خودت بخواه که این انتظار سر برسد :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


خودت بخواه که این انتظار سر برسد

خانم معلم | پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ | ۱۷ نظر



چه شبیه بودند این دو سرزمین و چقدر تفاوت داشتند آدمهایشان ... 


غدیر خم بعد از موسم حج ، محل اجتماع شد ، کربلا نیز ...

غدیر خم ، محل بیعت گرفتن شد ، کربلا نیز ...


اما ، 

در غدیر دست ولایت بالا برده شد ،

 در کربلا دست ولایت ِ .... 

در غدیر گفتند بیعت میکنیم ، 

                                              اما جفا کردند ... 

در کربلا گفتند بیعت را برداشتیم ، 

                                              اما وفا کردند ... 


بعد از غدیر به ظاهر اطاعت کردند ... 

در کربلا حتی به ظاهر ، رعایت نکردند ...


 

و اینک غدیری دیگر از راه رسید ...

                                             وقت ِ بیعتی دیگر ...

آوایی هنوز به گوش میرسد ،


                                         هل من ناصر ینصرنی ؟!!


                                                                      بیعت میکنیم یا ...؟! 


  • خانم معلم

نظرات (۱۷)

سلام عیدتون مبارک
عیدی که هم منظورم جمعه باشه هم غدیر:)
خودت بخواه که این انتظار سر برسد...
  • پابرهنگان
  • کربلا امتداد غدیر است. همه ماجراها از غدیر شروع شد...
    سلام بانو
    عید شما که از خانواده سادات هستید مبارک
    دعایمان کنید

    راستی... وبلاگ آقا سید محمد دچار مشکل شده؟ نمی تونم بازش کنم.
    از قول من به ایشون عید رو هم تبریک بگید
    پاسخ:
    سلام عزیز ...
    من کجا از خانواده ی سادات هستم ؟ ما رو دم ِ در ِ خونه شون هم راه نمیدن ...

    مشکلی نداشت که ... ولی حتما سلامتون رو میرسونم ...زنده باشین 
    عید شما هم مبارک باشه ...
  • یکی بود ، هنوزم هست
  • سلام
    چرااا وب شما برای من این همه بهم ریخته شده ؟؟!!!

    اصلا قالب نداره و به شکل ناجوری قاطی پاتی شده ..

    برای بقیه هم اینجوره؟؟؟


    پاسخ:
    سلام 
    نمیدونم !! 
    برای خودم که درست باز میشه مشکلی نداره 

    عیدتون بابرکت خانم معلم جان
    پاسخ:
    زنده باشی ...
    همین طور برای شما ...
    عیدتون مبارک ایشالا برید کربلا سوغاتی یوخده حلویات بیارید برامون!
    پاسخ:
    به به 
    جناب ارمینه خان مشغولیات ...

    مچکرم . رزق شما بشه تشریف ببرید کربلا ... سوغاتی هم که بیارید به ما که نمیدید پس چیزی نمیگیم سنگین تریم این جوری ... 
  • حدیث آرزومندی
  • سلااااااااااااااااااااااااااااام با یه بغل گل تقدیم شما
    با تاخیر سالروز تولدتون، و دو عید بزرگ رو بهتون تبریک میگم امیدوارم حقیر رو ببخشید بابت تاخیرم هر چند اگه مهم بودیم که خانوم معلم زودتر از اینها می اومد سراغمون(آیکون یه غرغرووووووووو)
    انشالله که همیشه خوب باشین
    مشکل اینترنت بنده همچنان حل نشده و مدتهاست لیاقت نداشتم بیام اینجا تا هر از گاهی با خوندن نوشته ها کمی هم که شده تاملی داشته باشم...
    همیشه به یادتون بودم بااینکه اصلا نت نمی اومدم همیشه با خودم می گفتم خدا کنه خانوم معلم میره قم بازم منو یاد بکنه...
    امید که روزها چه ما باشیم و چه نباشیم زیبا و با بندگی محض سپری بشه
    دلم براتون خیلی تنگ شده بود
    به مهدیه هم سلام برسونید
    دوستون دارم مثل معلمی که همیشه انگار کنارم بوده با اینکه حتی ندیدمتون...
    محتاج دعاتون هستم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام دخترم 
    عید شما هم مبارک ... بابت تبریک تولدم هم ممنون .زنده باشی ایشالا ...
    راستش خودم هم کمتر دیگر وبلاگ گردی میکنم . در دعام هستید چون برای کل بچه هام دعا میکنم همیشه ... 
    قم نرفتم شاید 7 ماه یا چیزی همین حدودا باشه که نتونستم برم ... 
    انشا الله هر جا هستید سلامت باشید و در کارهاتون موفق ...
    شما که اونجا به مهدیه نزدیکترید . سلام منو به آقا و بعد مهدیه برسونید ... 

    خیلی خیلی التماس دعا 
  • مامان محمدین
  • از ولای مرتضی دل را چراغان میکنیم

    با علی خامنه ای تجدید پیمان میکنیم

    اعیاد گذشته مبارک.

    ممنون از اینکه هستید :)
    پاسخ:
    سلام 

    اعیاد بر شما نیز مبارک 

    زنده باشین 
  • پرسش و پاسخ
  • سلام
    با سه مطلب بروزیم...
  • باران نم نم...
  • سلام خانم معلم
    آوای وبلاگتون دلبری کرد اساسی...
    بسیار ممنون
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    فقط آوای وبلاگمون ؟!! خنده
  • زهرا امیری
  • سلام علیکم.. دیشب فرمدین بیا و اطاعت امر شد بدو بدو اومدم نت که از دلتنگی درتون بیارم منتها این بلاگفای نامرد باز نمیشه که.. :(( قالب بلاگتونم که ماشالا بهم ریخته و داغون...
    کارگاه هم سر زدم اونم همینجوری بود ولی نشد کامنت بذارم..
    تولدتون مبارک عیدتون مبارک و حضورم اینجا مبارک :)))
    باید برم ولی بازم میام... بوس بوس واسه خانوم معلم جون :*
    پاسخ:
    وعلیکم السلام ورحمه الله 

    به به ..چه دخمل حرف گوش کنی دارم من ...
    برای خودم مشکلی نداره ولی انگار از طریق بلاگفا که باز میکنید مشکل دار شده ... 
    خدا شما رو از بلاگفا نجات بده زودی زود الهی آمیــــــــــــــــــــــــن 

    زود زود بیا ...
  • زهرا امیری
  • فرمودین...
    گفتم تصحیح کنم بعد برم.. :)
    سلام
    با تاخیر عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    عید شما هم مبارک ...
    اول ...بعدش حاج خانوم بشی ایشالا ((:
    کــــاش مـــی‌شد...

    بعضى صــــداها را بـــه متــــن چسبانـــد...

    مثـــل صـــداى تپـش قلبـى کـــه انتـظار تـــو را مـــی‌کشــــد... !!××!!

    أللّهــــــمَّ عَجِّــــل لِــوَلیِّکَــــــ الفَـــــرَج
    سلام
    ظهور در کلام بوتراب....

    http://zareh.blog.ir/post/184

    نوازش دهیم گوش هایمان رابا صدایی دلنشین

    یا علی
    سلام.
    وبلاگ زیبایی دارید خانم معلم.
    پاسخ:
    سلام دخترم 
    نظر لطفتونه ... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی