الهی ببینمت ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


الهی ببینمت ...

خانم معلم | جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ | ۹ نظر

قسمت نشد که گاه به گاهی ببینمت

حتی به قدر ِ نیم نگاهی ببینمت

 

تکلیفِ بیقراری این دل چه میشود؟!!!

اصلاً شما اگر که نخواهی ببینمت...

 

ای کاش یک سه شنبه شبی قسمتم شود

در راهِ جمکران سر راهی ببینمت


آقا خدا نیاوَرَد آن روز را که من

سرگرم میشوم به گناهی ببینمت

 

با این دلِ سیاه و تباهم چه دلخوشم

بر این خیالِ کهنه یِ واهی: ببینمت!

 

دارم یقین که روز ِ وصالِ تو میرسد

ذکر ِ لبم شده که الهی ببینمت


(محمد رسولی)



  • خانم معلم

نظرات (۹)

  • مامان محمدین
  • خانم معلم عزیزم... امروز از روبروی مسجد جمکران رد شدم... و ...
    راستش عشق شما به حضرت توی دل من غوغا میکنه... خوش به حال خودتون.
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    زیارتتون قبول باشه . حضرت معصومه رفته باشی و نماز جمعه رو اونجا خونده باشی و بی نصیب مونده باشی ...هیهااات 

    کم ثناء جمیل لست اهل له نشرته 
  • سندس در جست وجوی حقیقت
  • بی تو، تمام اهل قیامت رفوزه اند
    ای نمره قبولی دنیا، دوازده
    .
    .
    پاسخ:
    ای کاش ببینمت ...
    متی ترانا و نراک .. ؟!
    ی عالمه بغض و آه هست پشت این جمله که شیعه می فهمه فقط ..
    پاسخ:
    بله ... ولی فکر میکنه همه ی شیعیان درک میکنند این جمله رو ؟!! ...
  • فــ . الف
  • دلم پای رفتن میخواد ... یه پایی که هروقت دلتنگ شدم همراهیم کنه .. بشه مرکب ِ بی قراری و بی توفیقی رو ازم بگیره... به قول شهید چمران ای پاهای من آبروی مرا حفظ کنید ! آخ چقد وقت ِ دوریه که از قم و جمکران جدا موندم...
    پاسخ:
    انشا الله که خود ِ خدا وسایل رفتنتون رو مهیا میکنه و بزودی مشرف میشین ... رفتید التماس دعا ... نه ، دلتون شکست التماس دعا حتی از راه ِ دور ...
    دلم خیلی گرفته مادر ... خیلی ... دلم میخاد مثل اون موقعا حرف بزنم ...
    پاسخ:
    شه را دلت گرفته دخملم ... هر چه می خواهد دل ِ تنگت بگو ...
  • علی بخشایش
  • به نام خدای اشک

    وبلاگ “گریه مکتوب"
    شعر ها، شاعرش و مکتوباتش
    تشنه نقد اند و بررسی اند
    گاهی قطره ای بیت میچکد از گریه مکتوب
    گاه واژه هایش را پای یک تصویر میگریاند
    گاه سوالی است چکیده هایش
    و تازگی افتتاحیه دارد برای صفحه ی جدید به نام : “مختصر…”
    آب و جارو کرده وبلاگش را و تا شما بیائید نشسته ام دم در تارنما!
    http://tarsim.blog.ir
    تکلیفِ بیقراری این دل چه میشود؟!!!





    سلام خوبین

    دیدن دیروز با هم اثن عکس نگرفتیم !
  • لایتنــــــــاهی ...
  • گفتم ببینمت، گفتی که صبر، صبـــــر!
    ای آفتاب حُسن! برون آ دمی ز ابر.../

    سلام علیکم
    بروزم با طرحی به مناسبت 9 ربیع و آغاز امامت حضرت صاحب الامر(عج)
    کلیک‌رنجه بفرمایید...
  • امید زکی زاده
  • صحبت معشوق نزد ما حجابی دیگر است
    من خدا را بیشتر وقت دعا گم می کنم...
    در طبیبان هیچ کس چون من بلند آوازه نیست
    نسخه نسیانم از بس درد را گم می کنم...

    غیبت بهانه ایست که پاکیزه تر شویم
    تا رو برویمان نشدی، تا نیامدی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی