روز ِ میلاد ارزشها مبارک :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


روز ِ میلاد ارزشها مبارک

خانم معلم | جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ب.ظ | ۱۱ نظر


وقتی "عشق" فرمان میدهد ،

"محال "، سر تسلیم فرود می آورد. *

 



واینگونه بود که گفت : "بخوان "، 

گفت : نمیدانم ! 

گفت : بخوان به نام پروردگارت که آفرید ...

و او "خواند"  ...


جمعه نوشت : 

مولایم ، 

روز جمعه است و روز ِ میلاد ارزشها ، روز باز پس گرفتن کرامت های انسانی و روز مهربانی و عاطفه ...


آقایم ، 

همانطور که این درخت و سی و چند ساله را تا کنون باغبان بودی ، زین پس نیز تو محافظش باش تا میوه اش به ثمر نشیند تا هر رهگذری در سایه سار محبتش بنشیند و از میوه هایش جانی بگیرد و برود بر همگان بگوید در کویی به نام ایران ، درختی دیدم بسیار تنومند ، که میوه هایی چندان داشت که هر یک به تنهایی یک نفر گرسنه را سیر میکرد و شاخساری که در پناهش همه در امان بودند و زیبایی اش شگفت انگیز و مسحور کننده .


روز مبعث رسول خدا  صلی الله علیه و آله وسلم را خدمت ِ شما و تمامی رهروان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض میکنم .

  • خانم معلم

نظرات (۱۱)

سلام...
این روز ها زیاد دست و دل به قلم نمی رود اما یاد خوبان همچنان پایدار در دل است...
ما را از دعای مادرانه محروم نکنید...
پاسخ:
سلام عزیزم 

کاملا این حالتت محسوسه ... انشا الله که زودتر هر چه هست بر طرف بشه . مهربونی هات همیشه در نظرم هست . قابل باشم همیشه دستم به دعا برای تمام بچه هایم بلند است انشا الله ...
شما هم ما را از دعا فراموش نکنید ...
سلام. عید مبارک تان مبارک خانم معلم!
دست به قلم تان همچنان خوب است و پست هاتان خواندنی... تا باد چنین بادا!
پاسخ:
سلام پسرم ، عید شما هم مبارک 

یعنی اگه شما نباشی و هر پست تشویقم نکنی نوشتن رو میزارم کنار ... تا باد چنین فرزندانی بادا ((:
سلام عیدتون مبارک
پایدار باشید
پاسخ:
سلام 
عید شما هم مبارک ...

سلامت باشین 
سلـام
پستـ دل نشینی بود
راستش رو بخواین ; حال نظر دادن نداشتم
عشق فرمان داد مجبور شدم بدم!
التماسـ دعا
پاسخ:
سلام پسرم 



یعنی زورکی نوشتی پست دلنشینی بود ؟( خنده ) 
زنده باشی .  محتاج دعاییم ...
  • سعید منتظر
  • سلام
    بر شما هم مبارک.
    پاسخ:
    سلام 
    زنده باشین ...
    ممنون که سر زدید ...
    سلـامـ
    من غلط بکنمـ !
    فقط حالـ نداشتمـ ...
    التماسـ دعا
    پاسخ:
    سلام 
    بابا منم شوخی کردم . 

    همیشه سلامت باشی انشا الله 
    حاجتتون روا ...
    سلااااااااااام

    کاش قدر پیامبر خوبی و مهربونی رو بدونیم ...

    اعیاد پیش رو پیشاپیش مبــــــــــــــــــــــــارک

    ما که نمی تونیم شرکت کنیم ولی دعا می کنیم که انشاالله همین طور بشه که شما گفتید ، انشاالله ...
    اما بابام رأی اولی میشه !!! ما اطلاعات به بابا میدیم بابا انتخاب میکنه :)))

    اجازه !
    روانشناسی تجربی 0 شدم !!! البته همراه با 2ش !!! (ذوق) فکر کنم دیگه معدل زیر 18 به هیچ وجه من الوجوه پذیرفته نشه !!!

    پاسخ:
    سلاااااااااااااام
    اولا ایول به این نمره ها بعد اون همه جریانات خانم دکتر ! 
    دیگه به کمتر از دکترا رضایت نمیدم اصرار نکن ((: معدل زیر هیجده که اصلا حرفشم نزن ...

    خنده . خدا رو شکر امیدوارم شماها هم تا انتخابات بعدی رای اولی بشین ((:

    خیلی خوشحالم کردی . خیلی آفرین .
    سلام
    هر چند از مبعث گذشته اما چون سالروز عقد این هیکل است، باز هم مبارک است. یعضی عزب اوغلی ها یاد بگیرند از این هیکل :)
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااام 
    ای جااااااااااااااااان 

    هم عیدتون مبارک ، هم سالگرد ازدواجتون .انشا الله ، سال دیگه روز تولد عزیز کوچولویی رو مژده بدی بهمون .... 

    از این عزب اوغلی ها آبی گرم نمیشه ، از ما گفتن و از اونا گوش نکردن (:
    سرش گرمه کاره ، دیگه نیومده این طرفا ...


  • زهرا امیری
  • شما دیگر من را دوس ندارید آیا؟ (گریه)
    سلام عیدانه ی قشنگی نوشتید. دیر شده کمی ولی عیدتان مبارک خانوم معلم جان

    من هی میترسیدم بیام اینجا اون پست مادر باشه و من...
    پاسخ:
    سلاام 
    چرا عزیزم چرا دوستت ندارم ، سرم گرم این انتخابات ورفتن به سایتهای مختلف شده ، از وبلاگ خوندنام کم شده ، شما ببخشید کم کاری ما رو ...

    من هر جمعه پست ام عوض شده  تو این سه سال ، تا برای بعدمون اگه زنده بودیم خدا چی بخاد.... 


  • زهرا امیری
  • باچـه [بوسه]
    پاسخ:
    منم منم 
    کامنت من کو!!!!!
    پاسخ:
    کدوم کامنتت؟ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی