارک
    پاسخ:
    حالا مثلا روز ِ ما نمیشه که بشه ؟ جوونم جوونای قدیم !!!
  • احسن احمدی
  • سلام من مدیریت وبلاگ معلولیت محدودیت نیست هستم جهت شناخت وبلاگم به وبلاگ های دیگرسرمیزنم وازمدیریت محترم آنهادعوت می کنم خوشحال می شوم تشریف بیاریدراستی اگه توی خبرنامه ثبت نام کنید خوشحال میشم تاآپ شدن وبلاگ وازطریق ایمیل بهتون خبربدهم منتظره حضورسبزتان هستم مرسی
    پاسخ:
    سلام ...
    فقط سه روز....

    دیدید چه بلایی سرم اومد...
    مثلا کلی نذر کرده بودما...
    ولی نالاحت نیستم نمیدونم چرا...
    طعمش شیرینه
    سلام
    ازوبلاگتون لذت بردم لطفا به شعرو غزل های من هم سر بزنید ودرصورت امکان نظرهای خود را اعلام کنید.ودر صورت تمایل تبادل لینک نمائیم.
    پاسخ:
    چشم
    ای اصل امید بیم ها را دریاب
    بابای ِ همه یتیم ها را دریاب
    گرچه خدا خودش کریم است آقا
    لطفی کن و ...
    لطفی کن و ...
    .
    .
    ...
    سلام!
    اینجا رو دوست دارم!
    هربار که میام یاد خدا، امام زمانم برایم زنده میشه!
    یاداوریهایی که تو این روزگار برام لازمه چون خیلی وقتها یادم میره!
    ازتون برای این یاداوریها ممنونم!
    پاسخ:
    التماس دعا ...
    سلام
    چه شعر قشنگی...
    مرسی از حضورتون تو سطرهای سفیدم لطف کردید
    پاسخ:
    به قشنگی صلواتت نبود ..دلم رو برد پیش آقا ...

    سلام و خداقوت
    ایکاش انتظار ما شیعیان به همین دو سه روز ایام جشن نیجامد و با اعمالمان دل حضرت را شاد کنیم. پیشاژیش عرض تبریک
    امروز فکر می کردم برای تولد حضرت کیک بپزم .. دیدم خیلی بچه گانه است ... گفتم سعی کنم یه عادت خوب یدا کنم یا یه عادت بد رو کنار بگذارم.. دیدم شعاریه .....
    آخر سر به نتیجه ای نرسیدم. برای تولد حضرت مولا چه کنم....
    پاسخ:
    نیت کن کاری کنی ، خود ِ خدا به دلت می اندازه ...
  • سفید کمرنگ
  • سلام ما رو هم برسونید پس...
    دلم عجیب گرفته است...
    پاسخ:
    دل ِ من هم ...
    پس تبریک پیشاپیش مرا بپذیرید

  • آفـتابــــ گـردان
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام


    همان روزها خواندم ولی فرصت نظر دادن نبود...سپاس
    پاسخ:
    اصلاح شد ...ممنون .
  • سلام دوست عزیزم
  • بازار کار و استخدامی استان اصفهان . ممنون میشم مرا لینک کنی .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی