باور داریم که ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


باور داریم که ...

خانم معلم | جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۲۰ نظر


خورشید را باور داریم، حتی اگر نتابد

            به عشق ایمان داریم، حتی اگر آن را حس نکنیم.   

                                       به خدا ایمان داریم، حتی اگر سکوت کرده باشد.




و باور داریم که « او » می آید ، حتی اگر کسی منتظرش نباشد !



پ.ن : امروز بیرون از خونه بودم که گوشی ام زنگ خورد . شماره ناشناس بود . اون طرف آقایی با لهجه ی زیبای مشهدی اسمم رو گفت ، گفتم خودم هستم بفرمایین ، گفت : من از مشهد تماس می گیرم از حرم رضوی قسمت ِ اشیاء گمشده ! شما خانم ... رو می شناسین گفتم بله ، چطور؟ ..گفت کیفشون پیدا شده شماره شون رو بدین براشون بفرستیم و ... 

گفتم بهشون : شما که اونجایین به آقا بگین منو هم بطلبه ، دلم تنگ شده ، گفت ایشالله می طلبه ، چشم . 
انقدر برام جالب بود . انگار شد یه نشونه برام که آقا میگه من حواسم بهت هست لابد حکمت در اینه که فعلا پیشم نیای ... منم میگم چشم ، منتظر میمونم تا هر وقت که شما اراده بفرمایین خدمت تون برسم .

یا صاحب الزمان ! 
دل ِ ما هم در این دنیای شلوغ گم شده ، از بخش گمشده هاتون کسی رو سراغ ِ ما نمی فرستین ؟
میشه شما هم نشونه ای بدین که متوجه بشم حواستون به من هست ؟!

  • خانم معلم

نظرات (۲۰)

شما امامی رو گم کرده اید؟!
با دادن نشانی پس بگیردشان از قسمت تقدیر!
از اتفاق به پیراهنم وزید شبی
و صبح هر کـ ِ مرا بو کشید عاشق شد ...
پاسخ:
یعنی میشه ...
العجل مولا ....


بی تو ای صاحب زمان


بیقرارم هر زمان ...
  • آفتابــــ گردان
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام


    مست بگذشت و نظر بر من درویش انداخت
    .
    .
    .
    تا کی از سیم و زرت کیسه تهی خواهد بود
    بنده ی من شو و برخور ز همه سیم تنان
    پاسخ:
    ممنون ...چه زیبا ... چه امیدوار کننده
  • حدیث آرزومندی
  • سلام
    پس آقا ویژه به یادتون بوده چون منم که دیروز حرم بودم به یادتون بودم مثل همیشه... ای خوش به حالتون...
    پاسخ:
    ممنون ازت که یادم می کنی ...
  • حدیث آرزومندی
  • حالا ما که شماره نداشتیم همونجا خبر بدیم ولی خب یادم نمیاد این یه مدت که با شما اشنا شدم حرم رفته باشم و یادی از شما نکرده باشم... خواهش می کنم وظیفه است این به یادبودن...
    پاسخ:
    لطف عالی متعالی ....خنده
    سلام....

    مطمئنم تولد ِ عمه اینچایین...
    همون جای همیشگی...
    پاسخ:
    انشا الله عزیزم ... اگر خدا و خانم بخواهند ...
    سلام
    قشنگ و زیبا بود
    گاهی با یک نشانه ای جلوی پایمان سبز می شوند که بگویند به یاد شماییم و گاهی می خواهند به ما بگویند که راه کدام است و راه را گم نکنید و یا می خواهند جلوی یک اشتباه را بگیرند که قطعا شما از نوع اول هستید و می خواهند بگویند" به یادتان هستند "
    استفاده کردیم
    التماس دعا
    پاسخ:
    بله ، نشانه ها متفاوتند و هر کدام معنای خاص خود را دارند . خدا کند چشمها یمان باز ودل هایمان را زنگار نگرفته باشد ....
    سلام
    درست مثل این اس ام اس " حرم امام رضا ع گوییم جاتون خالی حسابی"
    که فهمیدم هم دوستم هم آقام بیادمن !
    خدا حفظ کنه اینجور دوستایی رو و معلمشون رو

    پاسخ:
    مث اون موقع که زنگ زدی بهم و من کلی وسط مسافرت در کنار دوستان خوشحال شدم و اصلا انتظارشو نداشتم ... ممنون از همه و از تو بخاطر لطفی که بهم دارین ...خدا رو باید واقعا شکر کنم بخاطر وجود شماها ...
    سلام خانم معلم...
    امام رئوف به هرکس به نحوی میرسونه که به یادشه... که حواسش به دلتنگیاش هست... که مواظبشه... انشاالله برید و ما رو هم دعاکنید...
    پاسخ:
    حتما همین طوره ... انشا الله با هم ...
    سلام بانو.
    انشاالله که به زودی بطلبد
    اگر تولد بی بی به قم رفتید التماس دعا
    پاسخ:
    اگه خدا بخاد شاید سه شنبه طلبیدند و رفتم ... چشم اگر رفتم دعاگو خواهم بود ...
  • سید حسن سعیدزاده بیدگلی.صهبا بیدگلی
  • سلام
    و باور داریم که « او » می آید ، حتی اگر کسی منتظرش نباشد !
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمه الله ...
    سلام خیلی زیبا نوشته اید .انشاا...قسمت شما بشود به پابوس ایشون بروید وانجا من رایاد کنید شاید بعداز 11سال گوشه چشمی هم به ما کند .
    پاسخ:
    ممنون . وااای 11 سال ؟ ... انشا الله که زودی زود قسمت شما هم بشه و برید پابوس آقا ...
    سلام

    از وبلاگ زیباتون استفاده کردم امیدوارم به ما هم سری بزنید منتظرم
    سالهاست مانند کودکی گل بدست منتظر آمدن نسیم روح نواز پدرمان ، اشک در چشمانمان، دل به جاده داده ایم ، تا شاید قطار غربت سوت پایان انتظار را به صدا در آورد.

    و این را بدانید که لحظه لحظه ساعات ما زیر نظر چشمان مبارک اربابمان کنترل مشویم و اگر نبود دعای خیر ایشان در حق ما دنیا برایمان جهنمی تاریک می شد این را به یقین می گم . کاش ما هم خالصانه او را دریابیم .


    (( اللهم عجل لولیک الفرج ))
    مطالبتون دلم را راهی کویر کرد تا حلقه وصلم را در کویر بجویم .... التماس دعا
  • سرباز ولایت
  • سلام

    اتفاقی با وبتون آشنا شدم ...

    مطالب دلی و زیبایی دارید ... خدا قوت ...

    "تا زنده ایم جهادگریم"
  • حدیث آرزومندی
  • سلام
    خوب هستید خانوم معلم؟ انشالله که باشید
    سه شنبه که قم رفتید منو فراموش نکنیدا.. ویژه ویژه دعا کنید
    راستی قبر عالم بزرگوار نخودکی رو از روبروی پنجره فولاد برش داشتن بردن زیرزمین قسمت دارالحجه حرم قسمت اصلی قبر. دیگه اون سنگ که روبروی گنبد بود نیست. گفتم در جریان باشید.
    انشالله قسمت همه زیارت امام رئوف بشه...
    یاعلی
    پاسخ:
    شما هم حرم رفتید مطابق معمول ! یادم باشید . دعا کنید آقا هم بطبله منو ... دلم خیلی تنگ شده ...
    سلام خانم معلم

    میلاد کریمه اهل بیت (علیهم السلام) بی بی دو عالم حضرت فاطمه معصومه رو تبریک می گم

    امیدوارم زیارت بی بی نصیبتون بشه

    به ما هم سری بزنید
    پاسخ:
    آدرستون نصفه نیمه است !
    سلام

    اول اینکه ببخشید .
    دوم اینکه داشتم با خودم می گفتم چرا به بهم سر نزدین ، عذر خواهی !!!
    سوم اینکه منتظر حضور سبزتان هستم
    چهارم اینکه در جوار حرم بی بی به یادتان خواهم بود .

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی