بیا تا جوانم بده رخ نشانم :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


بیا تا جوانم بده رخ نشانم

خانم معلم | جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ | ۲۰ نظر

 هَلْ یَتَّصِلُ یَوْمُنا مِنْکَ بِغدَهٍ فَنَحْظى؟



دلم جز هوایت هوایی ندارد

لبم غیر نامت نوایی ندارد






خیلی سخته دیدن ِ این همه جوونی که توی خیابون بیهوده قدم میزنن ... با قیافه ها یی عجیب و و رفتار هایی عجیب تر و با آرزوهایی پیش پا افتاده ...
توی دولت آباد به طرف مدرسه میرفتم . دو تا بچه ی دبستانی شاید کلاس دوم منو دیدن . تازه از مدرسه اومده بودن بیرون . هی به هم نگاه می کردن و منو نگاه می کردند و می خندیدند... گفتم این پسرای شیطون چی تو سرشونه که اینجوری می کنن . ازشون رد شده بودم که یکی شون داد زد : حاج خانوم حالت چطوره ؟!!! 
گفتم ای داد ِ بیداد اینا از حالا دارن متلک گفتن رو تمرین میکنن چند سال دیگه چی قراره بشن ؟!! ... 
طفلیا با کی شروع کرده بودن !!! ...


خوش به حال جوون هایی که میدونن مقصد کجاست و راه چیه ... 
                                                                                   خوش به حالتون ! ...



« التماس دعا »
  • خانم معلم

نظرات (۲۰)

:))
خیلی خوب بود:دی
"طفلکیا با کی شروع کرده بودن"
واقعن چرا!
پاسخ:
 نمیدونم چرا ! ... 
معمولا به این جور پسرا لبخند میزنم اتفاقا اون روز اصلا تو مد لبخند زدن هم نبودم . قیافه م هم مث واقعا یه حاج خانوم بسیار معمولی بود نمیدونم چرا از این سن شروع کردن !
:))

اصن این پسرا سن و سال نمیشناسن البته دور از جون برخیشون!

یه بار داشتم از کتابخونه میومدم بیرون!(البته خیلی هم حاج خانوم نبودم!ینی راستش نمیدونم حاج خانم مفهوم یکسانی نداره تو ذهن همه!)
خلاصه اون کتابخونه هم چیزی که توش ریخته قشر ژیگول ساپورت پوش و پسرای قرطی به خصوص تو رده دبیرستان و پیش دانشگاهی!

خیلی خسته و داغون بودم، دم در یه مشت پسر بودن که فک کنم راهنمایی بودن من اصلا نگاه نکردم خداشاهده اما شهود کردم:دی
یهو دیدم یکیشون گفت صلوات!
بعدش نشنیدم چی گفتن!
بعدم همه اومدن این طرف ببینن چه جوری ماشینو از تو پارک درمیارم که بلکن بخندن!
به کوری چشم همشون ما که دست فرمونمون بد نی!
خلاصه رفتیم یه کم جلو دیدم یه مشت دختر دبیرستانی ایستادن!
نگو ...بعله!

خدا هدایتشون و هدایتمون کنه!


تازه شنیدم که یه نوجوونی به خاطر خداحافظی فرهادمجیدی از فوتبال به نوعی خودکشی کرده!!!!!!!!!!1
به کجا داریم میریم؟!
این بود جوانی که باید برا انقلاب تربیت کنیم!
آرمان یه بچه شیعه چیه واقعا!
ببخشید سرتونو درآوردم!
حرف زیاده...
پاسخ:
خب اولا خدا رو شکر که دست فرمونت بد نی ... وگرنه آبرومون میرفت ( یه فمینیست )
ممنون که کلی حرف زدی ..گاهی دلم میخواد یکی هم مث من که همیشه کلی حرف میزنم حرف بزنه باهام بدونم یکی مث منم هست ((((:

خدا شماها رو حفظ کنه ...نا امید نیستم از جوونامون ... چون قبل انقلاب رو دیدم ، بعد انقلاب و جنگ رو هم دیدم ... جوونای الان هم با همون پتانسیل ، هنوز میتونن حماسه آفرینی بکنن ، شک نکن ... بسترش باید فراهم بشه ...
  • یاسر گــَنـدابـی
  • سلام
    به روزم با چند مطلب...
    نظر بدید و انتقاد کنید.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام 
    ؟!!! ...
    محتاجیم
  • سید گمنام
  • سلام و رحمت خدا
    هوای ایامتان حسینی..

    خیلی جالب بود برایم که پسر بچه ای دبستانی، از الان شروع کرده به متلک انداختن!
    خدا آخر عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.

    یازهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    خیلی التماس دعا ...

    دیگه دیگه ... 
    :)

    تازه کجاشو دیدید، اگه بخوایم حضوری صحبت کنیم که خیلی خوشحال میشید یحتمل!:)

    آره از اون ورم پتانسیل وجود داره اما بچه مدرسه ایا یه کم از قافله جامانده اند!
    پاسخ:
    آخ جااااان ... کلا آماده ام برای این جور ملاقاتهای حضوری (((:

    نه ، اونها هم به موقعش هدایت می شن انشا الله ... 

    همه چی رو ول کن ، کی ببینمت ؟!!! ((((: یه عالمه حرف مگو دارم ( غش )
    سلام بانو
    دست گذاشتید روی دلم
    منم متوجه این موضوع شده بودم
    دعا کنیم که خدا زودتر دستشون رو بگیره بیش از این به بیراهه نرن جوونها
    پاسخ:
    سلام عزیز جان 

    خدا همه مونو هدایت کنه ، عاقبت همه مون رو هم ختم بخیر ... 
    انشا الله ... 

    ممنون که سر میزنید وببخشید که سر نمیزنم ... شرمنده ام ...
  • صبحِ تابناک
  • خب دیگر حتم جای تیکه انداختن داشتید با آن سن و سالتان :دی خخخخخ
    افق کجایی؟
    پاسخ:
    اشاره به دور ((((((((((((:  .... اونجاس اونجاس ...


    بدو برو تا دستم بهت نرسیده ((((((:
    چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!

    کی به خانوم معلم من تیکه انداختههههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟

    چشاشو در میارم با همین انگشت شصت پام...

    خانوم معلم عکس بده جنازه تحویل بیگیر.

    نه اصن عکس بده یه قبرستون آدم تحویل بیگیر...

    اصن میخواید بیام تهرونو بریزم به هم؟ مخواید همه مدرسه هارو تعطیل کنم؟

    ببینید تقصیر خودتونه که نمیاید اصفهان!

    اصفهان اینقده خوبه... اصن ازین خبرا نیس(خدایا منو بخاطر این دروغ مصلحتی ببخش!!!)


    بابا حالا شما که خوبید. پس ما چی بگیم تو دانشگاه؟

    بازم خوبه مورد مذکر بوده. از شانس ما که برعکسه. دخترا بهمون متلک میندازن...
    یه بار به یکیشون گفتم.

    منو که دید به رفیقش گفت بیا. حاج آقا هم تشریف آوردن! آیا وکیلم؟
    منم بهش گفتم عموجون کلاس چندمی؟ اخماشو کشید تو هم گفت کثا.....
    بش گفتم من الان بچم از تو دو سال بزرگتره. خجالت نمیکشی؟
    گفت اوا... اصن بهتون نمیاد!!!!

    خلاصه ازین چیزا زیاد پیش میاد.

    حساب ما پیرمردارو نمیکنن اینا. فکر کردن مام مثه خودشون جوونیم.

    بگذریم.
    آدرس این مدرسه کوفتی رو میدین یا خودم بیام پیداشون کنم این نالوطیارو...


    (آیکون یه شاگرد که خیلی غیرتی شده داره میپوکه)
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااااااام 
    خدا بیشتر بده بهمون ازین پسر غیرتیا !!! ... 
    نه مادر ، کوچمولو بودن ... هر وقت بزرگ شدن خودم به حسابشون میرسم ، ناسلامتی ید طولایی در معاون بدجنس مدرسه بودن داریما !!! ... 

    بابا شما خوش تیپا دل بچه های مردمو بردین دیگه ... تخسیر ندارن دخترای مردم کـ ((:
    جدی؟!
    وای خوشحال میشم یه عالمه اندازه ی اووووووووه!

    بعد کنکور ان شاالله...
    چون میترسم وقت کم بیاریم وقتی همو ببینیم!:)

    دوستتان میداریم!

    ینی بریم بهشون تیکه بندازیم:دی
    پاسخ:
    مگه ما شوخی هم داریم ؟ !! 
    باشه بعد کنکور منتظریم ببینیمتون ...البته این قول رو چند نفر دیگه هم دادن به ما منتها نمیدونم چرا جور نمیشه ... 

    ما بیشترتر دوستتان میداریم ... 

    بچه بشین سر ِ درس ات چه معنی میده دختری که کنکور داره همش تو نت باشه ...تکلیفای کارگاه ات رو نوشتی ؟!!! ((:
    الان شما جوونید ینی؟؟؟؟ هار هار
    پاسخ:
    پیرمرد ، چشمات مشکل پیدا کرده ها ، عینک بزن بخون متن رو !!! 
    روت نمیشه به کسی بگی ،خودم بیام برات بخونم ؟ !! ((:
    سلااااااااااااااااام
    حاج خانوم حالتون چطوره ؟!!!
    پسرا دیگه همینن . کششون به سمت زیبایی زیاده... ببینید اون بچه ها خوشگلی و جاذبه خانم معلم ما رو تایید کردن .
    تکامل مردانه در این مورد از ی سنی متوقف میشه و لی بروزش در سن جوونی ست که جدیدا به علت جهش در ژنوتیپ مردها در سنین پایین هم بروز و ظهور پیدا میکنه .
    ولی چه حال میده وقتی سنگ رو یخ میشن هاهاها


    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

    خبر دااااااار .... 

    خوبی؟ چه عجب ما تو رو تونستیم این طرفا ببینیم ...بابا همه کار دارن تو هم کار داری ؟ این چه وضعشه ؟ 

    اما اندر عجایب این موجودات عجیب و غریب حرف بسیار است مادر جان ! ... جهش مهش که زیاد پیدا کردن ولی سنگ رو یخ رو خوب اومدی ... دمت گرم ! 
    خدا هدایتشون کنه و خدا هدایتمون کنه ..
    پاسخ:
    انشا الله ( مدل حاج آقا ها بخونش ) 
    (((:
    سلام....

    ملخ ها در شهر.....

    http://zareh.blog.ir/post/236
    من اومدم ولی نمیدونم چرا دیگه حرفم نمیاد !!! :(
    پاسخ:
    والا از بس واسه بقیه !!! حرف میزنی و مخ می خوری معلومه اینجا میرسی دیگه نا نداری و کم میاری دیگه ... 

    فردا میدونم چه بلایی سرت بیارم نگران نباش ...
    سلام...

    نمک سفره....

    http://zareh.blog.ir/post/246

    منتظر نگاهتانیم....ما را به نقدی بنوازید....
  • یکی بود ...



  • :)))))))

    خعلی با حال بود ::))

    آخخ ببخشید این همه خندیدم :|



    واقعا ینی چی ؟
    به کجا چنین شتابان می رویم ؟؟!!!

    هَــــی
  • ***العبد التائب***
  • سلام
    .....
    استغفار از عبادات

    http://mha1376.blog.ir/post/51
    پاسخ:
    سلام علیکم ...

    ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • إ وااا
    چ بد ..

    خدا بِ دادمون برسه .. باید بِ اونجایی برسیم کِ وقتی صاحب فرزند شدیم درست و حسابی تربیتِ شون کنیم ..

    الان جا داره بگم بیچاره خونواده هاشون ؟؟؟!!!
    پاسخ:
    نمیدونم چی بگم ... این چیزها خیلی منو به فکر فرو میبره ...
    این عکس پدر من است و مربوط میشه به چند سال پیش خوشحال شدم خیلیم اتفاقی دیدم
    پاسخ:
    خدا حفظ شون کنه براتون ...
  • بنده خدا..
  • طوبی لهم..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی