حج ت قبول دلبر احرام بسته ام :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


حج ت قبول دلبر احرام بسته ام

خانم معلم | جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۴۲ ق.ظ | ۱۲ نظر



ای نگار عرفاتی لک لبیک حسین

چشمه ی آب حیاتی لک لبیک حسین

خط پیشانی تو مظهر وجه الهی

بس که مستغرق ذاتی لک لبیک حسین

ز ازل بندگیم نوکری خانه ی توست

حقاً ارباب صفاتی لک لبیک حسین

بین طوفان گنه غرق شدم کاری کن

ای که کشتی نجاتی لک لبیک حسین

کاش سر تا به قدم گریه شوم آب شوم

تو قتیل العبراتی لک لبیک حسین

باز از قافله کرب و بلا جا ماندم

کن عطا برگ براتی لک لبیک حسین

شاعر : قاسم نعمتی


جمعه نوشت : 


من گریه می کنم که تماشا کنی مرا

مانند طفل گمشده پیدا کنی مرا

حج ت قبول دلبر احرام بسته ام

ای کاش در دعای خودت جا کنی مرا

با گریه کردن این دل ِ من زنده می شود

دل مرده آمدم که تو احیا کنی مرا

شاعر : قاسم نعمتی


پ.ن : امام علی علیه السلام فرموده اند : بعضی گناهان فقط در عرفه بخشوده می شوند . امیدوارم که دیروز همه مان چون کودکی باشیم که تازه متولد شده است ، به هر شکل، خداوند متعال « حق الله» را می بخشد ولی «حق الناس» بر گردنمان تا به آخر خواهد بود . در پی طلب بخشش از خواهران و برادران دینی خود باشیم که بر گردنمان حق دارند . 

اگر تا این مدت اینجا کسی را رنجانده و دلی شکسته ام طلب بخشش میکنم . از یکدیگر بگذریم تا خدا نیز از ما بگذرد . 


عیدتان مبارک 

پ.ن 2: سال قبل روز ِ عرفه در کنارِ تخت مادرم در بیمارستان دعای عرفه می خواندم . دیروز بی مادر زار میزدم . قدر مادر هایتان را بدانید . برای سلامتی و بودنشان دعا کنید . 

  • خانم معلم

نظرات (۱۲)

سلام
تبریک میگم عید قربان رو
  • سفیـــــد کمــــــرنگ
  • سلام خانم معلم عزیز
    عیدتون مبارک
    خدا مادر عزیزتون رو رحمت کنه انشاالله...
    پاسخ:
    خدا اموات شما رو هم قرین رحمتشون بفرماید .
    سلام

    روحشون شاد

    عیدتون مبارک
  • محمد- نیستان
  • سلام. عیدشما هم مبارک.
    خدا همه ی اموات رو مورد رحمت و مغفرتش قرار بده.
    التماس دعا
    دل ِ من
    گرفته زین جا
    هوس ِ سفر نداری ز غبار ِ این بیابان ...
    .
    .
    .
    سلام بانو
    خدا مادرتون رو غریق دریای رحمتش کنه.
    عید گذشته و آینده تون مبارک
    سلام بانوی بزرگوار
    خداوند مادر بزرگوارتون رو عریق بحار رحمت واسعه ی خودش بفرماید
    ممنونم از حضور پر مهرتون
    عید قربان و عید غدیر بر شما نیز مبارک باد
    ملتمس دعای خیرتون هستم
    و دعاگوی وجود شریفتون
  • فرزند کوچیکتون- بی نام
  • سلام...

    خدا بیامرزه مادر بزرگوارتون رو خانم معلم عزیز.

    خدا همه ی ما را فرزندان شایسته و جانشینان به حقی برای مادران و پدرانمون قرار بده...

    این روزها ...
    خدایا! من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست
    خیالت از زمین راحت که حتی روز، روشن نیست

    کسی اینجا نمی‌بینه که دنیا زیر چشماته
    یه عمر یادمون رفته زمیــــن داره مکـــافاته

    فراموشم شده گاهی که این پایین چه‌ها کردم
    که روزی باید از اینـــجا بازم پیــــش تو برگردم

    خدایا وقت برگشتن، یه کم با مــن مدارا کن
    شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن

    التماس دعا
    هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است

    هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (خطبه ی غدیریه)
    با سلام
    پیشاپیش عیدتان مبارک
    سلام بانو
    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی بن ابیطالب

    شکر بر نعمت ولایت

    شکر بر نعمت شیعه ی علی بودن

    شکر بر نعمت مسلمانی

    شکر بر نعمت دوست داشتن اهل بیت رسول


    یا رسول الله !

    فرمودید: حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت برسانند که شما در روز غدیر جانشینان خود را معرفی فرمودید.

    عید ولایت و امامت بر تمامی ولایت مداران مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی