تعبیر نیامدنت :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


تعبیر نیامدنت

خانم معلم | جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۱۳ نظر


این دود ِ معطر به گریه ام میاندازد 

                                         و تعبیر باران 

                 گاه 

                                     جز دیداری دوباره نیست 

      باز هم اسپند برآتش 

                                                  باز هم انتظار و باز هم انتظار 

آن قدر که نمی آیی 

                                     وباران 

                                                     گاه 

                                                                     تعبیری جز مرگ ندارد ...

 

                                          

                                                       « حمید رضا شکار سری »


پ.ن: چه حس ِ خوبی است وقتی فکر کنی پس از پایان ِ دیدار، صاحبخانه برای بدرقه ات می آید و بگویی اش : شما بفرمایید . مهمان دارید ما که خانه زادیم راه را بلدیم ...

چهارشنبه قم و جمکران نایب الزیاره بودم ...

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۳)

سلام
زیارت قبول
خوش به حالتون
ما هم دلمون هوایی حرم بود
نطلبیدن...
پاسخ:
سلام عزیز جان 

انشا الله که زودِ زود می طلبند ...
  • سیدامیرولایی
  • التماس دعا بزرگوار.. برقرار باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید .
  • سیدمحمدرضا
  • سلام
    خدا قوت
    همیشه سر بزنید
    در پناه امام زمان(عج) باشید.
    پاسخ:
    سلام 
    چشم ...
    انشاا لله همه در ضل عنایاتشان باشیم ...
  • سید گمنام
  • میدان عمل خالیست ، او در پی سرباز است
    چون ما همه سرداریم ، ســردار نـمـی آید...
    .
    .
    سلام
    زیارت قبول..
    پاسخ:
    سلام 

    بله ما همه سرداریم متاسفانه و همه کاردان ...
    قبول حق 
    قسمت شما باشه انشا الله 
    سلام خانم
    زیارت قبول ...
    انشاالله همیشه در دلتون قم و جمکران باشه ...
    فقط خانم ; این آهنگ جدیدی که گذاشتید خیلی زیباست و پر معنا اما ; من یک لینکی میگذارم خواستید از این جا بگذارید :
    http://ava.shahrmajazi.ir/music-18423.xhtml
    ممنونم ;)))
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام پسرم ...
    قبول حق باشه ...
    ممنون ، لطف کردی . یه کم حس میکنم گیر پیدا میکنه نمیدونم چرا ...صفحه تون برام باز نشد ... درستش میکنم ... لطف کردی 
    محتاجیم به دعا 

    سلام خانم معلم.
    چه پی نوشت خوبی.
    باز هم اسپند بر آتش...
    دم خدا گرم که همچین معلمی بهمون داد.
    پاسخ:
    سلام پسرم 

    یه وقتایی یه حس هایی هست که ممکنه یه بار پیش بیاد ولی باید حفظ ش کرد . اینم از همون حس ها بود . 
    هر چه داریم از خداست ... 

    منم ممنون مهربانی هستم که مهربانی ها به من داد ...
    وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
    بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

    سلام...
    پاسخ:
    جادو چه خواهد کرد پیش ِ چشمِ آهوت
    آهوی سرگردان شدم تا چون تو باشم
    تکلیف آهو چیست با چشمان ِ جادوت


    سلام عزیزم خوش آمدی ...

    زیر باران و آتش درون ..
    باران هم سردم نمی کند ..
    فقط اشک های یا لطیف با اشک های چشمم خوب قاطی می شود ..
    و دلخوشم برای باران حضورش ..
    پاسخ:
    حالم خوب نیست 
    حالتم ،خوب است ...


    و دلخوش به باران حضورش ...


  • سـیـد مـحـمــد
  • سلام
    لینک شدید با افتخاااااااار
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    و شما هم ...
    علی یارتون 
    زیارت قبول ...
  • حنیف منتظرقائم
  • سلان
    زیارت قبول
    التماس دعا
    یا علی مددی...
    پاسخ:
    سلام ..
    قبول حق ... ایشالا قسمت شما باشه ...

    محتاج دهاییم 
    علی یارت ...
  • حدیث آرزومندی
  • سلام
    خوشا به سعادتتون
    منم امروز حرم بودم، دل خوش به همین حرم هستم میترسم همین هم ازم گرفته بشه...
    دعا کنید
    انشالله طاعاتتون هم قبول باشه یادتون نره توی این ماه عزیز فراموشمون نکنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلاااام 
    به به .... خوش اومدی ، معلوم هست کجایی خانم خانما ؟! 

    شما حرم دم دستتونه تا دلتون گرفت ، میرید پیش آقا و دلتون باز میشه اون وقت میگی خوش به سعادت ِ من که دیگه هر چند ماه یکبار شاید دیدارشون نصیبم بشه ؟ 
    انشا الله که توفیق زیارتشون رو همیشه داشته باشین ...رفتین ما رو هم دعا کنید . 
    علی یارتون 
    قبول باشه خاتون...
    بازم بی سعادت بودم در دیدار...
    پاسخ:
    قبول حق ... خیلی یادت بودم ، خیلی خیلی ... 
    امیدوارم سفر خوبی بوده باشه برات ... 

    بهتری؟ ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی