همه تابع قانون باشند :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


همه تابع قانون باشند

خانم معلم | يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۴ ب.ظ | ۲۹ نظر


رهبر معظم انقلاب فرمودند : «راه درست، راه قانون است. همه تابع قانون باشند، همه تسلیم قانون باشند. گاهى ممکن است یک قانون، صددرصد درست هم نباشد، اما از بى‌قانونى بهتر است. گاهى ممکن است در یک بخشى، یک خطائى هم از مجرى قانون سر بزند که من و شما بفهمیم او در اجراى قانون این خطا را کرده است؛ اما اگر نتوانیم آن را از طریق قانونى اصلاح کنیم، تحمل آن بهتر است از این‌که باز بى‌قانونى کنیم.» 


با ورود هاشمی و مشایی به صحنه ی انتخابات ، خدا فتنه ی سال 92 را بخیر کند . با توجه به فعالیت های مهدی هاشمی در انتخابات سال 84 و بریز و بپاش های ان زمان ، و  ارتباط ایشان با ان ور آبی ها ، حضور پر رنگ جناب احمدی نژاد در کنار جناب مشایی !!! بعد از گرفتن ِ مرخصی از رئیس دفترشان !! ، حمایت جناب مصباح و جبهه ی پایداری از لنکرانی ، حمایت سپاه از سعید جلیلی ، باید دید مردم چگونه میتوانند انتخاب درستی داشته باشند . طفلکی قالیباف با این همه تلاش در شهرداری ، بامید اینکه شاید آنجا سکوی پرتاب او باشد برای رسیدن به پاستور ، امیدش تقریبا نا امید شده است ... 

جامعه ی مدرسین هم اعلام نموده که از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد و فقط مردم را به شرکت در انتخابات فرا خوانده اند . امید که مناظره ها و برنامه های اجرایی کاندیداها بتواند کمی از وضعیت شان را برای مردم در انتخابات روشن نماید . 

انشا الله طبق فرامین رهبر همه پیرو قانون باشند و رد صلاحیت ها مشکل ساز نگردد . 


اینجا  رو حتما مطالعه بفرمایین . خیلی جالبه . 


پ.ن : 

هر چی میکشیم از دست این محمد پورغلامی است ! اگر کاندید شده بود ، تکلیف عده ی زیادی من جمله من و پاره ای از وزرایش معلوم بود .!! هم سابقه ی کار اجرایی داشتند ، هم از رجل سیاسی محسوب می شدند ((: ، هم مدرکشان واقعی و مرتبط بود و هم برای نشان دادن خط مشی شان کادر دولتشان را هم مشخص کرده و نام بعضی از وزرایشان را اعلام نموده بودند .

دلم را به وزارت آموزش و پرورش ایشان خوش کرده بودم . حالا باید امیدوار بود شاید یه اتفاقی بیفتد بلکه یک طوری شود البته این امید را ارمینه  در من ایجاد کرده ، البته ایشان هم وزیر اقتصاد یا نفت خواهند شد ...چه تیم خوبی می شدیم. چه مملکتی میشد (((: حیف ....

( اینجا هم که هیچ اسمایلی نداره آدم  آه عمیق از دلش رو  نشون بده ) 

  • خانم معلم

نظرات (۲۹)

سلام سلام.
خوبین؟ مرسی از کامنتاتون. مرسی که اینهمه دعوام کردین! خیلی خوشم اومد اصن.خیلی با جذبه! پاییزیا خیلی هم خوبن ولی به پای شهریوریا نمیرسن!
بعد شما تو هنرستان بودین؟؟؟ منم هنرستانی بودما! خیلی خوشال شدم الان! آخه مدیر معلمای دبیرستان خیلی هنرستانیا رو درک نمیکنن! هنرستانیا مدیر معلماشون فرق دارن!
پست و هم نصفه نیمه خوندما! فقط خواستم خوشحالیمو ابراز کنم!
این عکس گچ و تخته پاک کن و اینا هم خیلی خوبه!
پاییزیا هم خییییییلی خوبن . از زمستونیا که بهترن!!(آیکن باری به هر جهت!)
پاسخ:
سلااااااام بهار جونم 

یه جورایی منو یاد خودم انداختی با این متنایی که نوشتی ... بعله هم . بنده مفتخرم بگم که معاون هنرستان بودم تازشم رشته گرافیک هم داشتیم ، تازشم خیلی بچه گرافیکی هامونو دوس داشتم ... 
ضمنا پسرم شهریوریه پس شهریوریا رو هم دوس داریم ... 

بعله هم که پاییزی ها خیلی خوبن .... تازشم بهاری ها هم خوبن تابستونیا هم خوبن ... حالا که فک میکنم بعضی از این زمستونیا خوب نیستن ، حالا میگم کیا ، مخصوصا این دی ماهیاشون .... ایششششششش چند تا شون رفیق فابریک خودمن ( خنده ) 
بازم بیا پیش ما خوشحالمون میکنی ... 
جداً انگار همه احساس تکلیف کردن . تکلیف شونم انگار به هم زدن اوضاع و یکسره کردن کار ولایت فقیهه!
عب نداره،بذار بچرخن تا بچرخیم.
بالاخره آب حق و باطل تو یه جوب که نمیره... و تازه ان الباطل کان زهوقا!
سلام خانم معلم تحلیلگر. به انواع هنر آراسته این ها! درود.
پاسخ:
این مملکت یه پشتیبان داره ، هیچ احدی نمیتونه بالا دست اون کار بکنی ... بزار هر کاری دلشون میخواد بکنن ، با دستاشون گور خودشونو میکنن ... 

بعدشم سلام علیکم یوسف خان فلسفی خودمون ... ما هر چی باشیم که البته هیچی نیستیم به پای شما که نمیرسیم ...
همین دیگه.
بعد بگید من رو توی کلاس‌تون آدم حساب می‌کنید!!
همینه دیگه. برای همه تقسیم وظائف می‌کنید ما هم باشه همون ته مه ها برای محمدپورغلامی و ارمینه چایی می‌بریم. لازم هم نیست به ما پست مست بدید.

(آیکون شاگردی که می‌خواد ترک تحصیل کنه)
پاسخ:
اِ ..به من چه خب ! ..من که کاندید نشدم ، محمد کاندید شده ، خب برو بهش بگو تو رو هم وزیر بکنه ، تازه ارمینه هم هنوز وضعیت مشخصی نداره ، به نظرم تا یه منصبی به ارمینه نداده تو زودتر برو با محمد صحبت کن ... 

ترک تحصیل کنی معاون اول میشی ها !! گفته باشم دیگه وزیر نمیتونی بشی چون استیضاحت میکنن اون وخ همه چی رو میشه ..از من گفتن بود خود دانی (((((:
محمد شما که از همون قدیم ندیما که مبصر کلاس بود همه‌ش هرچی من منظم می‌نشستم تو کلاس جلوی اسمم به‌علاوه نمی‌زد که یعنی این خیلی پسر خوبی بوده!!
حالا برداره به ما منصب حکومتی بده؟!
پاسخ:
حواسش نبوده وگرنه بچه مون اینجوریا نی .. باور کن . حالا خودم بهش میگم بهت یه منصبی بده ولی ترک تحصیل نکنی ها ... حالا چی دوس داری ؟ وزیر ارشاد خوبه ؟ دیگه راحت میتونی به خودت مجوز انتشار کتاباتو بدی ؟ خوبه نه ؟ !!! (((: 
اولا که من معتقدم هنوزم شانس قالیباف از همه اصولگراها بیشتره ولی کلا اگر اجماع نکنن هاشمی رئیس جمهوره!
اینکه چرا این عقیده رو دارم بعدا تو وبم مبسوط می نویسم!
.
دوما من شعاری انتخاباتی دولت محمد رو " آهوان در مرغزاری می چرند! " انتخاب کردم! تو ارمینه ام نوشتم!نظرتونو بگید اگه اصلاحاتی لازم داره روش انجام بدیم که وقت زیادی نداریم:دی
.
ببینید واسه معاون اولی روی کی نظر داره من حاضرم مسئولیتش رو به دوش بکشم جهنم و ضرر! اخرشم خودم باید جور همه رو تو این دولت کذایی بکشم!
.
تا الان تو نظر سنجی هایی که انجام دادیم محمد پورغلامی با دو درصد اختلاف از هاشمی عقب تره امید داریم روزای آخر بتونیم هاشمی رو بگیریم و با رای اول با هاشمی به دور دوم بریم تو دور دوم از مرحله اول هم واسه همیشه بازنشسته اش کنیم!
.
این محمد همون زمانم که مبصر بود با اون کلاسی ها که دعوا میشد میرفت یه گوشه وایمیستاد تماشا میکرد، باز من میومدم وسط دعوا آخرشم لباسام پاره پوره میشد! خیلی دیپلماته بابا این!
پاسخ:
یعنی غش کردم ها .... 

دمت گرم بابا ... حالا تو که بهت گفته یه منصبی قراره بهت بده ، بزار معاون ا ولی رو بده به مهدی ، البته باید ببینیم با وزارت ارشاد چکار میکنه ، مهدی از پسش بر میاد ... 


شعارت رو باید اصلاح کنی ، آخه اهوان همه ماده اند ((( : یعنی تنها بچرند ؟ بی خودی ؟ الکی ؟ که چی بشه ؟ یه غزالی چیزی نباید اونجا باشه آیا ؟!!! 

منکه گفتم از رجل سیاسی محسوب میشه ، خب بچه مون میدونه کجا وارد عمل بشه ، کجا کار رو به کاردان بسپره (((: 


ضمنا من از روی ادرس وب ات کپی پیست کردم . نکنه همینه که تا صفحه ات رو باز میکنم میره تو سایت میتسوبیشی !!! 
برام آدرست رو بزار ملت سردرگم نشن میخان بیان با وزیر آینده شون آشنا بشن .....
  • خلوت پرهیاهو
  • سلام سلام :) خوبین؟ مشتاق دیدار :)
    چقدر خوشحال و سورپرایز شدم که یادتون بود. ممنونم از دعاهای خوبتون. دلم براتون تنگ شده :*
    انشاالله بتونم توو فرصتی ببینمتون.
    برام خیلی دعا کنیین. محتاجم . علی یارتون :*
    پاسخ:
    سلام بر دختر ِ گل ِ خودمون 

    ما هم شدیدا مشتاق دیداریم ... والله همیچین سرت رو شلوغ کردی که اجازه ی یه نصفه نیمه دیدار رو هم نمیدی به ما . 
    ایشالا هر جا هستی سلامت و شاد باشی 
    بازم تبلدت مبااارک 
  • محمد پورغلامی/ کاندیدای نسل پیر و جوان
  • سلام بر همه طرفداران و هواداران میلیونی و بلکه میلیاردی من، علی الخصوص خانم معلم عزیز و همه اراذل و اوباش کلاس خودمان

    در کابینه من برای همه افراد جا هست. مهدی جان! نگران نباش عزیزم، ریاست بنیاد ادبیات داستانی یا ریاست انجمن قلم ایران یا بنیاد گلشیری (در صورت دولتی کردن ش) یا همه اینها با هم رو می دم به خود خودت.

    سعید جلیلی اما خانم جانم کاندید سپاه نیست. اتفاقا خیلی هم با این بنده خدا موافق نیستند.

    ارمینه جان! اولا اینکه هاشمی کی باشه که توانایی رقابت با من رو داشته باشه! ثانیا به احتمال زیاد احراز صلاحیت نخواهد شد. ثالثا قالیباف رو که وللش، اصلا جزو گزینه های محتمل هم محسوب نمی شه. رابعا برای تو همون پست وزارت ورزش و جوانان و ازدواج، بهترین پسته. شاید خودت هم از این عزب اوغلی بودن در اومدی بابا.

    دوستان دیگه ای هم که احتیاج به پست و مسئولیت دارند، بدون در نظر گرفتن تخصص ها و مهارت ها، می تونن در دولت من دارای مسئولیت باشند. ما هرچه می کشیم از این تخصص گرایی یه. اگر دولت سازندگی و اصلاحات و مهرورز، تخصص گرا بودند، من مخالف شدید تخصص گرایی هستم.
    پاسخ:
    رای ما فقط محمد پور غلامی ولا غیر ....((((:
    رایت دولت امید و سربلندی با شعار آهوان در مرغزاری می چرند در همه جا به برافراشته خواهد شد!
    پاسخ:
    انتصابتون رو از طرف رئیس جمهور پرامید ، جوان و باری به هرجهت آینده به عنوان وزیر ورزش و جوانانو ازدواج تبریک عرض میکنم . 

    زنده باد همان اهوان !! (((:
    !
    پاسخ:
    کجاش تعجب داشت ؟ !! 

    از محمد حسین بپرس جناب پور غلامی رو خوب می شناسن (((:
    بهش بگو زود بجنبه بیاد تا همه جاها پر نشده وگرنه دیگه نمیتونه پست وزارت داشته باشه یاح یاح یاح 

    سلام بر خانوم معلم برترین وزیر آموزش و پرورش :D
    واقعا خدا بخیر کنه انتخابات این دوره رو
    بعدشم خانوم " طفلکی قالیباف!!! با این همه تلاش در شهرداری " من تو وبلاگ جناب ارمینه هم گفتم ایشون اگه کاری کردن فقط به خاطر تبلیغات واسه خودش بوده محض رضای خدا یا صرفا به خاطر مردم این کارا رو نکرده !!!

    ولی از لحاظ کاندید شدن جناب پور علامی باهاتون موافقم منم به ایشون رای میدم و دلیلم هم اینه که درد مردم رو می فهمه بعد از این همه سال یه جفت کفش نخریده پاش کنه از پابرهنه بودن در بیاد :دی
    پاسخ:
    سلااام عزیزم 

    اون طفلکی گفتن من محض این بود که بگم این همه تلاشی که کرد ولی نشد که بشه چرا که چنین تمهیداتی رو جناب دکتر در دوره ی اول ریاست جمهوریشون انجام دادن و این حنا دیگه رنگ پذیریش رو از دست داده ...

    خب محمد اون کفشی که از مشهد عکسشو براش اوردیم باید انتخاب میکرد که نکرد و اینم تاوان همون قضیه است که تا پایان عمر باید پابرهنه بمونه ... البته چون پرستیژ ریاست جمهور خیلی مهمه بعد از انتخاب شدنش حتمن یه جفت کفش شیک براش میخریم و اسم سایتشم عوض میکنیم میزاریم ... اگه گفتی ؟!!! 
    محمد من این همه جلز و ولز کردم می‌خوای منو بذاری رئیس بنیاد گل‌شیری؟ اینو که تو دولت مهرورز هم قرار بود بهم بدن!
    اینجوری باشه من تخریبت می‌کنم و هرجا برسم علیه‌ت شب‌نامه توزیع می‌کنم. گفته‌باشم‌ها!
    با ما به از آن باش که با خلق جهانی!
    پاسخ:
    دیگه مهدی شلوغش نکن دیگه 
    . سمتی که داری بهت فرصت مطالعاتی میده در عوض چن تا از این جور بنیاد ها رو ادغام میکنه که سرت شلوغ بشه و پولشم خوب باشه ..نگران نباش ...

    با مبصر کلاس که این طوری صحبت نمیکنن ( اخم )
    حالا محمد ببین میشه وزارت ارشاد بزاریش ، گناه داره خب دیگه ...
    سلامی دوباره
    بهش حتما گوشزد میکنم ولی سراسر تعجبه!!!!
    اصلا نمی خوره بهتون این همه...!
    التماس ریاست پست هیچd کابینه ی غلام!
    یا مولا علی[ع]
    پاسخ:
    سلام پسر ِ خوب 

    اخه شما نبودی و رابطه ی منو با این بچه ها نمیدونی . محمد حسین میدونه و مطمئنا اونم میدوئه بیاد یه منصبی رو اشغال کنه ... 

    همه زیر سایه مولا علی باشیم انشا الله ... 
    سلام بر خانوم معلم گرامی.. اول بگم این عکس گوشه وبلاگ معرکه بود
    ممنونم از وقتی که گذاشتید و نوشته های منو خوندید.
    خدا پدر و مادرتون رو غریق و قرین رحمت کنه..
    در حال حاضر زیاد فرصت نوشتن ندارم اما در فرصت بعدی حتما حتما حتما می خونمتون..
    تا سلام دوباره یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام دخترم 

    ممنون از اینکه سر زدی . خدا مادر ِ شما رو هم رحمت کنه .

    خوشحال میشم از حضورتون . 

    علی یارتون .
  • محمد پورغلامی/ کاندیدای نسل پیر و جوان
  • خانم جان! شما عجالتا از طرف من یکی بخوابونید توی دهن این پسرکه عزب اوغلی! هر جا نشسته، داره این شعار پدربزرگ خودش رو به دولت من می چسبونه. از همین حالا می خواد دولت من رو گرفتار "ارتجاع گفتمانی" کنه.

    سمیه خانم! چون از من تعریف کردید و بهم می خواید رأی بدید، شما رو با حفظ سمت به "مشاور امور زنان ریاست جمهوری" منصوب می کنم.

    مهدی جان! می خواستم پست بیشتری بهت بدم اما به دو دلیل ندادم: اولا چون از همین حالا معلومه "زیاده خواه" هستی و یحتمل در آینده من رو دور می زنی، ثانیا و مهم تر اینکه رضا امیرخانی از کتابت تعریف کرده. اصلا کسی که امیرخانی ازش تعریف کنه، معلومه که چه عنصر ناعنصری است. :)

    بعد هم خانم جان! دیگه درسته که گفتیم در کابینه من برای همه جا هست اما دیگه هر هر کی هم نیست که! همین طوری نیست که به یکی پست بدم. کلی کار کارشناسی پشت هر انتخابی خوابیده. 563 هزار و 678 دقیقه کار مطالعاتی و کارشناسی انجام شده. 1 میلیون و 658 هزار و 322 برگ سند پشتوانه داره. یه چی می گید ها !
    پاسخ:
    ببین منم بهش گفتم این آهوان یه جوریه ولی گوش نمیکنه که ، البته اون چون تفکر انتزاعیش شدیده ، یه چیزایی میبینه از این آهوان که در حال چرا در مرغزاری سبز هستن رو که احتمالا ما نمیبینم ... 

    سمیه هم انتخاب خوبیه برای اون سمت ...ولی به مهدی وزارت ارشاد رو بده ، تازشم امیرخانی رو دوست دارم کتاب مهدی هم خب قشنگ بوده که امیرخانی هم ازش تعریف کرده ، اصلا قلم مهدی یه جوریه که همه رو به وجد میاره و همه ازش تعریف میکنن ، حیف که ناشرش رو ممنوع الورود کردن به نمایشگاه ((: وگرنه ممکن بود کلی حاشیه هم بر این کتاب از طرف بزرگان ادب زده بشه ... 

    حالا منم گفتم جا هست نه برای همه کـ ، مثلا الان محمد حسین بیاد بگه میخام بیام تو کابینه ات چی میخای بهش بگی ؟ 
    مهدیه بیاد چی ؟ حسن صنوبری بیاد چی؟ باید بفکر همه بچه هام باشی دیگه ..


    راستی ارمی میگه اگه وزارت نفت رو ندی افشاگری میکنم . میگه بگم ؟ بگم ؟ 
    من در ذیل عنایت‌های خانم معلم دارم به دولت محمدپورغلامی علاقه‌مند می‌شم!
    مخصوص که حالا همه دارن به نفع هم کنار می‌رن خوبه که یه رایزنی کنیم جلیلی و حداد و ولایتی هم به نفع محمد کنار برن. هاشمی و مشایی که احراز صلاحیت نمی‌شن. می‌مونه ممد و قالی‌باف و محسن‌رضایی. چطوره؟
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر که رضایت تو هم جلب شد . 
    خب وقتی خوب نگاه کنیم میبینیم بین محمد و قالیباف و رضایی ، محمد گزینه ی خیلی بهتریه و لاجرم مردم فهیم ایران به راحتی قادر به تصمیم گیری بوده و محمد 8 سال !! سکان امور اجرایی کشور رو در دست می گیره ((:
    من الان دچار چالش فلسفی شدم بعد از خوندن پست و کامنت ها..
    الان من کیم؟ اینجا کجاست؟ کی چی میگه؟ کیه؟ کیـــــــــــه؟ کـــیــــــــــه؟!


    یکی به من کمک کنه لدفن.!.
    پاسخ:
    اِ اِ اِ این همون دختریه که یه پست گذاشته بود فارسی رو پاس بداریم عربی رو زاپاس ؟!!! ئه خداییش این هموه ؟ !!! ادفن ینی چی اون وخ ؟!!! 

    بابا تعجب نکن اینجا یه کلاسیه که بچه هاش همه از بچه های سطح بالا و طراز اول کشور هستن ، همه از رجال سیاسی و نخبه ...من یواشکی همه رو یه جا تحت عنوان کلاس جمعشون کردم که یه وخ این دشمن منفور متوجه حضورشون نشه وگرنه میدونی که دنبال مغز هان !! 

    خب البته چون ما اطلاع دقیق از نوع فعالیت های شما و نوع نگاه شما به سیاست ، رذالت ، خباثت و سایر ..ات ها نداریم یه کم طول میکشه تا بتونیم بهتون سمتی برای دولت آینده بدیم ... 

    لدفن شفافتر خودتونو معرفی کنین تا محمد آقای ما که مبصر کلاسمونم هستن بهتر بتونن راجع به شما فکر و اندیشه کنن ((:
    خیلی مشخصه همه چی.
    خانم معلم که خانم معلمه و حکمش همه‌جا نافذ!
    محمد پورغلامی کاندیدا شده به طور نامحسوس و قراره تمامی اقشار مستضعف و سرمایه‌دار و تکنوکرات و انقلابی و سازش‌کار و مقاوم‌ و غیر مقاوم همه بهش رای بدن.
    من هم معاون اولی و وزارت ارشاد و شیش‌هفت‌تا از این وزارتای بی‌خود می‌خود ناچیز قراره بهم برسه تو کابینه‌ِ ایشون
    ارمینه هم به‌عنوان حلقه‌ِ انحرافی اطراف دولت از الان سرکوب شده!
    پاسخ:
    علی الحساب که به عنوان وزیر ارشاد شناخته شدی تا ببینیم تکلیف این پسر عزب اوغلی چی میشه ...
    معیار...........
    م.ق
    ا.ر.م
    هاشمی
    .
    .
    .
    .
    باز این ذهن عاشق من با دل دیوانه ام روی هم ریخته اند
    و دستم را مجبور به نوشتن کردن

    شما هم یاری کنید بخونید
    منتظرتون هستم

    راستی...........سلام

    شاید...........
    پاسخ:
    سلام 

    چشم ...
  • محمد پورغلامی/ کاندیدای نسل پیر و جوان
  • ارمینه عزب اوغلی اگه اسنادی از تخلفات مالی من داشت تا به حال، صد بار پرچم شون کرده بود. معلومه چیزی نداره.

    مهدی جان! علی الحساب با این علاقه ای که به دولت من نشون دادی، به فکر این افتادم که وزارت ارشاد هم انگار برات بد نیست ها ! :)
    بعد هم اینکه هاشمی و قالیباف و حداد و رضایی سیری چند؟؟! کابینه من متشکل از افراد بی سابقه و غیرمتخصصه نه این حضرات فسیل شده.

    خانم جان! برای مابقی بچه ها فکر کردم. مثلا مم حسین رو می کنم استاندار گیلان. مهدیه رو به سمت ریاست انجمن گوگل پلاسیون زن خراسان رضوی منصوب می کنم. و قس علی هذا
    پاسخ:
    خب البته که هر کاری هم بکنه نمیتونه ارادت مردم رو نسبت به شما خدشه دار بکنه ...تو یه دونه ای !!! 

    منتها برای بهم نریختن جو جامعه ، یه کم باهاش راه بیا حالا ، همش یه وزارت نفت رو میخاد چیزی نیس که ، بهش بده دیگه ... 


    محمد ما فعلا شما رو رو نکردیم چون مطمئنا انتخابات به دور دوم میکشه و بعد باز مشخص نیس چی میشه اینه که نگه ات داشتیم تا لحظه ی اخر منتها از الان شما خودتو رئیس جمهور ما بدون .... چه کابینه ای ، چه وزرایی ، چه مملکتی ، به به ... 
  • زهرا امیری
  • نه من اون نیستم که اون منم..
    من همیشه جزو بچه شر و شیطونا بودم که خیلیم درس نمیخوند با این حساب من تو این کلاس جایی ندارم.. فکر کنم از اون شاگردایی باشم که الکی و یهو در کلاس و باز میکنن میگن ئه فکرکردیم کلاس خانومه فلانیه..
    به زودی یه رزومه تقدیمتون میشه...
    باشد که جایی داشته باشیم اینجا..
    پاسخ:
    اتفاقا بچه های این کلاس همشون از همون مدل شما نخبه هستن ، اند نخبگی در شیطنت و آتیش سوزوندن ، الان یکیشون کمه ، فرستادیمش اردوی اجباری وگرنه اگه مهدیه بیاد با اره برقیش میاد ، هیشکی نمیتونه نفس بکشه ... 

    نگران نباشین برای بچه هایی مث شما تو کلاس ما جا هست ، تشریف بیارین 
    خوش اومدین ...
    رای ما یک کلام، محمد* خوش‌کلام!


    * جناب مستطاب، محمدآقای پورغلامی زیدمقامه
    پاسخ:
    بابا شیرین عسل ((((: 
    تو دیگه کی هستی !!!
    سلام بانو
    این روزهای این ماه با فضیلت التماس دعا

    راستی.. شما که با دوستاتون کابینه رو هم انتخاب کردین. یه فکری هم به حال اون مظلومی کنید که براش کلی صلوات نذر شد اما شب قبل از اعلام صلاحیت ها تشریف بردن پاریس!!!!
    آه مظلوم میگیره هاااا

    از ما گفتن... یه جایی اون گوشه موشه ها برای این مظلوم هم دست و پا کنید لطفا
    پاسخ:
    سلام از ماست ...

    محتاج دعاییم شدید ولی هر جا که رفتم از رف کل بچه های وب و به نیابت همه دعا میکنم ...

    ما بیدی نیستیم که با این بادهای مظلومانه ی پاریسی بلرزیم !! نگران نباشین ، رئیس جمهوری که ما انتخاب کردیم خوشفکر ، خوش کلام ، خوش ذوق ، خوش بیان ، خوش چهره ، خوش لحن ، خوش ضمیر ، خوش آهنگ و وااااای خسته شدم خلاصه همچی خوش تشریف دارن منظورم خوش خیال نبودش ها !!!!

    شما هم تشریف بیارین ، محمد استعداد یابیش قویه بفرمایین در چه زمینه هایی مهارت ندارین بزارنتون همون جا تا متخصص بشین (((:
  • زهرا امیری
  • سلام
    اینم رزومه ی من: (شما بخون پرونده ی سوابیق)

    من: زهرا امیری
    تخصص: مگس کشی
    حزب: سوسول گرا - حزب اللهی هستم تازه شم!..
    جناح: وطنز پرست
    در کل ادم شوخی هستم
    جرایم داستان نویسی و شاعری رو هم دارم تو پرونده ام.
    مطالبی هم که می نویسم هیچ جنبه سیاسی اقتصادی اجتماعی اشتباهی اعتیادی احساسی افتخاری و چاپلوسانه نداره.. و معتقدم که هر گونه تعریف و تمجید، رای، عقیده ونظر، گله و شکایت، تهدید، تملق و چاپلوسی.. فقط با ذکر صلوات مجاز است. به درد بی درمون نوشتن دچارم و نمیدونم این شغل حساب میشه یا نه..
    مهارت عجیبی دارم در زدن لبخندهای دروغی. ورزش موردعلاقه ام خم و راست کردن دو انگشت اشاره ی دست چپ و راستمه.. و غلت زدن توی رختخواب.. تازه شم وقتی قلم توی دستم می رقصه من نهی از منکرش میکنم..
    از آدمای رذل و خائن و خیلی بدم میاد.. اصلا از همه ادم بدا بدم میاد.. حسودم نیستم .. (و باورت نمی کند از بنده این حدیث، از گفته کمال دلیلی بیاورم.) دلیلم: مثلا اگر این همه پست خوب که خوندم حسودی میکردم باید وبلاگشون رو هک میکردم.
    و بهتون بگم که این همه نقش میزنم از جهت رضای تو.. و اینم میدونم که ما به آن مقصد عالی نتوانیم رسید هر چند که مشتاق بندگی و دعاگوی خدمتم.. وشاید الان بگید اگر « هزار نقش برآید ز کلک صنع و یکی ، به دلپذیری نقش نگار ما نرسد» و «ما با تو نداریم سخن خیر و سلامت.. ) ولی امیدم به شماست و « هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند..»

    پاسخ:
    سلام علیکم بر دختر شاعر پیشه ی نویسنده ی توانای خودمان 
    الحق والانصاف که باید در کابینه به شما پستی در خور داده بشه چون هم از ادم بدا بدتون میاد که این یکی از نکات کلیدی در احراز صلاحیت شماست و دیگه اینکه به درد بی درمون نوشتن دچارید پس هر انچه برون تراود از شما نشان دهنده ی منویات درونی شماست !! 
    لبخند زدنای دروغین رو کاملا میپسندیم چون برای گرفتن ژست های آب دوغ خیاری و چسبوندنشون بر انواع و اقسام رسانه های دیداری و گفتاری و خوانداری وشنیداری و بیداری و ...لازم است است است ...

    اما بی علاقگی تون به ورزش مخصوصا حرکت قلم بسی نکوهیده است از ان احراز نمایید . کلا رقص چیز خوبیست فرقی نمیکند مربوط به که و چه باشد نشاط آفرین است ((((( : و باعث نشاط بینندگان نیز میشود و ما کلا برای این امده ایم که مردم را بانشاط کنیم و این یکی از شعار های انتخاباتی ما می باشد است ... ((: 

    پس منتظر بمانید تا برایتان پستی در خور تعریف و واگذارده شود ((:
    سلام
    خانوم اسمشو میزاریم "رئیس جمهوری با کفشهای کتانی" :دی
    "مشاور امور زنان ریاست جمهوری" ؟؟؟:دی یعنی اگه بیشتر تعریف کنیم پست بهتری میدین؟ اگه بخواین براتون تبلیغم میکنم :دی
    من از همین تربون اعلام می کنم مهدیه آمادگی خودشو برای سخنگوی دولت بودن اعلام کرده پست دیگه بیهش ندین :دی
    پاسخ:
    سلام 
    آره اینم خوبه ...

    بعله هر کی بیشتر تر تعریف کنه یعنی خیلی بسیار زیاد علاقمند به این کابینه است ... 

    مهدیه باید از حسین اجازه بگیره ، حسین هم با محمد خوب نیس میگه رفته مشهد بهش خبر نداده ، ممکنه اجازه نده مهدیه سخنگوی محمد بشه ، حالا باید دید چه اتفاقاتی ممکنه پیش بیاد ... ولی ما مهدیه رو به عنوان سخنگویی با یک اره برقی انشا الله در دولت خواهیم داشت ... 
    محمد از وقتی تایید صلاحیت‌ها اعلام شده خبری ازش نیست؟
    به‌نظرتون کجاست؟
    نکنه داره تجمع خیابونی علیه نظام راه می‌ندازه؟
    من یکی نیستم ها! اینجوری از همین نون بخور نمیر هم می‌یوفتم. گفته‌باشم.
    پاسخ:
    گفتم که ، محمد رو گذاشتیم برای دقایق آخر ، این 8 نفر کارشون به جایی نمیرسه ، مطمئن باش یه بندی به قانون اساسی داره اضافه میکنه تا بتونه در دقایق اخر ، قانونی !!! به تخت ِ این دولت کریمه تکیه  بزنه ... 

    مگه فکر کردی محمد اونجوریاس ؟!!! 
    نه پسر جان ما هم از اوناش نیستیم ( خنده )
  • خط خطی هـــا
  • سلام و عرض ادب

    خیلی خیلی ممنونم که تشریف آوردید

    ان شالله دوباره علاقه ی قبل به شما برگرده و خط رو ادامه بدید...چراکه واقعا حیفه

    پاسخ:
    سلام 

    ممنونم از شما . 
    علاقه اش هست حس رفتن راه ِ دورش نیست ...
  • زهرا امیری
  • متوجه ی نکته اش نشدید جسارتا؟!
    ورزش کردنمو میگم:
    مثل کار حضرات زبانی میباشد.. حالا بنده یک تکانی هم به خودم میگم که پولی که قراره بگیرم حلال باشه..
    پاسخ:
    خب ما کل مطالب رو خوندیم و داریم کم کم به نتیجه میرسیم . شما از همون دو سیر گوشت در دهانتان زیاد هم کار میکشید .بدبخت چه کرده که بعدا باید این همه بعدنها تاوان پس بدهد ؟!!! 

    منتظر باشید . کابینه در دست تکمیل است .متفکران در حال کار می باشند ((:
  • زهرا امیری
  • من به نفع سایر دوستان کنار می کشم :-))
    پاسخ:
    نه نه ...ما اصلا از این مهربونیا نداریم ها ! سفت وسخت باید سر جاتون وایسین و تازه همش باید به سمتتون اعترا ض کنید . اینجا که اونجوریا نیس ((((:
  • زهرا امیری
  • بچه که زدن نداره.. چرا منو می زنید پس؟
    نه فقط میخواستم واکنش تون رو ببینم وگرنه بنده مثه سریش چسبیدم به پستی که قراره بهم بدین. بعله..
    پاسخ:
    من اصلا معاون نبودم . اصلا زدن بلد نیستم . ( استفاده از افعال معکوس در اینجا شرط لازم است )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی