معجر و حنجر :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


معجر و حنجر

خانم معلم | جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۱۶ نظر



تو گریه می کردی برای معجر من 
من گریه می کردم برای حنجر ِ تو 



جمعه نوشت : 
آقا جان ، این اربعین هم گذشت ... کجا بودی و همراه کدام کاروان ، نمیدانم  فقط میدانم این روزها دلت پر خون و چشمانتان اشکبار است. فقدان یکی از مریدان عزیزتان را خدمتتان تسلیت عرض میکنم . ما را در غم تان شریک بدانید . 

آقا جان صفر هم رو به اتمام است ، اربعین سالار وسرورمان هم گذشت ، کی باید بگوییم :
                               
                                        لبیک یا مهدی 
  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

با چند قطره اشک دل ِ من سبک نشد
ابری شدم به پای ِ تو باران شدم
حسین ...
یه روزی ، 
یه دریا نور میشه مرد قصه ... 
انشاالله ... 
  • آهسته عاشق می شوم
  • از عزاداری تمام ادیان و ملل بر تو
    به این رسیده ام
    که حسین انسانیت را نجات داد!
    عزاداری هاتون قبول......التماس دعای فراوان
    خانم مارا که اززز یاد نبردین؟؟؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    مگه میشه از یاد برده باشمت ...چند وقتی آ . پ نکرده بودی ، منم خیلی نمی یام به همه سر بزنم .آدرست هم تو بلاگفا نیست که وقتی به روز می کنی متوجه بشم اینه کـ ...

    به خوبی خودت بی وفایی های منو ببخش ...
  • زینب افتخاری


  • سلام
    باافتخار دعوتین...[گل]
    پاسخ:
    سلام علیکم ...

    حتی سایت هم وبلاگ نمیشه!

    پاسخ:
    اینجا همون وبلاگه فقط اثری از تبلیغاتش نیست و زیر نظر ِ بعضی ها قرار نداره ، یه مشکل بروز رسانی رو هم هنوز حل نکردن !!!
  • آهسته عاشق می شوم
  • بچه که بود تیله ای از جیب خدا برداشته بود و با آن بازی می کرد و خوشبخت بود.

    بزرگ که شد تیله کوچکش را گم کرد...

    حالا با تیله زمین بازی می کند،

    اما دیگر خوشبخت نیست.

    عرفان نظرآهاری

    اللهم عجل لولیک الفرج [گریه]
    سلام

    ما برگشتیم. جاتون خیلی خالی بود.
    اوامرتون هم به طور کامل اجرا شد.

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    شکر ِ خدا که سلامت برگشتید . توی مسجد که بودم اون روزها ، سخنران مجلس اعلام کرد تو راه زائرین باز ... دلم شور ِ همه ی بچه هایی که رفته بون رو زد ... اما هر چی تماس گرفتم نشد ... 
    ممنون محبت هاتون ... انشا الله بازم به این سفرا ... انشا الله حال و هواتون همین طور باقی بمونه تا سفر بعدی ...
  • رنگ خدایی
  • سلام...
    خسته نباشید...
    ممنون از تذکرتون...
    ولی خوبه که بدونید این قالب کار کس دیگه ای هستش... البته خودم وب آقای رضی زاده رو دنبال میکنم...دیدم که شباهت به هم پیدا کردن... حتی اون دل رواق رو هم که گفتید و خیلی چیزهای دیگه که نگفتید رو خودم مد نظرم هست... یکم دقت میکردید و چرخی داخل وب میزدید متوجه میشدید این قالب و مطالبش آزمایشیه... چون ما هم به لطف آقای بلاگفا!!!(شیرازی) فعلا مسدود شدیم... خیر نبینه راضی نیستم از دستش....
    تقریبا تمام این قالب تغییر میکنه اگه خدا بخواد....

  • عادل پیشرو
  • سلام
    از سوگ به سوگ خواهیم نشست.
    از سوگ شان به سوگ جدشان

    ما را چه می شود در اربعین شان آماده فوت جدشان...
  • آهسته عاشق می شوم
  • روزت را دریاب
    با آن مدارا کن
    این روز از آن توست
    24ساعت کامل...
    به قدر کفایت فرصت هست
    تا روزی بزرگ شود.
    پاسخ:
    و چه 24 ساعت هایی که ، ندانسته از کف مان رفت و میرود ...
    و چه روزهایی که کوچک می شود و مرا نیز کوچک و کوچک تر می کند ...
  • سید گمنام
  • انهم یرونه بعیدا
    و نراه قریبا ...

    سلام
    حرفتون حقه.. حق!
    واقعیت اما اینه که ما به محض کنار گذاشتن تنبلی، پرده غیبت رو هم کنار زده ایم و این واقعیت دارد....
    عاقبت به خیر شید الهی
    پاسخ:
    و علیکم السلام ...

    شما هم عاقبت بخیر بشید ...

    سلام

    یا رسول الله! امروز ماتم سرای دل را به نام تو، سیه پوش کرده ایم و نام مبارک تو را با درود و تحیّت بر زبان جاری می سازیم. 28 صفر رحلت پیغام دار آخرین، خاتم نبوت را نگین، حضرت رسول واپسین، عینیت قرآن کریم، حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله بر مسلمانان جهان تسلیت باد

    ای کریم آل طه ! باور کنم، تشییع غریبانه پیکرت را در هجوم بی امان نفرت و کینه؟ شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبى علیه السلام و آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد.

    پاسخ:
    سلام بر برادر بزرگوارم 

    غمگنانه به سوگشان مینشینیم و از خداوند آرزو داریم شفاعتشان شامل حالمان گردد ...
    التماس دعا 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی