یا من اسمه دوا و ذکره شفاء :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


یا من اسمه دوا و ذکره شفاء

خانم معلم | جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۲۶ ب.ظ | ۴۶ نظر

جمعه نوشتی کوتاه :

عزیز دلم یا امام زمان عجل الله  ! ببخش . گرچه هر چه داریم از وجود مبارک شماست اما شما این دلتنگی ها و بی طاقتی ها ، این نبودن ها و ننوشتن ها ، این یاد نکردن ها و فراموش کاری ها و کلا این بی معرفتی هایمان را ببخش ... 

ما  کافی است مصیبتی بهمان برسد ، قرار هایمان را زود از یاد می بریم ، ،دلمان زینبی نیست ، ما عشقمان حسینی نیست ، ما قولمان علوی نیست ، چرا جمع میبندم ، ما نه ، من  ... من کسی نیستم حضرت عشق اما جهانی در انتظار تست ، از میانمار گرفته تا دمشق ، از بحرین گرفته تا مصر حتی ازسرخس گرفته تا خرمشهر همه و همه در انتظار ظهورند که بیایی ... 

بیا و بر این انسان های بی طاقت بتاب ....


                            الا بذکر الله تطمئن القلوب ...




  • خانم معلم

نظرات (۴۶)

گریه...
پاسخ:
مامانی من گریه کردم شما دعا کنید ...
دلم گرفت .. دلم گرفته
حرم امام جواد .. دست بردم سمت ضریح که دخیل ببندم براش .. دلم لرزید .. نمیدونم چرا نبستم .. گفتم شاید راضی نباشه ... شاید ..
گریه م گرفت .. اشکم منتظر تموم شدن کلمات نموند .. نمیدونم چی بگم .. بلد نیستم تسلا بدم حتی خودمو ................
یا فاطمه زهرا ..
پاسخ:
بیتابم ...
...
.
.

باور مکنید کشیدن ِ آه از درون کم است ...
  • مجتبی سلطانیان
  • خدا گوید :
    تو ای زیباتر از خورشید زیبایم ،
    تو ای والاترین مهمان دنیایم ،
    بدا آغوش من باز است ؛
    شروع کن!
    یک قدم با تو،تمام گام های مانده اش با من...


    دلم روشن است به این " بودن "؛
    دلم روشن است به این " فریاد و نجوای عاشقانه " ؛
    دلم دیرگاهیست که کوی یار را می کاود و در به در کوچه های هجران است...

    دلم روشن است...
    بوی " یار " را میشنوم!

    این روزها مادام کنارمان است : در خواب و بیداری ، در شادی و غم و ...
    دم را غنیمت شماریم شاید این آخرین وعده ی دیدارمان است...


    " التماس دعا "

    درود بر همکار گرامی ؛
    با آرزوی قبولی طاعات ، شفای کامل رو واسه تمومی مریضان و مخصوصا " فاطمه خانم " رو از درگاه ایزد پاک خواستارم.
    شاد مانید
    پاسخ:
    آمین بحق رب العالمین ...
    ب غ ض.......................
    هوالحبیب

    الهی ... بدم مقتول کربلا ...
    سلام
    خدا خودش به تمام مریضها ،علی الخصوص "فاطمه گ خانم شفا دهد .
    مانیزدست به دعاییم!
    سلام بزرگوار
    خداقوت
    الهی شب را صبح کردم و روز را به شب بردم، در حالی که بنده ی ذلیل توام.
    جز به کمک تو بر جلب نفعی و دفع زیانی قدرت ندارم.
    من در حق خودم به خواری و زمینگیری شهادت می دهم.
    وبه ضعف قوت و کمی تدبیر خود اعتراف می کنم.
    ... از اجابت دعایم گر چه به تاخیر افتد نومیدم نکن، چه در خوشی باشم یا ناخوشی، در سختی یا رفاه، در سلامتی یا بلاء، در شدت حاجت یا آغوش نعمت، در دارایی یا تنگدستی، در فقر یا توانگری.
    (قسمتی از دعای 21 صحیفه ی سجادیه امام سجاد علیه السلام)

    خداوند به حق اسمش خانم فاطمه زهرا س شفای عاجل به ایشان عطا بفرماید.
    پاسخ:
    الهی آمین
  • حدیث آرزومندی
  • سلام
    طاعاتتون قبول باشه
    نبینم خانوم معلم مهربونم اینطور باشه نبینم....
    انشالله خدا به همه مریضا شفا بده بویژه به این فاطمه خانوم شما که ادم بهش حسودی میشه... انشالله هر چه زودتر لباس عافیت به تن بیمار شما پوشانده بشه
    خانوم معلم توی این شبای عزیز ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
    یاعلی
    پاسخ:
    چشم قابل باشم هر روز دعا میکنم ...
    سلام بانو

    اللهم اشف کل مریض

    خوش به سعادتش که اینگونه زیسته
    پاسخ:
    الهی امین ...
    سلام خانم معلم
    بعد از مدت ها به کلبه شما سری زدم . انتظار داشتم مثل قبلا ها با نوشته هاتون بشینید و بچه ها رو نصیحت کنید. از زیبائی های زندگی بگید. از آدم هاش بگید. و از خالق یکتا که ما رو آفریده...
    اما ،
    اما غافلگیر شدم. انتظارش را نداشتم که اینجوری با خانه محقر اما با صفای شما روبرو بشوم. دستهای همه ما خالی است. تنها کاری که از دستمان بر می آید دعا است. دعا میکنیم که خداوند باریتعالی ، این فاطمه را به زندگی برگرداند تا زندگی ها به دنیا برگردند. دعا میکنیم تا خداوند متعال شفای عاجل به این دختر معصوم عطا فرماید تا با شفاعت چون من گناهکاری، نزد خداوند بار گناهانم کم شود.
    پاسخ:
    محبت میکنید . سلامت باشین .
  • سفید کمرنگ
  • .............
    چشم...چشم...چشم...چشم...دعامیکنم...دعادعادعا...
    باورم نمیشه همچین آدمی تو دنیا پیدا میشه.......


    پاسخ:
    فرشته است ... گاهی میمونم به من هم میگن انسان ، اگه من انسانم اون چیه ؟
    به این فکر می‌کنم که اگر م.ن بروم جای او بهتر نیست؟
    لااقل فرشته‌ای به زندگی روزمره برمی‌گردد...
    جای نفس کشیدن فرشته‌ها را همین گناهان امثال م.ن تنگ کرده‌اند و اکسیژن نفس‌هایشان را ما می‌بریم... حالا دعا کنیم که چه شود؟
    دلیل نبودن او ماییم...
    دلیل سختی تنفس فرشته‌ها ماییم...
    پاسخ:
    ولی دعا کنید برگرده .دعا کنید خودش بخواد برگرده چون دیگه نمیخواد بمونه ...
    انشالله حالشون خوب بشه
    پاسخ:
    انشا الله ...
    حتما.حتما.
    پاسخ:
    ممنون ...
    به حق حضرت معصومه به حق حضرت معصومه به حق حضرت معصومه
    پاسخ:
    الهی آمین ...
    ما که روسیاهیم ولی چشم دعا می کنیم دعا....
    یارب این نوگل خندان که سپردی به منش...:(
  • معلّم و دیگر هیچ ...
  • سلام همکار گرامی. نماز و روزه هاتون قبول باشه ان شالله. وبلاگ بسیار خوبی دارید. موفق باشید. خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید و نظرتونو بگید. ممنونم. یا علی
    پاسخ:
    از شما هم قبول باشه ... فرصتی بود و حالی ، چشم .
    سلام


    من می‌دونم از کی حرف می‌زنید.
    یادش می‌کنیم و دعا می‌کنیم و انشالله هر چی زودتر خوب بشه

    ایشالله هر جور که زندگی براش بهتر می‌گذره و کم‌تر زجر می‌کشه خدا نصیبش کنه.
    ایشالله شما هم از داشتنش محروم نشید.

    التماس دعای فراوان
    ما رو فراموش نکنید تو ماه مهمونی
    پاسخ:
    محتاج دعام ... تا حالا که دعاتون کردم ولی از پنجشنبه همه ی حواسم پیش فاطمه است اگه بگم دیگه دعا نمیکنم شاید باورتون نشه ...
    سلام خانم مامان !
    واسه همین دغدغه هاتونه که هر چند دور ولی هنوز خانمونید !
    بیشتر واسه خودم دلگیر شدم !
    دعا میکنم ولی اینجور که منم و اونجور که فاطمه بگید اون واسه ما دعا کنه !
    پاسخ:
    امروز دیگه پذیرفت که طاقت بیاره و بخواد بمونه ... صدای نفس هاش از پشت ماسک اکسیژن تا ته دل ِ آدمو خراش میده ...بیتابم میکنه ...دلم میخواد همون موقع کنارش بودم وسرشو میگرفتم تو بغلم ...
    فقط خدایا...
    اللهم اشف کل مریض...
    پاسخ:
    الهی آمین ...
    الهی بحق حضرت معصومه و اقا امام زمان عاقبت این فرشته به خیر بشه
    خوش به سعادتش که انقدر ماهه
    پاسخ:
    الهی امین
  • آفـتابــــ گـردان
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام

    قبول باش خانم معلم عزیز...


    خدا صبرتان دهد و خیرتان با چنین دختری

    قول می دهم سال ها دعایش کنم در همان اوایل لیست دعاهایم، اگر قابل باشم.


    اللّهم اشف کل مریض
    سکوت و بغض و اشک و دعا و امید ...

    خدا و خدا ...
    سلامتیشونو انشاالله ببینید...
    پاسخ:
    انشا الله ...
    نوشتتون منو یاد عزیز خودم می اندازه .عزیزی که پنج ساله دکترا جوابش کردن . و اون هنوز زندگی میکنه بی توجه به این حرفا
    روزهایی که هر ساعتش واسه ما مثل یک عمره .ساعتهایی پر از بیم و امید.
    بیم برای پر کشیدنش
    من دعا کردم این فاطمه عزیز رو. التماس دعا
    پاسخ:
    من مادرم رو با سکته ی مغزی از دست دادم ، هنوز سالگردشون نشده ، فاطمه ی منم سکته ی مغزی کرده ... بین خوف و رجا بودن رو میفهمم ...
  • ایمان اردی زاده
  • دعا می کنیم خدا همه مریضا رو شفا بده به حق باب الحوایج
    پاسخ:
    الهی آمین ...
    انشالا عازم کربلائیم...
    با سلام و دعای شفا برای فاطمه کوچولوی شما
    شفا و سرنوشت آدم ها دست خداست .
    یکی از صفات خداوند رزاق بودنه ،خداوند انسانهای سخی رو دوست داره و معصومین در روایت می فرمایند خداوند صفات الله رو بی پاسخ نمی گذارد من که مطمئن هستم شما رو نمیدونم ولی شما هم مطمئن باشید که این صفات فاطمه خانم شما بی پاسخ نمی مونه...
    اللهم اشف کل مریض ...
    پاسخ:
    ممنون از لطف تون ...
    سلام بانو
    از فاطمه چه خبر؟ بهتر شده؟ خبر جدیدی دارید؟
    پاسخ:
    دعا کنید ...
  • خاکستر صامت
  • گاهی اوقات ادم می مونه حرف بزنه یا نه؟ و اگه حرف بزنه چی بگه؟ بعد تازه وقتی حرفش رو انتخاب کرد و زد تازه فکر کنه اصلا باید حرف می زد یا نه؟
    سفید کمرنگ ادرس اینجا رو بهم داد. خوندم. نهایتا مثل همون "گاهی" شدم.
  • آفـتابــــ گـردان
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام
    قبول باشه


    اومده بودم حال فاطمه خانوم گلتون رو بپرسم که جواب کامنت بالایی رو خوندم...الحمدلله کما هو اهله...


    التماس دعا خانوم معلم
  • سفید کمرنگ
  • سلام خانم معلم عزیز
    شکر که فاطمه بهتره... شکر... یه نفس عمیق...

    × آدرسم رو عوض کردم.
    پاسخ:
    خیلی التماس دعا
    سلام

    طاعات و عبادات شما قبول حضرت حق باشه

    وبلاگ زیبای شما رو در وبلاگم لینک کردم.

    شما هم دوست داشتی وبلاگ منو لینک کن
    پاسخ:
    نماز روزه هاتون قبول ...
  • مهدیه بانو
  • سلام
    خدا به حق ماه عزیزش هر چیز که به مصلحتشه براش رقم بزنه جوری که کمترین درد و ناراحتی رو بکشه

    انتظار برای شفای مریض خیلی سخته خیلی
    زجه زدن برای عزیز خیلی سخته خیلی
    خدا دل شما رو هم آروم کنه

    امام رضا هم کبوتر زیر ماسک اکسیژنشو...
    الحمد لله که بهترند.
    انشاالله بهتر بشن زودتر
    پاسخ:
    کمی هم با دست راستش میتونه چیزی رو فشار بده ... اگه مشکلی پیش نیاد روند رو به بهبوده ... بازم خدا رو شکر ...
    اللهم اشف کل مریض
    اللهم اشف کل مریض
    اللهم اشف کل مریض
    پاسخ:
    الهی آمین ...
    لیاقت داشته باشم، این هفته در جوار حرم با صفای عبدالعظیم حسنی، برای فرشته تان طلب عافیت و شفا خواهم کرد...
    شما هم در هوای بارانی دلتان، حقیر را یاد بفرمایید...
    پاسخ:
    لایق باشم و دعایم به جایی برسد دعاگو خواهم بود ...
    بعضیا رو تخت بیمارستان زجر میکشن بعضیام زندگیشون بدن هیچ مریضی همش زجره
    برام دعا کنید
    پاسخ:
    اللهم افتح علینا من فیض کرمک ومدد نعمک ...
    سلام .اومدم حال فاطمه رو بپرسم.خیلی خوشحالم از اینکه بهتر شده.
    خدایا شکرت
    پاسخ:
    ممنون .
  • سفید کمرنگ
  • میام کامنتا رو میخونم و از حال فاطمه ی خدا اطلاع حاصل می کنم
    خدا رو شکر...
    شکر...
    پاسخ:
    خدا به خودت و خانواده ات سلامتی بده ...
    خدایا ...
  • سفید کمرنگ
  • سلام از بنده س. ببخشید یادم رفت
    ممنون. به فاطمه ی شما نیز هم...
    پاسخ:
    فاطمه ام دوباره بیمارستان بستری شده دیشب ... خونریزی داخلی داده معلوم نیست کجاشه ... براش دعا کنید .
    خدایا به حق نام این فرشته زمینی .........
    سلامی به گرمی افتاب دوست عزیز خداهمه مریضاروشفابده
    دوست داشتی به منم سر بزن.
    یاحق
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی