نیایش در وداع ماه مبارک از صحیفه سجادیه :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


نیایش در وداع ماه مبارک از صحیفه سجادیه

خانم معلم | جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۱۹ نظر


خدایا ما که دعا کردن نمیدانیم ، از زبان امام معصوم ات حضرت سجاد علیه السلام از تو می خواهیم که ما را ببخشی و دست خالی از این ماه خارج مان نکنی ....


اللهم صل علی محمد و آله واکتب لنا مثل اجور من صامه او تبعد لک فیه الی یوم القیامه  ...

خدایا ! 

بر محمد وآلش درود فرست و مانند ثواب های ان کسی را برای ما بنویس که تا روز رستاخیز در ان ماه روزه داشته یا در عبادت تو کوشیده است . 


اللهم انا نتوب الیک فی یوم فطرنا الذی جعلته للمومنین عیدا وسرورا و لاهل ملتک مجمعا و محتشدا من کل ذنب اذنبناه او سوء اسلفناه او خاطر شر اضمرناه توبه من لا ینطوی علی رجوع الی ذنب و لا یعود  بعد ها فی خطیئته توبه نصوحا خلصت من الشک و الرتیاب متقبلها 


خدایا !

در این روز که ان را برای مومنان عید و شادی و برای اهل ملت خود روز اجتماع و تعاون قرار دادی پیش تو توبه می کنیم از هر گناهی که مرتکب شده ایم یا هر کار بدی که از پیش فرستاده ایم یا اندیشه بدی که در دل داشته ایم توبه کسی که خیال بازگشت به گناه در دل ندارد و پس از توبه بخطا باز نمی گردد ، توبه خالصی که از شک و ریب پیراسته باشد ، 

پس آن را از ما بپذیر ...



خدایا ! 

                صاحب این ماه تویی ، بحق آمرزیدگان این ماه ، صاحب ِ ما را برسان .... 



*  اللهم عجل لولیک الفرج  *


«عید همگی مبارک »

  • خانم معلم

نظرات (۱۹)

سلاااااااااااااااااااااااااااام

تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...
تفلد عید شما مبارک...


ماعیدی میخوایم یالا... (همه جمعیت ناله بزنن!)
پاسخ:
سلااااااااام ...
تفلد عید شمام مباااااارک ....

ببین ، ببین این عید نوروز نیستا !!!  ... عید نوروز بزرگترا عیدی میدن ، بقیه اعیاد خدا عیدی میده ... 


هوالحکیم

بروزم با " بررسی مستندات حوادث سال 88 "

http://iran1414.blog.ir/post/2

منتظر حضور گرمتان هستیم.....نظر فراموش نشود.
پاسخ:
سلام ...

خدا را شکر که رهبرر فرزانه ای داریم که با درایتشان توانستند ایران را از یه جنگ داخلی نجات دهند . واقعا اگر رهبری ایشان نبود ایران این امنیت فعلی را داشت ؟! 

مشخص است که اغتشاشات 88 به سرکردگی چه کشورهایی صورت گرفت و هدفشان چه بود ... 

از خدا میخواهم که تا ظهور صاحب الزمان کشور ومردم ایران و جهان در زیر سایه شان باشند انشا الله ...
آمین ...

سلام مهربونم

عید مبارک (گل)
پاسخ:
سلااام 

عیدت تو هم مبارک ..
زیارت قبول .برگشتین به سلامتی؟ 
  • حسین کیانی
  • عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام پسرم ... عید شما هم مبارک ...
    همیشه در دعام هستید ...
    سلام

    تو شهر ما که ازین قانونا نیس! (عید نوروز بزرگترا عیدی میدن ، بقیه اعیاد خدا عیدی میده ... )

    تو شهر ما همیشه بزرگترا عیدی میدن (خدایا مارو ببخش!!! بهرحال ازون نوع مصلحتیشه دیگه! خودت که میدونی!!!)

    آخ گفتین سال 88

    نمیدونید چی کشیدیم ما!!!

    ینی به اندازه کل دوران عمر خودم و بابام و بابای بابام و بابای بابای بابام و بابای بابای بابای بابام فحش شنیدیم!!!

    خودمم نمیدونم چرا!

    ینی اصن داغون شدیم آقو
    له له ام الان...

    همنیجور تو دانشکده راه میرفتیم دختر و پسر بد و بیراهمون میگفتن!!!

    البته بماند که همونا مجبور شدن بیان سر کلاس حقیر بشینن و زیر حکم پایان دوره نانوفناوریشون رو هم بنده باید امضا میکردم ولی خب!!! (لقد به ریا البته!)

    اینقده خاطره دارم ازین سال 88 که خدا میدونه!
    شاید خیلی سخت بود ولی الان که یادش می افتم ته دلم خوشال میشم بخاطر روزایی که گذشت و سختیهایی که کشیدیم.

    خدا سایه رهبرمون رو ازمون نگیره الهی

    هر چی فکر میکنم نمیتونم یه روز بدون ایشون رو تصور کنم جدن.

    خدا عمر با برکت و سلامتی بهشون بده

    یاعلی
    پاسخ:
    جهندم ضرر ... انقدر که این عیدی مهم بود که واسش یه چیزی گفتی که معمولا نمیگی !!! مجبورم عیدی بدم دیگه ... حالا کی میای تهران عیدیت رو بگیری ؟ !! انتظار کارت به کارت کردن که نداری ؟هاااان ؟!! 


    بابا کلاس ! استاد ! برگه امضا کن !! رئیس ! ... خوش به حال ما که در محضر شماییم ... 


    ولی واقعا سایه شون بر سر ما باشه تاظهور حضرت ...
    میگم حالا که کلی خاطره داری اول بیا کارگاه داستان نویسی ما ! بعدا بشین داستانت رو بنویس بلکه این خاطرات یه کتابی شد مث " دا " که بعدا بصورت نمایشنامه رادیویی و تلویزیونی هم اجرا شد ...بعدا میان باهات مصاحبه میکنن و عکست رو میزنن تو روزنام و شاید صفحه ی اول مجله زندگی سبز ((((: و ....بعدش یه دود و برو تو آسمونا ( مث این فانتزیا ) ((((((:


    اما یه چیزی بگم ؟!! وقتی میبینم کامنت گذاشتی کلی خوشحال میشم چون میدونم باید بخونم ولبخند بزنم و با لبخند هم برات جواب بنویسم ....

    زنده باشی 
    التماس دعا ....
    سلام

    اگر تنهاترین شهر باشی

    و حتی با خودت هم قهر باشی



    تو آن لیوان لبریز غمی که

    دلم میخواست پر از زهر باشی*

    اینم آخرین شعر حقیر

    تقدیم به شما

    یاعلی
    پاسخ:
    سلااام ...

    الان تو اصفهانی یا عسلویه ؟ ! 
    اون پسرمن که وقتی میره عسلویه با نت مشکل پیدا میکنه ... شما رو نمیدونم ...


    تا حالا کسی شعر بهم تقدیم نکرده بود !! ... 
    سلامت باشی 

    علی یارت ...
  • یکی بود ... هنوزم هست

  • رسـم " خـوب " ـها همیـن است

    حـرف آمـدنشـان شـادت مـے کنـد

    و مـانـدنـشان...

    بـا دلـت چنـان مـے کنـد

    کـ ه هنـوز نـرفته...

    دلتنگـشان مـے شـوے!

    .................

    عیدتون مبارکـــــــ
    پاسخ:
    چقدر قشنگ گفتی ...واقعا آدم وقتی کسی یا چیزی رو دوست داره از بودنش خوشحاله و از نبودنش یا تموم شدنش دلتنگ میشه ، حتی اگه مثلا یه نون خامه ای باشه .... واااای وقتی به اخرای نون خامه ای میرسم و میدونم دیگه نیست که بخورم خیلی ناراحت میشم ، حالا این نون خامه ای بود ببین اگه یه چیز بـــــــــــــــــــــــزرگتر باشه دیگه چه حالی بهم دست میده (((((: 

    انشا الله که همه با دستی پر از این ماه خارج شده باشیم و هر چه کسب کردیم را تا سال بعد حفظ کنیم ... 

    عید شما هم مبارک عزیزم ...
  • خارج ازچارچوب
  • عیدتون جمیعن و رحمت الله،مبارک
    پاسخ:
    عید خودتون جمیعن و رحمت الله مبارک ! چرا عید ما ؟!!((((:
    سلام
    سلام؛ که قولا من رب الرحیم است...
    پیامبر اکرم (ص): سلام از نام های خداست، آن را میان خود آشکار سازید… بحار الانوار ج 76ص 10
    --------------
    عیدتون مبارک و ارزوی هرچه خوبی ...
    -------------
    تحبس الدّعا...
    این روزها که زمزمه ی یار می کنم...
    خیلی هوای دیدن دلدار می کنم...
    در ماه مغفرت نشد آقا ببینمت....
    بر بی لیاقتی خود اقرار می کنم...
    دعا...یا علی
    پاسخ:
    سلام سلام سلام 

    سلام بر دختر خوب و مهربونم ... 
    عیدتم مبااارک ... شما که این ماه بست نشسته بودین حرم خانم ! خوش به سعادتتون و البته خوش به حال من که یه همچین دختری دارم که تند تند خبر میداد حرم بانو هستم و به یادتون ... چه لذتی داره این یاد بودن ها ... ممنونم و جز آرزوی سلامتی و دعا برای عاقبت بخیریتون کاری از دستم بر نمی یاد ... 
    در پناه حضرت حق باشید .

    علی یارت ...
  • یعقوب کربلا

  • سلام
    با یک مطلب در مورد
    سینما در خدمت هستم..
    منتظر نظرتان...
    پاسخ:
    سلام ..
    خدمت میرسم انشا الله ...

  • یعقوب کربلا

  • سلام
    با یک مطلب در مورد
    سینما در خدمت هستم..
    منتظر نظرتان...
    سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    وااااااااااااااای نمیدونید چقده خوشال شدم اسمتون رو تو کامنتام دیدم. واقعا انرژی گرفتم سر صوبی.

    تهران؟

    انشاالله همین روتیشن که تموم بشه برای رست میام تهران. هم یه سری به مادرخانوم بزنیم هم یه سری جلسات کاری و ازین صوبتا (آیکون تیریپ مهندسی و تیریپ باکلاسی با هم!!!)

    شما امر بفرمایید ما تا اون کله دنیا هم میایم! (بخدا ما راضی به زحمت شما نیستیم برا کارت به کارت. واسه همین حضوری خدمت میرسیم با خانواده ان شالله!!!... خدائی گفتن تعارف اومد نیومد داره ها!

    فک کنم این بار نیومد داشت. نه؟! خلاصه بین یکم تا دهم شهریور احتمالا دوروز بیام تهران! (منظورم اینه که تو این فاصله عیدی رو اماده بفرمایید که خدای نکرده وقتتون گرفته نشه!!!)

    البته همه اینایی که گفتم به شرط تفاهم (شما بخونید اجازه) همسر مکرمس! (ظن زلیلم نیستم اصن!!!)
    بقول قدیمیا میگن آدم گاهی عقلش یه چی میگه دلش یه چی میگه...
    ولی جفتشون بی جا کردن!
    آدم باید ببینه زنش چی میگه!!! (ینی یه همچین شوهر خوبی ام من! فقط نمیدونم چرا خانومم بنده خدا داره روانی میشه از دستم! بخدا من کاری ندارما!!! خعلی تفاهم داریم. من رو حرفش اصن حرف نمیزنم.
    اصن هر چی بگه من حرف نمیزنم. نه حرف میزنم نه عمل میکنم البته!!!. ینی اینقده شوهر خوبی ام من!)



    کلاس داستان نویسی رو که اعلام کردم پایه ام. البته ازین کارا قبلا کردم(مصاحبه و عکس واینا...) همون سالی که پژوهشگر برتر شدیم( و باز هم جفتک به ریا) کلی مصاحبه و اینا شد ازمون. تو دانشگاه هم همینطور... ولی هنوز قسمت نشده دود بشیم و اینا...
    ینی خدائی تو دانشگاه کاری نبود که نکرده باشیما(البت کارای خوب منظورمه!!!)

    والا با اجازه بزرگترا خصوصا خانوم معلم بزرگوار الان عسلویه ایم.(ما چهارده روز اینجاییم چهارده روز اونجا)
    ان شاالله هفته آینده همین روز پرواز به سمت اصفهان...

    جدن؟
    آقا پسر شمام اینجان؟

    کدوم شرکت؟
    کدوم فاز؟
    خیلی باحال شد قضیه ها...

    راستی پاسخ همه کامنتهاتون رو همونجا دادم خدمتتون

    اما اون دوتا خصوصیا

    در مورد اون حبابها واقعا هیچ حرفی ندارم. همش بخاطر رفیق نابابه (همون کودک درون! از وقتی باش رفیق شدم و سرپرستیش رو به عهده گرفتم گاهی اینجوری میشه و تو این سن و سال حسابی آبروریزی میکنه)
    برای آشنایی با این موجود خبیث میتونید این قسمت رو بخونید (http://shaghayegh313.blogfa.com/post/225)

    در مورد شعر هم بگم خدمتتون که منافاتی نداره که آخه!
    تقدیم به شما بودنش سر جای خودش. اونجا هم گذاشتمش که رفقای شاعر بیان نقدش کنن بهتر بشه.

    در هر صورت تقدیم به شماست.
    در آینده ان شاالله یه شعر ویژه خودتون مینویسم که دیگه هیچ جای ابهامی نداشته باشه.

    خوبه؟

    مخلصیم

    درپناه نگاه مهربان محبوب باشید

    دعاگوتون هستم

    یاعلی و همواره باعلی
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااام 
    فک کنم ما ایمیل باید بدیم و نامه بنویسیم دیگه به این کامنت نمیگن (((: 

    ولی خداییش خوشحالم میکنی وقتی مینویسی ... یه عالمه ...

    من در دنیای واقعی یه عدد پسر بیشتر ندارم که ورِ دلِ خودمان است ، اما در دنیای مجاز ، تا دلت بخاد پسر دارم . که البته واقعا اهمیتشون برام کمتر از پسرِ خودم نیس . یکی شون همونیه که تو عسلویه است ... الانم اونجاست شنبه برگشت. منتها اونا 21 روز عسلویه هستن و یک هفته تهران !!! 

    جدیدا تغییر مکان داده قبلا فاز 13 پارس جنوبی بود ... میپرسم بهش میگم باهات تماس داشته باشه ... شاید بالاخره شما ورقه امضا میکنی و پژوهشگر برتری و استاد و رئیسی و از این چیزا به درد اون طفل معصوم هم بخوری ..البته ایشونم داره ارشد متالورژیش رو میگیره و فوق العاده پسر زرنگ وباهوشیه ... دنبال این بودیم بیاریمش تهران که نشد . هر چی خیر و صلاح و مصلحت خداس راضی به رضای خداییم... 

    در مورد حبابا ...چی بگم کودک درونته دیگه نمیشه سر به سرش گذاشت من حوصله جیغ ویغ ندارم با همینا اگه آروم مییگره بزار باشه ((:

    اما برسیم به مبحث اصلی که عیدی بود . هر چی فک میکنم میبینم که امکان شدید داره از اول تا ده شهریور تهران نباشم (((: 

    ولی جدا در خدمتیم ... با خانواده هم تشریف بیارید ... بچه هم داری؟ اگه بچه داشته باشی مطمئنا عیدیت محفوظه ...

    در مورد شعر هم خودت رو اذیت نکن ... شوخی کردم بابا ... 

    همیشه سلامت باشی و همیشه همین جور شاد و پر انرژی بمونی ... و ایضا کودک درونتون هم فعال ...

    علی یارت 


    با عرض تبریکات و اینا
    پاسخ:
    با عرض تشکرات و همونا ...
    سلـــــــــــــــام

    عیدتون با تاخیر زیاد مبارک :-*
    پاسخ:
    سلااااااااا م 
    عید شمام مبارک ... 

    منم منم ... 
    سلام و سپاس فراوان از لطفتان

    ان شاا..در مسیر حق مستدام باشید
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون . همچنین ...
  • حنیف منتظرقائم
  • بسم الله
    سلام علیکم
    قلم شکسته از این به بعد در آدرس Haomim.ir (حاء و میم دات آی آر) در دسترس میباشد.
    التماس دعا
    یا علی مددی
    پاسخ:
    سلام خاله ... چشم .به سلامتی ... امیدوارم به سرنوشت اشک فرشته ها و این جدیده مبتلا نشه ...(((:
  • صبحِ تابناک
  • الان که دیگه دیره
    ولی از اونجایی که من روز عید فطر افسردگی مفرط داشتم و اصلن می خواستم سر به تن هیچ عیدی نباشه
    عیدتون الان مبارک
    نماز و روزه هاتون قبول
    الهی که نسل هرچی نمایشگاهه ور بی افته
    پاسخ:
    اتفاقا همین الان داشتم به حسین غر میزدم .گفتم بچه م تنهاست ، گفت نه خونه مادرشه ، گفتم دختر که رفت خونه خودش دیگه خونه ی پدر همون خونه نیست . طفلی گفت متوجه هستم ولی چاره ای نبود ... گفتم دخترمو مو می آوردی پیش من بود به تو چکار داشت ! ...قول داده که اخر این ماه یا اواسط شهریور بیارتت تهران ...مرده و قولش ... 

    عید شما هم مبارک ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • من دیر رسیدم اما روزهاتون همیشه عید :)

    حالت خوبه مامانی ؟
    پاسخ:
    سلااام ...

    نه دیر نیست هیچ وقت برای حال و احوال پرسیدن و تبریک عید ...

    ممنون عزیز جان ....
    شما خوبی؟ سلامتی؟
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • آره شکر خدا .. :)
    پاسخ:
    شکر ِ خدا ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی