چه خوب که " تو "خدایی ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


چه خوب که " تو "خدایی ...

خانم معلم | جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۱۱ نظر




دلتنگ ِلحظه های افطارم ... 


دلتنگ عطش ... 

دلتنگ ِ لحظه های دعا ...

دلتنگ ِ صفا ...

یک هفته از لحظه ی خداحافظی گذشت !... 



هر آمدنی رفتنی دارد ... 

هر رفتنی اما دلتنگی ندارد ...

رمضان آمد ... 

رمضان رفت ، در چنین شبی ، هفته ی پیش ...

یک هفته از رفتنش گذشت ... 

دلتنگم ...


                     اما ،


چقدر از آنچه در این یک ماه اندوخته ایم ، هنوز با ماست ؟!!! ...





این روزها که صبح و عصرم با کانال 6 تلویزیون و بحث های نمایندگان می گذرد ، چقدر خوشحالم " کاندید وزارت" نیستم . که بخواهم برای تصدی وزارت از هر آنچه در زندگی ام گذشته و نگذشته ! به همه توضیح بدهم . 

یادِ روز قیامت افتادم . چقدر خوب است که " تو " خدایی ... 

تو میبخشی ، تو حتی آن دمِ آخر که گرفته اند و می کشند و میبرند ، مرا که نگاهم و امیدم به توست را میبینی و نا امیدم نمیکنی ... 

اینجا اما آدمها از جنس دیگرند ...



میترسم مولایم که تو هم بیایی ، قدرت را ندانم و بروی ... و باز دلتنگ لحظه هایی شوم که قدر ندانستم ! ...

  • خانم معلم

نظرات (۱۱)

خدایا من دل تنگ تو می شوم ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • تمام شد مهمانی 30 روزه ای کِ شیرینی گرسنگی و تشنگی أش، روحِ مان را صیل داد
    کِ دعای وقتِ افطار، سحر و شب های قدرَش
    اول از همه
    آمدن برای تو بود ..

    مَثَل ِ ما ، مَثَلِ کودکی ست کِ وقتی گم می شود میگوید پدرم گم شده ..
    رمضان آمده بود تا خودمان را پیدا کنیم، وگرنه تو کِ گم نشدی ..

    امروز چندم شوال است،
    ما هنوز
    دنبال ِ ماه میگردیم ..

    + سلآم :)
    پاسخ:
    سلام ... 

    بله گمشدگانیم در این وادی پر فریب ...


    انقدر جلوی چشمهایمان را سیاهی گرفته که ماه را نمی بینیم وگرنه ماه که همیشه هست ...
    سلام ، این پستتان ;
    خیلی زیبا بود!
    تا حالا به رابطه ی انتخاب وزیر در مجلس و قیامت پی نبرده بودم!
    فقط فرقش این است این ها از خیلی چیز ها باز خبر ندارند که اینطوری میکنند
    تو قیامت حتی از فکر کردن هاتم خبر دارن!
    اووووووووووووووووووووف
    پاسخ:
    سلام پسر ِ خوبم 

    این روزها فقط دیدم و حرص خوردم . خدا به همه مان رحم کند ... 

    هر که بامش بیش برفش بیشتر ... هر چه مسئولیت بیشتر ، حفظ خیلی از امورات هم باید بیشتر صورت بگیرد که متاسفانه شاهدش نبودم ... 


  • زهرا امیری
  • سلام. شوما که دلتون واسه ما تنگ نمیشه که.. گفتم من که دلم تنگ شده پاشم بیام اینجا..
    خوبین؟
    پاسخ:
    سلاااااااام خانوم خانما 
    کی گفته ما دلمون واستون تنگ نمیشه ؟ 
    اتفاقا دیشب صحبتتون بود با یکی از دوستان . گفتم ازتون خبر ندارم خیلی وقته . مهمون داشتم و به وبلاگ دوستان کمتر سر زدم . 

    خوبم شکر خدا . شما چطوری؟
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • سقف آرزوهایت را تا جائی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی...[گل]
    سلام

    دقت کردین؟

    هیچ وقت ناهار به خوشمزگی افطاری نیست؟!

    خودمونیما! ولی کاش همیشه مارمضون بود!

    حداقل هفته ای یه بار یه نذری می آوردن در خونمون. نه بخاطر نذریا!
    کلا مارمضون خوبه!
    خصوصا اینکه هر شب با رفیقات بشینی دور هم و سید رضا بخونه و همه اشک بریزن...

    هعیییییییییییییی

    ینی زنده ایم سال دیگه؟!

    نام ما را ننویسید، بخوانید فقط
    سر این سفره گدا را بنشانید فقط

    آمدم در بزنم، در نزنم می میرم
    من اگر در زدم این بار نرانید فقط

    میهمان منتظر دیدن صاحب خانه ست
    چند لحظه بغل سفره بمانید فقط

    کم کنید از سر من شرّ خودم را، یعنی
    فقط از دست گناهم برهانید... فقط

    حُرّم و چکمه سر شانه ام انداخته ام
    مادرم را به عزایم ننشانید فقط

    صبح محشر به جهنم ببریدم اما
    پیش انظار گنهکار نخوانید فقط

    پیش زهرا نگذارید خجالت بکشیم
    گوشه ای دامن ما را بتکانید فقط

    حقمان است ولی جان اباعبدالله
    محضر فاطمه ما را نکشانید فقط

    سمت آتش ببری یا نبری خود دانی
    من دلم سوخته، گفتم که بدانید فقط

    گر بنا نیست ببخشید، نبخشید اما
    دست ما را به محرم برسانید فقط

    دلم بیشتر از مارمضون برای محرم تنگه...
    ترو خدا
    دست مارا به محرم برسانید فقط...

    یاعلی
    پاسخ:
    سلاااااام 
    خوبی؟ اصفهانی؟!

    نمیتونم بگم کاش همیشه ماه رمضون بود چون ما آدمها خیلی تنوع طلبیم .یه چیز هر چقدر هم خوب باشه زود دلمون رو میزنه .مثلا همش بخوریم کباب بره دیگه بعدش بدمون میاد . ماه رمضون هم باید همون ماه رمضون باشه نه سال ِ رمضون وگرنه دلمون براش تنگ نمیشه ... 

    فقط دعا کنیم اگر خدا توفیقی داده و چیزی تونستیم تو ماه رمضون اندخته کنیم از دستش ندیم ... 

    شعرت هم خیلی قشنگ بود . تقریبا تمام چیزهایی که گفتم توش بود ... 


    صبح محشر به جهنم ببریدم اما
    پیش انظار گنهکار نخوانید فقط

    پیش زهرا نگذارید خجالت بکشیم
    گوشه ای دامن ما را بتکانید فقط

    حقمان است ولی جان اباعبدالله
    محضر فاطمه ما را نکشانید فقط

    سمت آتش ببری یا نبری خود دانی
    من دلم سوخته، گفتم که بدانید فقط

    گر بنا نیست ببخشید، نبخشید اما
    دست ما را به محرم برسانید فقط


    خدا حب اهل بیت را از ما نگیرد انشا الله ...

  • بے بازگشتــــ ...
  • تنها چیزی که بامن مانده است فقط دلتنگیست ...
    راجب کاندیدای وزارت نیز ناجور موافقم:-)
    پاسخ:
    انشا الله که همه ی اندوخته هایش نیز با شماست ...دلتنگی رمضان که دلتنگی خوبی است ...
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • و صبر
    درختی که تلخی بسیار دارد
    اما
    میوه اش شیرین است...
    پاسخ:
    ممنون از نوشته های خوبتون 
    و ممنون تر که سر میزنید ...
  • آخرین کولی
  • دلم هوای دیدنت کرد
    یا طلعة الرشیده برگرد


    دعای خانم معلم ها زود می گیرد التماس دعا
    پاسخ:
    انشا الله که با انوار خوشش دنیامان را روشن میکند ...

    مطمئنی اون وخ که دعای خانم معلما زودتر میگیره ؟!! 

    محتاجیم به دعای شما جوونای خوب و مومن ...
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • محرم نمی شود به مناجات نیمه شب

    هرکس که رو به محفل نامحرمان کند
    پاسخ:

    از پی نامحرمان قفل زدم بر دهان



  • گل همیشه بهار
  • سلام

    متنتون واقعا دلنشین بود!

    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام 

    دل ِ شما دریاست که همه چیز رو درخودش حل میکنه ... 

    شما هم همین طور ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی